Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: dionisis79 στις Ιουνίου 04, 2016, 07:33:40 μμ
-
Το έβαλα στο γκρουπ μπιλντ αλλά το βάζω και ξεχωριστά . Πριτσίνια και βάψιμο με ακρυλικά




-
Ωρσια δουλεια!!! Χαρα στο κουραγιο σου να κανεις πιρτσινωμα σ αυτη τη κλιμακα!
-
Προσεγμένο και καλοβαμμένο, και για το πριτσίνωμα respect το καλύτερο που έχω δει στην κλίμακα. ::thumbleft::