Ναι ναι, εχει και πλαινη οψη. Ημουν σε διλημμα αν θα μπει το πλαινο σπιτι, αλλα τελικα θα το βαλω. Τι ακριβως προβλημα ειναι με το υψος ?
Καταλαβα. Να πω την αληθεια δεν το βλεπω και σαν προβλημα οτι η διαφορα ειναι μεγαλη. Ισα ισα μου αρεσουν τα διοραματα με πολλα επιπεδα.

Μάλλον χρειάζεσαι ή μεγαλύτερη βάση, ή να βγει το όχημα,
ή να στριμωχτεί υπό γωνία.
Καλημέρα Χάρη και χρόνια πολλά. Όλα γίνονται...αν εχεις τα νεύρα άλλαξε τη φορά στα τελευταία τρία σκαλοπάτια κα δώσε τους κλίση όπως σου σχημάτισα με μπλε χρώμα,και αυτομάτως το όχημα μπαίνει με κλίση στο κίτρινο ορθογώνιο. Επίσης άλλαξε θεση στις φιγούρες.Καλή συνέχεια.Συμφωνώ κ επαυξάνω με τον Ζήση για την σκηνοθεσία. :wink:(http://www.mchost.gr/v/18082)