Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: piaggio250 στις Φεβρουαρίου 24, 2015, 09:57:06 πμ

Τίτλος: Ερώτηση για αγορά από Hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: piaggio250 στις Φεβρουαρίου 24, 2015, 09:57:06 πμ
Καλημέρα, παρακαλώ τη βοήθεια σας για μια μετάφραση σε ερώτηση που έκανα για αποστολή δέματος με απλό ταχυδρομείο( SAL ) από το site του τίτλου. Η απάντηση που μου έδωσαν για το εάν μπορεί το δέμα να σταλεί με SAL λόγω μεγέθους είναι: ....and found that the item in guestion falls within the gualifications of SAL small packet. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι το "falls" σημαίνει ότι το δέμα εμπίπτει στις προδιαγραφές για μικρά δέματα και μπορεί να σταλεί σαν τέτοιο. Κάθε βοήθεια για την μετάφραση ευπρόσδεκτη.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: giwrgosd στις Φεβρουαρίου 24, 2015, 10:16:21 πμ
Σωστά. Το πακέτο είναι εντός προδιαγραφών για να χαρακτηριστεί "μικρό πακέτο".
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: piaggio250 στις Φεβρουαρίου 24, 2015, 10:43:09 πμ
Σωστά. Το πακέτο είναι εντός προδιαγραφών για να χαρακτηριστεί "μικρό πακέτο".
Σ' ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση. ::salut::
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: DIO στις Ιουλίου 10, 2017, 03:14:45 μμ
Καλησπέρα συνάρρωστοι...
Μία ερώτηση από την εμπειρία σας, γιατί έχω μια διαμάχη με το συγκεκριμένο κατάστημα...

Πριν από αρκετούς μήνες έβαλα προπαραγγελία για το Sky Hawk (ναι έτσι το περιγράφει) της HobbyBoss.
Μετά από πολλούς μήνες, έφτασε η προαναγγελθείσα ημερομηνία, αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Καθώς το μοντέλο ήταν πλέον διαθέσιμο (!!!)  από τα μαγαζιά της περιοχής μου (Σίδνεϊ), αποφάσισα να ακυρώσω την παραγγελία.
Τότε με ενημέρωσαν ότι βάσει της πολιτικής τους, πρέπει να πληρώσω ένα 10% της αρχικής παραγγελίας, κατά την άποψή μου, για το τίποτα!
Δεδομένου ότι η κράτηση έγινε χωρίς να πληρώσω, αναρωτιέμαι με ποιο σκεπτικό θεωρούν ότι μπορούν να με αναγκάσουν τώρα να πληρώσω 10% (που δεδομένου ότι το κιτ της HobbyBoss είναι τραγικά ακριβό, είναι ένα σημαντικό ποσό) χωρίς να μου παρέχουν κιτ ή κάποιο άλλο σερβις!

Σας έχει ξανατύχει κάποια τέτοια πολιτική?
Παρόλο που συνήθως πάω με το γράμμα του νόμου, αυτή την φορά αισθάνομαι ότι ψάχνουν για βλάκες και λέω να τους γράψω κανονικά!

Εσείς τι λέτε, είμαι παράλογος???
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: arcadios στις Ιουλίου 10, 2017, 04:10:36 μμ
το site του καταστήματος ποιο είναι ;  βάζοντας το hobbysearch.com με πετάει σε ενα σιτε με διαγωνισμούς spam
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: DIO στις Ιουλίου 10, 2017, 04:35:05 μμ
http://www.1999.co.jp/
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: arcadios στις Ιουλίου 10, 2017, 04:43:54 μμ
http://www.1999.co.jp/

τωρα μαλιστα .. ειπα και εγω.

στο θεμα σου τωρα. απο τι στιγμη που δεν στο εχουν χρεώσει δεν νομίζω οτι μπορούν να σε αναγκάσουν, αλλα αν το είχαν στους όρους. μπορει σε μελλοντική παραγγελία να στα κρατήσουν.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: DIO στις Ιουλίου 10, 2017, 04:55:12 μμ
τωρα μαλιστα .. ειπα και εγω.

στο θεμα σου τωρα. απο τι στιγμη που δεν στο εχουν χρεώσει δεν νομίζω οτι μπορούν να σε αναγκάσουν, αλλα αν το είχαν στους όρους. μπορει σε μελλοντική παραγγελία να στα κρατήσουν.

Στο ηθικό κομμάτι, τι πιστεύεις? Έχω άδικο?
Αφού δεν το έφεραν το μοντέλο (η προπαραγγελία είχε ουσία μόνο εφόσον το λάμβανα πιο νωρίς!).
Δεν μου παρείχαν κάποια υπηρεσία...
Εκτός αν μάζευαν παραγγελίες για να παραγγείλουν με την σειρά τους από τον κατασκευαστή...
Σε αυτή την περίπτωση όμως η προπαραγγελία δεν ήταν κατά κάποιον τρόπο κοροϊδία?
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: arcadios στις Ιουλίου 10, 2017, 05:08:26 μμ
το αναφέρουν στο ToC, ;;  γιατι λιγο που τα εψαξα δεν εντόπισα κατι.

εγω θα έλεγα να ανοίξεις ενα νεο λογαριασμό με αλλο εμαιλ και ολα καλα.

ηθικο ξεηθικο ... εαν στα κρατήσουν όταν θα πληρώσεις για αλλη παραγγελία θα τρέχεις
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: gtdeath13 στις Ιουλίου 10, 2017, 05:48:07 μμ
Λογικά η τιμή που είχαν βάλει είναι χαμηλότερη από την τωρινή, ή δεν έχει διαφορά;

Ηθικά μπορούν να σου πουν ότι δεσμεύτηκες ότι θα το πάρεις και αυτοί με την σειρά τους ότι σε εμπιστεύτηκαν και δεν σε χρέωσαν πριν.

επειδή είναι καλό μαγαζί θα πρότεινα να πληρώσεις ή αν θες ακόμα το κιτ να πάρεις το κιτ...
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: GRmodeler στις Ιουλίου 10, 2017, 09:57:18 μμ
 Διονύση καλησπέρα,
 προπαραγγελία δεν έχω κάνει ποτέ από οπουδήποτε οπότε δεν ξέρω τι ισχύει γενικά, αλλά :

1. πριν αποφασίσεις να πληρώσεις ή όχι αυτό το 10% δεν τους ζητάς να σου υποδείξουν που αναφέρεται στο σάιτ τους αυτός ο όρος; γιατί αν δεν υπάρχει σαφής αναφορά τότε δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις (συγνώμη αλλά αυτό το ηθικό κομμάτι σε εμπορικές συναλλαγές δεν μου λέει τίποτα από μόνο του).

2. το νόημα της προπαραγγελίας είναι να "κλείσεις" το προϊόν σε χαμηλότερη τιμή αυτής που θα κυκλοφορήσει κανονικά. Το κατάστημα είχε δεσμευτεί να το έχει σε κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία ; ή εσύ ως πελάτης  απλά δεσμέυτηκες να το πάρεις όποτε και αν το φέρουν ;
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: Kostis Pap στις Ιουλίου 10, 2017, 10:45:54 μμ
http://www.1999.co.jp/cancellation_e.html

Εδώ λέει κάποια πράγματα σχετικά. Βασικά ακολούθα το σενάριο του Αρκάδιου.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: Thunderbolt στις Ιουλίου 11, 2017, 03:22:15 πμ
"For period outside the above, orders generally cannot be cancelled. If there are strong
requirement for cancellation, please make sure to contact us as early as possible.
We may be required to charge 10% of the product price as cancellation fee in such case.
Also, we may decide to close your account if cancellations outside the rules are repeated."

Aυτή η παράγραφος στο site τους εξηγεί πολλά. Τελικά κάποιος πρέπει να την "πατήσει" για να μάθουμε κι εμείς οι υπόλοιποι. Πολλοί φίλοι έχουμε παραγγείλει αρκετές φορές από αυτό το μαγαζί και το σέρβις ήταν άψογο αλλά ποτέ με pre-order. Φαντάζομαι ότι το 10% penalty είναι για να αποθαρρύνουν κάποιον που κάνει Pre-order και μετά ακυρώνει. Σου λέει έχεις ένα χρονικό περιθώριο να ακυρώσεις. Μετά δεν γίνεται δεκτό διότι για φαντάσου να είχαν 100 pre-orders να τα είχαν φέρει και μετά οι μισοί ή όλοι να το μετάνοιωναν. Το 10% έχει μια ομολογουμένως δυσκολοχώνευτη από πλευράς αγοραστή έννοια άμυνας/προστασίας - όσο κι αν δεν μας αρέσει. Iσως είναι ιαπωνική αντίληψη που επικρατεί στη χώρα τους - όπως κάποτε το Luckymodel χρέωνε (παράνομα) 4% οver όταν χρησιμοποιούσες paypal ή ανεπιθύμητη για εκείνους μέθοδο πληρωμής επειδή είχε υψηλή προμήθεια (δεν ξέρω αν το κάνει ακόμα). Πάντως αν το θές/ήθελες τόσο πολύ θα πρέπει να δεχθείς τους όρους τους. Και σου επιτρέπει και ακυρώσεις αλλά αν ακυρώσεις πολλές φορές τότε σου διαγράφει το account. Αλλιώς μην κάνεις Pre-order. Υπάρχει και το wish list και το e-mail notification όπου δεν δεσμεύεσαι και σε ειδοποιούν μέσω e-mail ότι ήρθε το προϊόν κι αν θές (και προλάβεις) το αγοράζεις εκ του ασφαλούς.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: DIO στις Ιουλίου 11, 2017, 07:21:47 πμ
Η συγκεκριμένη παραγγελία έλεγε cannot cancel από την πρώτη στιγμή που έβαλα το pre-order.
Προσωπικά πιστεύω ότι ότι και αν λέει η πολιτική τους, εφόσον δεν τήρησαν τις ημερομηνίες τους και το θέμα των μεταφορικών ήταν αρκετά θολό, δεν έχω καμία υποχρέωση να πληρώσω για service ή αντικείμενο που δεν έλαβα...
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: DIO στις Ιουλίου 11, 2017, 01:44:11 μμ
Και επειδή πρέπει να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, να η απάντηση που έλαβα από το support τους, μετά από την ανταλλαγή αρκετών είναι αλήθεια μηνυμάτων:


-------------------------------------------------------------
 Dear DIONYSIOS GARDELIS,
Thank you very much for you reply.
Regarding the shipping cost of a reserved item, basically we are unable to tell you this before the release for that item, because we do not have any information regarding the weight or size of the product.
As we mentioned, we generally do not accept cancellation outside our cancellation rules, but we will accept your cancellation request this time as a special exception.
We hope that you will not be making any cancellation outside our policy in the future.We greatly appreciate your understanding and support.
Sincerely Yours,
Keiichi Yokobori
-------------------------------------------------------------


Δεν συμφωνώ με την πολιτική τους, φάγανε τεράστια γκρίνια, αλλά όταν βλέπω ότι προσπαθούν να καταλάβουν και βρίσκουν λύση, ακόμα και κόντρα στην πολιτική τους, δεν μπορώ παρά να τους εκτιμήσω και να δηλώσω ότι σαφώς παραμένω ένας ευχαριστημένος πελάτης τους.
 
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για αγορά από hobbysearch [http://www.1999.co.jp/eng/]
Αποστολή από: Kostis Pap στις Ιουλίου 11, 2017, 03:00:14 μμ
 ::thumbleft:: ::thumbleft:: ::thumbleft::