Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: Δόξας Ιωάννης στις Νοεμβρίου 13, 2017, 03:18:14 μμ
-
Για άλλη μια χρονιά ολοκληρώθηκε μια μεγάλη γιορτή του παγκόσμιου μοντελισμού, η γνωστή μας πλέον έκθεση Scale Model World στην Αγγλία. Με ολιγομελή αποστολή και φέτος, οι Έλληνες μοντελιστές συμμετείχαν με απόλυτη επιτυχία στην υψηλού επιπέδου έκθεση-διαγωνισμό με γνωστούς μοντελιστές, από πολλές χώρες του κόσμου.
Πάρτε μια αρχική "γεύση" απο την έκθεση... 8)
http://imodeler.com/
https://www.flickr.com/photos/124194494@N02/sets/72157666239829679/
Με δύο χρυσά μετάλλια για τον Δημήτρη Μπιτσιάρα και τον ʼρη Πολύζο με τα παρακάτω εκθέματα ..
(http://www.mchost.gr/v/15041)
(http://www.mchost.gr/v/15042)
και με χάλκινο τον Νίκο Πολυχρονόπουλο με το Α-6 Intruder (δεν έχω φώτο.) :(
Συγχαρητήρια από μένα για όσους συμμετείχαν φέτος στο Telford και επόμενο ραντεβού του χρόνου... :wink:
::salut::
*Εάν έχω ξεχάσει καμιά άλλη συμμετοχή και γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω, παρακαλώ ας μας ενημερώσει.
-
Συγχαρητήρια στους φίλους μοντελιστές που μας κάνουν υπερήφανους!
Θα προσθέσω και το καταπληκτικό Mosquito του Μιχάλη Παπαδάκη που διακρίθηκε με χάλκινο (Κατά την γνώμη μου αδικήθηκε και άξιζε και αυτό χρυσό)
-
Ευχαριστουμε για τα λινκ και τις πληροφορίες.
Ειπώθηκαν και γράφτηκαν πολλά αρνητικά σχόλια
για την φετινή έκθεση - κλοπές αντικειμένων, ζημιές
στα μοντέλα, παράξενος τρόπος κρίσης κλπ - που
είναι ένδειξη μη σωστής οργάνωσης-διεξαγωγής.
-
Κώστα δυστυχώς έχεις δίκιο.
Την τελευταία φορά που επισκέφτηκα την έκθεση στο Telford μου έσπασαν οι κριτές (τσεκαρισμένο), τον κώνο του radar στο F-16 μου που ήταν ανοιχτός.
Τώρα για την κρίση τους, πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν οι διαφορετικές απόψεις! Ας το δούμε λοιπόν σαν μια γιορτή του μοντελισμού, με τα ενδεχόμενα και στραβά των διοργανωτών. Η συμμετοχή σε μια τέτοιου είδους επιπέδου και όγκου πραγμάτων να δεις έκθεση, αποκομίζει μόνο κέρδος για κάθε επισκέπτη-μοντελιστή.
::salut::
-
Μπράβο σε όσους ταξίδεψαν μέχρι εκεί... και διπλό μπράβο σε όποιους διακρίθηκαν!!!
::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn::
-
Μπράβο παιδιά!!! ::avgreekflag5pn::