Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Αερογράφοι & Air Compressors => Μήνυμα ξεκίνησε από: Turret στις Οκτωβρίου 14, 2017, 05:22:14 μμ

Τίτλος: Νέος, οικονομικό μοντέλο, πρόταση
Αποστολή από: Turret στις Οκτωβρίου 14, 2017, 05:22:14 μμ
Γειά σας. Είμαι νέος στο χόμπι, βέβαια το νέος σε εισαγωγικά καθώς πάνε πάνω από 15+ χρόνια ως μικρός που έφτιαχνα συναρμολογούμενα. Βέβαια μιλάμε για εποχές προ ιντερνετ, ούτε να δεις και να μάθεις τεχνικές, επαρχία, όπου η "ειδική" κόλλα όταν έπεφτε καμιά φορά σπάνια στα χέρια μας ήταν τεχνολογικό θαύμα σε σχέση με την UHU. Ουσιαστικά τώρα ξεκινάω πραγματικά. Έχω φτιάξει 2 αεροπλάνα με πινέλο. Μ' αρέσουν και από παλιά τα βομβαρδιστικά του ΒΠΠ σε 1/72 και είναι σε ωραίο μέγεθος όχι πολύ μικρά όπως τα μαχητικά και έχουν ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες με τους πυργίσκους πολυβόλων σε διάφορες θέσεις.
Ποιο είναι το οικονομικότερο μοντέλο αερογράφου/ συμπιεστή που θα προτείνατε από την εμπειρία σας, με ανεκτό αξιοπρεπή αποτέλεσμα και χρήση;
Δεν έχω την παραμικρή εμπειρία και γνωσεις για το θέμα. σχετικά άμεσα προσβάσιμο σε μένα είναι ένα του praktiker στα 20 ευρώ και έχει και δυο συμπιεστές  στα 100 ευρώ. Δεν έχω βέβαια πρόβλημα να παραγγείλω εξ αποστάσεως κάτι πιο αξιοπρεπές.
Υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που είναι εντελώς απαραίτητα στους αερογράφους/συμπιεστές για μοντελισμό; ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Νέος, οικονομικό μοντέλο, πρόταση
Αποστολή από: Turret στις Οκτωβρίου 14, 2017, 05:39:34 μμ
Aυτό που έχει το πρακτικερ, αν έχει πέσει στα χέρια κάποιου

Τίτλος: Απ: Νέος, οικονομικό μοντέλο, πρόταση
Αποστολή από: modelman στις Οκτωβρίου 15, 2017, 11:44:41 μμ
αυτό μου μιαζει σαν της graphotec τους πρώτους που είχε βγάλει ,θέλει και ανταπτωρα όμως να μπει στο κομπρεσέρ γιατί αυτός ήταν για αέρα έτοιμο ...εάν δεν με απατά η μνήμη μου.... :wink:
Τίτλος: Απ: Νέος, οικονομικό μοντέλο, πρόταση
Αποστολή από: sotiris στις Οκτωβρίου 16, 2017, 09:37:05 πμ
Πεταμενα λεφτα ο συγκεκριμενος ,επισκεψου ενα μοντελιστικο καταστημα να σε βοηθησουν
Τίτλος: Απ: Νέος, οικονομικό μοντέλο, πρόταση
Αποστολή από: Turret στις Οκτωβρίου 19, 2017, 01:52:21 μμ
Mόνο ένα μαγαζί νομίζω έχει απομείνει στην ευρύτερη περιοχή, πολυ καλό αλλά δεν πρέπει να έχει στοκ σε αερογράφους, κάνα δυο κομμάτια πρέπει να φέρνει περιστασιακά. Κάποιο οικονομικό μοντέλο που θα προτείνατε; Σε συμπιεστές, από ότι διάβασα, πρέπει να έχει μικρό έστω αεροθάλαμο συμπίεσης, ρυθμιστή πίεσης και υδατοπαγίδα, τα οποία από ότι κατάλαβα μπορούν να αγοραστούν και ξεχωριστά(;). Κάποιο άλλο χαρακτηριστικό να πρόσέξω;
Τίτλος: Απ: Νέος, οικονομικό μοντέλο, πρόταση
Αποστολή από: zithon-tasos στις Οκτωβρίου 19, 2017, 02:09:36 μμ
Εγω εχω ενα σετ της FENGDA. Αερογραφο με 0.5 μπεκ και κομπρεσερ με θαλαμο φυσικα.....γυρω στα 130 το κομπρεσερ και γυρω στα 45 ο αερογραφος....για τις μικρες απαιτησεις που εχω δουλευουν πολυ καλα και με καλυπτουν πληρως....σιγουρα ενας iwata π.χ. θα εκανε τη ζωη μου πιο ευκολη, καλυτερος χειρισμος κλπ κλπ, αλλα αν δεν παιζουν λεφτα καποιοι κινεζικοι ειναι ικανοποιητικοι....
Τίτλος: Απ: Νέος, οικονομικό μοντέλο, πρόταση
Αποστολή από: Turret στις Οκτωβρίου 22, 2017, 10:15:13 μμ
Ευχαριστώ θα το κοιτάξω
Τίτλος: Απ: Νέος, οικονομικό μοντέλο, πρόταση
Αποστολή από: sluff στις Οκτωβρίου 31, 2017, 09:01:16 μμ
κοιτα και στις αγγελιες του φορουμ,με κανα 50αρι βρισκεις κλασεις ανωτερο απο αυτον του πρακτικερ