Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Αυτοκίνητα - Μηχανές - Φορτηγά => Auto: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: KonstantinF στις Φεβρουαρίου 25, 2017, 07:31:36 μμ

Τίτλος: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: KonstantinF στις Φεβρουαρίου 25, 2017, 07:31:36 μμ
Η Ducati 1299 Panigale S της Pocher στην "γιγαντιαία" κλίμακα 1/4 είναι ένα από πολλές απόψεις μοναδικό κιτ. Η παρουσίαση τόσο της μηχανής όσο και του κιτ έχει ήδη γίνει στα πλαίσια του w.i.p. που μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,32591.0.html. Ας επαναλάβω μόνο ότι πρόκειται για ένα πληρέστατο κιτ που (παρόλο ότι έχει ακόμα λίγες κατασκευαστικές ατέλειες) αξίζει πλήρως τα λεφτά του και τον χρόνο που απαιτεί η συναρμολόγηση (προσωπικά μου πήρε ακριβώς 4 μήνες σχετικά εντατικής και σχεδόν καθημερινής ενασχόλησης). Η κλίμακα επιτρέπει από την άλλη την σχετικά εύκολη προσθήκη λεπτομερειών, κυρίως σωλήνωσης και καλωδίωσης. Χωρίς άλλα λόγια λοιπόν, να το αποτέλεσμα φωτογραφημένο στη "φύση":

(https://postimg.cc/image/rn1o5pf65/)    (https://postimg.cc/image/xpdw9xszx/)    (https://postimg.cc/image/wbm9emtql/)    (https://postimg.cc/image/u8bu6ytxp/)

(https://postimg.cc/image/4qtfndc7h/)    (https://postimg.cc/image/5udjzbwul/)    (https://postimg.cc/image/ri2i9rx8t/)
       
Φιλικά
Κώστας



Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: Giorgosv78 στις Φεβρουαρίου 25, 2017, 07:58:49 μμ
Kώστα τα χουμε πεί πολλές φορές. Το αποτέλεσμα τα σπάει!Το χρώμα νομίζω βγήκε σούπερ.. Βάλε ενα μπρελόκ ducati στο κλείδι! Eλπίζω να χουμε την ευκαιρία να την χαζέψουμε απο κοντά τον Οκτώβρη στην έκθεση.
::101::
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: gtdeath13 στις Φεβρουαρίου 26, 2017, 10:39:37 πμ
Έτσι όπως είναι φωτογραφημένη εύκολα έλεγα ότι είναι πραγματική. ::101:: ::101::

Τρομερή δουλειά και προσοχή στην λεπτομέρεια. Πολλά συγχαρητήρια. ::eusa_clap::  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Συμφωνώ με τον Γιώργο, πολύ θα ήθελα να δω τις δουλειές σου από κοντά στην έκθεση τον Οκτώβρη.

 ::keep_mod:: ::keep_mod::
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: KonstantinF στις Φεβρουαρίου 26, 2017, 11:52:41 πμ
Γιώργο και Νίκο σας ευχαριστώ πολύ!

Η ιδέα με το μπρελόκ πολύ καλή και εύκολη! Θα γίνει.

Για την έκθεση, έχουμε καιρό. Πρέπει να γραφτώ και στην IPMS κάποια στιγμή... Απ' οσο έχω δει, δεν θυμάμαι αν στην έκθεση γίνονται δεκτά εκθέματα μέσα στο κουτί τους. Τι λες Νίκο;
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: alex83 στις Φεβρουαρίου 26, 2017, 01:36:08 μμ
Απίστευτη δουλειά, πανέμορφη-εξαιρετική Κωνσταντίνε!Πολλά μπράβο για την δουλειά που έριξες! ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft::
 ::director:: Και ναι εννοείται πώς πρέπει να την κατεβάσεις και στην έκθεση να την δούμε απο κοντά! ::salut::
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: KonstantinF στις Φεβρουαρίου 26, 2017, 03:36:40 μμ
Ευχαριστώ Αλέξανδρε, να 'σαι καλά!. Όσο για την έκθεση αρχίζει να αποκτά διαστάσεις δημοψηφίσματος, οπότε μάλοον δεν το γλυτώνω το κουβάλημα...
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: piaggio250 στις Φεβρουαρίου 27, 2017, 12:53:46 πμ
....οπότε μάλοον δεν το γλυτώνω το κουβάλημα...

Κουβάλημα? Βάλε βενζίνη, κράνος, ρίξε και καμιά ξερογκαζιά καλού-κακού για ξεμπούκωμα και πήγαινε την όπου σου κάνει κέφι, άντε και καλά ταξίδια.
Συγχαρητήρια και από μένα για τις άψογες κατασκευές σου, όαση μέσα στις πολεμικές μας μηχανές.
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: KonstantinF στις Φεβρουαρίου 27, 2017, 08:58:42 πμ
Ευχαριστώ Γιώργο για τα καλά σου λόγια! Δυστυχώς οι γνώσεις μου περί τα "πολεμικά" είναι άκρως περιορισμένες για να μπορέσω να συμμετάσχω δημιουργικά... Αρκούμαι να χαζέυω από καιρού εις καιρόν τα έργα σας χωρίς να σχολιάζω.

Το καλοκαίρι ήμουν στο Ηράκλειο - κρίμα που δεν σε είχα εντοπίσει να ανταλλάξουμε δυο κουβέντες...
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: Blitz-X στις Φεβρουαρίου 27, 2017, 11:13:11 πμ
Πανέμορφο μηχανάκι..., εξαιρετική δουλειά, Κωνσταντίνε. Χίλια μπράβο ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Ομοίως, ελπίζω να τη δούμε το φθινόπωρο και εκ του σύνεγγυς :wink:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: KonstantinF στις Φεβρουαρίου 27, 2017, 11:42:51 πμ
Ευχαριστώ Μάνο να 'σαι καλά! Απλά η κυρία τα πήρε στο κρανίο να τη λένε "μηχανάκι"  ::glossa:: Και για την έκθεση, θα το προσπαθήσω - καλά να είμαστε μέχρι τότε!
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: piaggio250 στις Φεβρουαρίου 27, 2017, 10:31:24 μμ


....Το καλοκαίρι ήμουν στο Ηράκλειο - κρίμα που δεν σε είχα εντοπίσει να ανταλλάξουμε δυο κουβέντες...

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: KonstantinF στις Φεβρουαρίου 28, 2017, 01:02:58 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: manos13 στις Μαρτίου 01, 2017, 09:17:58 μμ
ʼψογη! ! ! !
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: KonstantinF στις Μαρτίου 01, 2017, 09:22:07 μμ
Thanks κι από δώ!
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: Giorgosv78 στις Οκτωβρίου 30, 2017, 12:25:25 μμ
Λοιπόν έδειξα σε δυο φίλους κοντινές φωτό που την τράβηξα στην έκθεση και δυσκολεύονταν να πιστέψουν ότι είναι απο μοντέλο, ώσπου τους έδειχνα μια γενική που φαίνονταν και τα υπόλοιπα έκθεματα. Αυτό τα λέει όλα. Το χρώμα άψογο! ::thumbleft::
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: KonstantinF στις Οκτωβρίου 30, 2017, 02:52:13 μμ
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο, να 'σαι καλά! Το έχω κάνει κι εγώ το κόλπο με τη φωτογραφία σε φίλους και με ρώταγαν "πότε πήρες μηχανή;". Όσο για το χρώμα (το κόκκινο) είναι από τη μαμά του, οπότε τα συγχαρητήρια στον οίκο Pocher...
Τίτλος: Απ: Ducati 1299 Panigale S 1:4 by Pocher
Αποστολή από: Giorgosv78 στις Οκτωβρίου 30, 2017, 06:42:36 μμ
Κωνσταντίνε το χα ξεχάσει τελείως ότι ήταν προβαμμένο και μάλιστα για κάποιο λόγο μου χε μείνει στο μυαλό ότι ήθελα να δώ το χρώμα απο κοντά..
Ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι κλπ...