Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: John1981 στις Δεκεμβρίου 03, 2015, 10:44:33 μμ

Τίτλος: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: John1981 στις Δεκεμβρίου 03, 2015, 10:44:33 μμ
Λοιπόν η συμφωνία έχει ώς εξής...

για τα Χριστούγεννα μπορώ να ζητήσω απο την σύζηγό μου έως 3 μοντέλα στην 1/48 Δευτέρου Παγκοσμίου και έως 20 υλικά - εργαλεία εκτός των χρωμάτων που θα χρειαστούν για τα μοντέλα αυτά.

Θέλω βοήθειααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!

Mοντέλα.

Ποιά μοντέλα για Spitfire και Hurricane γίνονται και ελληνικά ?
Και προτείνετε κάποιο για τρίτο μοντέλο.

Υλικά.

Ποτε ενα κοπίδη δεν είναι περιτό. Ακούω προτάσεις για κοπίδι :P
Προτάσεις για πριονάκια.
Για υγρό στόκο? Mr Surfacer? Αν ναι ποιο?
Swifel Knife βοηθάει για να κόβω κύκλους σε φύλλο πλαστικού απο Stencil?
Ζουμια για χαλκομανίες?

Για τα παραπάνω δεν ξέρω τι να διαλέξω απο εταιρίες.

Επίσης για προτάσεις υπάρχουν 4 κενές θέσεις για υλικά ή εργαλεία.

Όποια βοήθεια είναι παραπάνω απο ευπρόσδεκτή :)
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: Κατάσκοπος στις Δεκεμβρίου 03, 2015, 10:59:11 μμ
Αμα ειναι τρια τα μοντελα και σε 48 δεν νομιζω να την πειραξει τη σύζυγο ενα Β-29, ενα Β-24 και ενα Β-17. "Μα αγάπη μου πηρα τρια μοντελα οπως ειχαμε συμφωνησει!"  :mrgreen: :twisted:

Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: John1981 στις Δεκεμβρίου 03, 2015, 11:06:32 μμ
Πιστεψε δεν θα την πειράξει καθόλου! Της εδειξα για πλακα το B-29 και μου ειπε χαλαρά οκ βαλτο στη λίστα. χαχαχαχα
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: prokroust στις Δεκεμβρίου 04, 2015, 10:52:13 πμ
Το θέμα σε αυτήν τη συζήτηση για μένα δεν είναι τι μοντέλα θα πάρεις, αλλά ότι το αποφασίζει η γυναίκα σου. 😆
Εγώ για παράδειγμα δεν την ρωτάω πλέον γιατί ξέρω την απάντηση ......."ΟΧΙ... φτιάξε αυτά που έχεις πρώτα Κ μετά περνεις άλλα"... Οι γυναίκες δεν καταλάβαινανουν πότε το ψυχικό κόσμο ενός παιδιού που είναι ίδιος με ενός άντρα.
Οπότε Κ ΓΩ περνώ στη ζούλα. Κ αντο να μειώνονται αυξάνονται.

Κ μετά την βγάζω τρελή ότι αυτό το είχα από παλιά. ..😊
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: John1981 στις Δεκεμβρίου 04, 2015, 12:22:55 μμ
Η Λίστα αυτή δεν είναι τι θα πάρω εγώ αλλά τι θα μου πάρει εκείνη σαν δώρα για να ανοίξω την Πρωτοχρονιά.
Απλά επειδή δεν έχει ιδέα θέλει μια λίστα για να πάει να τα πάρει :P
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: nasos77 στις Δεκεμβρίου 04, 2015, 08:25:43 μμ
Κάτι πήγε να πει ο prokroust αλλα...
Η γυναίκα σου είπες ε;
Προλαβαίνεις να ακυρώσεις τη συμφωνία ...  Το τίμημα που θα πληρώσεις θα ειναι πολύ μεγάλο!
Πρέπει  να.... ωχ η γυναίκα μου... καλή  τύχη! ::glossa::

 
Spoiler (hover to show)

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: John1981 στις Δεκεμβρίου 04, 2015, 10:07:04 μμ
Και μαγείρεψα και εβαλα και πλυντήριο. χαχαχαχαχα

Κόφτη Χ-Acto σε ποιο μαγαζί βρίσκω? γιατι online κοιτάζω όλα τα μαγαζια έχουν πολλές μάρκες αλλα X-Acto δεν βρίσκω.
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: prokroust στις Δεκεμβρίου 04, 2015, 11:01:28 μμ
Η Λίστα αυτή δεν είναι τι θα πάρω εγώ αλλά τι θα μου πάρει εκείνη σαν δώρα για να ανοίξω την Πρωτοχρονιά.
Απλά επειδή δεν έχει ιδέα θέλει μια λίστα για να πάει να τα πάρει :P

Τυχερός ή μάλλον δεν έχεις μεγάλο στοκ όπως εγώ. ..
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: Sernak στις Δεκεμβρίου 05, 2015, 06:48:41 μμ
Κοιτα να τα έχεις καθαρογραμμένα!!! Μην πἄει η γυναίκα καί πάρει ἄλλα-ντάλον᾽ !!!

Αντε τυχεράκια, φτιάχτηκες για τις γιορτές!!!! :D
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: John1981 στις Δεκεμβρίου 05, 2015, 08:19:05 μμ
Τα περισσοτερα εγιναν παραγγελία. Και τώρα η αγωνία για ποια μοντέλα μου πήρε απο τη λίστα :)
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: John1981 στις Δεκεμβρίου 22, 2015, 08:50:39 μμ
Στο σπιτι κατεύθασαν 9 κουτιά δώρων.

4 είναι μοντέλα και τα 5 διαφορα υλικα.

Επειτα απο σκληρές διαπραγματεύσεις ανοιξα τα δύο κουτια πριν τα Χριστούγεννα...

Στην πρώτη φώτο ενα σετ πριονάκια και ενα σετ για εναπόθεση κόλλας που είχα γράψει στην λίστα

(http://postimg.org/image/3ma9g33rx/)

Στην δεύτερη, επιλογές της συζήγου.. ενα σετ λίμες ενα πολυ λεπτό πινέλο ενα πινέλο για στεγνό λογικα και αυτή η σπατουλά για στόκο με δύο άκρες μια λεπτη και μια πιο φαρδιά

(http://postimg.org/image/aouq3zqrz/)
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: John1981 στις Δεκεμβρίου 25, 2015, 09:58:40 μμ
Ο Αϊ Βασίλης φέτος ήρθε μια βδομάδα πιο νωρίς....


(http://postimg.org/image/n19nsembz/) (http://postimg.org/image/5wj53y139/) (http://postimg.org/image/ejism7qxt/) (http://postimg.org/image/imouk9ouj/) (http://postimg.org/image/sks0zkb3l/)


Και σαν στόκος που είμαι τις εβγαλα όλες ανάποδα... χαχαχα
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: giwrgosd στις Δεκεμβρίου 25, 2015, 11:32:26 μμ
Μήπως έχεις iPhone?
 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::

Καλά Χριστούγεννα!
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: John1981 στις Δεκεμβρίου 26, 2015, 01:07:01 πμ
τοσο πολύ φαίνεται? αχαχαχαχαχαχα
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: giwrgosd στις Δεκεμβρίου 26, 2015, 09:13:11 πμ
τοσο πολύ φαίνεται? αχαχαχαχαχαχα
Ω Ναι... :mrgreen:
Είναι χαρακτηριστικό του iPhone να στέλνει τις φωτογραφίες είτε flipped είτε Inverted. :?
Τόσα μοντέλα μετά ακόμα να το διορθώσει η Apple... ή μπορεί να μην θέλει.
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: Jet72 στις Δεκεμβρίου 26, 2015, 11:11:50 πμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: mirrage στις Δεκεμβρίου 26, 2015, 11:19:36 πμ
Ο Αϊ Βασίλης φέτος ήρθε μια βδομάδα πιο νωρίς....


(http://postimg.org/image/n19nsembz/) (http://postimg.org/image/5wj53y139/) (http://postimg.org/image/ejism7qxt/) (http://postimg.org/image/imouk9ouj/) (http://postimg.org/image/sks0zkb3l/)


Και σαν στόκος που είμαι τις εβγαλα όλες ανάποδα... χαχαχα

Β-29 δεν βλέπω όμως....
Τα μικρά πήρες.
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Χριστουγενιάτική Λίστα - Βοήθεια!!!!!
Αποστολή από: John1981 στις Δεκεμβρίου 27, 2015, 07:22:28 μμ
Η γυναικα μου τα διάλεξε με γνώμονα ποιο της άρεσε περισσότερο στην φώτο και στα χρωματα χαχαχα... Οποτε δυστηχώς ούτε Β-29 ούτε Β-17.

Αλλά μετά απο αυτά θα πάρω ενα Lancaster για να το φτιάξω για ενα φίλο που ο παππούς του στον πόλεμο ήταν σε πλήρωμα Lancaster.