Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Σεμινάρια – Workshop - Demonstrations => Μήνυμα ξεκίνησε από: Θεόδωρος Γιαννακόπουλος στις Οκτωβρίου 20, 2014, 11:17:34 μμ
-
(http://postimg.org/image/t3o1y877n/)
Demo από τον Μιχάλη Κοντράρο
Θεμα: κατασκευή βασης (scenery) για μινιατούρες.
Το demo, που οργανώνεται από το STAR CLUB ATHENS, θα πραγματοποιηθεί στην έδρα του club, Ομήρου 2, Νέα Σμύρνη το Σάββατο 25 Οκτωβρίου και ώρα 14,00 με διάρκεια 1,5 - 2 ωρών.
Κατά τη διάρκεια του demo, ο Μιχάλης θα παρουσιάσει διαφορετικές τεχνικές κατασκευής μιας βάσης (scenery) για μινιατούρες 54 - 75 mm
Μέγιστος αριθμός ατόμων :15
Για περισσότερες πληροφορίες και για να κλείσετε τη θέση σας για το "demo" επικοινωνήστε στο
info@mkontraros.com
https://www.facebook.com/StarClubAthens?ref=hl
-
Συγχαρητήρια για αυτή σας την προσπάθεια σαν σύλλογος..Χρειάζονται τέτοιες ενέργειες ανά τακτά διαστήματα αλλά και στην επαρχία.. ::salut:: ::salut::
-
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία στο Star Club και στον Μιχάλη. Μακάρι να ήμουν στην Αθήνα εκείνη τη μέρα...
-
Θόδωρε πολλές φορές έχετε βάλει θέμα για σεμινάρια αλλά δε βλέπω να βιντεοσκοπείτε και τίποτα προς κοινή θέαση. Δεν ξέρω άν το συγκεκριμένο είναι με πληρωμή (προφανώς) αλλα θα με ενδιέφερε να δώ πχ. του Σίμου για NMM που ήταν ελεύθερο
-
Η συμμετοχή στα Demo είναι δωρεάν
-
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία στο Star Club και στον Μιχάλη. Μακάρι να ήμουν στην Αθήνα εκείνη τη μέρα...
Θα ακολουθήσουν και άλλα, Γιώργο.
-
Θόδωρε πολλές φορές έχετε βάλει θέμα για σεμινάρια αλλά δε βλέπω να βιντεοσκοπείτε και τίποτα προς κοινή θέαση. Δεν ξέρω άν το συγκεκριμένο είναι με πληρωμή (προφανώς) αλλα θα με ενδιέφερε να δώ πχ. του Σίμου για NMM που ήταν ελεύθερο
Θεόφιλε, η συμμετοχή στα Demo είναι δωρεάν, όπως αναφέρουμε και ανωτέρω.
* κόστος συμμετοχής εφ´όςον υπάρχει, αναφέρεται πάντα και δεν αφορά σε "demo" αλλά σε "workshop"
* τα της βιντεοσκόπησης για την ενημέρωση και άλλων φιλων είναι καλή ιδέα, που τυχαία και όχι σκόπιμα δεν εφαρμόστηκε έως τώρα
-
Συγχαρητήρια για αυτή σας την προσπάθεια σαν σύλλογος..Χρειάζονται τέτοιες ενέργειες ανά τακτά διαστήματα αλλά και στην επαρχία.. ::salut:: ::salut::
Αλέξανδρε, ευχαριστούμε. Θα ακολουθήσουν και άλλα.
Σχετικά με τον τόπο διεξαγωγής : Το demo το διοργανώνει το Star Club Αθηνών στην έδρα του. Αν οποιοσδήποτε σύλλογος εκτός Αθηνών θέλει, δεν έχει παρά να καλέσει τον εισηγητή της επιλογής του και να συνεννοηθούν για τα περαιτέρω. Εννοείται πως αν χρειασθεί, μπορεί το SC να σας φέρει σε επικοινωνία...
-
Θεόφιλε, η συμμετοχή στα Demo είναι δωρεάν, όπως αναφέρουμε και ανωτέρω.
* κόστος συμμετοχής εφ´όςον υπάρχει, αναφέρεται πάντα και δεν αφορά σε "demo" αλλά σε "workshop"
* τα της βιντεοσκόπησης για την ενημέρωση και άλλων φιλων είναι καλή ιδέα", που τυχαία και όχι σκόπιμα δεν εφαρμόστηκε έως τώρα
8)