Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: Error Flynn στις Ιανουαρίου 27, 2016, 12:09:32 πμ

Τίτλος: My Silent Hill 2 "Lying Figure" Statue
Αποστολή από: Error Flynn στις Ιανουαρίου 27, 2016, 12:09:32 πμ
Κάνω ποδαρικό μιας και είναι το πρώτο μου ποστ και παίρνω το θάρρος να σας συστηθώ μέσα από τη δουλειά μου.

Μια από τις μεγάλες μου αγάπες από τον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών είναι το Silent Hill
και ιδιαίτερα το δεύτερο μέρος. Πολύ πρόσφατα ξεκίνησα να φτιάχνω τις δικές μου φιγούρες,
αγαλματίδια, πείτε το όπως θέλετε. Αυτή είναι η 4η σε σειρά μιας και έχουν προηγηθεί άλλη
μια από Silent Hill, μια από το JOURNEY και ακόμη μια από το LIMBO.

Καλώς ήρθα λοιπόν στη παρέα σας και εύχομαι να σας αρέσει η δουλειά μου.

Αν κάποιος έχει διάθεση για σχόλια, παρατηρήσεις ή ότι άλλο κάνει κέφι
μετά χαράς και καλοδεχούμενα.

Χμμμ πάνω που ετοιμαζόμουν να ανεβάσω κάποιες φωτογραφίες είδα
πως δεν βρίσκω τον τρόπο πως να γίνει αυτό...

Θα πρέπει να τις έχω ανεβάσει κάπου αλλού πρώτα;
Απευθείας από τον υπολογιστή μου δεν γίνεται;

ΟΚ, δίνω και ένα λινκ από youtube λοιπόν και πιστεύω να τη βρω την άκρη και για τις φωτογραφίες...


Τίτλος: Απ: My Silent Hill 2 "Lying Figure" Statue
Αποστολή από: Error Flynn στις Ιανουαρίου 27, 2016, 12:23:56 πμ
 Ξέχασα να αναφέρω πως η φιγούρα μαζί με τη βάση είναι κοντά στα 30 εκ ύψος.
Την έκανα από πηλό που στεγνώνει στον αέρα και είναι βαμμένη
με ακρυλικά και γκουάς.
Τίτλος: Απ: My Silent Hill 2 "Lying Figure" Statue
Αποστολή από: Error Flynn στις Ιανουαρίου 27, 2016, 08:10:46 πμ
Καλημέρα σε όλους και όλες...

Νομίζω πως βρήκα πως μπορώ να ανεβάσω και φωτογραφίες και έτσι...

(http://postimg.org/image/vqwapojyz/) (http://postimg.org/image/3tc2s8k63/) (http://postimg.org/image/c042jta8r/) (http://postimg.org/image/ou6pqwd23/)

(http://postimg.org/image/5nox9z76j/) (http://postimg.org/image/9mqq6jl7f/)