Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΛΕΥΤΕΡΗΣ στις Νοεμβρίου 16, 2015, 11:55:51 πμ
-
Mε χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη σε λίγες μέρες της ιστοσελίδας μας-e shop !!!! ::salut:: ::salut::
http://www.pgp-lef-productions.com/
-
Καλορίζικοι κι όπως και είπαμε καλές δουλειές!! :D ::salut::
-
Καλές δουλειές!
-
Καλορίζικο και καλές δουλειές. :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
-
Καλορίζικο !!!
-
Μπράβο παίδες!
Καλές δουλειές και εντός και εκτός Ελλάδος.
-
Καλές δουλειές φιλαράκι ::salut:: ::salut:: ::salut::
-
Καλές δουλειές Mr. Lef
-
Καλές δουλειές να έχετε παιδιά!! ::salut:: ::salut:: ::salut::
-
Καλές δουλειές και να βάλετε και τα ρητινένια φορτώματα-βελτιωτικά.
::salut::
-
Λευτέρη καλές δουλειές!
-
Είναι απλά υπέροχο να βλέπεις νέες Ελληνικές προσπάθειες στο χώρο μας!
Συγχαρητήρια παιδιά, και ότι καλύτερο!
Καλές δουλειές και υγειά!! ::salut::
-
Ευχαριστούμε όλα τα φιλαράκια ...!!!! ::salut:: ::salut::
θα προσπαθήσουμε να ανταποκριθούμε στις μοντελιστικές ανάγκες σας και προσδοκούμε στην υποστήριξή σας έμπρακτα !!!!! :wink:
Με εκτίμηση
Λευτέρης
-
ʼντε καλές δουλειές!
-
Λευτέρη και Παναγιώτη, καλές δουλειές :!:
::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
-
Καλές δουλειές παιδιά
-
Καλοτάξιδο!!! :wink:
-
Καλοτάξιδο!!! :wink:
Χ10,μωρή παλιόγρια του Γέρακα. :mrgreen:
::salut:: ::salut:: ::salut::
-
Καλη αρχη Λευτερη και καλες δουλειες! ::salut::
-
καλη αρχη πατριδα, αλλα βγαλε και κανενα αρματικο.S.T. :wink:
-
Λευτέρη, το site πότε θα είναι έτοιμο?
-
Καλές δουλειές αδερφέ... Όλα καλά να σας πάνε...
::salut:: ::salut::
-
Λευτέρη, το site πότε θα είναι έτοιμο?
Λογικά την άλλη βδομάδα Δημήτρη,μένουν κάποιες τελικές ρυθμίσεις !!!! ::salut:: ::salut::
-
καλη αρχη πατριδα, αλλα βγαλε και κανενα αρματικο.S.T. :wink:
Ευχαριστω Στέλιο !!!κάτι θα γίνει και για σας τους λασπατζήδες !!!!! :mrgreen: :mrgreen: ::salut::
-
Καλές δουλειές αδερφέ... Όλα καλά να σας πάνε...
::salut:: ::salut::
Ευχαριστω Μιχάλη !!!! ::salut:: ::salut::
-
Λευτέρη καλές δουλειές να εχεις. ::salut:: ::salut:: ::salut::
-
Λευτέρη καλές δουλειές να εχεις. ::salut:: ::salut:: ::salut::
Χ2
-
Χ2
Χ1000...
-
Καλές δουλείες παιδιά και φέρτε κάτι και για εμάς τους 72ριδες, επίσης κάλο θα ήταν να δούμε εργαλεία και υλικά που
δεν έρχονται στην Ελλάδα. ::salut::
-
Εγώ θα ήθελα να μάθω τι σχεδιάζετε για την συνέχεια :lol: :lol: :lol: