Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Νοεμβρίου 04, 2006, 04:57:58 μμ

Τίτλος: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 04, 2006, 04:57:58 μμ
παρουσιες εδω :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: melpas1013 στις Νοεμβρίου 04, 2006, 08:00:00 μμ
Απών ελέω Ανδραβίδας...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: nino1969 στις Νοεμβρίου 06, 2006, 10:31:19 πμ
Παιδιά χάρηκα πολύ για την γνωριμία του Σαββάτου, αν και λίγο σύντομη λόγω έλλειψης χρόνου όπως πάντα. Πιστεύω να μπορέσω να παραβρεθώ σύντομα ώστε να γνωρίσω και όσους άλλους δεν πέτυχα αυτή τη φορά.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: mmaker στις Νοεμβρίου 06, 2006, 12:23:17 μμ
παρουσιες εδω :wink:
Χαχαχαχ...μόνο οι αρματάδες θα είναι στο καφέ,λόγω Γιορτής της ΠΑ! :wink: :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Νοεμβρίου 06, 2006, 12:33:23 μμ
παρουσιες εδω :wink:
Χαχαχαχ...μόνο οι αρματάδες θα είναι στο καφέ,λόγω Γιορτής της ΠΑ! :wink: :D

Ναι ναι είδαμε και προχτές που δεν ήταν γιορτή. :mrgreen: :mrgreen:
Παρότι είχαμε τη σημαντική απουσία του Φάνη το καφέ γέμισε λασπουριάριδες.
Εμείς διακινούσαμε βιβλία και φωτογραφίες και οι λίγοι αεροπλανάδες κιτ!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: dedalos στις Νοεμβρίου 06, 2006, 12:37:56 μμ
"H διαφορα μεταξυ πλυμενου και πραγματικα καθαρου!" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: 5leptos στις Νοεμβρίου 06, 2006, 01:01:27 μμ
Απων ελεω 114 Π.Μ.  :?
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Νοεμβρίου 06, 2006, 01:15:34 μμ
 Φίλοι μου, εάν μπορέσω και "πάρω ΠΣΚ" απο σύζυγο πολύ πιθανό να βρεθώ και 'γώ στην παρέα σας :)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 06, 2006, 03:29:58 μμ
δε ξερω αν θα ειμαι η θα ειμαι σε καποιο αεροδρομιο :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: prokroust στις Νοεμβρίου 06, 2006, 04:29:53 μμ
Απών λόγω γέννησης της κόρης μου :oops:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Viper στις Νοεμβρίου 06, 2006, 04:37:49 μμ
Απών λόγω γέννησης της κόρης μου :oops:

ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ  :D :D :D :D :D :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: melpas1013 στις Νοεμβρίου 06, 2006, 05:12:02 μμ
Με το καλό να έρθει Πάκη... Υγειές να 'ναι και να τη δεις όπως επιθυμείς...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: 117tacan στις Νοεμβρίου 06, 2006, 05:37:41 μμ
Απών λόγω γέννησης της κόρης μου :oops:

Να σου ζήσει η κορακλα :D :D :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: KostasT στις Νοεμβρίου 06, 2006, 06:03:22 μμ
Syngharitiria file  8) 8)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Νοεμβρίου 06, 2006, 06:45:30 μμ
Θα δώσω φυσικά το βροντερό παρών για άλλη μία φορά!
Prokroust να σου ζήσει η κόρη!!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Lman στις Νοεμβρίου 06, 2006, 06:58:53 μμ
ΠΑΚΗ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΦΙΛΕ  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :!: :!: :!: :!: :!:


για τη συνάντηση δεν ξερω ακόμα
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 06, 2006, 07:01:21 μμ
Πάκη να σου ζήσει!!!
Όσο για την απουσία μου από τη συνάντηση του Σαββάτου 04/11...
Ευτυχώς που πάλι υπήρχαν συνάδελφοι αρματάδες και πάλι υπερτερούσαμε έναντι των αεροπλανάδων!!!
Απών πάντως θα είμαι και από αυτή τη συνάντηση γιατί θα βρίσκομαι και εγώ σε κάποιο αεροδρόμιο...
 :wink: :wink: :wink:
Και θα βγάζω φώτος από τα οχήματα βέβαια...........
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Lman στις Νοεμβρίου 06, 2006, 07:17:28 μμ

Απών πάντως θα είμαι και από αυτή τη συνάντηση γιατί θα βρίσκομαι και εγώ σε κάποιο αεροδρόμιο...
 :wink: :wink: :wink:
Και θα βγάζω φώτος από τα οχήματα βέβαια...........
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ναι καλά σε πιστέψαμε τώρα..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Pz-Panos στις Νοεμβρίου 07, 2006, 06:54:58 πμ
Λογικά θα είμαι και εγώ (τέταρτη συνεχόμενη, πάει για ρεκόρ κυρίες & κύριοι) και αυτή τη φορά λέω να έρθω λίγο πιο νωρίς από τις 3-4-5 έτσι να γνωρίσω και να δω και τα υπόλοιπα παιδιά που χάνω. (Στάνταρ θα φέρω και βιβλιαράκια, οπότε αν υπάρχουν συγκεκριμένες επιθυμίες, λέγετε, και περιοδικά έχω!)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: prokroust στις Νοεμβρίου 07, 2006, 12:22:21 μμ
Παλικάρια χίλια ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.... Σας εύχομαι και εγώ ότι καλύτερο επιθυμείτε....

Γιαυτό τον λόγο και η απουσία μου στο forum τις τελευταίες ημέρες.....

Έχω κάνει μία κουκλάρα (χαζομπαμπάς τελείως  :lol:) και έχω σαλέψει λιγάκι... έιναι το καλύτερο μοντέλο που έχω φτιάξει μέχρι σήμερα...

Πές τε μου την γνώμη σας γιαυτό....

(http://img242.imageshack.us/my.php?image=p1010014yc1.jpg)

όσοι απο σας έχουν αγοράκια δέχομαι προσφορές για την κόρη μου (πρίκα  :wink:)

όσο για την γιορτή της αεροπορίας εγώ θα παραβρεθώ Ελευσίνα και μάλλον στο Τατόι Κυριακή.....
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: nino1969 στις Νοεμβρίου 07, 2006, 12:30:57 μμ
Να σου ζήσει η κουκλίτσα και από μένα. Ο υιός είναι 13 μηνών, οπότε το συζητάμε αν θες ---- συμπέθερε  :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: melpas1013 στις Νοεμβρίου 07, 2006, 01:53:56 μμ
Πτού σου κοπελάρα μου... Να σου ζήσει Πάκη...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Νοεμβρίου 07, 2006, 02:40:45 μμ
Κουκλάρα είναι!
Να σου ζήσει!!!!!!
 :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: KostasT στις Νοεμβρίου 07, 2006, 03:35:38 μμ
όσοι απο σας έχουν αγοράκια δέχομαι προσφορές για την κόρη μου (πρίκα  :wink:)

όσο για την γιορτή της αεροπορίας εγώ θα παραβρεθώ Ελευσίνα και μάλλον στο Τατόι Κυριακή.....

Nai dehomaste proika ti deinete :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Na sas  zeisi kai na tin hairosaste :D :D
Tora ayto to montelo xreiazete kai aftermarkets(simantiko :o) opos babylino, kai pote ma pote min xreisimopoiisis gyaloxarto :o
mono baby wipes :lol: :lol: :lol: :lol:
Hazompampa :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: 117tacan στις Νοεμβρίου 07, 2006, 04:06:25 μμ
Κουκλαρα ....Προκόπη... :wink:
Φτου-φτου... :D
Να σου ζήσει ...(εχω ενα DVD για χαζοdad, αμα θελεις :wink: )
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Νοεμβρίου 07, 2006, 04:07:33 μμ
Τι απίστευτο μπαμπάκι (εεεε συγνώμη μοντέλο ήθελα να πω) είναι αυτό?????

Πάκη έκανες τρελή αερογραφία. Συγχαρητήρια φίλε και να σας ζήσει!

Υ/Γ: Θέλω άρθρο step by step πως πέτυχες αυτό το εκπληκτικό Dark Aigian Blue στο μάτι???

Υ/Γ2: Απέκτησες και νέο wallpaper στο pc σου φαντάζομαι!!!!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: arcadios στις Νοεμβρίου 07, 2006, 04:21:06 μμ
Μεσα και εγω  8) ....

(Στάνταρ θα φέρω και βιβλιαράκια, οπότε αν υπάρχουν συγκεκριμένες επιθυμίες, λέγετε, και περιοδικά έχω!)
εαν εχεις σχετικά με ρωσικά κανε το κόπο να τα φέρεις   (αρματα παντα..εεε  :mrgreen: )

Φιλε prokrust, να σου ζησει το αστερι.  :D  :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Eagle στις Νοεμβρίου 07, 2006, 04:35:54 μμ
Κουκλάρα η μικρή φιλαράκι!  Σου μοιάζει πολύ!

Κύριοι την βλέπω την μικρή με φόρμα πτήσης junior και τον χαζομπαμπα procroust να τρέχει από πισω στον επόμενο Αρχάγγελο!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: dedalos στις Νοεμβρίου 07, 2006, 04:55:58 μμ
Συγχαρητηρια!!Nα σας ζησει ο κοριτσαρος!!!
Φανταζομαι πρεπει να ειναι η μεγαλυτερη χαρα!! :DΠρεπει να κανει τα υπολοιπα θεματα να φαινονται τοσο αναξια λογου και μικρα,ετσι??
Και παλι συγχαρητηρια φιλτατε :wink:!!!
Αντε και στα δικα μας οι ατεκνοι παιδια!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: leopard στις Νοεμβρίου 07, 2006, 06:52:37 μμ
Προκόπη να την κάνεις πιλότο την κουκλάρα την κοράκλα!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Raw_Shooter στις Νοεμβρίου 07, 2006, 07:07:23 μμ
 Φίλε prokrust, να σου ζήσει η κούκλα σου και να την καμαρώνεις πάντα!!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Pz-Panos στις Νοεμβρίου 07, 2006, 08:06:59 μμ
Μεγάλε χαζομπαμπά Προκόπιε / prokroust  να τη χαίρεσαι την κορούλα. Μακράν η καλύτερη δημιουργία σας. Και είναι και όμορφη δημιουργία. Μικρό κι εύθραστο, αλλά και θεϊκό μαζί. Να σας ζήσει και να την καμαρώνετε να μεγαλώνει υγιής και ευλογημένη.

Τι, λέτε να γίνει και ιπτάμενος η μικρή; Χαρές ο πατέρας ε; Κοίτα μόνο μην της αγοράζεις φαιοπράσινες πυζαμάκια!  :mrgreen:

Π.

(Όσο για εμάς τους άτεκνους....ε, κρατάμε την ισορροπία)

(...την ποιά;;;)

 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Νοεμβρίου 08, 2006, 01:51:03 μμ
Πάκη τώρα θα βρίσκεσαι στα ουράνια φαντάζομαι :D

Να σας ζήσει φίλε, να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη.  :wink:

Είναι μια κούκλα
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: JohnMet στις Νοεμβρίου 10, 2006, 10:38:42 πμ
Να σου ζήσει η κόρη Πάκη...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: 5leptos στις Νοεμβρίου 10, 2006, 12:20:41 μμ
best of the show θα ελεγα :!:
να σου ζησει προκοπη :!:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: dedalos στις Νοεμβρίου 10, 2006, 01:08:12 μμ
Μετα το best of the show οπως πολυ ευστοχα εθεσε ο 5λεπτος  :wink: να ξαναγυρισουμε στις εμφανισεις?
Απ'οτι καταλαβα οι περισσοτεροι αεροπλαναδες θα ειναι σε airfield tour (μαζι και οι moderatorς :shock:...Οταν λειπει ο γατος... :mrgreen:)
Οι λοιποι τακτικοι και μη θα εμφανιστουνε?
Εγω κατα 99% ναι.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Νοεμβρίου 10, 2006, 01:36:20 μμ
Κατά 99% θαείμαι και εγώ στην παιδική χαρά το Σάββατο ... θα φέρω και το τόπι μου :D :D :D
Και του Αλέξη τα περιοδικά που μου είχε ζητήση.΄

ΥΓ. να σου ζήση η κόρη , ευτυχισμένη και καλότυχη να είναι φίλε Προκόπη.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Νοεμβρίου 10, 2006, 02:26:57 μμ
Και εγώ θα είμαι μαζί με το τόπι μου!!!! (το λένε και Brumbar)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Pz-Panos στις Νοεμβρίου 10, 2006, 05:55:12 μμ
...μέσα
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Νοεμβρίου 10, 2006, 05:59:02 μμ
Αυριο θα έρθω κατά τις 2- 3 το πρωί είμαι λογοδοσμένος αλλού.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: jim-eta στις Νοεμβρίου 10, 2006, 06:33:36 μμ
Πάκη να σου ζήσει η κοράκλα σου να την δείς όπως επιθυμείς.Κουκλάρα είναι η άτιμη, έχει να κάψει και να ταλαιπωρήσει κόσμο και κοσμάκη αντρικό ενοείται.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 11 Νοεμβριου 2006"
Αποστολή από: Danaos στις Νοεμβρίου 11, 2006, 12:16:56 πμ
Φίλε Προκόπη έφτιαξες το καλύτερο και ομορφότερο μοντέλο της ζωής σου. :) :) :)
Καλορίζικη, να σας ζήσει .