Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Σύγχρονα Στρατιωτικά θέματα => Armor/AFV: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: StathisP στις Φεβρουαρίου 20, 2017, 05:14:16 μμ
-
Ξέρει κάποιος το εσωτερικό του οχήματος μεταφοράς-εκτόξευσης τι χρώμα πράσινο χρησιμοποιείται;Αν ξέρει κάποιος τον κωδικό ή σε Gunze,ή σε Tamiya,ή Humbrol;