Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Αυτοκίνητα - Μηχανές - Φορτηγά => Auto: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: wavelet στις Νοεμβρίου 08, 2017, 08:54:27 μμ

Τίτλος: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: wavelet στις Νοεμβρίου 08, 2017, 08:54:27 μμ
Ύστερα από αποχή σχεδόν ενός έτους από τον μοντελιστικό μου πάγκο (λόγω 7μηνης παραμονής στην Αμερική για επαγγελματικούς λόγους) ολοκλήρωσα σήμερα το τρίκυκλο. Κάποια στιγμή θα το φορτώσω με 2-3 μικροπραγματάκια και θα το τοποθετήσω σε μια βασούλα....

(http://mchost.gr/v/14939)

(http://mchost.gr/v/14940)

(http://mchost.gr/v/14941)

(http://mchost.gr/v/14943)

(http://mchost.gr/v/14942)
Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 08, 2017, 09:26:06 μμ
εντυπωσιακή κατασκευή και συνολικό αποτέλεσμα.

Σαν Κιτ τι λέει ; είδα ότι έχει ολόκληρη σειρά η arii.

Τίτλος: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: wavelet στις Νοεμβρίου 08, 2017, 09:39:22 μμ
Ευχαριστώ Αρκάδιε.

Το βασικό μειονέκτημα του είναι ότι δεν έχει μηχανή (αν αυτό είναι πρόβλημα για κάποιους) και πολύ φτωχό εσωτερικό. Είχε αρκετό flash και sink marks. Κατά τα άλλα είναι ευχάριστο στην κατασκευή του και εντυπωσιακό λόγω της μακριάς καρότσας. Σίγουρα το απόλαυσα, ειδικά την παλαίωση του!

Έχω και το Honda "63 T360 από την σειρά τους, κάποια στιγμή θα το φτιάξω ως ΠΣΚ project!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: piaggio250 στις Νοεμβρίου 08, 2017, 09:55:29 μμ
Πολύ ωραίο και προτότυπο θέμα, τα θυμάμαι την δεκαετία των '70 και αρχές των '80 βαμμένα όμως πράσινα με κοντύτερη καρότσα "εκτελούνται μεταφοραι"


(https://postimg.org/image/1mm4naypx7/) (https://postimg.org/image/62hb6q6wm3/)
Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: wavelet στις Νοεμβρίου 08, 2017, 10:08:03 μμ
Ευχαριστώ πολύ. Αυτό με την κοντή καρότσα είναι νομίζω το T1500.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: piaggio250 στις Νοεμβρίου 08, 2017, 10:14:14 μμ
Και ένα διχίλιαρο πολεμικό.


(https://postimg.org/image/9dnjc2b1or/) (https://postimg.org/image/1ifjsvp36z/)
Τίτλος: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: wavelet στις Νοεμβρίου 09, 2017, 06:10:19 πμ
Ναι, το είχα δει, του έχει κοντύνει λίγο την καρότσα του.
Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 09, 2017, 10:59:50 πμ
Και ένα διχίλιαρο πολεμικό.

(https://postimg.org/image/9dnjc2b1or/) (https://postimg.org/image/1ifjsvp36z/)

άσχετο με την κατασκευή, αλλα σε αυτο το μοντέλο δεν χτυπάει λιγο η διαφορά στη κλίμακα?
Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: KonstantinF στις Νοεμβρίου 09, 2017, 11:05:50 πμ
Πολύ ωραία η κατασκευή σου φίλε μου, και η παλαίωσή του (άσχετο αν εγώ τα προτιμώ "καινούργια") πειστικότατη! ʼσε που μας ξυπνάει αναμνήσεις σ' εμάς τους παλαιότερους... Μπράβο!
Τίτλος: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: wavelet στις Νοεμβρίου 09, 2017, 12:44:07 μμ
Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνε!

Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: wavelet στις Νοεμβρίου 09, 2017, 02:08:43 μμ
άσχετο με την κατασκευή, αλλα σε αυτο το μοντέλο δεν χτυπάει λιγο η διαφορά στη κλίμακα?
Αρκάδιε, όπως έγραψα και παραπάνω, στην κατασκευή του αυτός με το ZU-23-2 έχει κοντύνει την καρότσα.
Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: Blitz-X στις Νοεμβρίου 09, 2017, 08:02:48 μμ
Πολύ ωραίο θέμα και κατασκευή :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 09, 2017, 08:17:54 μμ
Αρκάδιε, όπως έγραψα και παραπάνω, στην κατασκευή του αυτός με το ZU-23-2 έχει κοντύνει την καρότσα.

το έχω καρασπαμαρει  το θέμα σου.. τεσπα.... :mrgreen:

η απορία μου είναι στο σύνολο.. δλδ το zsu είναι 1/35 και το όχημα 1/32.. θα μου πεις μικρή η διαφορά..
Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: wavelet στις Νοεμβρίου 09, 2017, 08:22:09 μμ
Πολύ ωραίο θέμα και κατασκευή :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Ευχαριστώ πολύ!
Τίτλος: Απ: 1:32 Owners Club Series, '56 Mazda T2000
Αποστολή από: wavelet στις Νοεμβρίου 09, 2017, 08:26:50 μμ
το έχω καρασπαμαρει  το θέμα σου.. τεσπα.... :mrgreen:

η απορία μου είναι στο σύνολο.. δλδ το zsu είναι 1/35 και το όχημα 1/32.. θα μου πεις μικρή η διαφορά..
quote]
´Εχει λίγο διαφορά ναι, γιατί είναι μεγάλο το zsu, αν ήταν κάτι μικρότερο στην 1:35 δεν θα φαινόταν η διαφορά πιστεύω. Για παράδειγμα το μπουκαλάκι νερού 1:35 της meng που έχω στο κάθισμα στην καμπίνα δεν φαινεται εκτός κλίμακας πιστεύω, όχι τόσο!