Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: dedalos στις Απριλίου 16, 2014, 02:04:32 μμ

Τίτλος: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: dedalos στις Απριλίου 16, 2014, 02:04:32 μμ
Κατι φεγγαρια το ειχα ξαναποσταρει,εφαγα ΤΟ κραξιμο απο τον ανελεητο-σαδιστη μουστακια του φορουμ ::glossa:: :mrgreen: και ως εκ θαυματος....κρασαρε το φορουμ εκεινη τη μερα!!!Τυχαιο?...Νομιζω.. :lol: :lol:

Το μοντελο αυτο ανηκει στη κατηγορια "ΒΠΠ βυτιοφορα" οπου και θα υπαρξουν τεσσερα απο δαυτα--ενα απο καθε μεγαλομετοχο του πολεμου(Γερμανια,Αμερικη,Ρωσσια και Βρετανια).
Ολα τους προοριζονται για test bed βαψιματος(εδω νομιζω εφαγα και το κραξιμο :lol: :lol:)με τα αντιστοιχα χρωματα
Μονοχρωμο panzer grey για το Opel της Γερμανιας ::arrowred::
Click to see the original size.
η με φιδακια ::arrowred::
Click to see the original size.


USAF γρι-κατι το GMC των Αμερικανων ::arrowred::
Click to see the original size.

Μονοχρωμο πρασινο το Zis-5 για τους Ρωσσους ::arrowred::
Click to see the original size.
η με ασπρες ριγες ::arrowred::
Click to see the original size.

Και οι Βρετανοι θα παιξουν με ενα Bedford QL μαλλον καπως ετσι ::arrowred::
Click to see the original size.


Ξανα λοιπον στο προσκηνιο,αλλα αυτη τη φορα και προς αποφυγην κραξιματος θα δειτε και σοβαντισμα....βαψιμο!!
Κιτ,το παλιο -λιτο και απεριττο κιτακι της Ιταλερι.Επειτα απο βελτιωσεις,προσθαφαιρεσεις,κοπτοραπτικες και αιματοχυσιες κατα τα γνωστα,το αποτελεσμα ειναι το παρακατω.


Με τα επιμερους ψιλικοκκο του



Αδιαφορειστε για την τσιρκο-εμφανιση που φερει μεχρι στιγμης,διοτι μετα το ασταρωμα λιγα φαινονται απο τον κακο χαμο,τη σκονη και τον κοπο  :wink:
Αναμενουμε τον φωτοκουβα για τα παντσερο-γκρι κατορθωματα μου ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: nino1969 στις Απριλίου 16, 2014, 02:18:32 μμ
Η ανάσταση νεκρών πράγματι έγινε στο MC πριν το Μ.Σάββατο!!  :lol: Για προχώρα ρε Τασούλη ν'αρρωστήσουμε   ::salut::
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: Wildcat στις Απριλίου 16, 2014, 02:34:24 μμ
Η ανάσταση νεκρών πράγματι έγινε στο MC πριν το Μ.Σάββατο!!  :lol: Για προχώρα ρε Τασούλη ν'αρρωστήσουμε   ::salut::
Έτσι!
Παρακαλείται η διαχείρηση να αλλάξει τον τίτλο του θέματος... ο σωστός τίτλος είναι "Opel Blitz B-STOFF tankwagen "Ο Λάζαρος"!!! ::glossa:: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: Hraklis_Poumaro στις Απριλίου 16, 2014, 02:46:31 μμ
Μηπως θα επρεπε ενα απο τα τεσσερα να ειναι κατεστραμενο-τιναγμενο-καμμενο Κινουμενα zippo ειναι αλλωστε  8)
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: dedalos στις Απριλίου 16, 2014, 02:56:21 μμ
Νικολα και Νικολα.....στην περιπτωση μου,ειθισται η ανασταση να ερχεται αργα,αλλα ολως περιεργως και δυστυχως παντα προηγειται της ταφης!
Οποτε....αναμενουμε ολοι (μαζι κι εγω) μετα το "βαψιμο",μιας και φετος επεσε νωρις η ανασταση,αν θα εχουμε και ταφη του μοντελου!! :lol: :lol: :lol:
Αντωνη,κατσε να πιασω να κανω κανενα νορμαλ βαψιματακι και για το καμμενο θα το δειτε απο αλλουνου τα χερακια βαμμενο....να το φτιαξω πολυ ευχαριστως!! :wink:
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 16, 2014, 03:24:14 μμ
Κατι φεγγαρια το ειχα ξαναποσταρει,εφαγα ΤΟ κραξιμο απο τον ανελεητο-σαδιστη μουστακια του φορουμ ::glossa:: :mrgreen: και ως εκ θαυματος....κρασαρε το φορουμ εκεινη τη μερα!!!Τυχαιο?...Νομιζω.. :lol: :lol:
::eusa_naughty::



Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: Hummel Moss στις Απριλίου 16, 2014, 06:39:02 μμ
γιατρέ μου το θέμα και η προσέγγιση σου μου αρέσουν πολύ!...καλή συνέχεια Τάσε!!..
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: Ernst Barkman στις Απριλίου 16, 2014, 08:25:00 μμ
Τάσο,είσαι χρυσοχέρης ρε φίλε,τέλος!  ::thumbleft::


Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: Hummel Moss στις Απριλίου 16, 2014, 08:50:41 μμ
Κατι φεγγαρια το ειχα ξαναποσταρει,εφαγα ΤΟ κραξιμο απο τον ανελεητο-σαδιστη μουστακια του φορουμ ::glossa:: :mrgreen: και ως εκ θαυματος....κρασαρε το φορουμ εκεινη τη μερα!!!Τυχαιο?...Νομιζω.. :lol: :lol:

Το μοντελο αυτο ανηκει στη κατηγορια "ΒΠΠ βυτιοφορα" οπου και θα υπαρξουν τεσσερα απο δαυτα--ενα απο καθε μεγαλομετοχο του πολεμου(Γερμανια,Αμερικη,Ρωσσια και Βρετανια).
Ολα τους προοριζονται για test bed βαψιματος(εδω νομιζω εφαγα και το κραξιμο :lol: :lol:)με τα αντιστοιχα χρωματα

η με φιδακια ::arrowred::
Click to see the original size.


Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: dedalos στις Απριλίου 16, 2014, 09:00:13 μμ
Μήπως να βλέπαμε σ'αυτό και λίγο χρωματάκι επιτέλους;
Μην ξεχασεις ποτε,οτι εσυ το ζητησες..εγω δεν φταιω,νταξ?? ::glossa:: :mrgreen:

Χερ Τανασεν,το θυμαμαι αυτο!Ριξε το λινκ να μην το ψαχνω μπας και ξεστραβωθουμε λιγουλακι :D :D

Φιλιπς,ξεχασες αλλη μια μαιμου...θα στη στειλω αυριο :mrgreen:
Τα λοιπα μυστηρια εχουν κυτιοποιηθει κατα τα πρεποντα,ενεκα πειραμματισμων στο ΜΠογιατιΖμα...ζιγουλια ζιγουλια μεσιε!!

Ακολουθουν φωτογραφιες....μην σχολιασετε την ποιοτητα τους διοτι τα εκανα μανταρα ΠΑΛΙ.... :oops: :( :(

Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 16, 2014, 09:08:41 μμ
Φιλιπς,ξεχασες αλλη μια μαιμου...θα στη στειλω αυριο :mrgreen:

Την άλλη μαϊμού την απέφυγα λόγω των ημερών, άσε που έχει παραπαίξει στον Λαζόπουλο...  ::glossa::

Τα λοιπα μυστηρια εχουν κυτιοποιηθει κατα τα πρεποντα,ενεκα πειραμματισμων στο ΜΠογιατιΖμα...ζιγουλια ζιγουλια μεσιε!!
...όταν αποκαλυφθούν όλα τα μυστήρια μυστικά των πυραμίδων...ίσως ασχοληθεί η ανθρωπότητα με την κυτιοποίησή σου...  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: dedalos στις Απριλίου 16, 2014, 09:18:39 μμ
Παμε απο τις πολυ αισχρες στις λιγο καλυτερες....
Τα χρωματακια που εχουν πεσει ειναι απο καθαρο german grey(περισσοτερο στο post shading..αμ πως,δεν ειμεθα τυχαιοι,το μαγαζι ειναι σοβαρο...),το ιδιο με προσθηκη neutral grey,το παραπανω με λιγο μπλε και ολιγον καθαρο μπλε(Tamiya & Vallejo) :wink:
Απωτερος σκοπος του μυστηριου mapping ειναι να με βοηθησει στην τελικη ταλαιπωρια του οχηματος...λεμε εμεις τωρα κι οποιος ψαρωσει ::glossa::



Μια απο χαμηλα



Οι ελαφρως καλυτερες φωτο



Και η μια και μοναδικη που προλαβα λιγο φως ηλιου αναμεσα στα συννεφα....
Καπως ετσι ειναι στη πραγματικοτητα...



Απου τουδε και εις το εξης,οι φωτο θα ερχονται μαζι με τις λιακαδες.. :?
Αδερφια,η εποικοδομητικη κριτικη ειναι αναγκαια και επιβεβλημενη πρωτου συνεχισω στα λοιπα :wink:
Fire away!!! ::agree:: ::agree::
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: gkontog στις Απριλίου 16, 2014, 09:24:04 μμ
Τα είπανε οι Μάγιας, στη μέρα πέσανε λίγο έξω, αλλά είχαν δίκιο τελικά...

Λοιπόν, Τάσο, δεν ξέρω τι λες, εμένα μου αρέσει ΠΟΛΥ. Δεν ξέρω αν έχει mapping, dotting, zapping, OPR, MRB, IKA ή ΟΑΕΕ, σαν αποτέλεσμα δείχνει ταλαίπωρο χωρίς να βγάζει μάτι. Καλή συνέχεια την οποία εύχομαι να δούμε σύντομα και όχι σε 2-3 ολυμπιάδες...
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 16, 2014, 09:32:59 μμ
Αν και η γνώμη μου δεν μετράει, λόγω προτέρου "Arpa Cola" βίου... τα χρώματα έχουν στρώσει πολύ καλά, no orange εφέ, ωραίοι τονισμοί και.... χάθηκε η μαγεία της scratch-ιας... όχι που θα σε άφηνα!!!  :lol: ::glossa::

Τα υπόλοιπα στα είπε ο Γιώργος -gkontog.
Μιάς και ανέφερε IKA...με την κυτιοποίηση, τα τζιπάκια θα πάρουν σύνταξη ή όχι;;;;
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: dedalos στις Απριλίου 16, 2014, 09:44:36 μμ
Γιωργιε,θενκς αδερφε! :D :wink:
Θα συνεχισει οπωσδηποτε,αφου για παρτη του εχω εξαφανισει καθε πιθανο πειρασμο(μεχρι και το ιντερνετ!!)! :wink:

Φιλιππα,εχεις λυσσαξει ρε κερατα με τα τζιπακια!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Spoiler (hover to show)
Για τα λοιπα,σας μερσω πολυ κι εσας φιλτατε και κατα τα αλλα αξιαγαπητε μουστακια μας!! :D :D
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: nino1969 στις Απριλίου 16, 2014, 09:49:13 μμ
Συνήθως κρατάω το επίπεδό μου υψηλό  ::glossa:: αλλά ρε μπαγάσα αυτή τη φορά θα το ρίξω για την πάρτη σου χάμου, και υπόσχομαι την επόμενη φορά που θα σε δω ... (κάποτε σου 'χα υποσχεθεί να σου σπάσω τα χεράκια) ε λοιπόν τώρα και λόγω mapping σου υπόσχομαι πολλές ... μάπες ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.  ::evil4::

Αρρώστια και το βάψιμο, βάρ'του!!!!
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: dedalos στις Απριλίου 16, 2014, 10:02:01 μμ
Νικολα,θκιο χερακια εχω ο καψερος...αμα σπασουνε κι αυτα,ο μονος χαρουμενος θα ειναι ο μουστακιας που θα μου παρει τα τζιπακια!! :lol: :lol: :lol:
Για μαπες.... ::eusa_naughty:: ::eusa_naughty::,μελανιαζω ευκολα βρε αδερφε,have mercy!!
Επομενη κινηση ματ,αν δεν υπαρξει καμια αντιρρηση για τα μεχρι τωρα πεπραγμενα,ειναι το πινελακι και το διακριτικο ανοιγμα των μικρων κομματιων :wink:
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: melpas1013 στις Απριλίου 16, 2014, 10:09:06 μμ
Παιδιά αυτός έβαψε... Γυναίκα ψωμί έχουμε? Τι ώρα πήγες και γκρέμισε ο φούρνος??? Καλά θα φάμε του τοστ... ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

Ωραίο το έκανες ντοτόρε... Μάλλον πρέπει να ξεκινήσεις να βάφεις πιο συχνά... :wink:
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: dedalos στις Απριλίου 16, 2014, 10:21:26 μμ
Μάλλον πρέπει να ξεκινήσεις να βάφεις πιο συχνά... :wink:

Το τι μπουκωμα αερογραφου εφαγα και τι μπινελικι εριξα δε λεγεται,αλλα το ευχαριστηθηκα αρκετα.Οποτε,θα παρω φορα κι οποιον παρει ο χαρος!Αν μη τι αλλο,..."κιτ υπαρχουν" ::glossa:: :lol: :lol:
Θενκς Κωστη! :wink:
Υ.Γ.ψωμακι θα φερω εγω,ειδαλλως περιμενε στου κιτ την τελετη...θα σερβιρω παξιμαδακι με καφε και κονιακ!
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: leopard στις Απριλίου 16, 2014, 10:53:19 μμ
Κάτσε τώρα γιατί κάτι έχω πάθει...
Ο γιατρός έβαψε :!: :!: :!:
Πάει ήρθε το τέλος του κόσμου...
 ::glossa::
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: dedalos στις Απριλίου 16, 2014, 11:00:00 μμ

Πάει ήρθε το τέλος του κόσμου...


Λιγη υπομονη ακομα,μολις βαψω και φιγουρα,τελειωσαν τα βασανα ολων μας!! :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: ΛΕΥΤΕΡΗΣ στις Απριλίου 16, 2014, 11:12:51 μμ
Εβαψες ρε κτηνίατρε??
Αστα να πανε !!!!!!!μηπως καρφωσες στο δικό μπουτι,την χαλαρωτικη ένεση που είχες για τον πελάτη ???
 ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: Blitz-X στις Απριλίου 17, 2014, 12:34:59 πμ
Τι κι αν περιμένω 6 μήνες τώρα την υπερεργολαβία που σού 'χω δώσει (και θα περιμένω άλλα 6 χρόνια ακόμα), τι κι αν περιμένουν κι άλλοι υπερεργολάβοι να τους παραδώσεις.... χαλάλι σου. Αφού πήρες μπρός και ποστάρεις βαψίματα, ας περιμένω :twisted: ::glossa::

Μπράβο ρε Τασούλη, προχώρα γερά να το τελειώσεις :wink:

Spoiler (hover to show)

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: michalis20 στις Απριλίου 17, 2014, 01:01:20 πμ
Doctor, τι βλέπω...σπας την παράδοση και βάφεις :?:   :mrgreen:

Κρίνοντας από το εξαιρετικό αποτέλεσμα, σε οικτίρω επειδής μάς έχεις στερήσει επί μακρόν από αντίστοιχες ομορφιές  :wink:

Καλή συνέχεια Τάσε  ::salut::
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: sgt-major στις Απριλίου 17, 2014, 01:08:31 πμ
Κορυφαιο βαψιμο και απο οτι βλεπω φετος..........................ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: Wildcat στις Απριλίου 17, 2014, 01:51:14 πμ
Κορυφαιο βαψιμο και απο οτι βλεπω φετος..........................ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Μπά γιατί το λές αυτό? Με τόσα θαύματα που βλέπουμε τελευταία (του Κτηνίατρου, του Nino, του Μιχάριερ κλπ) μη σου πώ θα δούμε και τη Δευτέρα Παρουσία! ::glossa::
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: Hummel Moss στις Απριλίου 17, 2014, 04:41:39 μμ
Ωραία το πάς doctor evegreen!!!....


Χερ Τανασεν,το θυμαμαι αυτο!Ριξε το λινκ να μην το ψαχνω ...



http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=15576.0 (http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=15576.0)
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: dedalos στις Απριλίου 17, 2014, 09:16:38 μμ
ΛΕΥΤΕΡΗ...ρε ελα μια βολτα εσυ που σε περιμενω και θα σου δειξω ακριβως πως και που γινονται αυτες οι ενεσουλες!! ::glossa:: :mrgreen: :mrgreen:

Blitz-X,Μανε...σε ειχα προειδοποιησει οτι θα παει ααααααααρρρρρρρρρργγγγγγγγγαααααααααα το πραμα!
Επρεπε να ενημερωθεις πρωτα το ποσο αργα ειναι το δικο μου αργα!Ξερουν κι αλλοι εδω!! :lol: :lol: :lol:
Μοντι....χεστηκα στο γελιο ρε φιλαρακι!!Με κολλησες και βλεπω κι αλλα!! :mrgreen: :mrgreen:

michalis20...μη βιαζεσαι να χαρακτηρισεις τα βαψιματα μου ως ομορφιες...εχε υπομονη και θα δεις τι γινεται συνηθως μετα!! :lol: :lol:

sgt-major...εγω παντως θα παω να τσεκαρω γιατι με βαλατε σε υποψιες! :mrgreen:

Wildcat....ειναι να μην ανοιξει το κουτακι της Πανδωρας... ::glossa:: ::glossa::

Hummel Moss,θα περασω απο το δικο σου να τσεκαρω πως ΔΕΝ γινονται μα(β)λακ(ε)ιες κατα το βαψιμο!

Σας ευχαριστω ολους κυριοι ::thanks_smilie:: ::thanks_smilie::...και μιας και δεν βλεπω μπινελικια για αυτο που εχω κανει μεχρι στιγμης,συνεχιζω με πολυ μικρο update.
Μου φαγαν τα σ'κωτια τα ψιλολογια και απο Οπελ λιγα πραγματα.. :(,οποτε εγιναν τα βασικα βαψιματακια σε καπω και προφυλακτηρα...βαφτηκαν τα βασικα και κολληθηκαν τα φωτα...και..αυτα! :mrgreen:



Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Παρεπιπτοντως,του φορεσα και τους τροχους για να σταθει λιγο στα ποδια του,οποτε...Πεζε,αν χρειαζεσαι πισω τους τροχους του Τamiya...χμμμ... ::glossa:: :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: gkontog στις Απριλίου 17, 2014, 10:18:43 μμ
Τα χρωματάκια στο καπώ είμαι σίγουρος πως θα τα περιποιηθείς γιατί δείχνουν πολύ καινούργια σε σχέση με το υπόλοιπο. Επαναλαμβάνω πως το υπόλοιπο βάψιμο, εμένα τουλάχιστον, μου αρέσει πάρα πολύ!
Τίτλος: Απ: WWII FUEL TANKERS Opel Blitz B-STOFF tankwagen
Αποστολή από: dedalos στις Απριλίου 18, 2014, 04:15:59 μμ
Ναι Γιωργη,ακομη ειναι του κουτιου :wink:
Θα διορθωθουν λιγακι εκει που ξεφυγαν απο την ταινια και μετα θα πεσει ταλαιπωρια.
Αρχικα σκεφτομουν να το κανω τσιπαρισμενο,αλλα σκοπος μου ειναι η παλαιωση του οχηματος να εχει περισσοτερο φθαρμενο/ανοιγμενο χρωμα και σκονη/βρωμια/ζουμια κοκ παρα chipping(το οποιο κατα τη γνωμη μου δεν νοειται για ενα μη μαχημο-και δη βυτιοφορο που βρισκεται σε αεροδρομια :wink:)..Οποτε,θελω να ξεφυγω απο το κλασσικο πρωτοκολλο υπερ-φθορας και παω σε πιο λογικα για εμενα προτυπα :wink:
Σ'ευχαριστω φιλαρακο για τα σχολια :wink: