Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Πολιτική Αεροπορία => Air: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: stefanosB747OA στις Απριλίου 17, 2014, 03:58:52 μμ
-
Ναμαστε και παλι εδω. Ζηλεψα απο τον Πανο και οριστε τι εκανα, πηγα και τα σηκωσα.. απο το ........ .
(http://postimg.org/image/qnlq79brl/)
(http://postimg.org/image/advk4d13l/)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:
Ολα πανε για αργοτερα εκτος του Α320 της REVELL AIRBERLIN και 3 παλαιων που ειχα ξεχασμενα στο ραφι.
1) 1 Boeing 737 300 minicraft αβαφτο
2) 1 Airbus A320 Revell Lufthansa βαμμενο και
3) 1 AVRO RJ 100 Revell Crossair βαμμενο
Αρχιζουμε λοιπον ομαδικη κατασκευη και βλεπουμε.
(http://postimg.org/image/ap0hhd69j/)
(http://postimg.org/image/7d26o2eif/)
(http://postimg.org/image/ormewcbnb/)
(http://postimg.org/image/9vmm7cw7j/)
(http://postimg.org/image/gm0zkioy7/)
(http://postimg.org/image/72rar21fz/)
και απο κινητηρες αυτους V2500
(http://postimg.org/image/kfemqco3z/)
Καλο κουραγιο μου ευχομαι ,τι λετε?
-
Ζηλεψα απο τον Πανο
::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Καλή αρχή!
-
Περασε και το πασχα ,ωρα για δουλεια.
Η τετραδα αρχισε με το βαψιμο των V 2500 και το κλείσιμο των παραθυρων σε ολα.
(http://postimg.org/image/oq9vn9vvh/)
(http://postimg.org/image/dun35o0bh/)
(http://postimg.org/image/v1johfmhp/)
(http://postimg.org/image/po162401x/)
(http://postimg.org/image/sw5nf5mbp/)
(http://postimg.org/image/3ren1qmv9/)
Οπως βλεπετε μετα τις αργιες και τις φοβερες μασες , μεσα τα κεφαλια .
-
Χρόνια πολλά!
Δύο ερωτήσεις μόνο: Το avro θα γίνει rj100 όπως λες και στον τίτλο; Αν ναι να υποθέσω aegean...?
Και, το 320 της Lufthansa είναι της revell? Το λέω γιατί ο πυλώνας του κινητήρα μου φαίνεται κάπως διαφορετικός,
εκτός και αν είχες κάνει κάποια παρέμβαση ή το καλούπι ήταν παλιο...
Καλή συνέχεια :wink:
-
Καλημερα Θαναση .
Ναι το καλουπι ειναι παλιο της Revell και το εδινε με αυτους τους κινητηρες,θα γινει και αυτο AEGEAN ,
αλλα απο τα νοικιασμενα.
Το Β737 300 ειναι της MINICRAFT ,και ποτε δεν ειχε φτιαχτει. Αυτο θα γινει AEGEAN CRONUS και
τελος το RJ100 βεβαιως AEGEAN.
Το καινουργιο της Revell με τους V2500 θα γινει AEGEAN με τη διαφημιση του Μουσειου της Ακροπολις
Ευχομαι να τα καταθερω. ::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn:: ::avgreekflag5pn::
-
Τρίλιζα λοιπόν!...
Όμορφα! Ε, ρε πολιτικά που θα έχει φέτος η έκθεση! Το ένα τραπέζι έγινε reserve ήδη!
Μια ερώτηση μόνο... Γιατί τα remake δεν τα γδύνεις τουλάχιστον από τις χαλκομανίες;
Φοβάμαι μήπως μετά από λίγο καιρό αρχίσουν και σηκώνονται από το καινούργιο χρώμα που θα πέσει και τα κάνουν όλα χάλια.
Κανονικά θα ήθελαν ξέβαμμα. Με τι τα έχεις βάψει;
-
Φιλε μου Γιωργο ....... τα εχω βαψει με πινελο παλιοτερα , ετσι κιαλιος θα τριφτουν και θα ξαναστοκαριστουν. Τωρα για το ποτε θα ειναι ετοιμα θα δουμε .
Βλεπεις ανοιγει ο καιρος και δεν ειμαστε για πολυ μεσα πια, βγαινουν και κατι δουλειες.
Οποτε οταν θα υπαρχει διαθεση και θα ειμαι και ξεκουραστος θα τα πιανω. 8) 8) 8)
-
Αρχη λοιπον απο το παλιοτερο της Lufthansa ,αφου αφαιρεθηκαν τροχοι και πισω πτερυγια ,τριψιμο.
(http://postimg.org/image/o5lo4y6p3/)
(http://postimg.org/image/4c9kc8tbb/)
Σειρα το καινουργιο της Revell που εχει και περισσοτερες λεπτομερειες απο το παλιο της , αφου εγινε στοκαρισμα απο μεσα στα παραθυρα, κολλήθηκε η ατρακτος και στη συνεχια τα φτερα.
(http://postimg.org/image/9p7lhuvzb/)
(http://postimg.org/image/cxc2uwi93/)
(http://postimg.org/image/43l6dsvaf/)
(http://postimg.org/image/wbfrdmhwh/)
Μεχρι να κολλησουν ,ας προχωρήσουμε στους κινητηρες(V 2500),ετσι κι αλλιως θελουν αρκετα χερια βαψιμο μεχρι να εχουν καλη εμφανιση
(http://postimg.org/image/xx792pgdx/)
Αφαιρεση των περιττων απο τα φτερα και κολλημα στην ατρακτο, νομιζω οτι παει καλα μεχρι τωρα.
(http://postimg.org/image/dlcm1g5kl/)
(http://postimg.org/image/oq1kmq3at/)
(http://postimg.org/image/476ohnpdh/)
-
Όμορφα!!!
Προσοχή στον ριναίο (το ξέρεις άλλωστε)...
Εγώ δεν τον βάζω πριν κλείσω την άτρακτο (έβαζα, γιατί δεν νομίζω να φτιάξω άλλο 320) και μετά απλά λίγο κόψιμο στις άκρες του Δ κομματιού και μπαίνει μια χαρά. Έτσι κι' αλλιώς μετά δεν φαίνεται τίποτα από αυτό...
-
Να Μαστε παλι εδω και προχωραμε, το Β737 τριφτηκε και βαφτηκε με ασταρι για να μας δειξει που αλλου θελει στοκαρισμα
(http://postimg.org/image/vv5nbprsp/)
(http://postimg.org/image/85g7n0tfd/)
(http://postimg.org/image/dwbfxv7qx/)
οπως βλεπουμε θελει πανω και κατω στην ατρακτο, θα στοκαριστει , μετα τριψιμο και ασταρωμα.
Ας πιασουμε τους κινητηρες ,αφου βαφτηκαν , εγινε και η παλαιωση τους και βαφτηκαν και εσωτερικα οι καλυπτρες.
Πανε για ενωση (κολλημα)
(http://postimg.org/image/5l0xsuq9j/)
(http://postimg.org/image/3qxa2li0n/)
(http://postimg.org/image/bz3t1bzav/)
(http://postimg.org/image/9te3kkl87/)
(http://postimg.org/image/mnc5dwynr/)
Το παλιο Α320 της Λουφτχάνσα, αφου τριφτηκε ,κολληθηκαν και τα πισω πτερυγια και περαστικε ασταρι.
Θελει λιγο στοκαρισμα σε κανα δυο παραθυρα, και κατω στην κοιλια του , επισεις και στο τζαμι των πιλοτων.
(http://postimg.org/image/ta04zrwat/)
(http://postimg.org/image/c0jo166h1/)
(http://postimg.org/image/kwug53x39/)
AVRO RJ 100 αρκετο τριψιμο, ξανα στοκαρισμα, αφαιρεση των πτερυγων και προσθηκη λιγου πλαστικου ,ωστε να ερθει και το δεξι στη θεση του, εγερνε πιο πολυ και αφηνε κενα απο κατω.
(http://postimg.org/image/ccyozt3en/)
(http://postimg.org/image/w1bmwkyv3/)
(http://postimg.org/image/4hsqyqj5r/)
(http://postimg.org/image/lcznwas55/)
(http://postimg.org/image/fhabmn27t/)
(http://postimg.org/image/qxgqkoge1/)
(http://postimg.org/image/4l1re85qf/)
(http://postimg.org/image/gbka9cnwn/)
Και τελευταίο το Α320 της REVELL ,στοκαριστηκε στην ενωση με την ατρακτο, απο πανω και στο τζαμακι των πιλοτων,ετσι κι αλλιως θα μπει χαλκομανια, και παει για ασταρι κι αυτο.
(http://postimg.org/image/efiz6ftvd/)
(http://postimg.org/image/te1e0v8xl/)
(http://postimg.org/image/z2o2ust15/)
(http://postimg.org/image/eca56ytix/)
Aυτα για σημερα........... :lol: :lol: :roll:
-
Καλησπερα παιδες καλη Πρωτομαγια , εγω παντως δουλευα σημερα δεν απεργουσα.
Ημερα βαψιματος σημερα και επεσε πολυ δουλεια .
(http://postimg.org/image/sd4vmgmkp/)
(http://postimg.org/image/jknwys1ft/)
(http://postimg.org/image/jvsf3zw2v/)
(http://postimg.org/image/b21imw947/)
Ετοιμη η ατρακτος του Β737 300 , επομενο AVRO RJ 100
(http://postimg.org/image/o6twfnikt/)
(http://postimg.org/image/v4y0llgp9/)
(http://postimg.org/image/se2blqs65/)
(http://postimg.org/image/yt1cieyvx/)
(http://postimg.org/image/9oac4zzfh/)
(http://postimg.org/image/m9s4duiz7/)
(http://postimg.org/image/fd2jf2c2b/)
Παμε τωρα στα Α320 το καινουργιο και το παλιο .
(http://postimg.org/image/vz8j8w7hj/)
(http://postimg.org/image/67im5yb53/)
(http://postimg.org/image/e5gca70sj/)
(http://postimg.org/image/3k12bxjur/)
(http://postimg.org/image/oeidfw389/)
(http://postimg.org/image/r9vgmr789/)
(http://postimg.org/image/rb9ztwyft/)
(http://postimg.org/image/xfiakfkpf/)
(http://postimg.org/image/c25g72ob7/)
και για το τελος μια πανοραμικη ολα μαζι 8) 8) 8) 8) ::glossa:: ::glossa::
(http://postimg.org/image/5s47vv8kr/)
Θα μεινουν να στεγνωσουν καλα και μετα βαψιμο το κατω μερος της ατρακτου.
-
Στο RJ 100 βαφτηκαν μερη των φτερων και οι χωροι των τροχων(θα παλαιωθουν βεβαια) επισεις και το γκρι κατω απο την ατρακτο
(http://postimg.org/image/esx7muf4x/)
(http://postimg.org/image/w7m18v1nl/)
(http://postimg.org/image/d912fxli9/)
(http://postimg.org/image/9n71sdfy1/)
Βαφτηκαν τα corogards των φτερων στα παλια Β737 300 και Α320 200
(http://postimg.org/image/wwsdepxq3/)
(http://postimg.org/image/ev98gx3p7/)
επίσης στο Β737 300 βαφτηκαν και τα εξωτερικα των τουρμπινων.
(http://postimg.org/image/lttxnrhar/)
(http://postimg.org/image/uddblipn7/)
ααα να σας πω και τα νεα....... παρελαβα ηδη και αυτα
(http://postimg.org/image/e6bmjafrr/)
(http://postimg.org/image/6rrco107r/)
(http://postimg.org/image/n41edrejb/)
να δω εαν προλαβω να εχω εστω το 90% του στολου της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ετοιμο για την εκθεση...
-
Σε αυτο πλεον το σταδιο, στο συγκεκριμενο θεμα ,θα ολοκληρωνεται ενα ενα το καθε μοντελο.
Παμε λοιπον στο Β 737 300 και στο βαψιμο των ασημι μπροστινων στα φτερα και στο καθετο ουριαιο .
Αερογραφος παλι και χρωμα το Hambrol 11
(http://postimg.org/image/u99zskfjl/)
(http://postimg.org/image/unbbs5zn5/)
(http://postimg.org/image/gc3sazp4n/)
(http://postimg.org/image/5114mmi9j/)
Αφου βαφτουν οι κινητηρες μπροστα και οι τροχοι, θα γινει το πρωτο λουστραρισμα.
-
Τα πας με τα χίλια.... :mrgreen: :mrgreen: Ασυγκράτητος....
Πολύ ωραία, συνέχα
-με τι άσπρο βάφεις; Δε θυμάμαι αν έχεις πει...Στρώνει εξαιρετικά...-
-
Παιρνει μορφη και το 737 300
Φυσικα δεν εχει τελειωσει και αυτο ακομη ,το χρωμα το λευκο ειναι της Humbrol το σπρευ το 22 closs.
(http://postimg.org/image/cafnmh63n/)
(http://postimg.org/image/8s3nq357n/)
(http://postimg.org/image/k5q71afqb/)
(http://postimg.org/image/vq5obod93/)
(http://postimg.org/image/tmv940dg7/)
(http://postimg.org/image/ujyrucqfd/)
(http://postimg.org/image/f4v5dhnm1/)
Οταν πλεον ολοκληρωθει ,θα κατεβασω κι αλλες :roll: :roll: :oops: :oops:
-
Ομορφιεεεεεςςς...
Οι χαλκομανίες είναι της F-DCal;
-
Καλημερα σε ολους
Τελικα αντικατέστησα τα παραθυρα της Nazca decals με αλλα που ειχα , εχουν καλητερη εμφανιση :mrgreen:
Τοποθετηθηκαν και ολες οι λεπτομεριες , και ειναι ετοιμο για το τελευταιο λουστραρισμα.
(http://postimg.org/image/5f4tyczox/)
(http://postimg.org/image/8pt6y8pm9/)
(http://postimg.org/image/81kcfaqwh/)
(http://postimg.org/image/loo2bdqmn/)
(http://postimg.org/image/xf1zsrjf3/)
(http://postimg.org/image/pq55h1ixb/)
Επισης ξεκινησα και το παλιο της Lufthansa ,που θα γινει απο τα νοικιασμενα της Aegean.
Θα τοποθετηθουν και οι λεπτομερειες και θα παει για λουστραρισμα και αυτο.
::brancard:: ::brancard:: ::brancard::
(http://postimg.org/image/7azdxm0xn/)
(http://postimg.org/image/fhrdp6r0b/)
-
Μετά από πολύ αποχή εδώ και πάλι.
Αν και έχω ξεκινήσει νέο project ,τελειοποίησα και τους
V 2500 , για το Α 320 της AEGEAN 8) 8) 8) 8)
(http://postimg.org/image/6mkgxcwwx/)
(http://postimg.org/image/x8wxmc141/)
(http://postimg.org/image/4kjzj3yxt/)
(http://postimg.org/image/naav4xbhr/)
(http://postimg.org/image/46hjokynj/)
Φυσικά συνεχίζετε και ο παραλήπτης των τουρμπίνων , το Α 320
-
Σειρα τωρα του Κλεισθενη να παρει μορφη και στυλ.
Απο χαλκομανιες κανω ενα μιξαρισμα απο αυτες του κιτ της REVELL (AIR BERLIN), της NAZCA που αφορουν την AEGEAN και απο την DACO λεπτομεριες για την ατρακτο και για τα φτερα.
(http://postimg.org/image/3wrl2n1bl/)
(http://postimg.org/image/4asx28lf5/)
(http://postimg.org/image/6tem2x75d/)
(http://postimg.org/image/vo534lozj/)
(http://postimg.org/image/mvo4gx3un/)
(http://postimg.org/image/qgk0058e7/)
(http://postimg.org/image/kkcnrw4wb/)
(http://postimg.org/image/bge8rg3bf/)
(http://postimg.org/image/g4u8mmsi3/)
Αυτα μεχρι σημερα ......... ::brancard::
Admin Edit. Παρακαλώ για οριζόντια στοίχιση των φωτο.
-
Mπράβο ::salut::
επιτελους να δουμε τα decals της nazca αν ειναι καλα γιατι τα εχω εδω και τρια χρονια και δεν τα εχω βαλει
-
Καλημερα σε ολους .
Κυριακη σημερα και ειπα να σας παρουσιάσω ισως το καλητερο μοντελο που εχω φτιαξει μεχρι σημερα.
Νομιζω οτι βγηκε πολυ ωραιο.
Α320 AEGEAN με το λογοτυπο του Μουσειου της Ακρόπολης SXDVV CLEISTHENES
(http://postimg.org/image/qze4064ex/)
(http://postimg.org/image/4jmhqiztl/)
(http://postimg.org/image/3qehbnj6h/)
(http://postimg.org/image/d0znjqpzf/)
(http://postimg.org/image/a86fzppmz/)
(http://postimg.org/image/49x837w23/)
(http://postimg.org/image/6put5zwzj/)
(http://postimg.org/image/8kc91h9dr/)
(http://postimg.org/image/4p8uywq7z/)
Ευχομαι να σας αρεσει .....μετα εχει συνεχεια το Α319 και το Α321 ..και φυσικα προχωρανε και τα
Short 330 /ATR 42 /ATR72
Admin Edit. Παρακαλώ για οριζόντια στοίχιση των φωτο.
-
πολυ ωραιο :wink:
-
πααρα πολύ όμορφο..
συγχαρητήρια...
-
Καλημερα σε ολους
Με επιασε ο οιστρος και παλι και τελειωνω το μικρο αδελφακι της οικογενιας το Α319 και προχωραω και στον αλλο αδελφο το Α321 . :twisted: :twisted: :twisted:
(http://postimg.org/image/bcfi0nuql/)
Γαμ..... δεν εχω κανει ουτε ενα μπανιο στη θαλασσα.
-
Ετοιμαστηκαν και τα 2 αδελφια του Α320 της AEGEAN A 319 100 - A 321-200 και μπαινουν σε αναμονη να δεχτουν τους κηνητηρες τους. :mrgreen: :mrgreen:
(http://postimg.org/image/kn7io9m2l/)
Οταν θα ειναι πλεον ετοιμα ,θα σας τα παρουσιασω ολα μαζι.
-
πολυ ωραια !!!!
-
Τελειωσε καιτο μικρο της οικογενιας των AIRBUS A 319
(http://postimg.org/image/p1k1jadhp/)
Στο λουστραρισμα δεν ειχα και το επιθυμητο αποτελεσμα ,αλλα παλι καλα.
(http://postimg.org/image/n2jgshqz5/)
και για τελος μια φωτο με το αδερφακι του
(http://postimg.org/image/76dydfluh/)
Αυτα μεχρι τωρα ....... αντε και καλα 40αρια απο αυριο. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 8)
-
Πολύ όμορφα και τα δύο.
Όσο για τη γυαλάδα, γυαλίζουν πολύ μόνο όταν βγαίνουν από το εργοστάσιο ή το πλυντήριο. Αλλιώς σιγά σιγά σπάει η πολύ γυαλάδα.
-
Το ξερω φιλε οτι φευγει με το καιρο η γυαλαδα.
Εσυ με τι τα παλαιωνεις , να εχουν δηλαδη την οψη του παλιου?
-
Με τίποτα... Δεν τα παλαιώνω... Ένα απαλό wash με flory και αυτό αν...