Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Πολιτική Αεροπορία => Air: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: stefanosB747OA στις Ιουλίου 28, 2014, 11:38:11 πμ

Τίτλος: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Ιουλίου 28, 2014, 11:38:11 πμ
Εφτασε επιτέλους και ενα αξιολογο  Α320 απο τη ZVEZDA  , απλα  υπεροχο ......., με το πιλοτήριο του, τα ρυθμιζομενα πτερυγια, ανοιχτη την μπροστινη πορτα και με ολο το εσωτερικο της  εισοδου , κουζινα και υποδοχη επιβατων.

(http://postimg.org/image/xpd4t8bbh/) (http://postimg.org/image/a8l9ugpql/)

Ευτυχως για μας  που υπαρχει και η  ZVEZDA  και μας δινει μια νεα πνοη στο μοντελισμο  με τα πολιτικα.
Ο Αυγουστος   θα ειναι περιφημος
 ::brancard:: ::brancard:: ::alarm:: ::alarm::

Admin Edit. Παρακαλώ για οριζόντια στοίχιση των φωτο.
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Ιουλίου 28, 2014, 12:13:52 μμ
Πότε πρόλαβες βρε;;;;;;;!!!!!
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Ιουλίου 28, 2014, 01:09:13 μμ
Καλα   αυτα δεν ειναι να τα χανεις  με τιποτα  ................αρωστεια    μεγαλη   Γιωργαρε.
Ηθελα να σου πω κιολας  για το προβλημα  σου με το  Β 737 800   ,εαν μου δωσεις  ακριβως  το χρωμμα που εβαψες   ,θα  στο φτιαξω εγω το ουριαιο   καθετο  .  Α  και δεν ακουσα απο μερια σου κανενα σχολιο με το Α320   που  εφτιαξα.....................    περιμενω να ξερεις  παντα απο σενα σχολια. 
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Ιουλίου 28, 2014, 01:34:00 μμ
Καλα   αυτα δεν ειναι να τα χανεις  με τιποτα  ................αρωστεια    μεγαλη   Γιωργαρε.
Το ξέρω... Γι' αυτό έχω πει στον Νίκο να μου βάλει ένα στην άκρη.

Ηθελα να σου πω κιολας  για το προβλημα  σου με το  Β 737 800   ,εαν μου δωσεις  ακριβως  το χρωμμα που εβαψες   ,θα  στο φτιαξω εγω το ουριαιο   καθετο .
Το χρώμα το έχω και σε CMYK και το έχω ορίσει ακριβώς έτσι στο Corel αλλά δεν ξέρω αν θα τυπωθεί έτσι...  Όταν κάνω δοκιμή θα δω, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα υπάρχει ορατή διαφορά.

Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Αυγούστου 03, 2014, 01:46:54 μμ
 Παμε λοιπον σε συνεχεια του προγραμματος της ZVEZDA  και βαφτηκαν τα τοιχωματα σε πιλοτηριο  και διαχωριστικα ,κουζινες και καθισματα πληρωματων.

(http://postimg.org/image/t86psdsmh/)

Τελειωσε και η εσωτερικη διακοσμηση ,θα μεινουν να στεγνωσουν και αυριο θα ενσωματωθουν με την καμπινα.
(http://postimg.org/image/96vjm70fh/)
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Αυγούστου 04, 2014, 08:54:47 μμ
Τοποθετήθηκαν στην ατρακτο το πιλοτηριο ....
(http://postimg.org/image/59wr878kp/)
τα καθισματα του πληρώματος.........
(http://postimg.org/image/7et0le63h/)
η εισοδος επιβατων με την μοκετα  ...........
(http://postimg.org/image/epegwvt6t/)
 μια φωτο με την απεναντι πορτα......
(http://postimg.org/image/8fpux5j2t/)
και για το τελος μια απο την μπροστινη  .
(http://postimg.org/image/v8i24gkph/)

νομιζω οτι καλα παει μεχρι τωρα, παροτι κανει και ζεστη.
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 04, 2014, 09:17:43 μμ
Αχ τι μου κάνεις βραδιάτικα...
Μόνο μη μου πεις ότι θα το κάνεις Α3 και ξενερώσω...
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Αυγούστου 05, 2014, 10:53:40 πμ
Οχι Γιωργακη μου, αυτο θα γινει  STAR ALIANCE        .
Φιλαρακο θελω να τα πουμε για την εκθεση καποια στιγμη.
Διαβαζα οτι  θελουν  χρηματα για καθε μοντελο και οτι τα σταντ ειναι  50χ50 .
Που θα βαλω εγω ολο το στολο της  Ολυμπιακης?

Καλο θα ηταν να τα λεγαμε καποια στιγμη   και απο το τηλεφωνο.   Απλα να το εχεις   210 3244835
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 05, 2014, 12:32:55 μμ
Spoiler (hover to show)
Star Aliance ποιας όμως; ;)
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Αυγούστου 06, 2014, 08:41:32 μμ
Και καθως συνεχιζεται το προγραμμα Α320 της  STAR ALIANCE , τοποθετήθηκαν τα πισω πτερυγια σε καθοδικη και ανοδικη θεση. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
(http://postimg.org/image/rnzi6ripr/)

Επισης και το καθετο ουραιο με κλιση ......
(http://postimg.org/image/9ywjw6y3h/)
Απο κεραιες το μοντελο δινει μονο τις 3 βασικες, οποτε απο αλλο Α320  συμπληρωσα και τις μικρες κατω απο την ατρακτο και την μικρη λευκη πριν το καθετο ουραιο.
Αυριο θα ξεκινησουν οι προετοιμασιες της βαφης

(http://postimg.org/image/gbzl59zvd/)
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 06, 2014, 09:02:11 μμ
Ελπίζω να σε πρόλαβα...
Αν αφήσεις ανοιχτή την πόρτα μην έχεις σηκωμένα τα spoiler!!!  Flaps/Slats μπορούν να είναι κατεβασμένα αλλά τα spoiler ανοίγουν μόνο με τους κινητήρες σε λειτουργία (οπότε κλειστές πόρτες).
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Αυγούστου 10, 2014, 09:20:12 μμ
Καλησπερα παιδες .....
Προχωραει το προγραμμα και ειμαστε στο σταδιο  βαφης . 8) 8) 8)
(http://postimg.org/image/w9lz43o0n/)

Το μαυρο στο καθετο θα ξεπεραστει ,δεν ξερω αλλα δεν ειχε καλη αποδοση.
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Αυγούστου 22, 2014, 09:05:03 μμ
Καλησπερα παιδες  τι κανετε?
Εγω το εχω μεταφερει  στο υποστεγο και το εχω για  γενικη συντηρηση  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(http://postimg.org/image/8tg11545r/)

Προχωρανε και τα παρελκομενα , ειχα ξεχασει να στοκάρω μπροστα απο το πιλοτηριο .
(http://postimg.org/image/5pcb03ycj/)
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 22, 2014, 11:02:51 μμ
Προχωρανε και τα παρελκομενα...
Τα οποία είναι από που και κάνουν πόσο...;
Έχεις βάλει ήδη τις χαλκομανίες στα παράθυρα; Και πως θα μασκάρεις για τυχόν βάψιμο;

Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Αυγούστου 23, 2014, 12:23:58 μμ
Δεν εχω βαλει καμια χαλκομανια στα παραθυρα  και το μπροστινο βαψιμο θα γινει τοπικα.
Το υπολοιπο ειναι  ετοιμο να δεχτει τις χαλκομανιες  της  STAR ALLIANCE  οπου εχει και ενσωματομενα τα παραθυρα.
Τα παρελκομενα  τα βρηκα  σε ενα παλιο κουτι .
 Γιωργο μου οτι περισευε απο τα κιτ,  μπαινανε σε ενα κουτι  και  να η ευκαιρια.
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Αυγούστου 28, 2014, 08:00:54 μμ
Σε συνέχεια του υποστεγου εγινε και η τοποθετηση των κινητηρων.
Δεξιος ....
(http://postimg.org/image/4ssha1p35/)

Και ο αριστερος χωρις  την μπροστινη καλυπτρα.

(http://postimg.org/image/p9audwv0l/)
 ::brancard:: ::brancard::
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 28, 2014, 08:28:22 μμ
Χμμμ... Μου αρέσει πολύ το φινίρισμα στο δακτυλίδι μπροστά... αλλά (νάτο πάλι αυτό το αλλά...) αν παρατηρήσεις φωτογραφίες είναι σχεδόν ματ αλουμίνιο εκεί και δεν γυαλίζει πολύ.  Τέτοια γυαλάδα μόνο στις πρώτες ώρες πτήσεις αφού βγει από το εργοστάσιο.
Διάβαζα σχόλια για τους V2500 κινητήρες που δίνει η Zvezda και τελικά μπορώ να πω ότι δεν είναι ούτε τέλειοι (ούτε της Revell άλλωστε) αλλά ούτε και χάλια που τους έλεγαν.  Κάπου στο ενδιάμεσο είναι και θυμίζουν μια χαρά V2500 οπότε την δουλεία τους την κάνουν.
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Αυγούστου 29, 2014, 11:39:22 πμ
Σωστοτατος   φιλε Γιωργο  , το βαψιμο  με χρωμιο βγαζει ωραια  γυαλαδα  ,αλλα οταν πεσει στο τελος το λουστραρισμα   το αποτελεσμα ειναι σαν να το εχεις βαψει  με αλουμινιο .
Οποτε την χανει την πολυ γυαλαδα.
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Σεπτεμβρίου 03, 2014, 09:15:57 μμ
Και καθως συνεχιζεται το προγραμμα Α320 της  STAR ALIANCE , τοποθετήθηκαν τα πισω πτερυγια σε καθοδικη και ανοδικη θεση. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Στέφανε... Μόλις χτες πήρα επιτέλους το Α320 της Zvezda και το μελέτησα πριν λίγο...
Συγνώμη, αλλά θα σε πικράνω λίγο αν και νομίζω ότι μπορείς να το διορθώσεις.
Αυτά που κόλλησες πάνω, σηκωμένα... δεν είναι τα spoilers.  Είναι τα κομμάτια των flaps που κολλάς όταν τα θέλεις ανεβασμένα.
Ουσιαστικά χρησιμοποιείς είτε το ένα σετ (κατεβασμένα:version 3) είτε το άλλο σετ (ανεβασμένα:Versions 1,2).
Απ' ότι βλέπω κόλλησες και τα 2 σετ και γι' αυτό σου βγήκε έτσι.  Απλά ξεκόλλα τα πάνω προσεκτικά, καλύτερα με τη χρήση νυστεριού, διόρθωσε το σημείο αν χρειαστεί και θα είσαι ΟΚ.
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Σεπτεμβρίου 04, 2014, 12:03:56 μμ
Καλημερα Γιωργο , η αλήθεια είναι οτι ειχα μπερδευτεί με τα σχεδια τα συκγεκριμενα.
Οπως και με το μπροστινο μερος των πτερυγων.  Δες λιγο  την  2 και μετα την 6.
Σε προσπαθεια να τα ξεκολλήσω ,αστα ειναι ενα σωμα , οποτε θα πεσει μαχαιρι και μετα γυαλοχαρτισμα.
Παντως μην φοβασαι , δεν με πικραίνεις ,αλλα μου δινεις τα φωτα σου και σιγουρα γιαυτο ειμαστε εδω να βοηθαμε ο ενας τον αλλον .
Οσον αφορα την εκθεση ,μετα τις 10 του μηνα θα σου πω. Περιμενω να παρω πρωτα κατι χρηματα .
 :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Σεπτεμβρίου 04, 2014, 12:53:56 μμ
Καλά, οι οδηγίες της Zvezda είναι για... Ρώσους...
Λογικό είναι να μπερδευτείς.  Την οδηγία για το κάθε version την έχουν χωμένη σε άλλο σημείο.
Τι εννοείς 2 & 6 ;

Οσον αφορα την εκθεση ,μετα τις 10 του μηνα θα σου πω. Περιμενω να παρω πρωτα κατι χρηματα .
Όλοι το ίδιο... ʼστα... Οκ.  Στείλε μου όμως τη λίστα να την περάσουμε και δεν πειράζει αν δεν μπορέσεις. Καλύτερα να υπάρχει παρά να τρέχουμε τελευταία στιγμή.
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Σεπτεμβρίου 04, 2014, 02:22:21 μμ
Τα αφαίρεσα τελικα .  Θα χρειαστουν παλι βαψιμο τα φτερα  γα....το  μου, αλλα τι να κανουμε?
(http://postimg.org/image/kl0hs6vml/)


Το Σαββατοκυριακο θα αποφασισω ποια θα κατεβασω στην εκθεση ,οποτε θα σου πω με διαστασεις και μοντελα.
Μετα τις 10 ομως θα κανω την εγραφη.
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Σεπτεμβρίου 04, 2014, 02:30:30 μμ
Στα σχεδια  δινει στη 2 εικονα  για την 1 και 2 εκδοχη  τα Β9,Β29,Β21,Β8. Στην 3 δινει τα Β22,Β25,Β24,Β23.
Τωρα στην 6 εικονα  στα ξαναδινει απο πανω  τα Β9,Β29,Β21,Β8.
Σιγουρα πρεπει να το διαβασεις ολο πρωτα , αλλα μες τη χαρα ξεκινας και μετα τα περνεις χαμπαρι. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Σεπτεμβρίου 04, 2014, 02:36:51 μμ
Σιγουρα πρεπει να το διαβασεις ολο πρωτα , αλλα μες τη χαρα ξεκινας και μετα τα περνεις χαμπαρι. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Α... σε όλα τα κιτ το γράφει... Διαβάστε πρώτα καλά και κατανοήστε τις οδηγίες... Αν και ποτέ δεν το κάνουμε! (ούτε εγώ... ::oops:: )
Είναι λίγο μπερδεμένες όμως οι οδηγίες και θα έπρεπε να έχουν την περιγραφή των 3 εκδόσεων στην αρχή αν και ούτε αυτές οι εικόνες που έχουν είναι πολύ ξεκάθαρες.
Να δω εγώ τι θα το βάψω όταν το φτιάξω...
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Σεπτεμβρίου 04, 2014, 02:38:13 μμ
Τα αφαίρεσα τελικα .  Θα χρειαστουν παλι βαψιμο τα φτερα  γα....το  μου, αλλα τι να κανουμε?
Το Σαββατοκυριακο θα αποφασισω ποια θα κατεβασω στην εκθεση ,οποτε θα σου πω με διαστασεις και μοντελα.
Μετα τις 10 ομως θα κανω την εγραφη.
Μια χαρά έγινε.  Το βάψιμο... ε, είναι το μαμότο...
Δεν χρειάζομαι διαστάσεις.  Και αν τα περάσεις μόνος σου, δεν χρειάζομαι τίποτα!
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: tony PRO στις Δεκεμβρίου 21, 2014, 08:13:13 μμ
Πολύ καλά έως τώρα. Βασικά στα επιβατικά, των επιβατών οι τζαμαρίες πως γίνονται; είμαι αρχάριος σε αυτά και νομίζω πως πέραν της έτοιμης 'καλύπτρας style' που μπαίνει από μέσα, γίνεται και με ένα ειδικό υλικό, σαν κόλλα, αληθεύει;
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Δεκεμβρίου 21, 2014, 09:14:40 μμ
Σωστα τα λες tony PRO.   Παλια  η  Airfix  εδινε με τα μοντελα και ενα πολυ μικρο μπουκαλακι με υγρο πλαστικο .  Με μια πλαστικη βελονα και περιστροφικες κινησεις γεμιζες τα παραθυρα των επιβατων . Ηταν  γυαλιστερο  αλλα οχι  διαφανο .
Σημερα απο οτι ξερω κυκλοφορουν στο εμποριο εναλλακτικες λυσεις οπως  το ClearFix  της Humbrol και αλλα σχετικα διαφορετικων εταιρειων.
Να σου πω την αληθεια βεβαια οι περισσοτεροι στα πολιτικα  τα κλεινουμε τα παραθυρα ( στοκαροντας τα) και τοποθετουμε  χαλκομανιες . Ετσι εχεις καλητερο αποτελεσμα.   
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: Dimosthenis στις Ιανουαρίου 17, 2015, 11:08:52 μμ
Ωραίος Στέφανε! Keep up the good work!
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: giwrgosd στις Απριλίου 08, 2015, 09:58:27 μμ
Πόσα γραμμάρια βάρος χρειάστηκε μπροστά για να μη σουζάρει;
Τίτλος: Απ: ZVEZDA A 320
Αποστολή από: stefanosB747OA στις Απριλίου 08, 2015, 10:06:02 μμ
Δεν  εβαλα πολυ  βαρος  , στοκο  με λιγο μολυβι.   
Εχω βρει  βαρυδι  που βαζουν στο κατω μερος των κουρτινων οταν τις ραβουν.
Ειναι μικρα κομματια περασμενα σε λεπτο κορδονι , οποτε βαζεις οσο θελεις.