Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations => Μήνυμα ξεκίνησε από: Θεόδωρος Γιαννακόπουλος στις Οκτωβρίου 20, 2014, 11:17:34 μμ

Τίτλος: Demo στο Star Club Αθηνών
Αποστολή από: Θεόδωρος Γιαννακόπουλος στις Οκτωβρίου 20, 2014, 11:17:34 μμ
(http://postimg.org/image/t3o1y877n/)


Demo από τον Μιχάλη Κοντράρο
Θεμα: κατασκευή βασης (scenery) για μινιατούρες.
Το demo, που οργανώνεται από το STAR CLUB ATHENS, θα πραγματοποιηθεί στην έδρα του club, Ομήρου 2, Νέα Σμύρνη το Σάββατο 25 Οκτωβρίου και ώρα 14,00 με διάρκεια 1,5 - 2 ωρών.
Κατά τη διάρκεια του demo, ο Μιχάλης θα παρουσιάσει διαφορετικές τεχνικές κατασκευής μιας βάσης (scenery) για μινιατούρες 54 - 75 mm
Μέγιστος αριθμός ατόμων :15
Για περισσότερες πληροφορίες και για να κλείσετε τη θέση σας για το "demo" επικοινωνήστε στο
info@mkontraros.com
https://www.facebook.com/StarClubAthens?ref=hl
Τίτλος: Απ: Demo στο Star Club Αθηνών
Αποστολή από: alexanderb στις Οκτωβρίου 20, 2014, 11:21:02 μμ
Συγχαρητήρια για αυτή σας την προσπάθεια σαν σύλλογος..Χρειάζονται τέτοιες ενέργειες ανά τακτά διαστήματα αλλά και στην επαρχία.. ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Demo στο Star Club Αθηνών
Αποστολή από: Getsa στις Οκτωβρίου 21, 2014, 11:51:39 πμ
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία στο Star Club και στον Μιχάλη. Μακάρι να ήμουν στην Αθήνα εκείνη τη μέρα...
Τίτλος: Απ: Demo στο Star Club Αθηνών
Αποστολή από: Salonikios στις Οκτωβρίου 21, 2014, 01:20:37 μμ
Θόδωρε πολλές φορές έχετε βάλει θέμα για σεμινάρια αλλά δε βλέπω να βιντεοσκοπείτε και τίποτα προς κοινή θέαση. Δεν ξέρω άν το συγκεκριμένο είναι με πληρωμή (προφανώς) αλλα θα με ενδιέφερε να δώ πχ. του Σίμου για NMM  που ήταν ελεύθερο
Τίτλος: Απ: Demo στο Star Club Αθηνών
Αποστολή από: Θεόδωρος Γιαννακόπουλος στις Οκτωβρίου 21, 2014, 09:16:28 μμ
 Η συμμετοχή στα Demo είναι δωρεάν
Τίτλος: Απ: Demo στο Star Club Αθηνών
Αποστολή από: Θεόδωρος Γιαννακόπουλος στις Οκτωβρίου 21, 2014, 09:24:39 μμ
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία στο Star Club και στον Μιχάλη. Μακάρι να ήμουν στην Αθήνα εκείνη τη μέρα...

Θα ακολουθήσουν και άλλα, Γιώργο.
Τίτλος: Απ: Demo στο Star Club Αθηνών
Αποστολή από: Θεόδωρος Γιαννακόπουλος στις Οκτωβρίου 21, 2014, 09:32:00 μμ
Θόδωρε πολλές φορές έχετε βάλει θέμα για σεμινάρια αλλά δε βλέπω να βιντεοσκοπείτε και τίποτα προς κοινή θέαση. Δεν ξέρω άν το συγκεκριμένο είναι με πληρωμή (προφανώς) αλλα θα με ενδιέφερε να δώ πχ. του Σίμου για NMM  που ήταν ελεύθερο


Θεόφιλε,  η  συμμετοχή στα Demo είναι δωρεάν, όπως αναφέρουμε και ανωτέρω.
* κόστος συμμετοχής εφ´όςον υπάρχει, αναφέρεται πάντα και δεν αφορά σε "demo" αλλά σε "workshop"
* τα της βιντεοσκόπησης για την ενημέρωση και άλλων φιλων  είναι καλή ιδέα, που τυχαία και όχι σκόπιμα δεν εφαρμόστηκε έως τώρα
Τίτλος: Απ: Demo στο Star Club Αθηνών
Αποστολή από: Θεόδωρος Γιαννακόπουλος στις Οκτωβρίου 21, 2014, 09:35:24 μμ
Συγχαρητήρια για αυτή σας την προσπάθεια σαν σύλλογος..Χρειάζονται τέτοιες ενέργειες ανά τακτά διαστήματα αλλά και στην επαρχία.. ::salut:: ::salut::

Αλέξανδρε, ευχαριστούμε. Θα ακολουθήσουν και άλλα.
Σχετικά με τον τόπο διεξαγωγής : Το demo το διοργανώνει το Star Club Αθηνών στην έδρα του. Αν οποιοσδήποτε σύλλογος εκτός Αθηνών θέλει, δεν έχει παρά να καλέσει τον εισηγητή της επιλογής του και να συνεννοηθούν για τα περαιτέρω. Εννοείται πως αν χρειασθεί, μπορεί το SC να σας φέρει σε επικοινωνία...
Τίτλος: Απ: Demo στο Star Club Αθηνών
Αποστολή από: Salonikios στις Οκτωβρίου 21, 2014, 09:43:56 μμ

Θεόφιλε,  η  συμμετοχή στα Demo είναι δωρεάν, όπως αναφέρουμε και ανωτέρω.
* κόστος συμμετοχής εφ´όςον υπάρχει, αναφέρεται πάντα και δεν αφορά σε "demo" αλλά σε "workshop"
* τα της βιντεοσκόπησης για την ενημέρωση και άλλων φιλων  είναι καλή ιδέα", που τυχαία και όχι σκόπιμα δεν εφαρμόστηκε έως τώρα

 8)