Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Θέματα Μοντελισμού => Μήνυμα ξεκίνησε από: piaggio250 στις Αυγούστου 14, 2014, 04:22:19 μμ

Τίτλος: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: piaggio250 στις Αυγούστου 14, 2014, 04:22:19 μμ
Ξέρει κάποιος αν μπορούμε να κάνουμε αγορές από το συγκεκριμένο κατάστημα με προπληρωμένη κάρτα mastercard και επίσης τι γίνεται με το τελωνείο από αγορές από το συγκεκριμένο κατάστημα - χώρα;
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 14, 2014, 05:23:42 μμ
Σε γενικές γραμμές μέχρι 130-140EUR μαζί με τα μεταφορικά 99.9% γλυτώνεις το τελωνείο με αποστολή EMS (ΟΧΙ FedEx, DHL κλπ)
Δεν ξέρω για την κάρτα, αν δέχεται Mastercard, κανονικά δέχεται και τις προπληρωμένες. Έλεγξε με τον κανονισμό στο ίδιο το site.
Η ερώτηση έχει γίνει πολλάκις (δεν μπορώ να ψάξω τώρα να βρω τα θέματα).
Κάνε μια αναζήτηση με Hobby Link ή Hobby Search ή HJL και θα βρεις αρκετά γύρω από το θέμα.
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: alexanderb στις Αυγούστου 14, 2014, 06:40:41 μμ
Απλά επειδή είσαι Ηράκλειο Κρήτης η εμπειρία μου έχει δείξει ότι σε μικρότερες πόλεις σε σχέση με Αθήνα, μεγάλα δέματα δεν περνάνε.. Ούτε από Θεσσαλονίκη ακόμα και μικρά δέματα των 100EUR έχω φάει τελωνείο!! Τα ψειρίζουν πολύ γενικά στην επαρχία.. Αθήνα δεν ασχολούνται με τη μαρίδα... Οπότε λίγα πράγματα ή στην τελική από Γερμανία που με DHL και μόνο 17EUR ταχυδρομικά φέρνεις όσα κιτ θες μέχρι 8 κιλά& χωρίς τον φόβο τελωνείου!!
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: piaggio250 στις Αυγούστου 18, 2014, 09:50:49 πμ
Απλά επειδή είσαι Ηράκλειο Κρήτης η εμπειρία μου έχει δείξει ότι σε μικρότερες πόλεις σε σχέση με Αθήνα, μεγάλα δέματα δεν περνάνε.. Ούτε από Θεσσαλονίκη ακόμα και μικρά δέματα των 100EUR έχω φάει τελωνείο!! Τα ψειρίζουν πολύ γενικά στην επαρχία.. Αθήνα δεν ασχολούνται με τη μαρίδα... Οπότε λίγα πράγματα ή στην τελική από Γερμανία που με DHL και μόνο 17EUR ταχυδρομικά φέρνεις όσα κιτ θες μέχρι 8 κιλά& χωρίς τον φόβο τελωνείου!!
Ευχαριστώ. Γερμανία ναι αλλά από που(site-shop?).
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: dive στις Αυγούστου 18, 2014, 11:19:28 πμ
μεχρι 60EUR που εχω δοκιμασει δεν αντιμετωπισα προβλημα στο τελωνειο.
οσο για πιστωτικη παντα πληρωνω μεσω paypal και δεν ειχα ποτε θεματα με συναλαγες.
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: piaggio250 στις Αυγούστου 21, 2014, 10:45:30 πμ
Εκανα αγορά σήμερα από hobbylink και από λάθος έβαλα την παραγγελία μέσω private warehouse, χρειάζεται να επιβεβαιώσω την παραγγελία ή θα μου την στείλουν μόνοι τους. Πληρωμή έγινε μέσω κάρτας. Και ακόμα τα ταχυδρομικά είναι πολύ περισότερα με private warehouse; και τι ακριβώς σημαίνει αυτό, courier;
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: KWSTAS στις Αυγούστου 21, 2014, 11:09:15 πμ
Στο Private warehouse εσύ κανονίζεις πως, πότε και με ποιο τρόπο θα σου στείλουν την παραγγελία.
Εάν έχεις παραγγείλει 2 αντικείμενα και ένα είναι διαθέσιμο ενώ το άλλο σε αναμονή, αντί να σου τα
στείλουν χωριστά, αποθηκεύουν το 1ο και στο στέλνουν μαζί με το 2ο όταν το παραλάβουν. Εννοείται
ότι εσύ το θες έτσι και όχι με τον α' τρόπο. Δεν στέλνουν κούριερ και περνάνε κανονικά τελωνείο. Εάν έχεις
διαλέξει Surface-Air-Land , θ' αργήσουν λίγο παραπάνω, εάν έχεις διαλέξει EMS, πληρώνεις παραπάνω,
αλλά παραλαμβάνεις γρηγορότερα και στα φέρνουν οι ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ. Το FedEX που έχουν
είναι κούριερ και καλό είναι να το αποφεύγεις.
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: piaggio250 στις Αυγούστου 21, 2014, 11:42:58 πμ
Στο Private warehouse εσύ κανονίζεις πως, πότε και με ποιο τρόπο θα σου στείλουν την παραγγελία.
Εάν έχεις παραγγείλει 2 αντικείμενα και ένα είναι διαθέσιμο ενώ το άλλο σε αναμονή, αντί να σου τα
στείλουν χωριστά, αποθηκεύουν το 1ο και στο στέλνουν μαζί με το 2ο όταν το παραλάβουν. Εννοείται
ότι εσύ το θες έτσι και όχι με τον α' τρόπο. Δεν στέλνουν κούριερ και περνάνε κανονικά τελωνείο. Εάν έχεις
διαλέξει Surface-Air-Land , θ' αργήσουν λίγο παραπάνω, εάν έχεις διαλέξει EMS, πληρώνεις παραπάνω,
αλλά παραλαμβάνεις γρηγορότερα και στα φέρνουν οι ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ. Το FedEX που έχουν
είναι κούριερ και καλό είναι να το αποφεύγεις.
Ευχαριστώ πολύ.
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: piaggio250 στις Αυγούστου 27, 2014, 01:34:50 μμ
Επανέρχομαι στο θέμα γα να προσθέσω την ερώτηση αν από hobby link, hobbyeasy, luckymodel, κάνουν αποστολές σε χρώματα ακρυλικά ή και εναμέλ ή λάκερ;
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: balstaf87 στις Αυγούστου 27, 2014, 10:45:00 μμ
Παλαιότερα δεν επιτρέποταν επειδή θεωρούνται εύφλεκτα υλικα.

Θα μπορούσες να στείλεις ένα μαιλ να τους ρωτήσεις για να είσαι σίγουρος.
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: zb00p στις Οκτωβρίου 07, 2014, 06:55:21 μμ
αν και απαντώ καθυστερημένα, και το luckymodel και το hobbyeasy στέλνουν κανονικά και χρώματα και κόλλες
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: stratuono στις Αυγούστου 10, 2017, 03:24:29 μμ
Καλησπέρα από εμένα κ να κάνω το πρώτο μου post ξεθαβωντας αυτό το θέμα από το 2014...Παιδιά έχει παραγγείλει κάνεις ,πρόσφατα,από HLJ? Έκανα μια παραγγελία τον Ιούλιο (μικρό ποσό,Περι τα 60 ευρώ),μου έστειλαν μεϊλ ότι το δέμα έγινε shipped στις 27 Ιουλίου κ από τότε τίποτα...παρειγγειλα με SAL registered και είναι για Θεσσαλονίκη.Υπαρχει ελπίδα να βρω το δέμα μου,ή να αρχίσω να κλαίω από τώρα?
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: arcadios στις Αυγούστου 10, 2017, 04:03:16 μμ
Καλησπέρα από εμένα κ να κάνω το πρώτο μου post ξεθαβωντας αυτό το θέμα από το 2014...Παιδιά έχει παραγγείλει κάνεις ,πρόσφατα,από HLJ? Έκανα μια παραγγελία τον Ιούλιο (μικρό ποσό,Περι τα 60 ευρώ),μου έστειλαν μεϊλ ότι το δέμα έγινε shipped στις 27 Ιουλίου κ από τότε τίποτα...παρειγγειλα με SAL registered και είναι για Θεσσαλονίκη. Υπαρχει ελπίδα να βρω το δέμα μου,ή να αρχίσω να κλαίω από τώρα?

καλησπέρα και καλώς ήρθες το Modelclub.

Απο HLJ ποτε δεν ειχα προβλημα, αλλα, μετα απο τις αλλαγές στην διαχείριση δεμάτων απο χώρες εκτός ΕΕ απο τα ΕΛΤΑ, πρέπει να ετοιμαστείς για εκπλήξεις.

Γι δες εδω την κουβεντα που γινεται .. http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,33563.0.html
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: KWSTAS στις Αυγούστου 10, 2017, 04:25:35 μμ
Μην αγχώνεσαι για το χρόνο παράδοσης. Με SAL παίζει
να κάνει και 30 εργάσιμες. Για τις τυχόν χρεώσεις εδώ
ν' ανησυχείς.
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: akira στις Αυγούστου 10, 2017, 04:49:09 μμ
Καλου κακου κανε και μια ερωτηση αν εχουν tracking number. παντως το οτι υπαρχει καθυστερηση ειναι γεγονος. Παρηγγειλα ενα μοντελο απο κινα τελος Ιουνιου και ηλθε πριν δυο εβδομαδες. Το επεστραψαν πισω λογω τελωνειου και μου το εστειλαν ξανα, ευτυχως δεν πληρωσα τιποτα.
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: GRmodeler στις Αυγούστου 10, 2017, 11:47:25 μμ
Καλησπέρα από εμένα κ να κάνω το πρώτο μου post ξεθαβωντας αυτό το θέμα από το 2014...Παιδιά έχει παραγγείλει κάνεις ,πρόσφατα,από HLJ? Έκανα μια παραγγελία τον Ιούλιο (μικρό ποσό,Περι τα 60 ευρώ),μου έστειλαν μεϊλ ότι το δέμα έγινε shipped στις 27 Ιουλίου κ από τότε τίποτα...παρειγγειλα με SAL registered και είναι για Θεσσαλονίκη.Υπαρχει ελπίδα να βρω το δέμα μου,ή να αρχίσω να κλαίω από τώρα?

αφού πήρες με SAL registered στο μέιλ που σου έστειλαν σίγουρα σου έδωσαν tracking number. Αυτό το βάζεις στα παρακάτω λινκ :
https://www.elta.gr/el-gr/%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85.aspx (https://www.elta.gr/el-gr/%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85.aspx)

http://tracking.post.japanpost.jp/services/sp/srv/search/?locale=en (http://tracking.post.japanpost.jp/services/sp/srv/search/?locale=en)

και βλέπεις αν ήρθε το δέμα σου και που είναι (εντός Ελλάδας)

από τη φετινή μου εμπειρία με SAL registered ο χρόνος ανομονής είναι 30-45 μέρες από τη μέρα που φεύγει από Ιαπωνία, αλλά λόγω των πρόσφατων αλλαγών στον εκτελωνισμό αν μείνει τελωνείο μπορεί να αργήσει περισσότερο
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: stratuono στις Αυγούστου 11, 2017, 12:48:04 πμ
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.Απο το tracking number δείχνει ότι στις 27/06 δώθηκε στα εκεί ΕΛΤΑ και στις 02/07 ήταν ακόμη Ιαπωνία.Περα από αυτό τιποτα...???
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: KWSTAS στις Αυγούστου 11, 2017, 10:21:05 πμ
Αναμονή τώρα. SAL σημαίνει Surface-Air-Land. Δεν είναι
αποκλειστικά αεροπορική η μεταφορά.
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: rgiann στις Αυγούστου 11, 2017, 01:25:16 μμ
SAL στα ελληνικά: απο το ταχυδρομείο παράδοσης ως το κέντρο συλογής δεμάτων στην Ιαπωνία οδικώς, από εκεί ως το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος αεροπορικώς, απο εκει μέχρι το ταχυδρομείο σου οδικώς.
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: KWSTAS στις Αυγούστου 11, 2017, 03:25:25 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: arcadios στις Αυγούστου 11, 2017, 03:32:41 μμ
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.Απο το tracking number δείχνει ότι στις 27/06 δώθηκε στα εκεί ΕΛΤΑ και στις 02/07 ήταν ακόμη Ιαπωνία.Περα από αυτό τιποτα...???

το εχω πάθει.  Για ένα μήνα περίπου δεν φαινόταν πουθενά και ξαφνικά μου έδειξε άφιξη σε χώρα προορισμού.
Τίτλος: Απ: Hobby Link japan και Τελωνείο
Αποστολή από: stratuono στις Σεπτεμβρίου 17, 2017, 11:01:49 πμ

  Να σας πληροφορισω για την ευτυχη καταληξη....Το δεμα παρελληφθει τελικα,στις 31/08 εμφανιστηκε στην Αθηνα και 5/09 ηταν στα χερια μου-ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟ Η' ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΕΙΣ- Παραγγελια στις 24/06..... :shock: