(http://postimg.org/image/xpd4t8bbh/)
(http://postimg.org/image/a8l9ugpql/)Καλα αυτα δεν ειναι να τα χανεις με τιποτα ................αρωστεια μεγαλη Γιωργαρε.Το ξέρω... Γι' αυτό έχω πει στον Νίκο να μου βάλει ένα στην άκρη.
Ηθελα να σου πω κιολας για το προβλημα σου με το Β 737 800 ,εαν μου δωσεις ακριβως το χρωμμα που εβαψες ,θα στο φτιαξω εγω το ουριαιο καθετο .Το χρώμα το έχω και σε CMYK και το έχω ορίσει ακριβώς έτσι στο Corel αλλά δεν ξέρω αν θα τυπωθεί έτσι... Όταν κάνω δοκιμή θα δω, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα υπάρχει ορατή διαφορά.
(http://postimg.org/image/t86psdsmh/)
(http://postimg.org/image/96vjm70fh/)
(http://postimg.org/image/59wr878kp/)
(http://postimg.org/image/7et0le63h/)
(http://postimg.org/image/epegwvt6t/)
(http://postimg.org/image/8fpux5j2t/)
(http://postimg.org/image/v8i24gkph/)
(http://postimg.org/image/rnzi6ripr/)
(http://postimg.org/image/9ywjw6y3h/)
(http://postimg.org/image/gbzl59zvd/)
(http://postimg.org/image/w9lz43o0n/)
(http://postimg.org/image/8tg11545r/)
(http://postimg.org/image/5pcb03ycj/)Προχωρανε και τα παρελκομενα...Τα οποία είναι από που και κάνουν πόσο...;
(http://postimg.org/image/4ssha1p35/)
(http://postimg.org/image/p9audwv0l/)Και καθως συνεχιζεται το προγραμμα Α320 της STAR ALIANCE , τοποθετήθηκαν τα πισω πτερυγια σε καθοδικη και ανοδικη θεση. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Στέφανε... Μόλις χτες πήρα επιτέλους το Α320 της Zvezda και το μελέτησα πριν λίγο...
Οσον αφορα την εκθεση ,μετα τις 10 του μηνα θα σου πω. Περιμενω να παρω πρωτα κατι χρηματα .Όλοι το ίδιο... ʼστα... Οκ. Στείλε μου όμως τη λίστα να την περάσουμε και δεν πειράζει αν δεν μπορέσεις. Καλύτερα να υπάρχει παρά να τρέχουμε τελευταία στιγμή.
(http://postimg.org/image/kl0hs6vml/)Σιγουρα πρεπει να το διαβασεις ολο πρωτα , αλλα μες τη χαρα ξεκινας και μετα τα περνεις χαμπαρι. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Α... σε όλα τα κιτ το γράφει... Διαβάστε πρώτα καλά και κατανοήστε τις οδηγίες... Αν και ποτέ δεν το κάνουμε! (ούτε εγώ... ::oops:: )
Τα αφαίρεσα τελικα . Θα χρειαστουν παλι βαψιμο τα φτερα γα....το μου, αλλα τι να κανουμε?Μια χαρά έγινε. Το βάψιμο... ε, είναι το μαμότο...
Το Σαββατοκυριακο θα αποφασισω ποια θα κατεβασω στην εκθεση ,οποτε θα σου πω με διαστασεις και μοντελα.
Μετα τις 10 ομως θα κανω την εγραφη.