Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Αυτοκίνητα - Μηχανές - Φορτηγά => Auto: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: wavelet στις Νοεμβρίου 08, 2017, 08:54:27 μμ
-
Ύστερα από αποχή σχεδόν ενός έτους από τον μοντελιστικό μου πάγκο (λόγω 7μηνης παραμονής στην Αμερική για επαγγελματικούς λόγους) ολοκλήρωσα σήμερα το τρίκυκλο. Κάποια στιγμή θα το φορτώσω με 2-3 μικροπραγματάκια και θα το τοποθετήσω σε μια βασούλα....
(http://mchost.gr/v/14939)
(http://mchost.gr/v/14940)
(http://mchost.gr/v/14941)
(http://mchost.gr/v/14943)
(http://mchost.gr/v/14942)
-
εντυπωσιακή κατασκευή και συνολικό αποτέλεσμα.
Σαν Κιτ τι λέει ; είδα ότι έχει ολόκληρη σειρά η arii.
-
Ευχαριστώ Αρκάδιε.
Το βασικό μειονέκτημα του είναι ότι δεν έχει μηχανή (αν αυτό είναι πρόβλημα για κάποιους) και πολύ φτωχό εσωτερικό. Είχε αρκετό flash και sink marks. Κατά τα άλλα είναι ευχάριστο στην κατασκευή του και εντυπωσιακό λόγω της μακριάς καρότσας. Σίγουρα το απόλαυσα, ειδικά την παλαίωση του!
Έχω και το Honda "63 T360 από την σειρά τους, κάποια στιγμή θα το φτιάξω ως ΠΣΚ project!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πολύ ωραίο και προτότυπο θέμα, τα θυμάμαι την δεκαετία των '70 και αρχές των '80 βαμμένα όμως πράσινα με κοντύτερη καρότσα "εκτελούνται μεταφοραι"
(https://postimg.org/image/1mm4naypx7/)
(https://postimg.org/image/62hb6q6wm3/)
-
Ευχαριστώ πολύ. Αυτό με την κοντή καρότσα είναι νομίζω το T1500.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Και ένα διχίλιαρο πολεμικό.
(https://postimg.org/image/9dnjc2b1or/)
(https://postimg.org/image/1ifjsvp36z/)
-
Ναι, το είχα δει, του έχει κοντύνει λίγο την καρότσα του.
-
Και ένα διχίλιαρο πολεμικό.
(https://postimg.org/image/9dnjc2b1or/)
(https://postimg.org/image/1ifjsvp36z/)
άσχετο με την κατασκευή, αλλα σε αυτο το μοντέλο δεν χτυπάει λιγο η διαφορά στη κλίμακα?
-
Πολύ ωραία η κατασκευή σου φίλε μου, και η παλαίωσή του (άσχετο αν εγώ τα προτιμώ "καινούργια") πειστικότατη! ʼσε που μας ξυπνάει αναμνήσεις σ' εμάς τους παλαιότερους... Μπράβο!
-
Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνε!
-
άσχετο με την κατασκευή, αλλα σε αυτο το μοντέλο δεν χτυπάει λιγο η διαφορά στη κλίμακα?
Αρκάδιε, όπως έγραψα και παραπάνω, στην κατασκευή του αυτός με το ZU-23-2 έχει κοντύνει την καρότσα.
-
Πολύ ωραίο θέμα και κατασκευή :!:
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
-
Αρκάδιε, όπως έγραψα και παραπάνω, στην κατασκευή του αυτός με το ZU-23-2 έχει κοντύνει την καρότσα.
το έχω καρασπαμαρει το θέμα σου.. τεσπα.... :mrgreen:
η απορία μου είναι στο σύνολο.. δλδ το zsu είναι 1/35 και το όχημα 1/32.. θα μου πεις μικρή η διαφορά..
-
Πολύ ωραίο θέμα και κατασκευή :!:
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Ευχαριστώ πολύ!
-
το έχω καρασπαμαρει το θέμα σου.. τεσπα.... :mrgreen:
η απορία μου είναι στο σύνολο.. δλδ το zsu είναι 1/35 και το όχημα 1/32.. θα μου πεις μικρή η διαφορά..
quote]
´Εχει λίγο διαφορά ναι, γιατί είναι μεγάλο το zsu, αν ήταν κάτι μικρότερο στην 1:35 δεν θα φαινόταν η διαφορά πιστεύω. Για παράδειγμα το μπουκαλάκι νερού 1:35 της meng που έχω στο κάθισμα στην καμπίνα δεν φαινεται εκτός κλίμακας πιστεύω, όχι τόσο!