Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: DIO στις Νοεμβρίου 26, 2017, 10:54:21 πμ

Τίτλος: Lancaster: Το καλύτερο στην 1/72?
Αποστολή από: DIO στις Νοεμβρίου 26, 2017, 10:54:21 πμ
Καλημέρα φιλαράκια.

Σαν ένα διάλειμμα στην κατασκευή του Prowler (http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,20454.125.html), αποφάσισα να φτιάξω ένα Lancaster στην 1/72, τελείως OOB.
Το ερώτημα λοιπόν απευθύνεται σε όλους όσους το έχουν φτιάξει ή το έχουν μελετήσει με σκοπό να το φτιάξουν...

Ποιο είναι σήμερα το καλύτερο Lancaster στην 1/72?
Δεν με ενδιαφέρει κάποιος συγκεκριμένος τύπος...
Σίγουρα δεν με ενδιαφέρει το dambuster που δεν μου αρέσει καθόλου...

Ακούω γνώμες και απόψεις...
Τίτλος: Απ: Lancaster: Τοκαλύτερο στην 1/72?
Αποστολή από: labros87 στις Νοεμβρίου 26, 2017, 12:37:13 μμ
Διονύση προσωπικά έχω διαλέξει και έχω στο στοκ μου το Revell. Πιστεύω και το Hasegawa θα είναι το ίδιο καλό αλλά με τράβηξε περισσότερο το Revell. Το Airfix νομίζω έχει θεματάκια εφαρμογής.
Τίτλος: Απ: Lancaster: Τοκαλύτερο στην 1/72?
Αποστολή από: Blitz-X στις Νοεμβρίου 26, 2017, 12:43:13 μμ
Revell δαγκωτό. Value for money και χωρίς την τσεκουράτη γράμμωση του Airfix :wink:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Lancaster: Τοκαλύτερο στην 1/72?
Αποστολή από: DIO στις Νοεμβρίου 26, 2017, 01:34:02 μμ
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Τίτλος: Απ: Lancaster: Τοκαλύτερο στην 1/72?
Αποστολή από: dsk στις Νοεμβρίου 26, 2017, 02:12:32 μμ
Να προσέξεις μόνο στο ρεβελ το σημείο αυτό..
(http://www.mchost.gr/v/15454)

Θα προσπαθήσω να βρω το λινκ που ειχα κατεβάσει τη φωτό και να στο στείλω... Είχα αντιμετωπίσει όταν το εφτιαξα  το ίδιο ακριβως πρόβλημα ..





Τίτλος: Απ: Lancaster: Τοκαλύτερο στην 1/72?
Αποστολή από: Wild Bill στις Νοεμβρίου 26, 2017, 09:24:08 μμ
Καλησπερα Διονυση και καλες κατασκευες!

Ισως το παρακατω λινκ σου φανει χρησιμο

http://forum.aviaskins.com/attachment.php?attachmentid=3520&d=1231698722

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Lancaster: Τοκαλύτερο στην 1/72?
Αποστολή από: DIO στις Νοεμβρίου 27, 2017, 12:17:02 μμ
Καλησπερα Διονυση και καλες κατασκευες!

Ισως το παρακατω λινκ σου φανει χρησιμο

http://forum.aviaskins.com/attachment.php?attachmentid=3520&d=1231698722 (http://forum.aviaskins.com/attachment.php?attachmentid=3520&d=1231698722)

 ::salut::

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε wild bill...
Με προβλημάτισε πολύ το γεγονός ότι στο Revell, για να έρθει σωστά η δίεδρος της πτέρυγας θέλει τόσο μεγάλη παρέμβαση...
Ίσως το Hasegawa να είναι καλύτερη λύση για μια πιο απροβλημάτιστη κατασκευή...
Τίτλος: Απ: Lancaster: Το καλύτερο στην 1/72?
Αποστολή από: HARTMANN7 στις Νοεμβρίου 27, 2017, 12:40:09 μμ
Διονύση έχω το Airfix το καινούργιο καλούπι.
Η αλήθεια ειναι ότι το  REVELL έχει πιο χοντρή γράμμωση απο το AIRFIX όσο και άν ακούγεται περίεργο.
Λίγο που έχω δοκιμάσει στην εφαρμογή δεν έχει πάντως κανένα θέμα και έχει και πολύ καλή λεπτομέρεια.

Οτι θέλεις και αν θέλεις φώτογραφίες πές μου να σου στείλω.
Τίτλος: Απ: Lancaster: Το καλύτερο στην 1/72?
Αποστολή από: labros87 στις Νοεμβρίου 27, 2017, 01:43:43 μμ
Διονύση εγώ λέω να τα πάρεις και τα 3 και να τα φτιάξεις όλα μαζί. :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Lancaster: Το καλύτερο στην 1/72?
Αποστολή από: DIO στις Νοεμβρίου 27, 2017, 02:26:14 μμ
Διονύση εγώ λέω να τα πάρεις και τα 3 και να τα φτιάξεις όλα μαζί. :mrgreen:

ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Καλή ιδέα! Πάνε όμως αυτές οι εποχές. Το budget τώρα είναι σφιχτό σαν μικρότερο νούμερο σωβρακο! ΧΑ ΧΑ ΧΑ.