Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: arcadios στις Οκτωβρίου 27, 2015, 11:12:33 πμ

Τίτλος: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: arcadios στις Οκτωβρίου 27, 2015, 11:12:33 πμ
Τα ιστορικά τα εχω πει τοσες φορές οποιος δεν εχει διαβάσει να ερθει με το κηδεμόνα του.  τα SOS είναι παρακάτω

Spoiler (hover to show)

Το μυστικό της επιτυχίας δεν νομίζω οτι ειναι ο υπέροχος καιρός και η λιακάδα που συνήθως έχει αυτές τις μέρες,   ::kryoo:: ::kryoo:: ::kryoo::
ούτε το χαλαρωτικό και ήρεμο περιβάλλων.   ::tanzen_009:: ::tanzen_009:: ::tanzen_009::

Το μυστικό ειναι τα περίεργα υγρα που κυκλοφορούν κατα καιρούς ...

ο μύθος λέει οτι έχουν και λιγο απ'ολα μέσα   ::angel_evil:: ::angel_evil:: ::angel_evil:: ::kerasma:: ::kerasma:: ::kerasma:: ::kerasma::


Να οργανωθούμε σιγά σιγα και να ορίσουμε πρώτα την ημερομηνία, ηδη έπεσαν στο τραπέζι δυο ημερομηνίες  19/12 και 26/12. 

Το 26 θεωρώ οτι ειναι λιγο δύσκολη μερα και αρκετοί μπορεί να εχουν υποχρεώσεις οικογενειακές..
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: gkontog στις Οκτωβρίου 27, 2015, 11:33:15 πμ
Μέσα όποτε και να είναι!
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: giwrgosd στις Οκτωβρίου 27, 2015, 11:47:33 πμ
Εννοείται ότι θα είμαι εκεί.
26/12 είναι 2η μέρα Χριστουγέννων οπότε και θεωρείται οικογενειακή και δεν νομίζω ότι ενδείκνυται.
19/12 (Σα) ή 20/12 (Κυ) νομίζω είναι καλύτερα. Λογικά 20/12 θα είναι ανοιχτά και τα μαγαζιά;
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 27, 2015, 12:12:31 μμ
Θα συμφωνήσω με τον προηγούμενο κύριο.
19/12 ή 20/12 καλύτερα.
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: nino1969 στις Οκτωβρίου 27, 2015, 12:17:20 μμ
Λογικά Κυριακή 20/12 θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά, οπότε μάλλον είναι η καλύτερη ημέρα.
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: nikosmeta στις Οκτωβρίου 27, 2015, 04:48:02 μμ
καλύτερα 20/12 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 27, 2015, 08:16:41 μμ
Παρών όποτε κι αν γίνει !
με μοντελοκατασκευή εννοείται ...
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: HARTMANN7 στις Οκτωβρίου 27, 2015, 08:53:24 μμ
20/12
Θεωρώ οτι είναι καλύτερα και εννοείται ΠΑΡΩΝ!
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: giwrgosd στις Νοεμβρίου 16, 2015, 02:12:51 μμ
Να κάνουμε κανένα δημοψήφισμα (φτου φτου φτου μακρυά από μας) για την ημερομηνία;
Δεν βλέπω πολύ ενθουσιασμό όμως και ανησυχώ.
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 16, 2015, 02:53:51 μμ
Να κάνουμε κανένα δημοψήφισμα (φτου φτου φτου μακρυά από μας) για την ημερομηνία;
Δεν βλέπω πολύ ενθουσιασμό όμως και ανησυχώ.

Μέχρι τώρα Σάββατο έχουν γίνει. Η Κυριακή νομίζω ειναι πιο δύσκολη μέρα ειδικά για οικογένειες, παιδιά, κλπ κλπ.

Τώρα που ξεκίνησαν και τα Jumbo τις διαφημίσεις, θα το ζεστάνουμε το θέμα  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: giwrgosd στις Δεκεμβρίου 01, 2015, 12:09:18 μμ
ʼντε... Καλό μήνα!
24 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα!
Πολύ ησυχία βρε παιδί μου... ;) :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 01, 2015, 12:30:43 μμ
η αντίσταση οργανώνεται κάτω από άκρα μυστικότητα     :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 01, 2015, 01:15:57 μμ
η αντίσταση οργανώνεται κάτω από άκρα μυστικότητα     :mrgreen: :mrgreen:
Αφού έχει κινηθεί ο μηχανισμός δε ανησυχώ! ::glossa::
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: giwrgosd στις Δεκεμβρίου 01, 2015, 01:20:11 μμ
Αφού έχει κινηθεί ο μηχανισμός δε ανησυχώ! ::glossa::
Των αντί-Κυθήρων;
 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: ramfighter στις Δεκεμβρίου 01, 2015, 01:49:56 μμ
Αφού έχει κινηθεί ο μηχανισμός δε ανησυχώ! ::glossa::
(http://postimg.org/image/pd5vu71op/)
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 01, 2015, 01:51:16 μμ
Των αντί-Κυθήρων;
 ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Οχι, όχι, ο άλλος, ο υπόγειος... τέλος πάντων, ο σύντροφος Αρκάδιος καταλαβαίνει, δε μπορώ να πω περισσότερα, μας ακούει και η Ασφάλεια... ::glossa::
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: Stavros στις Δεκεμβρίου 01, 2015, 05:24:43 μμ
"έκλεισε" δηλαδή η ημερομηνία ?
σα να λέμε ...17 και σήμερα ??
δηλαδή δυο βδομάδες και κάτι ...
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 01, 2015, 05:34:27 μμ
"έκλεισε" δηλαδή η ημερομηνία ?
σα να λέμε ...17 και σήμερα ??
δηλαδή δυο βδομάδες και κάτι ...
 ::salut::
Σ.Σ.

οχι και εδω countdown ...  :mrgreen: :mrgreen:


ναι, Σαββατο οπως καθε χρονο.  ελπιζω να μας κρατήσει το καιρό στα επίπεδα αυτα ...
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: giwrgosd στις Δεκεμβρίου 01, 2015, 06:40:25 μμ
οχι και εδω countdown ...  :mrgreen: :mrgreen:
19/12 τελικά; Βγήκε το πόρισμα;
ναι, Σαββατο οπως καθε χρονο.  ελπιζω να μας κρατήσει το καιρό στα επίπεδα αυτα ...
Θα "κανονίσω" τους ανάλογους ψεκασμούς για να είναι καλός ο καιρός... Εκτός αν θέλετε κάνα χιονάκι  :mrgreen: ::glossa:: :wink:
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: them στις Δεκεμβρίου 01, 2015, 10:45:26 μμ
Εχω βάρδια στις 19/12 :( :( :(
δεν γίνεται στις 20???? pleaaaaaseeeee
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: John1981 στις Δεκεμβρίου 02, 2015, 05:13:57 μμ
Παρών και εγώ :)

Σιγουρα θα έρθω να σας δώ. τώρα αν έχω κέφια να χαρίσω γέλια μπορεί και να φέρω και μοντέλο μαζί :)
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 11, 2015, 11:44:10 πμ
λοιπον να οργανωθούμε λιγο .. εεε

οι πρωτοι λογικα θα είμαστε εκει κατα τις 9:30 να φτιάξουμε το "σκηνικό" .. η μπάντα λογικά κατα τις 10 με 10:30 θα εχει στήσει τα όργανα ..

κλασσικά, υπάρχει έλλειψη σε καρεκλες .. οποτε οποιος μπορεί να φερει και καμια μαζι του θα βοηθήσει.

 ψιψιψίνια και κοκοψόψαρα  φαγώσιμα ειναι πάντα ευπρόσδεκτα  (το catering κανει απεργία  ... :mrgreen: :mrgreen:)  θα μεριμνήσω και για λίγο "διαλυτικό" για καλύτερη ροή στο χρώμα
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Δεκεμβρίου 11, 2015, 07:47:56 μμ
......και μην ξεχνιόμαστε, οκτώ και σήμερα!!!   
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 14, 2015, 01:53:01 μμ
Η πρόβλεψη ειναι για καλο καιρό και με θερμοκρασία κάπου στα 14-15 βαθμούς.

νομίζω οτι οι θερμάστρες δεν θα χρειαστούν :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: nikosmeta στις Δεκεμβρίου 14, 2015, 02:00:31 μμ
Η πρόβλεψη ειναι για καλο καιρό και με θερμοκρασία κάπου στα 14-15 βαθμούς.

νομίζω οτι οι θερμάστρες δεν θα χρειαστούν :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Αυτό είναι σπόντα ότι δεν θα υπάρχει ''δυαλυτικό'' ;;;;
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 14, 2015, 02:02:06 μμ
Αυτό είναι σπόντα ότι δεν θα υπάρχει ''δυαλυτικό'' ;;;;

θα υπάρχει πως δεν θα υπάρχει...  αν δεν υπήρχε ... θα έπρεπε να ανάψουμε φωτιά ...  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: nikosmeta στις Δεκεμβρίου 14, 2015, 02:04:07 μμ
 ::kerasma:: ::kerasma:: ::kerasma::
θα υπάρχει πως δεν θα υπάρχει...  αν δεν υπήρχε ... θα έπρεπε να ανάψουμε φωτιά ...  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 17, 2015, 02:18:45 μμ
για να μάθουν οι νεοι και να θυμηθούν οι παλιοί, το Streetmodelling γίνεται στο χώρο μπροστά από το κατάστημα Fasma Models στην Ιπποκράτους (στο μονό σημείο που το πεζοδρόμιο μας χωράει).

θα είμαστε εκει απο τις 10 τουλάχιστον  (θα μας καταλάβετε απο το πανό που θα έχουμε στήσει :mrgreen: )

Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: gtdeath13 στις Δεκεμβρίου 17, 2015, 02:31:54 μμ
Παρουσίες δεν βλέπω και ανησυχώ....

Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Δεκεμβρίου 17, 2015, 04:43:08 μμ
Πότε είπατε πως είναι???



 8)
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 17, 2015, 05:18:58 μμ
Πότε είπατε πως είναι???



 8)

To Σάββατο 19/12,  σαν να λέμε μια και σήμερα  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: Stavros στις Δεκεμβρίου 18, 2015, 08:58:32 μμ
Παρουσίες δεν βλέπω και ανησυχώ....
(Image removed from quote.)

παρών !
και μαζί 2-3 φίλοι !!
 ::salut::
Σ.Σ.

ΥΓ. θα φέρω και αερογράφο
όποιος έχει κανένα μερεμέτι, ας κοπιάσει ....
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: nikosmeta στις Δεκεμβρίου 18, 2015, 09:00:38 μμ
Κομπρεσέρ θα έχουμε παιδιά?
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 18, 2015, 09:07:28 μμ
Δυστυχπως θα πρέπει να ακυρώσω για αύριο... συγγνώμη παίδες... :(
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: Stavros στις Δεκεμβρίου 18, 2015, 09:09:29 μμ
Κομπρεσέρ θα έχουμε παιδιά?

τα τελευταία χρόνια
("παραδοσιακά" σα να λέμε...)
"χορηγός υλικών και εργαλείων" είναι το Plastimodellismo.
οπότε ...και φέτος ...
μιά από τα ίδια !!!!
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: leopard στις Δεκεμβρίου 18, 2015, 11:15:03 μμ
Εκτός απροόπτου παρών με συνοδεία μικράς νεαράς κυρίας...
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 12:03:02 πμ
Δυστυχπως θα πρέπει να ακυρώσω για αύριο... συγγνώμη παίδες... :(

ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρό,  :(

Εκτός απροόπτου παρών με συνοδεία μικράς νεαράς κυρίας...
 :mrgreen:


καλα εσυ .. Χριστούγεννα - Πάσχα και 15 Αυγουστο εμφανίζεσαι ετσι και αλλιως  ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: them στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 12:10:16 πμ
Γύρισα απο ταξίδι άλλαξα και βάρδια εχω και ενα μπουκαλάκι με.... "τονωτικό" οπότε θα δώσω και εγώ το παρόν
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 12:14:21 πμ
Δυστυχπως θα πρέπει να ακυρώσω για αύριο... συγγνώμη παίδες... :(
Όχι ρε @#$%^$ και είχα συνηθίσει να κρατάς το αντίβαρο στα αριστερά μου και πάντα στην κεφαλή. :?
Ελπίζω όλα καλά και αν μπορέσεις περνας έστω για λίγο... θα έχω ζεστή την θεση :wink:
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 12:28:18 πμ
.... εχω και ενα μπουκαλάκι με.... "τονωτικό" ...

με γρίφους, γέροντα μιλάς    ::trinken_002:: ::trinken_002:: ::trinken_002::
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: Stavros στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 08:06:09 πμ
με γρίφους, γέροντα μιλάς    ::trinken_002:: ::trinken_002:: ::trinken_002::

κι εγώ θα φέρω "θεσμικό" καύσιμο για τον κόσμο ...
 ::salut::
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 09:49:49 πμ
ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρό,  :(
Οχι, όχι, απλά μπλεξίματα :(
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: Κώστας Α.Β. στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 04:47:44 μμ
Έψαχνα να βρω τι έλειπε σήμερα από την εκδήλωση και ήταν κάπως λειψή.......τελικά Κοντογιάννη είσαι η ψυχή κάθε εκδήλωσης,μας έλειψες,ελπίζω και εύχομαι να μην είναι κάτι σοβαρό να έχεις καλά ξεμπερδέματα και να μην μας ξαναφήσεις μόνους και απροστάτευτους.......  ::salut::
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: giwrgosd στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 05:25:44 μμ
Συμφωνώ!
Έχει κάτι αυτό το παιδί και φωτίζει τον χώρο γύρω. Αφού σκέφτομαι να κάνω πατέντα να τον έχω για φως αλλά δεν κάθεται.
Όντως αισθητή η απουσία σήμερα.
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: gkontog στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 06:41:50 μμ
Παίδες με συγκινείται... Δεν ήταν κάτι σοβαρό, απλά ύστερα από 8 χρόνια συνεχούς παρουσίας έκατσε φέτος η στραβή που δε μπορούσα να αποφύγω και δεν κατέβηκα :( Ελπίζω να περάσατε καλά!
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: gtdeath13 στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 06:47:14 μμ
Γιώργο όντως εφέτος ήταν πιο φτωχό το street modelling. Εύχομαι να μην ξαναλείψεις...
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: Symeon στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 07:29:14 μμ
Τα καταφέραμε και φέτος.  ʼντε και του χρόνου.
(http://postimg.org/image/mhpnuvo4z/)  (http://postimg.org/image/q01nr9p0z/)
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: leopard στις Δεκεμβρίου 19, 2015, 10:55:07 μμ
Και του χρόνου να είμαστε καλά.
Γιώργο αισθητή η απουσία σου...
 ::salut::
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: arcadios στις Δεκεμβρίου 22, 2015, 11:10:26 πμ
Πάει και το 9ο στη σειρά street modelling. Να είμαστε καλά και του χρόνου να οργανώσουμε μια πιο εντυπωσιακή εκδήλωση για το 10 χρόνια.

μερικές  φωτο απο το mmaker

https://www.facebook.com/george.theriakis/media_set?set=a.10206746956247099.1073741859.1070506655&type=3
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: leopard στις Δεκεμβρίου 22, 2015, 11:42:05 πμ
Πως περνάνε τα χρόνια...
Ήμασταν νέοι, ανύπαντροι και τώρα πατεράδες οι περισσότεροι από εμάς...
 :mrgreen:
Πάμε πλέον για το 10 το καλό...
 ::salut::
Τίτλος: Απ: 9ο ATHENS STREET MODELLING - Χριστούγεννα 2015 19-12-2015
Αποστολή από: HARTMANN7 στις Δεκεμβρίου 23, 2015, 09:17:32 μμ
Καλά να ειμαστε και υγεία να έχουμε!!!

Ευχομαι καλές γιορτές σε όλους με υγεία και ευτυχία.
Τελικά Γιώργο είσαι μεγάλη απουσία . .. .

Spoiler (hover to show)