Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => MODELCLUB Group Builds => GB: 100 χρόνια από το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο => Μήνυμα ξεκίνησε από: diehard στις Οκτωβρίου 24, 2014, 09:34:55 μμ

Τίτλος: Renault ft 17 HAT 1:72
Αποστολή από: diehard στις Οκτωβρίου 24, 2014, 09:34:55 μμ
Το κουτί είχε δύο αρματάκια μέσα.
Η ποιότητα πολύ μέτρια, με κακή εφαρμογή, κακή λεπτομέρεια.
Το πλαστικό είναι όμως αρκετά μαλακό και μπορούν να γίνουν μικροδιορθώσεις.
Το χειρότερο τμήμα του κιτ είναι οι ερπύστριες και το σύστημα ανάρτησης.

(http://postimg.org/image/kjz0rabv3/) (http://postimg.org/image/m0ha7ny3p/)

Έκανα κάποιες μικροπροσθήκες.

(http://postimg.org/image/b5o4fgzmt/) (http://postimg.org/image/61so9ndu7/)

[Αν μπορεί κάποιος φίλος να με βοηθήσει να μάθω να ανεβάζω μικρογραφίες θα ήμουν ευγνώμων]
Τίτλος: Απ: Renault ft 17 HAT 1:72
Αποστολή από: diehard στις Οκτωβρίου 25, 2014, 10:33:31 πμ
Σε κλίμα γενικής αδιαφορίας, συνεχίζω με το δεύτερο κομμάτι του κιτ.
Ελπίζω τη Δευτέρα που θα βρίσκομαι στο τρίγωνο να εμπλουτίσω τη συλλογή με φιγούρες κατάλληλες για διοραματάκι.

(http://postimg.org/image/wan1ww7tp/) (http://postimg.org/image/67rps5cvz/) (http://postimg.org/image/us9t1d45h/) (http://postimg.org/image/rfghweiq1/)
Τίτλος: Απ: Renault ft 17 HAT 1:72
Αποστολή από: Voroshilov στις Οκτωβρίου 25, 2014, 02:01:37 μμ
Αν και επί του κατασκευαστικού και των λεπτομερειών δεν μπορώ να πω τίποτα καθώς το μαύρο χρώμα τα καταπίνει όλα, αυτό που χτυπάει είναι η αλυσίδα!!!
Μάλλον είναι εκτός κλίμακας και πρέπει να χρησιμοποιήσεις λεπτότερη....
Τίτλος: Απ: Renault ft 17 HAT 1:72
Αποστολή από: diehard στις Οκτωβρίου 25, 2014, 07:59:25 μμ
Μάλλον είναι εκτός κλίμακας και πρέπει να χρησιμοποιήσεις λεπτότερη....

Πιθανόν ναι... αλλά αφού έψαξα στα χαντράδικα και δε βρήκα λεπτότερη, έκανα επιδρομή στα φω της συζύγου και βρήκα τις συγκεκριμένες.

Τέλος πάντων, πέρασα κι ένα ανοικτό πράσινο για να δω τυχόν ατέλειες.

(http://postimg.org/image/6x8nypk7f/) (http://postimg.org/image/wzaoyqkjv/)

Συνέχεια μετά την επιστροφή, από Τετάρτη...
Τίτλος: Απ: Renault ft 17 HAT 1:72
Αποστολή από: gkontog στις Οκτωβρίου 25, 2014, 08:09:28 μμ
Πιθανόν ναι... αλλά αφού έψαξα στα χαντράδικα και δε βρήκα λεπτότερη
Σε αυτό έψαξες;

http://www.diva.com.gr/

Καλή συνέχεια!
Τίτλος: Απ: Renault ft 17 HAT 1:72
Αποστολή από: Kostis Pap στις Οκτωβρίου 25, 2014, 10:42:33 μμ
Δες αυτήν την αλυσίδα, είναι αρκετά ψιλή για την κλίμακα.
http://www.fasmamodels.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=12479
Τίτλος: Απ: Renault ft 17 HAT 1:72
Αποστολή από: diehard στις Οκτωβρίου 26, 2014, 08:47:02 πμ
Καλημερα σε ολους. Δυστυχως οι αλυσιδες εχουν κολληθει οποτε παραμενουν. Την επομενη φορα θα ψαξω περισσοτερο.
Τίτλος: Απ: Renault ft 17 HAT 1:72
Αποστολή από: OANNHSEA στις Οκτωβρίου 26, 2014, 09:04:17 μμ
diehard, κάνε μία ερώτηση εδώ για το κιτ πριν το πάρεις...
Πήγε και πήρες τη σαβούρα...
Το αντίστοιχο κιτ της First to fight π.χ. είναι καλύτερο...

Τέλος πάντων - όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι κρίμα να απογοητεύεστε όταν θέλετε να φτιάξετε κάτι καλό πέρα από wargaming...
Τίτλος: Απ: Renault ft 17 HAT 1:72
Αποστολή από: diehard στις Οκτωβρίου 28, 2014, 04:30:17 μμ
diehard, κάνε μία ερώτηση εδώ για το κιτ πριν το πάρεις...
Πήγε και πήρες τη σαβούρα...
Το αντίστοιχο κιτ της First to fight π.χ. είναι καλύτερο...

Τέλος πάντων - όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι κρίμα να απογοητεύεστε όταν θέλετε να φτιάξετε κάτι καλό πέρα από wargaming...

Δεν το λες και σαβούρα.
Ούτε υλικό για wargame.
Είναι μια καλή βάση για βελτιώσεις.
Και φυσικά δεν απογοητεύθηκα.
Κάθε κιτ, πολύ δε περισσότερο αυτού του είδους, είναι μια πρόκληση.
ʼλλωστε έχω παλέψει το Jumbo Jet, το Phantom, το T-38 Talon, και το Mirage III της Starfix και δεν απογοητεύθηκα.