Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Φιγούρες => Μήνυμα ξεκίνησε από: snik στις Δεκεμβρίου 29, 2014, 07:55:04 μμ
-
ΧΑΙΡΕΤΩ τους φιλους μοντελιστες!ξεκινοντας θελω να σας ενημερωσω οτι ειμαι ανορθογραφος και δεν εχω ορθογραφικο ελέγχο στο PC μου! λεω να βαψω εναν ρωσο στρατιώτη των ειδικων δυναμεων της ρωσιας, ελιτ του ρωσικου στρατου! και να μοιραστώ μαζι σας την προσπαθεια αυτη... την φιγουρα την βρήκα απο ebay,ειναι απο ριτινι και εχει πολυ καλες λεπτομεριες. Η βαση που θα μπει θα ειναι απλη, ασφαλτος και ενα καπακι υπονομου.Το καμουφλαζ της παραλαγης θα ειναι Digital Flora Camo.Αγορασα επισης και Photoetched για αορτιρα που θα βαλω στο οπλο του στρατιώτη το οποιο ειναι vss vintorez.
μερικα λινγκ της φιγουρας.
http://www.hobbyeasy.com/en/data/xwltnxs0djdskehpxj3x.html?t=1408205515
http://www.probuiltmodel.com/1-35-scale/685-modern-russian-soldiers-in-crimea-2014-1-35-pro-built-model-no2.html



πρωτες δοκιμες τοποθετισεις της φιγουρας στην βαση.
το καπακι ειναι αντιγραφο απο φωτογραφια που μου εστειλε η φιλη μου η YoL!

το αντιγραφο εγινε απο υλικο σφραγιδας απο τον φιλο μου τον Βασιλη!

την ασφαλτο θα την δημιουργισω με ψιλη αμμο και ατλακολ


την βαφω μαβρι και κανω drybrush σε γκρι τονους

προσθετω μεταλικο χρωμα στο καπακι

κανω wash με μαβρο και καφε

αφου στεγνοσουν βαζω λιγο closs βερνικι για να κανω την ασφαλτο βρεγμενη


προσθεσα μερικα φιλαρακια, δυο τσιγαρα και την φιγουρα

ενα σκουπιδακι ακομι!

κιαλλο ενα σκουπιδακι







-
Ηλία καλή αρχή φίλε, περιμένουμε! ::thumbleft::
-
Σε ευχαριστω πολυ Θεοφιλε! καλη χρονια να εχουμε!!!
-

-
πολυ καλη δουλεια μπραβο
-
ευχαριστώ govorof!! ::salut::
-
Ηλία.... μα τον Jah, τα σπάει....γύρνα το στο millitary να χαζεψουμε....μπραβο ρε θηρίο...