(https://postimg.org/image/6ocmhspuh/)
(https://postimg.org/image/603ryur4p/)
(https://postimg.org/image/otu69leqh/)
(https://postimg.org/image/dviwreq55/)
(https://postimg.org/image/3mqfll23d/)
(https://postimg.org/image/hug4a8es9/)
(https://postimg.org/image/q1841t4ux/)
(https://postimg.org/image/a49c53cgp/)
(https://postimg.org/image/dcdti4yqh/)23 ή μήπως 30; :wink: :wink:Και τα δυο καλα ακούγονται, θα ναι πριν την γιορτή μου :?:η πριν τα γενέθλια μου :?:αυτο ειναι το ερώτημα για μενα... :twisted: :mrgreen: :lol: ::angel4::
Τα Χριστούγενα φέτος προσφέρουν για κάποιους ευκαιρία για 4ημερο. Εγώ θα πρότεινα 30 (για να είμαι και εγώ εκεί ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::)
Είναι πολύ ωραίο να συνεχίζεται μια παράδοση!!!
Απο θεμα ημέρας νομίζω το 23/12 είναι οτι πρέπει.
:arrow: Ρίξτε ιδέες προτάσεις για την καλύτερη διοργάνωση εκτέλεση
Είναι πολύ ωραίο να συνεχίζεται μια παράδοση!!!
Βασικό όμως είναι να γνωρίζουμε και τον σκοπό της συγκεκριμένης εκδήλωσης. Ίσως παλιότερα να είχε αναλυθεί... Πιθανά να έχει διαφορποιηθεί και με τα χρόνια... Σημαντικό όμως είναι ο σκοπός κάθε ενέργειας να είναι ξεκάθαρος νομίζω.
Εφόσον έχουμε το παραπάνω θα μπορούσαν να διατυπωθούν και ιδέες ώστε να επιτευχθεί ο σκοπός.
Τέλος ο σκοπός ίσως να σηματοδοτεί και την ημέρα καλύτερα, προς ώρας και εγώ θα ψήφιζα το 17/12.
::salut::
Ως ένας από τους εμπνευστές της εν λόγω, καθιερωμένης πλέον, Χριστουγεννιάτικης μοντελογιορτής,
μπορώ και δικαιούμαι να απαντήσω.
Σκοπός λοιπόν του Streetmodelling είναι να δείξουμε το όμορφο χόμπυ μας στους διερχόμενους (περαστικούς, πελάτες καταστημάτων, περιπλανώμενους, χαμένους, απελπισμένους, ερωτευμένους, πειραγμένους κλπ.) εκμεταλλευόμενοι το πνεύμα και το κλίμα της εορταστικής περιόδου.
Κάνουμε το κέφι μας, δείχνουμε το χόμπι μας και χαρίζουμε (δωρίζουμε) στα διερχόμενα παιδάκια που θα καθίσουν να μοντελάρουν μαζί μας το (πιθανόν) 1ο μοντελάκι τους.
Αρα, η επιλογή της ημέρας τέλεσης, έχει να κάνει με το πότε θα (θεωρήσουμε ότι) έχει "εορταστική κίνηση" η αγορά (εν προκειμένω το σημείο διεξαγωγής) για να έχουμε μεγαλύτερη προσέλευση και επισκεψιμότητα.
Αρα ... είτε 23/12 είτε 30/12 .....
::salut::
Σ.Σ.
...........................................μέχρι τώρα δεν εχει ξαναγίνει Κυριακή.
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,27673.0.html
Για την Κυριακή (17/12) εχω ενα ενδοιασμό, μέχρι τώρα δεν εχει ξαναγίνει Κυριακή.
και το 16 αλλά και το 17 μας κάνουν...::thumbleft:: ::thumbleft::
Κυριακή 17 και όποιος πει δικαιολογίες για να μην έρθει μαύρο φίδι που τον έφαγεΩχ αμάν, κινδυνεύω. Ξεχάστε τα τυροπιτάκια
Λογικά απών. Υπάρχει καφές στον όμιλο τις κυριακές.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Αρκάδιε δεν μπορώ να είμαι παρών στις 17. Θέλω όμως σε παρακαλώ 5 τουλάχιστον ημερολόγια.
καλύτερα να έχουμε πραγματική ανταπόκριση στο event παρά "εικονικά" εδώ :lol: :lol:
Θα κάνετε και ευκολίες;
Να πάρει κάποιος τους εξι μήνες τώρα και του υπολοιπους τον Μάιο;
Και εγώ θα πάρω κανά.....δυο! :mrgreen: ::salut::Λέω και εγώ να πάρω κανα... ενα!
Λέω και εγώ να πάρω κανα... ενα!
POS θα υπάρχει φαντάζομαι... για να πάρει και ο Σορώτος! ::glossa::
Λέω και εγώ να πάρω κανα... ενα!
POS θα υπάρχει φαντάζομαι... για να πάρει και ο Σορώτος! ::glossa::
ʼουτς....κακιασμένε... :twisted:Για το '19 θα προτείνω να βγει με λεωφορείο τιμής ένεκεν
Δεν έχει ούτε ρόδες ούτε φτερά,δεν θέλω κανένα........ούτε καν εΛπύστριες δεν έχει......
Για το '19 θα προτείνω να βγει με λεωφορείο τιμής ένεκεν
Δυστυχώς, την άλλη Κυριακή θα είμαι εκτός Αθηνών :(. Καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση!
Ευχαριστούμε Κωνσταντινε. ::salut::
και, οπως θα έλεγε και ο πρόεδρος, 4 και σήμερα εεε... μην ξεχνιόμαστε. :wink: