Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Διοράματα => Dio: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: xarisB στις Μαρτίου 02, 2017, 05:06:25 μμ

Τίτλος: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Μαρτίου 02, 2017, 05:06:25 μμ
Ως συνεχεια απο εδω >>  http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,32977.0.html

Ενα μικρο update 

(http://www.mchost.gr/v/2150) (http://www.mchost.gr/v/2148) (http://www.mchost.gr/v/2149) (http://www.mchost.gr/v/2151) (http://www.mchost.gr/v/2152)


Παρακαλω θα ηθελα την γνωμη σας. .. Εχω δευτερες σκεψεις στο να τοποθετησω και αλλο ενα σπιτι στα πισω δεξια (οπως κοιταμε την πρωτη φωτο) του steyr.  Το προβλημα θα ειναι οτι ετσι,  θα εχει λιγοτερες επιλογες ο "θεατης"
Θα πρεπει να το βλεπει μια μονο γωνια. (η το πολυ μιαμιση)   Αν δεν τοποθετηθει το δευτερο σπιτι , τοτε φυσικα μεγαλωνει η γωνια.. αλλα απο την αλλη, δεν θα υπαρχει η αισθηση των σοκακιων ..  περεπιπτοντως αν δεν τοποθετηθει τελικα το δευτερο σπιτι, θα πρεπει και να μικρυνει η βαση, να κοπει απο δεξια περιπου 3 cm   
Καμια ιδεα?

Με την ευκαιρια,. να πω για την ατλακολ οτι μπορει και να μην ειναι και η καλυτερη λυση, για τα φελιοζλ.   Γιατι αργει ΠΑΡΑ πολυ να στεγνωσει σε σημεια που δεν εχει πολυ "αερα"  τα φελιζολ κανουν σωστα την δουλεια τους να μονωνουν... Ισως μια κολλα 2 συστατικων που να μην καιει το φελιζολ θα ηταν καλυτερη. Επισης καπου διαβασα για Gorilla glue, αλλα ιδεαν δεν εχω.

Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: nikosmadakis στις Μαρτίου 02, 2017, 05:11:52 μμ
Πολύ ωραίο βγαίνει. Δεν ξέρω να σου πω για το 2ο σπίτι. Μήπως να το έφτιαχνες πρόχειρα και να το τοποθετούσες να δεις αν σου αρέσει;

Στο παρακάτω λινκ θα βρεις πάααααααρα πολλές απαντήσεις για τα φελιζόλ. Θέλει ψάξιμο αλλά θα αποζημιωθείς


https://davidneat.wordpress.com/methods/making-realistic-models/creating-surfaces/ (https://davidneat.wordpress.com/methods/making-realistic-models/creating-surfaces/)
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Μαρτίου 02, 2017, 05:16:07 μμ
Ναι το ξερω το site αλλα ποτε δεν το εχω διαβασει, μονο τις φωτο χαζευα
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: KWSTAS στις Μαρτίου 02, 2017, 08:28:24 μμ
Πιστεύω ότι έχεις πολύ βάθος να καλύψεις πίσω από το όχημα.
Θα συμβαίνει κάτι εκεί, κάποια σκηνή ίσως με φιγούρες; Το "σπίτι"
στα δεξιά φαίνεται να ισσοροπεί λίγο τη διάταξη στη δεξιά πλευρά
κι εμπλουτίζει τη ρυμοτομία. Δεν χρειάζεται να μπορεί κάποιος να
δει απ' όλες τις πλευρές και να είναι πηγμένο, αρκεί τα φανερά τμήματα
να είναι ενδιαφέροντα και όχι μονότονα ή πρόχειρα φτιαγμένα.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Μαρτίου 02, 2017, 09:48:57 μμ
Nαι εχει πολυ βαθος το ξερω.. ελπιζω να καλυφθει με καπου 8-9 φιγουρες στο συνολο.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: pink_panzer στις Μαρτίου 02, 2017, 11:30:54 μμ
Χάρη καλησπέρα και συγχαρητηρια για το θεμα και την εως τωρα προσπαθεια. Μου φαίνεται αρκετα υποσχόμενο και φρέσκια ιδέα που μου θυμιζει παλιοτερες καλες εποχες...Για το θεμα του κτιριου σου που ρωτησες...μια ιδεα ειναι να παρεις ή να φτιαξεις μια κορνιζα απο ΙΚΕΑ πχ,αυτη με τη καπως χοντρη πατουρα,να πλαισιωσεις το διοραμα σου μπροστα της,και πισω μπορεις να βαλεις φωτο -ή να ζωγραφισεις για να μη ξενιζει με τη κατασκευη για backround με προοπτικη βαθους...ολοκληρο σοκακι ή χωριο. θα ψαξω να σου στειλω φωτο με διοραματα σε κορνιζες που εχουν πισω ζωγραφισμενο φοντο με προοπτικη. Καλη συνεχεια.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: pink_panzer στις Μαρτίου 02, 2017, 11:45:22 μμ
Click to see the original size.  Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: KWSTAS στις Μαρτίου 03, 2017, 12:44:13 πμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Μαρτίου 03, 2017, 01:40:50 πμ
Γεια  :D  Ναι ειχε περασει απο το μυαλο μου κατι τετειο, αλλα, να πω την αληθεια, το ψιλοφοβαμαι, γιατι δεν εχω δει ποτε απο κοντα σε εκθεση καποιο shadow box. Τωρα το ξαναπιασα το αθλημα μετα απο ενα μικρο διαλειμα 15+ χρονων.  Δεν ξερω πως θα φαινεται,  και πιστευω οτι οντως οπως λεει και ο Κωστας  θα "κρυψει" οτι κανω στο βαθος .  θα δουμε..  θα προχωρησω σε το steyr και το κεντρικο κτιριο και μετα βλεπουμε.   Ευχαριστω για τα comments. !
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: pink_panzer στις Μαρτίου 03, 2017, 02:02:54 πμ
(http://www.mchost.gr/v/2161) (http://www.mchost.gr/v/2158) (http://www.mchost.gr/v/2159)
 τα moto μου,η επιλογη δικη σου...  :wink:
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: KWSTAS στις Μαρτίου 03, 2017, 09:30:27 μμ
Εάν το σχεδιάσεις και το φτιάξεις σωστά δεν πρόκειται να κρυφτεί τίποτα.
Γι αυτό όμως θα χρειαστείς πολλαπλάσιο χρόνο. Το σίγουρο είναι ότι όσο
περισσότερο ασχοληθείς, τόσο καλύτερο θα γίνει. Αρκεί να μην "καείς" στη
διαδικασία.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Μαρτίου 04, 2017, 01:09:30 πμ
Mπα δεν θα κανω κουτι... εχει ηδη ΠΑΡΑ πολυ δουλεια και φοβαμαι αυτο που λες , να καω
ΑΠΝΤΕΙΤ  με  ενα χερι σοβα και ενα παντζουρακιο

(http://www.mchost.gr/v/2162) (http://www.mchost.gr/v/2163)
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: KWSTAS στις Μαρτίου 06, 2017, 05:34:16 μμ
Προσωπικά προτιμώ να βάφω αυτές τις λεπτομέρειες και μετά να τις
τοποθετώ, για πιο μεγάλη ευκολία. Επίσης θεωρώ ότι η μπάλσα ίσως
να φαίνεται χοντρή για τέτοιες κατασκευές, ίσως είναι πιο ρεαλιστικό
το πάνταπράσινο ή το χαρτόνι.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Μαρτίου 07, 2017, 10:03:08 πμ
Ναι ναι δεν τα εχω κολλησει...  μονο για την φωτο για να δω πως καθονται.   Κατσε γιατι ειμαι καινουριος  "πάνταπράσινο "  ΤΙ ?   
Ναι φαινεται οντος χοντρο με μπαλσα. αλλα ελεγα να το κανω με φυλλο πλαστικου.
Πρωτη δοκιμη ηταν.. βασικα οτι και να κανω, ειναι πρωτη φορα
 
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Μαρτίου 07, 2017, 10:09:51 πμ
ΩΠΑ ειναι πρωι. δεν εχω πιει καφε. Οκ evergreen ok  ::noidea::
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: KWSTAS στις Μαρτίου 07, 2017, 10:11:38 πμ
 :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: Πέτρος στις Μαρτίου 16, 2017, 07:30:17 μμ
μια και ζήτησες γνώμες

έχεις μια βάση"θηρίο" -πολύ ωραία!!!! - με ένα οχηματάκι

κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα είναι με το ύψος των κτιρίων- επίσης το δεξί κτίριο θέλει και πλαινή πλευρά
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Μαρτίου 17, 2017, 12:32:24 πμ
Ναι ναι, εχει και πλαινη οψη. Ημουν σε διλημμα αν θα μπει το πλαινο σπιτι, αλλα τελικα θα το βαλω.   Τι ακριβως προβλημα ειναι με το υψος ?
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: nikosmadakis στις Μαρτίου 17, 2017, 09:12:44 πμ
Καλημέρα, εμένα δεν μου φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα με το ύψος (εκτός από το που θα το βάλεις όταν το τελειώσεις...).
Αυτό που δεν μου κάθεται καλά είναι τα 2 παράθυρα το ένα κάτω από το άλλο. Απο φωτογραφία είναι;
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Μαρτίου 17, 2017, 09:29:38 πμ
Καλημερα! Τα 2 παραθυρα εννοεις που δεν ειναι ειναι κεντραρισμενα?   Τα μακροστενα   
"παραθυρα" ειναι μπαλκονια

Δεν θα κανω ακριβως αυτο ,αλλα η κεντρικη ιδεα ειναι απο αυτο
(http://www.mchost.gr/v/2543)


Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: nikosmadakis στις Μαρτίου 17, 2017, 09:33:24 πμ
Τώρα την πατήσες. Πρέπει να βάλεις την μπουγαδα!
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: Πέτρος στις Μαρτίου 17, 2017, 07:00:57 μμ
Ναι ναι, εχει και πλαινη οψη. Ημουν σε διλημμα αν θα μπει το πλαινο σπιτι, αλλα τελικα θα το βαλω.   Τι ακριβως προβλημα ειναι με το υψος ?

είναι δυσανάλογα ψηλά τα σπίτια, σε σχέση με το δρόμο που θα μπει το όχημα
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Μαρτίου 17, 2017, 07:08:51 μμ
Καταλαβα. Να πω την αληθεια δεν το βλεπω και σαν προβλημα οτι η διαφορα ειναι μεγαλη. Ισα ισα μου αρεσουν τα διοραματα με πολλα επιπεδα.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: KWSTAS στις Μαρτίου 18, 2017, 12:07:40 πμ
Καταλαβα. Να πω την αληθεια δεν το βλεπω και σαν προβλημα οτι η διαφορα ειναι μεγαλη. Ισα ισα μου αρεσουν τα διοραματα με πολλα επιπεδα.

Σωστός. Δίνουν περισσότερο ενδιαφέρον.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Ιανουαρίου 09, 2018, 01:35:58 μμ
Καλη χρονια! Ειπα κ γω μετα απο αρκετο καιρο, να προχωρησω λιγο..   
φιγουρες,   απο  dragon , royal model,  mantis , alpine,  la meridiana, Master box,  και  hornet (κεφαλια) 

(http://www.mchost.gr/v/17957) (http://www.mchost.gr/v/17958) (http://www.mchost.gr/v/17959) (http://www.mchost.gr/v/17960) (http://www.mchost.gr/v/17961)
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: KWSTAS στις Ιανουαρίου 09, 2018, 10:34:34 μμ
Επιτέλους ξύλινη πόρτα με υπόνοια από καρφιά.  :lol:
Πολλοί αγνοούν αυτή τη λεπτομέρεια ακόμη και στην
1/35.

Τι δεν μου κάθεται καλά στο μάτι εάν μου επιτρέπεις.
1 και 2 : Νοητές ευθείες.
3 το όχημα παράλληλο με τη βάση
4 επαναλαμβανόμενο μοτίβο τα πηγαδάκια.



Μάλλον χρειάζεσαι ή μεγαλύτερη βάση, ή να βγει το όχημα,
ή να στριμωχτεί υπό γωνία.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: Trex στις Ιανουαρίου 09, 2018, 11:47:53 μμ
Μάλλον χρειάζεσαι ή μεγαλύτερη βάση, ή να βγει το όχημα,
ή να στριμωχτεί υπό γωνία.

Συμφωνώ, το συγκεκριμένο όχημα φαίνεται μεγάλο για το διόραμα και δεν χωράει να "γωνιαστεί".
Επίσης κρύβει λεπτομέρειες όπως τις φιγούρες στην κάτω σκάλα.
Μια λύση θα ήταν να μπει ένα μικρότερο όχημα, πχ ένα kubelwagen ή μια μοτοσυκλέτα με 2 φιγούρες.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Ιανουαρίου 10, 2018, 09:13:11 πμ
Χμμμ ευχαριστω πολυ για τις ιδεες.  Εναν προβληματισμο τον ειχα για τον χωρο, γιατι στην αρχη ηταν ολα ωραια και καλα, αλλα οταν αρχισα κ το φορτωνα με φιγουρες, και με τα κτιρια δεξια,   εκλεισε ο χορος λιγο παραπανω απο οτι περιμενα. 
το Steyr θελω να μεινει... Λογικα θα μεγαλωσω την βαση.. θα δω τι θα γινει γιατι κ γω βασανιζομαι να μην μπει παραλληλα αλλα δεν γινεται με τιποτα... δεν εχει χωρο.
Οσο για τις φιγουρες, σιγουρα οι πιο πολλες θα μετακινηθουν. Το κοριτσι πχ,  θα μισοφαινεται απο την μπαλκονοπορτα. (μπορει να παει κ στο δεξι μπαλκονι)
Ο μπαρμπας μπορει να παει αλλου ευκολα. Τα πηγαδακια κ μενα με χαλανε λιγο. ισως τα 2 πηγαδακια να τα κανω 1 μεγαλο πηγαδι., θα δω.  Ο αξιωματικος με τα πιτσιρικια μου αρεσε αρκετα, δεν θα το αλλαξω.  Τις εχω "απλομενες" απο δω κ απο κει τις φιγουρες για να καλυψω τον χορο... αλλα απο οτι φαινεται δεν γινεται!
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: nikosmadakis στις Ιανουαρίου 10, 2018, 10:15:42 πμ
Συμφωνώ κι εγώ με τους παραπάνω.

Μια άλλη απορία που έχω είναι πως βάφεται το φελιζόλ. Το ασταρώνεις πρώτα; Με τι;
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: KWSTAS στις Ιανουαρίου 10, 2018, 09:40:38 μμ
Με ένα ακριλικό χρώμα Νίκο. Προσωπικά θα μεταχειριζόμουν
μαύρο ματ Gunze ή Tamiya σαν αρχικό.
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: pink_panzer στις Ιανουαρίου 11, 2018, 12:59:42 μμ
Καλημέρα Χάρη και χρόνια πολλά. Όλα γίνονται...αν εχεις τα νεύρα άλλαξε τη φορά στα τελευταία τρία σκαλοπάτια κα δώσε τους κλίση όπως σου σχημάτισα με μπλε χρώμα,και αυτομάτως το όχημα μπαίνει με κλίση στο κίτρινο ορθογώνιο. Επίσης άλλαξε θεση στις φιγούρες.Καλή συνέχεια.
(http://www.mchost.gr/v/18082)
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: xarisB στις Ιανουαρίου 11, 2018, 04:52:53 μμ
ωω οχι ρε... πολυ περισσοτερη δουλεια ( και χωρις λογο κατα την γνωμη μου) απο το να απλως μεγαλωσω την βαση κατα 3cm . Tοσο θελει 3 cm και ηρθε! 
Ευχαριστω παντως που μπαινετε στον κοπο και κανετε edit τις φωτο για να εξηγησετε καλυτερα
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: pink_panzer στις Ιανουαρίου 11, 2018, 09:40:37 μμ
...τά γάρ κα­λά ἔρ­γα κό­πῳ κτῶ­νται καί πό­νῳ κα­τορ­θοῦ­νται   :wink:
ή απλά...as you wish   ::salut::
Τίτλος: Απ: Διοραμα Κεντρικη Ιταλια 1944
Αποστολή από: Pankoub στις Ιανουαρίου 12, 2018, 07:44:48 πμ
Καλημέρα Χάρη και χρόνια πολλά. Όλα γίνονται...αν εχεις τα νεύρα άλλαξε τη φορά στα τελευταία τρία σκαλοπάτια κα δώσε τους κλίση όπως σου σχημάτισα με μπλε χρώμα,και αυτομάτως το όχημα μπαίνει με κλίση στο κίτρινο ορθογώνιο. Επίσης άλλαξε θεση στις φιγούρες.Καλή συνέχεια.
(http://www.mchost.gr/v/18082)
Συμφωνώ κ επαυξάνω με τον Ζήση για την σκηνοθεσία. :wink: