Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: DIO στις Νοεμβρίου 26, 2017, 10:54:21 πμ
-
Καλημέρα φιλαράκια.
Σαν ένα διάλειμμα στην κατασκευή του Prowler (http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,20454.125.html), αποφάσισα να φτιάξω ένα Lancaster στην 1/72, τελείως OOB.
Το ερώτημα λοιπόν απευθύνεται σε όλους όσους το έχουν φτιάξει ή το έχουν μελετήσει με σκοπό να το φτιάξουν...
Ποιο είναι σήμερα το καλύτερο Lancaster στην 1/72?
Δεν με ενδιαφέρει κάποιος συγκεκριμένος τύπος...
Σίγουρα δεν με ενδιαφέρει το dambuster που δεν μου αρέσει καθόλου...
Ακούω γνώμες και απόψεις...
-
Διονύση προσωπικά έχω διαλέξει και έχω στο στοκ μου το Revell. Πιστεύω και το Hasegawa θα είναι το ίδιο καλό αλλά με τράβηξε περισσότερο το Revell. Το Airfix νομίζω έχει θεματάκια εφαρμογής.
-
Revell δαγκωτό. Value for money και χωρίς την τσεκουράτη γράμμωση του Airfix :wink:
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
-
Να προσέξεις μόνο στο ρεβελ το σημείο αυτό..
(http://www.mchost.gr/v/15454)
Θα προσπαθήσω να βρω το λινκ που ειχα κατεβάσει τη φωτό και να στο στείλω... Είχα αντιμετωπίσει όταν το εφτιαξα το ίδιο ακριβως πρόβλημα ..
-
Καλησπερα Διονυση και καλες κατασκευες!
Ισως το παρακατω λινκ σου φανει χρησιμο
http://forum.aviaskins.com/attachment.php?attachmentid=3520&d=1231698722
::salut::
-
Καλησπερα Διονυση και καλες κατασκευες!
Ισως το παρακατω λινκ σου φανει χρησιμο
http://forum.aviaskins.com/attachment.php?attachmentid=3520&d=1231698722 (http://forum.aviaskins.com/attachment.php?attachmentid=3520&d=1231698722)
::salut::
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε wild bill...
Με προβλημάτισε πολύ το γεγονός ότι στο Revell, για να έρθει σωστά η δίεδρος της πτέρυγας θέλει τόσο μεγάλη παρέμβαση...
Ίσως το Hasegawa να είναι καλύτερη λύση για μια πιο απροβλημάτιστη κατασκευή...
-
Διονύση έχω το Airfix το καινούργιο καλούπι.
Η αλήθεια ειναι ότι το REVELL έχει πιο χοντρή γράμμωση απο το AIRFIX όσο και άν ακούγεται περίεργο.
Λίγο που έχω δοκιμάσει στην εφαρμογή δεν έχει πάντως κανένα θέμα και έχει και πολύ καλή λεπτομέρεια.
Οτι θέλεις και αν θέλεις φώτογραφίες πές μου να σου στείλω.
-
Διονύση εγώ λέω να τα πάρεις και τα 3 και να τα φτιάξεις όλα μαζί. :mrgreen:
-
Διονύση εγώ λέω να τα πάρεις και τα 3 και να τα φτιάξεις όλα μαζί. :mrgreen:
ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Καλή ιδέα! Πάνε όμως αυτές οι εποχές. Το budget τώρα είναι σφιχτό σαν μικρότερο νούμερο σωβρακο! ΧΑ ΧΑ ΧΑ.