Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: dhmgie στις Ιανουαρίου 31, 2015, 03:02:29 πμ
-
Καλημέρα σε όλα τα παιδια ! Θελω τα φώτα σας ! Εχθές σε μια προσπάθεια να ξεβάψω μια παλιά φιγούρα μεταλλική 25μμ ,μου γλίστρισε με αποτέλεσμα να σπάσει το ξίφος που κράταγε στο χέρι . Ειναι πολυ λεπτό για pin . Με κόλλα στιγμής θα κάνω δουλειά ή θα γίνει χαλια η φιγούρα απο την κόλλα;
Ευχαριστώ εκ των προταιρων !
-
Βάλε με οδοντογλυφίδα. Το θέμα είναι εάν θα
φαίνεται η κόληση, γιατί θα είναι δύσκολο για
τρίψιμο. Δεν γίνεται η λάμα εκ νέου;
-
Κατά 99%, η κόλληση θα φαίνεται και δεν θα είναι ανθεκτική σε τρίψιμο, επειδή η επιφάνειά της είναι πολύ μικρή. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις, είναι να αφαιρέσεις ότι έχει απομείνει από τη λάμα και να φτιάξεις άλλη από λεπτό φύλλο πλαστικού (εύκολο, αλλά εύθραυστο) ή από φύλλο μπρούτζου (ανθεκτικότερο, αλλά δυσκολότερο). Αν μάλιστα καταφέρεις να κάνεις και μια μικρή υποδοχή στον χειροφυλακτήρα της φιγούρας, η κόλλησή σου θα γίνει αρκετά γερή. Αλλωστε, αφού η φιγούρα είναι 25mm, οι τυχόν αυλακώσεις της αρχικής λάμας, δεν θα φαίνονται.
Καλή επιτυχία ::salut::
ΔΚ
-
Ή καινούργια λάμα,ή λέπτυμα της υπάρχουσας.Στην συνέχεια κάνε αυλάκωση με χαρακτικό ή 2 χαρακιές πολύ κοντά μεταξύ τους και άνοιξε την αυλάκωση.Κόλλησε την λάμα,έτσι ώστε να μπει μέσα στην αυλάκωση που έκανες,να πιάσει καλύτερα.
-
Βάλε με οδοντογλυφίδα. Το θέμα είναι εάν θα
φαίνεται η κόληση, γιατί θα είναι δύσκολο για
τρίψιμο. Δεν γίνεται η λάμα εκ νέου;
Θεωρώ πως γίνεται αλλα ειναι ψιλοπεριεργη η λάμα. Ξίφος ξωτικού..
-
Ή καινούργια λάμα,ή λέπτυμα της υπάρχουσας.Στην συνέχεια κάνε αυλάκωση με χαρακτικό ή 2 χαρακιές πολύ κοντά μεταξύ τους και άνοιξε την αυλάκωση.Κόλλησε την λάμα,έτσι ώστε να μπει μέσα στην αυλάκωση που έκανες,να πιάσει καλύτερα.
Δυστυχώς δεν εχω χαρακτικό !!το λέπτυμα πως θα το κάνω ;
-
βαλε μια φωτο να ξερουμε τι παιζει
-
βαλε μια φωτο να ξερουμε τι παιζει
(http://postimg.org/image/5hu6pzp99/)
-
(http://postimg.org/image/5hu6pzp99/)
Το κόλλησα με κόλλα στιγμής και έτρεξε λιγο και στο υπόλοιπο. Τωρα αν θα αντέξει θα δείξει.
-
Oxι οτι η αεροφωτογραφια σου βοηθα :lol: αλλα εχω κανει pinning σε λεπτοτερο κομματι. Θα σου ελεγα να δοκιμασεις με το πιο ψιλο σου τρυπανακι και συνδετηρα ή πιο ψιλο χαλκοσυρμα (αυτο που χρησιμοποιουν για homemade κοσμηματα). Αν την φιγουρα την εχεις για display ισως και να κρατησει με την κολλα. Αν ομως παιζεις, τοτε θα το κλαψεις το σπαθι αργα ή γρηγορα.
-
Σας ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις !!