Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Αερογράφοι & Air Compressors => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ανδρέας στις Ιουλίου 25, 2017, 02:02:55 μμ

Τίτλος: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: Ανδρέας στις Ιουλίου 25, 2017, 02:02:55 μμ
Καλησπέρα,
Πρίν από μερικούς μήνες αγόρασα έναν Badger Krome από εξωτερικό. Ενώ ο αερογράφος δεν έχει πρόβλημα με τη λειτουργία του (είναι η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με έναν κινέζικο που είχα πριν),
ήρθε με αρκετές γρατζουνιές στο φινίρισμά του, χτυπήματα, χαρακιές και έχει ξεφτίσει το χρώμιο σε ένα σημείο.
Αποφάσισα να επικοινωνήσω με το κατάστημα που το αγόρασα πιστεύοντας ότι είναι μεταχειρισμένο. Η απάντηση ήταν ότι πολλοί παραπονιούντε για κοσμητικά ελαττώματα στους Badger και ότι αυτή είναι η νοοτροπία της εταιρίας (δηλαδή απόδοση>εμφάνιση).
Ύστερα επικοινώνησα με την Badger η οποία δεν σχολίασε το πρόβλημα και την απάντηση του καταστήματος, αλλά μου είπε ότι μπόρω να το στείλω πίσω για αλλαγή. Τα μεταφορικά θα κοστίσουν περίπου το 1/3 της τιμής του αερογράφου.
Είχε κανείς παρόμια εμπειρία με Badger; Aξίζει να το στείλω πίσω ή υπάρχει περίπτωση αυτο που θα στείλουν να εχει πάλι εξωτερικά ελαττώματα;
Τίτλος: Απ: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: gtdeath13 στις Ιουλίου 25, 2017, 03:24:40 μμ
Δεν υπάρχει περίπτωση να ήταν αχρησιμοποίητος ο αερογράφος και να είχε γρατσουνιές κλπ. Μάλλον το κατάστημα τον είχε για επίδειξη ή κάτι τέτοιο.

Έχω τον Krome, το Velocity, τον, 100, 150, 200 και κανείς δεν είχε θέμα όπως το παρουσιάζεις.

Για να μην το σχολίασε η εταιρία μάλλον κάτι παίζει με το κατάστημα.

Θα έλεγα να τον αλλάξεις, μόνο και μόνο για να είσαι σίγουρος, αν μπορείς οικονομικά. Αλλιώς δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα.
Τίτλος: Απ: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: Stavros στις Ιουλίου 25, 2017, 04:24:27 μμ
Φυσικά και να τον στείλεις για αλλαγή.
Η εταιρεία φροντίζει για το καλό της όνομα και θα σου στείλει καινούριο (αρκεί βέβαια να είναι original και να μην βγει μούφα στην συνέχεια όταν τον δουν από κοντά).
Θα πρότεινα στην διαχείριση, να μείνει αυτό το ποστ, κάπου....να το βλέπουν ΟΛΟΙ όσοι είναι υπέρ των αγορών τέτοιων αντικειμένων από το διαδίκτυο.
Δεν λέω, υπάρχουν και αξιόπιστοι πωλητές αλλά οι εξαιρέσεις όπως η παραπάνω είναι που σου φέρνουν στεναχώρια
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: Δημήτρης Σιόλος στις Ιουλίου 25, 2017, 10:04:42 μμ
Να τον στείλεις, ο πρόεδρος και ιδιοκτήτης της εταιρείας είναι ένα φοβερό άτομο, σε τέτοιες περιπτώσεις πάντα έτσι αντιδρά!
Τίτλος: Απ: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: Μιχαλης Βλαχακης στις Ιουλίου 28, 2017, 12:14:46 μμ
Εχω δύο krome και το φινίρισμα τους δεν είναι και από τα καλύτερα που έχω δεί σε σχέση με τους badger anthem και patriot που επίσης έχω.
Η γνώμη μου είναι να τον κρατήσεις αν δεν σε πειράζει τόσο πολύ το φινιρισμά του γιατί είναι φανταστικός αερογράφος κια καλοζυγισμένος για πολύωρα βαψίματα.
Τα ταχυδρομικά να τον στείλεις Αμερική και να στόν στειλουν  πίσω θα σου στειχίσουν  αρκετά ευρώ.
Τίτλος: Απ: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: takis στις Ιουλίου 28, 2017, 12:46:30 μμ
υπάρχει και η περίπτωση να περάσει τελωνείο όταν στο στείλουν ,πλέον περνάνε σχεδον όλα τα δέματα
Τίτλος: Απ: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: Ανδρέας στις Αυγούστου 04, 2017, 05:37:31 μμ
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Παράθεση
Τα ταχυδρομικά να τον στείλεις Αμερική και να στόν στειλουν  πίσω θα σου στειχίσουν  αρκετά ευρώ.

Διαβάζοντας ένα pdf της badger για το service επισημαίνει ότι πρέπει να πληρώσεις τα έξοδα αποστολής και επιστροφής, κάτι που δεν υπολόγισα προηγουμένως. Τους έστειλα για να ρωτήσω εάν αυτό ισχύει
στην περίπτωσή μου αλλά δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση. Εάν ισχύει τοτε πιστεύω δεν αξίζει γιατί θα είναι τα μισά από όσα πλήρωσα για τον αερογράφο.

Επίσης έψαξα online για παρόμοια θέματα με badger και κυρίως από amazon μεριά για σχόλια. Είδα κάποια παράπονα (σε krome/sotar που κοίταξα) για το ότι οι αερογράφοι φαίνονταν μεταχειρισμένοι και κάποιοι είχαν προβλήματα δυσλειτουργίας. Σε κάποιον απάντησαν ότι μερικοί είναι έτσι γιατί είναι χειροποίητοι.

Έτσι όπως το βλέπω θα έλεγα ότι η badger κυκλοφορεί και β' διαλογής αερογράφους και όποιον πάρει ο χάρος  :D , χαμένη δεν είναι αφού όλα τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη για όποιον επιδιώξει αλλαγή
(όπως εγώ) ή service.

Ότι κι αν ισχύει η απογοήτευση είναι μεγάλη  :( , οπότε σκέφτομαι για μεταπώληση και αγορά H&S ή iwata.
Τίτλος: Απ: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: takis στις Αυγούστου 06, 2017, 07:29:17 μμ
έχω sotar και δεν έχει κανένα θέμα από την αρχή αγορασμένο από amazon usa ,για service μπορείς και εδώ αν δεν κάνω λάθος στον Καλφακη
Τίτλος: Απ: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: rgiann στις Αυγούστου 08, 2017, 11:37:54 πμ
Εχω και εγώ έναν anthem και έναν rage αγορασμένους απο εξωτερικό χωρίς κάποιο πρόβλημα σαν αυτό που αναφέρθηκε. Κατά την άποψή μου επισκέψου τον τοπικό αντιπρόσωπο (Καλφάκης) αντιπροσοπεύουν την Badger απο καταβολής κόσμου σίγουρα γνωρίζουν καλύτερα και θα σε βοηθήσουν.
Τίτλος: Απ: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: Μιχαλης Βλαχακης στις Αυγούστου 08, 2017, 04:15:55 μμ
Έχω δύο Krome ένα Spirit ένα Rage ένα Anthem και ένα Patriot  της BADGER παρατήρησα ότι στο σώμα των αερογράφων έχουν ψιλογρατζουνιές με πιο εμφανές  στους δύο Krome ενώ το κύπελλο και η ουρά τους είναι άψογη.
Τώρα όσον αφορά το ξεφλούδισμα του χρωμίου εάν είναι εκεί που ακουμπούν τα δάκτυλα τότε πρέπει να είναι χρησιμοποιημένος.
Πιο παλιά είχα παραγγείλει το λάδι Regdab της Badger μαζί με αερογράφους από Αμερική και έχοντας ένα πρασινωπό χρώμα μου δημιουργούσε οξείδωση στα μέρη των αερογράφων  που το έβαζα και κάνοντας ένα ποστ σε αερογραφικό φόρουμ μέ το πρόβλημα που είχα με το συγκεκριμένο λάδι ο πρόεδρος της Badger εποικοινώνησε μαζί μου με email και μου έστειλε καινούργιο λάδι το οποίο ήταν διάφανο χωρίς να πληρώσω τίποτα. Η Badger έχει τρομερό service ιδίως στην Αμερική.
Τίτλος: Απ: Γνώμες Badger Krome
Αποστολή από: Blitz-X στις Αυγούστου 08, 2017, 06:30:06 μμ
Συγκρίνετε το εργοστάσιο της Badger με αυτό της Harder & Steenbeck. Καλοί και χρυσοί (πραγματικά σκυλιά από αξιοπιστία) οι Badger αλλά μια κάποια... προχειρότητα διακρίνω στον αμερικάνο, που θα μπορούσε να δικαιολογήσει αυξημένα θέματα φινιρίσματος :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=uzfMnHfnvqE (https://www.youtube.com/watch?v=uzfMnHfnvqE)

https://www.youtube.com/watch?v=YTpHIUgqi8g (https://www.youtube.com/watch?v=YTpHIUgqi8g)

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ