Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: arcadios στις Νοεμβρίου 28, 2017, 11:48:13 πμ

Τίτλος: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 28, 2017, 11:48:13 πμ
Τα πρωτα 10 χρονια ειναι δυσκολα λενε.. μετα ολα ειναι μια χαρα.

Εμείς τα 10 τα έχουμε κλείσει,  :mrgreen: :mrgreen:  και αισίως φέτος παμε για το 11ο  Street Modelling, μοναδική εκδήλωση πιστεύω που όμοια της δεν εχω δει.  :wink:

Δεν θα αφήσουμε τις δυσκολίες, τα μνημόνια, το ΕΝΦΙΑ και το ΕΦΚΑ μας πτοήσουν  ::glossa:: ::glossa::

και πιστεύω και φέτος θα δώσουμε ένα βροντερό αγωνιστικό παρών εκεί στο δρόμο που γαλουχούνται επαναστάτες  συγνώμη παρασύρθηκα ... :mrgreen: :mrgreen:

και θα είμαστε και φέτος συνεπείς στο Χριστουγεννιάτικο ραντεβού  ::salut::

Απο θέμα ημέρας καταλήξαμε για  17/12.

Πρώτη προσέλευση για στήσιμο/οργάνωση  κάπου εκεί 9:00 - 9:30 και λογικά full λειτουργικά από τις 10:15 και μετά.  (οχι σαν πέρσι εε  :lol:)


 :arrow: Ρίξτε  ιδέες προτάσεις για την καλύτερη διοργάνωση εκτέλεση


Και για να μπούμε στο κλιμα μερικές λιγες φωτο απο πέρσι.

(https://postimg.org/image/6ocmhspuh/) (https://postimg.org/image/603ryur4p/) (https://postimg.org/image/otu69leqh/) (https://postimg.org/image/dviwreq55/)

(https://postimg.org/image/3mqfll23d/) (https://postimg.org/image/hug4a8es9/) (https://postimg.org/image/q1841t4ux/) (https://postimg.org/image/a49c53cgp/) (https://postimg.org/image/dcdti4yqh/)

και εδώ ένα μικρο video
https://www.facebook.com/modelclub.gr/videos/10154886282357754/


Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: ramfighter στις Νοεμβρίου 28, 2017, 12:50:58 μμ
Θα προσπαθήσω να παραστώ και να προσκομίσω τα διαφαινόμενα στις τελευταίες 2 φωτογραφίες που συμπτωματικά (?) διάλεξε να αναρτήσει ο διαχειριστής.
Βεβαιωθείτε όμως εγκαίρως οτι θα έχουμε χορηγία τραπεζιών και καρεκλών.
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: gtdeath13 στις Νοεμβρίου 28, 2017, 06:23:20 μμ
23 ή μήπως 30;  :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: them στις Νοεμβρίου 28, 2017, 07:50:23 μμ
23 ή μήπως 30;  :wink: :wink:
Και τα δυο καλα ακούγονται, θα ναι πριν την γιορτή μου  :?:η πριν τα γενέθλια μου  :?:αυτο ειναι το ερώτημα για μενα... :twisted: :mrgreen: :lol: ::angel4::
Σάββατο θα ναι οποτε θα χω και ελευθερας.... ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle:: ::eusa_whistle::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: HARTMANN7 στις Νοεμβρίου 28, 2017, 08:52:43 μμ
Και εμένα να πώ την αλήθεια το 30 μου ακούγεται καλύτερα.
Να πούμε Ιδέες??

Αντε πείτε παρακαλώ!!
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Νοεμβρίου 28, 2017, 09:05:04 μμ
Πριν τα Χριστούγεννα, 23/12  για να μην πω πως το καλύτερο είναι η τελευταία κυριακή πριν τα Χριστούγεννα 17/12 δλδ.....
Όπως και να έχει όχι μετά τα Χριστούγεννα......
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: nikosmeta στις Νοεμβρίου 28, 2017, 09:08:26 μμ
Τα Χριστούγενα φέτος προσφέρουν για κάποιους ευκαιρία για 4ημερο. Εγώ θα πρότεινα 30 (για να είμαι και εγώ εκεί ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::)
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Νοεμβρίου 28, 2017, 09:23:27 μμ
Τα Χριστούγενα φέτος προσφέρουν για κάποιους ευκαιρία για 4ημερο. Εγώ θα πρότεινα 30 (για να είμαι και εγώ εκεί ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::)

Παρόμοια με σένα θα λείπουν και άλλοι,όπως και ενδιάμεσα από τις γιορτές και ειδικά όσοι έχουν παιδιά άρα η καλύτερη ημερομηνία που μένει είναι 17/12 που είναι παραδοσιακά (ήταν) η (παραδοσιακά η μοναδική)Κυριακή που ήταν ανοιχτά τα μαγαζιά..... Οι άλλες δυο ημέρες θα είναι λείπει ο ένας ή λείπει ο άλλος.... 
Σημ. είναι χρόνια τώρα που δεν εγκαταλείπω την πόλη ούτε στιγμή.....
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: alex83 στις Νοεμβρίου 28, 2017, 09:58:36 μμ
Και εγώ νομίζω θα συμφωνήσω με τον Κώστα για 17/12 μιας και φέτος το τετραήμερο θα κρατήσει πολλούς μακρυά από το event πιστεύω. ::salut::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Yankar στις Νοεμβρίου 28, 2017, 10:41:19 μμ

Απο θεμα ημέρας νομίζω το 23/12 είναι οτι πρέπει.

 :arrow: Ρίξτε  ιδέες προτάσεις για την καλύτερη διοργάνωση εκτέλεση
Είναι πολύ ωραίο να συνεχίζεται μια παράδοση!!!
Βασικό όμως είναι να γνωρίζουμε και τον σκοπό της συγκεκριμένης εκδήλωσης. Ίσως παλιότερα να είχε αναλυθεί... Πιθανά να έχει διαφορποιηθεί και με τα χρόνια... Σημαντικό όμως είναι ο σκοπός κάθε ενέργειας να είναι ξεκάθαρος νομίζω.
Εφόσον έχουμε το παραπάνω θα μπορούσαν να διατυπωθούν και ιδέες ώστε να επιτευχθεί ο σκοπός.
Τέλος ο σκοπός ίσως να σηματοδοτεί και την ημέρα καλύτερα, προς ώρας και εγώ θα ψήφιζα το 17/12.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Stavros στις Νοεμβρίου 29, 2017, 12:21:34 πμ
Είναι πολύ ωραίο να συνεχίζεται μια παράδοση!!!
Βασικό όμως είναι να γνωρίζουμε και τον σκοπό της συγκεκριμένης εκδήλωσης. Ίσως παλιότερα να είχε αναλυθεί... Πιθανά να έχει διαφορποιηθεί και με τα χρόνια... Σημαντικό όμως είναι ο σκοπός κάθε ενέργειας να είναι ξεκάθαρος νομίζω.
Εφόσον έχουμε το παραπάνω θα μπορούσαν να διατυπωθούν και ιδέες ώστε να επιτευχθεί ο σκοπός.
Τέλος ο σκοπός ίσως να σηματοδοτεί και την ημέρα καλύτερα, προς ώρας και εγώ θα ψήφιζα το 17/12.

 ::salut::

Ως ένας από τους εμπνευστές της εν λόγω, καθιερωμένης πλέον, Χριστουγεννιάτικης μοντελογιορτής,
μπορώ και δικαιούμαι να απαντήσω.
Σκοπός λοιπόν του Streetmodelling είναι να δείξουμε το όμορφο χόμπυ μας στους διερχόμενους (περαστικούς, πελάτες καταστημάτων, περιπλανώμενους, χαμένους, απελπισμένους, ερωτευμένους, πειραγμένους κλπ.) εκμεταλλευόμενοι το πνεύμα και το κλίμα της εορταστικής περιόδου.
Κάνουμε το κέφι μας, δείχνουμε το χόμπι μας και χαρίζουμε (δωρίζουμε) στα διερχόμενα παιδάκια που θα καθίσουν να μοντελάρουν μαζί μας το (πιθανόν) 1ο μοντελάκι τους.
Αρα, η επιλογή της ημέρας τέλεσης, έχει να κάνει με το πότε θα (θεωρήσουμε ότι) έχει "εορταστική κίνηση" η αγορά (εν προκειμένω το σημείο διεξαγωγής) για να έχουμε μεγαλύτερη προσέλευση και επισκεψιμότητα.
Αρα ... είτε 23/12 είτε 30/12 .....
 ::salut::
Σ.Σ. 
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Yankar στις Νοεμβρίου 29, 2017, 12:50:11 πμ
Ως ένας από τους εμπνευστές της εν λόγω, καθιερωμένης πλέον, Χριστουγεννιάτικης μοντελογιορτής,
μπορώ και δικαιούμαι να απαντήσω.
Σκοπός λοιπόν του Streetmodelling είναι να δείξουμε το όμορφο χόμπυ μας στους διερχόμενους (περαστικούς, πελάτες καταστημάτων, περιπλανώμενους, χαμένους, απελπισμένους, ερωτευμένους, πειραγμένους κλπ.) εκμεταλλευόμενοι το πνεύμα και το κλίμα της εορταστικής περιόδου.
Κάνουμε το κέφι μας, δείχνουμε το χόμπι μας και χαρίζουμε (δωρίζουμε) στα διερχόμενα παιδάκια που θα καθίσουν να μοντελάρουν μαζί μας το (πιθανόν) 1ο μοντελάκι τους.
Αρα, η επιλογή της ημέρας τέλεσης, έχει να κάνει με το πότε θα (θεωρήσουμε ότι) έχει "εορταστική κίνηση" η αγορά (εν προκειμένω το σημείο διεξαγωγής) για να έχουμε μεγαλύτερη προσέλευση και επισκεψιμότητα.
Αρα ... είτε 23/12 είτε 30/12 .....
 ::salut::
Σ.Σ.

Το βασικό είναι να είναι κοινώς αποδεκτός ο σκοπός... Φαντάζομαι για να τον αναφέρεις θα είναι.
Προσωπικά τον βρίσκω εξαιρετικό σαν σκοπό και αξίζει να υπάρξουν προτάσεις που θα τον κάνουν να εξυπηρετηθεί στο μέγιστο βαθμό.

Υπό αυτό το πρίσμα η δική μου πρόταση είναι να εξετασθεί άλλος χορός που θα εξυπηρετεί καλύτερα το σκοπό.
Η Ιπποκράτους εδώ και χρόνια δεν αποτελεί σημείο εμπορικού ενδιαφερόντως ή νεολαίας και δεν "φέρει" γιορτινό κλίμα...
Αντίθετα πλήττεται από φαινόμενα αναρχικών, αναταραχών & μολότοφ όπως αστειευόμενος ανέφερε και ο Αρκάδιος.

Αναφορικά με την ημερομηνία θα διαφωνήσω μαζί σου.
Όπως ανέφεραν και οι φίλοι παραπάνω φέτος το 23 & 30 είναι μέρος 3ημέρων που θα απουσιάζει μεγάλη μερίδα του κόσμου, είτε σε διακοπές είτε στα χωριά τους.
Την Κυριακή 17 με τα μαγαζιά ανοιχτά και όντας το τελευταίο ΣΚ που ο κόσμος θα είναι στην Αθήνα θα πρέπει στα μαγαζιά να έχει "ιδιαίτερη κίνηση" τηρουμένων πάντα των αναλογιών.
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 29, 2017, 10:34:42 πμ
το παράμετρο 4-ημερο δεν το ειχα προσέξει όταν ειδα τις μέρες και νομίζω οτι έχουν δίκιο όσοι το ανέφεραν.

Για την Κυριακή (17/12) εχω ενα ενδοιασμό, μέχρι τώρα δεν εχει ξαναγίνει Κυριακή.
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Νοεμβρίου 29, 2017, 03:45:42 μμ
...........................................μέχρι τώρα δεν εχει ξαναγίνει Κυριακή.

http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,27673.0.html

http://postimg.org/image/5gsjezkxv/
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Νοεμβρίου 29, 2017, 03:47:49 μμ
Από την άλλη αν ντε και καλά θέλετε Σάββατο μπορεί να είναι 16/12....
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 29, 2017, 04:06:23 μμ
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,27673.0.html

Click to see the original size.

δεν το θυμόμουν  ...  :mrgreen: :mrgreen:  και το 16 αλλά και το 17 μας κάνουν...
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Thunderbolt στις Νοεμβρίου 29, 2017, 04:24:08 μμ
Μετά από οκτώ χρόνια κρίσης και ανεργίας, είναι σημαντικό να ανακαλύπτουμε συνεχόμενα τετραήμερα διακοπών, απόδρασης και χαλάρωσης, αλλά και Κυριακές με ανοικτά καταστήματα για όσους δεν στάθηκαν τυχεροί να αποδράσουν, αλλά δεν ευκαιρούν να κάνουν άλλη μέρα τα ψώνια τους.
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: alex83 στις Νοεμβρίου 29, 2017, 04:27:07 μμ

Για την Κυριακή (17/12) εχω ενα ενδοιασμό, μέχρι τώρα δεν εχει ξαναγίνει Κυριακή.

Και ήμουν 99% σίγουρος ότι έχει γίνει Κυριακή ξανά το event, με πρόλαβε-κάλυψε ο Κώστας (όση ώρα έκανα να επιστρέψω από την δουλειά :mrgreen:)
και το 16 αλλά και το 17 μας κάνουν...
::thumbleft:: ::thumbleft::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 30, 2017, 12:40:28 μμ
τελικά προς τα που καταλήγουμε ?  16 ή 17 ή 23 ?
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: nikosmeta στις Νοεμβρίου 30, 2017, 04:43:15 μμ
30  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: HARTMANN7 στις Νοεμβρίου 30, 2017, 04:46:13 μμ
16-17
Νομίζω ότι είναι καλύτερα τελικα
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: alex83 στις Νοεμβρίου 30, 2017, 06:26:34 μμ
16-17 και εγώ θα συμφωνήσω!
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: gtdeath13 στις Νοεμβρίου 30, 2017, 08:18:27 μμ
Κυριακή 17 και όποιος πει δικαιολογίες για να μην έρθει μαύρο φίδι που τον έφαγε
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 01, 2017, 02:03:42 μμ
καταλήγουμε Κυριακή  17/12.

 :arrow: Όπως κάθε χρόνο, θα υπάρχουν μοντελάκια για τους μικρούς μας φίλους για να τα φτιάξουν.

Γιαυτό πάρτε και τα παιδιά σας μαζί (ελπίζω ο καιρός να το επιτρέψει) για να διασκεδάσουν φτιάχνοντας ένα μοντέλο.

 :arrow: Οι παλιοί λίγο πολύ ξέρουμε τα τις οργάνωσης,   :D

Για τους νέους να αναφέρω ότι όποιος θέλει μπορεί να έρθει με το μοντέλο του (σε όποια φάση κατασκευής και εαν είναι) και να το συνεχίσει με την βοήθεια και των άλλων μελών.

τραπεζάκια λίγο πολύ έχουμε .. πάντα έχουμε θέμα με τις καρέκλες , οποίος μπορεί και εχει διαθέσιμες, ας μιλήσουμε να κανονίσουμε μεταφορά..

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: ramfighter στις Δεκεμβρίου 02, 2017, 11:11:57 μμ
Κυριακή 17 και όποιος πει δικαιολογίες για να μην έρθει μαύρο φίδι που τον έφαγε
Ωχ αμάν, κινδυνεύω. Ξεχάστε τα τυροπιτάκια
(http://www.mchost.gr/v/15963)
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Νασος στις Δεκεμβρίου 03, 2017, 10:02:06 πμ
Λογικά απών. Υπάρχει καφές στον όμιλο τις κυριακές.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 03, 2017, 12:20:33 μμ
Λογικά απών. Υπάρχει καφές στον όμιλο τις κυριακές.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

θα έχουμε και εμείς καφέ..  Και όχι μόνο. ;-)
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 04, 2017, 12:00:40 μμ
μετά απο απουσία 2 ετών, ξαναβγαίνει και το ημερολόγιο του MC για το νέο έτος το οποίο θα είναι διαθέσιμο στο street modelling.

(http://www.mchost.gr/v/16058)

ευχαριστώ πολύ τους
 :arrow: @xarisB για το δημιουργικό
 :arrow: @gtdeath13 και @Symeon για το τρέξιμο της δημιουργίας και εκτύπωσης.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: ramfighter στις Δεκεμβρίου 04, 2017, 02:34:36 μμ
Αρκάδιε δεν μπορώ να είμαι παρών στις 17. Θέλω όμως σε παρακαλώ 5 τουλάχιστον ημερολόγια.
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 04, 2017, 06:18:38 μμ
Αρκάδιε δεν μπορώ να είμαι παρών στις 17. Θέλω όμως σε παρακαλώ 5 τουλάχιστον ημερολόγια.

εννοείτε,  ::salut::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: gtdeath13 στις Δεκεμβρίου 05, 2017, 11:26:21 πμ
@arcadios Ευτυχώς που τυπώσαμε λίγα γιατί δεν βλέπω να φεύγουν.

Τόσο ζεστή ανταπόκριση βρε παιδάκι μου...  ::kryoo:: ::kryoo:: ::kryoo:: ::kryoo::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 05, 2017, 11:47:41 πμ
καλύτερα να έχουμε πραγματική ανταπόκριση στο event παρά "εικονικά" εδώ   :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: them στις Δεκεμβρίου 05, 2017, 12:58:39 μμ
Εγω πάντως θα παρω τουλάχιστον μια ντουζίνα ;-)
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: alex83 στις Δεκεμβρίου 05, 2017, 02:07:25 μμ
Και εγώ θα πάρω κανά.....δυο! :mrgreen: ::salut::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Blackbeard στις Δεκεμβρίου 05, 2017, 02:33:59 μμ
καλύτερα να έχουμε πραγματική ανταπόκριση στο event παρά "εικονικά" εδώ   :lol: :lol:

Θα κάνετε και ευκολίες;
Να πάρει κάποιος τους εξι μήνες τώρα και του υπολοιπους τον Μάιο;
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 05, 2017, 03:02:49 μμ
Θα κάνετε και ευκολίες;
Να πάρει κάποιος τους εξι μήνες τώρα και του υπολοιπους τον Μάιο;

φερε μαζί σου ψαλίδι  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Wildcat στις Δεκεμβρίου 05, 2017, 09:00:34 μμ
Και εγώ θα πάρω κανά.....δυο! :mrgreen: ::salut::
Λέω και εγώ να πάρω κανα... ενα!
POS θα υπάρχει φαντάζομαι... για να πάρει και ο Σορώτος! ::glossa::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Δεκεμβρίου 05, 2017, 10:33:04 μμ
Λέω και εγώ να πάρω κανα... ενα!
POS θα υπάρχει φαντάζομαι... για να πάρει και ο Σορώτος! ::glossa::

ʼουτς....κακιασμένε...  :twisted:

Δεν έχει ούτε ρόδες ούτε φτερά,δεν θέλω κανένα........ούτε καν εΛπύστριες δεν έχει......
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: michalis20 στις Δεκεμβρίου 06, 2017, 12:00:12 πμ
Λέω και εγώ να πάρω κανα... ενα!
POS θα υπάρχει φαντάζομαι... για να πάρει και ο Σορώτος! ::glossa::

Πολύ ορθή η επισήμανσις του Αγριόγατου: να δέχεται cashcard της Πειραιώς, παρακαλώ  8)

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Wildcat στις Δεκεμβρίου 06, 2017, 02:02:07 πμ
ʼουτς....κακιασμένε...  :twisted:

Δεν έχει ούτε ρόδες ούτε φτερά,δεν θέλω κανένα........ούτε καν εΛπύστριες δεν έχει......
Για το '19 θα προτείνω να βγει με λεωφορείο τιμής ένεκεν
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 06, 2017, 12:02:22 μμ
Για το '19 θα προτείνω να βγει με λεωφορείο τιμής ένεκεν

κακιουλες  ::glossa:: ::glossa::

Λοιπόν, να οργανωθούμε λίγο.  καμια καρέκλα θα φερει καποιος?  τραπέζια εχουμε αλλα εαν υπάρχει και κάποιο διαθέσιμο δεν λέμε οχι.

Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: HARTMANN7 στις Δεκεμβρίου 07, 2017, 11:19:26 πμ
Ναι γιατί δεν μας βλέπω φέτος η Σουσουράδα να μας κάνει χορηγία για καθίσματα (την έχουν λίγο αφ υψηλού)

Θα δώ αν έχω κανα σκαμπό .
Ενημερώνω εντός ερχόμενης εβδομάδας.!
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: KonstantinF στις Δεκεμβρίου 09, 2017, 11:21:16 πμ
Δυστυχώς, την άλλη Κυριακή θα είμαι εκτός Αθηνών  :(. Καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση!
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 12, 2017, 12:59:37 μμ
Δυστυχώς, την άλλη Κυριακή θα είμαι εκτός Αθηνών  :(. Καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση!

Ευχαριστούμε Κωνσταντινε.  ::salut::


 
και, οπως θα έλεγε και ο πρόεδρος, 4 και σήμερα εεε... μην ξεχνιόμαστε.   :wink:

Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Stavros στις Δεκεμβρίου 12, 2017, 08:42:07 μμ
Ευχαριστούμε Κωνσταντινε.  ::salut::


 
και, οπως θα έλεγε και ο πρόεδρος, 4 και σήμερα εεε... μην ξεχνιόμαστε.   :wink:

έτσι !!!
πάμε γερά !!!!

 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: alex83 στις Δεκεμβρίου 13, 2017, 10:47:19 μμ
Ο καιρός μάλλον δεν θα είναι σύμμαχος αν ισχύσουν οι προβλέψεις που είδα :?  μας βλέπω να χρειαζόμαστε και αδιάβροχα :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: nino1969 στις Δεκεμβρίου 14, 2017, 10:25:41 μμ
Ελπίζω να μην ξεσκιστεί πολύ στην βροχή, καθώς λέμε να εμφανιστούμε με τον υιό ...να πάρουμε και 5-6 ημερολογιάκια για το καλό!  ::salut::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: leopard στις Δεκεμβρίου 15, 2017, 09:28:07 πμ
Εντάξει μωρέ, λίγες μπόρες λέει...
 :evil:
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 15, 2017, 03:22:55 μμ
θα εξαντληθεί το Σάββατο η βροχή λεει η πρόβλεψη

(http://mchost.gr/v/16799)

και Κυριακή θα έχουμε σχετικά καλο καιρο

(http://mchost.gr/v/16798)

αντε.. μια και σήμερα  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Wild Bill στις Δεκεμβρίου 15, 2017, 03:39:47 μμ
Καλα να περασετε!!! ::thumbleft::

Μακαρι καποια στιγμη να μου δοθει η ευκαιρια να ερθω και γω σε αυτο το event...ζηλευω :oops:
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Trex στις Δεκεμβρίου 17, 2017, 11:47:42 μμ
Το χάρηκα που συμμετείχα για πρώτη φορά κι εγώ σήμερα .
Spoiler (hover to show)

Ανταλλάξαμε ευχές με τα μέλη του modelclub, κάναμε το Χριστουγεννιάτικα ψώνια μας, παρακολουθήσαμε μικρά και μεγάλα παιδιά να φτιάχνουν τα μοντέλα τους και τον γνωστό "Stavros" να βάφει τα πάντα (φίλε πρέπει να εισέπνευσες πολύ λάκα σήμερα  :lol:).

Καλές γιορτές σε όλους, και του χρόνου με υγεία.

 ::lovemodel::



Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: boulba στις Δεκεμβρίου 18, 2017, 09:53:28 πμ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: ramfighter στις Δεκεμβρίου 18, 2017, 01:45:05 μμ
Να ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου να το επαναλάβουμε του χρόνου, καθώς περάσαμε όλοι όμορφα !!
Χάρηκα που συνάντησα και μίλησα με τόσα μέλη του forum, που δεν τα βλέπω πιά από κοντά λόγω φόρτου εργασίας τα Σάββατα.
Καλές γιορτές να έχουμε όλοι.
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 18, 2017, 02:58:13 μμ

O καιρός μας έκανε την χάρη και ήταν μια ιδανική μερα για μοντελαρισμα.   :mrgreen:

Πολύς κόσμος .. παιδιά επίσης, (νομίζω οτι απο θεμα συμμετοχής παιδιών πρέπει να ήταν ενα απο τα event που ειχε τα πιο πολλά παιδιά) που έκατσαν και έφτιαξαν το μοντελάκι τους και πιστεύω το χάρηκαν και περάσαν ωραία.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά που απο το πρωί ήταν εκεί και στήσαμε το "σκηνικό", στα μαγαζιά (Fasma Models και Plastimodellismo) που βοήθησαν με υλικά, το καφε "σουσουράδα" που και φέτος παραχώρησε τις πολύτιμες καρεκλες, και φυσικά σε όλους όσους ήρθαν.

Και το χρόνου παιδια, να είμαστε καλα και να το ξανακάνουμε.  :wink:


 ::keep_mod:: ::lovemodel::

@mmaker οι φώτο πότε θα ειναι έτοιμες??   :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Δεκεμβρίου 18, 2017, 03:09:06 μμ
Πιστοί στην παράδοση και φέτος, περάσαμε πολύ όμορφα με σύμμαχο τον καιρό, βάλαμε στο τρυπάκι να πιάσουν κάνα μοντελάκι  2-3 πιτσιρικάδες που το διασκέδασαν αρκετά και φυσικά επιδοθήκαμε στο αγαπημένο σπορ όλων την ατελείωτη μοντελοκουβέντα έξω από τα μαγαζιά. Για κάνα δίωρο έκατσα και εγώ στον πάγκο...το αποτέλεσμα μέχρι να ξεπαγιάσω και να τα μαζέψω... (το μικροστοκάρισμα και το αστάρι έπεσε στο σπίτι)

(http://www.mchost.gr/v/16957)  (http://www.mchost.gr/v/16958)  (http://www.mchost.gr/v/16959)


Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα και με υγεία για όλους ο καινούργιος χρόνος ::keep_mod::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: leopard στις Δεκεμβρίου 18, 2017, 03:18:12 μμ
Μετά από πάρα πολύ καιρό κατέβηκα στην Ιπποκράτους, συνάντησα φίλους και γνωστούς που είχα να δω κάτι μήνες για να μην πω χρόνια και ήμουν παρών σε ένα ακόμη STREET MODELLING  :!: :!: :!:
Να είστε όλοι καλά, καλά Χριστούγεννα.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: HARTMANN7 στις Δεκεμβρίου 19, 2017, 10:53:49 πμ
Χρόνια πολλά και καλές εορτές να έχουμε το κυριότερο με υγεία!!

Πολύ ωραίο το γεγονός οτι είχαμε αρκετά παιδάκια με τους γονείς τους ....
Spoiler (hover to show)

Να ευχαριστήσουμε και τα καταστήματα για την αμέριστη συμπαράσταση τους καθώς και την Σουσουράδα για την χορηγία!

Καλές γιορτές με υγεία και πάμε για το 12ο!!!

Τίτλος: Απ: 11ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2017
Αποστολή από: melpas1013 στις Δεκεμβρίου 27, 2017, 09:11:13 μμ
Μετά από 10 χρόνια, μέτρησα απουσία... Χαίρομαι που περάσατε καλά παιδιά!!! Ελπίζω του χρόνου να τα καταφέρω να βρίσκομαι πάλι στις επάλξεις...