Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Νοεμβρίου 04, 2006, 04:57:58 μμ
-
παρουσιες εδω :wink:
-
Απών ελέω Ανδραβίδας...
-
Παιδιά χάρηκα πολύ για την γνωριμία του Σαββάτου, αν και λίγο σύντομη λόγω έλλειψης χρόνου όπως πάντα. Πιστεύω να μπορέσω να παραβρεθώ σύντομα ώστε να γνωρίσω και όσους άλλους δεν πέτυχα αυτή τη φορά.
-
παρουσιες εδω :wink:
Χαχαχαχ...μόνο οι αρματάδες θα είναι στο καφέ,λόγω Γιορτής της ΠΑ! :wink: :D
-
παρουσιες εδω :wink:
Χαχαχαχ...μόνο οι αρματάδες θα είναι στο καφέ,λόγω Γιορτής της ΠΑ! :wink: :D
Ναι ναι είδαμε και προχτές που δεν ήταν γιορτή. :mrgreen: :mrgreen:
Παρότι είχαμε τη σημαντική απουσία του Φάνη το καφέ γέμισε λασπουριάριδες.
Εμείς διακινούσαμε βιβλία και φωτογραφίες και οι λίγοι αεροπλανάδες κιτ!
-
"H διαφορα μεταξυ πλυμενου και πραγματικα καθαρου!" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Απων ελεω 114 Π.Μ. :?
-
Φίλοι μου, εάν μπορέσω και "πάρω ΠΣΚ" απο σύζυγο πολύ πιθανό να βρεθώ και 'γώ στην παρέα σας :)
-
δε ξερω αν θα ειμαι η θα ειμαι σε καποιο αεροδρομιο :twisted:
-
Απών λόγω γέννησης της κόρης μου :oops:
-
Απών λόγω γέννησης της κόρης μου :oops:
ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΠΡΟΚΟΠΗ :D :D :D :D :D :!: :!: :!: :!: :!: :!:
-
Με το καλό να έρθει Πάκη... Υγειές να 'ναι και να τη δεις όπως επιθυμείς...
-
Απών λόγω γέννησης της κόρης μου :oops:
Να σου ζήσει η κορακλα :D :D :D
-
Syngharitiria file 8) 8)
-
Θα δώσω φυσικά το βροντερό παρών για άλλη μία φορά!
Prokroust να σου ζήσει η κόρη!!!!
-
ΠΑΚΗ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ ΦΙΛΕ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :!: :!: :!: :!: :!:
για τη συνάντηση δεν ξερω ακόμα
-
Πάκη να σου ζήσει!!!
Όσο για την απουσία μου από τη συνάντηση του Σαββάτου 04/11...
Ευτυχώς που πάλι υπήρχαν συνάδελφοι αρματάδες και πάλι υπερτερούσαμε έναντι των αεροπλανάδων!!!
Απών πάντως θα είμαι και από αυτή τη συνάντηση γιατί θα βρίσκομαι και εγώ σε κάποιο αεροδρόμιο...
:wink: :wink: :wink:
Και θα βγάζω φώτος από τα οχήματα βέβαια...........
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Απών πάντως θα είμαι και από αυτή τη συνάντηση γιατί θα βρίσκομαι και εγώ σε κάποιο αεροδρόμιο...
:wink: :wink: :wink:
Και θα βγάζω φώτος από τα οχήματα βέβαια...........
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ναι καλά σε πιστέψαμε τώρα..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Λογικά θα είμαι και εγώ (τέταρτη συνεχόμενη, πάει για ρεκόρ κυρίες & κύριοι) και αυτή τη φορά λέω να έρθω λίγο πιο νωρίς από τις 3-4-5 έτσι να γνωρίσω και να δω και τα υπόλοιπα παιδιά που χάνω. (Στάνταρ θα φέρω και βιβλιαράκια, οπότε αν υπάρχουν συγκεκριμένες επιθυμίες, λέγετε, και περιοδικά έχω!)
-
Παλικάρια χίλια ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.... Σας εύχομαι και εγώ ότι καλύτερο επιθυμείτε....
Γιαυτό τον λόγο και η απουσία μου στο forum τις τελευταίες ημέρες.....
Έχω κάνει μία κουκλάρα (χαζομπαμπάς τελείως :lol:) και έχω σαλέψει λιγάκι... έιναι το καλύτερο μοντέλο που έχω φτιάξει μέχρι σήμερα...
Πές τε μου την γνώμη σας γιαυτό....
(http://img242.imageshack.us/my.php?image=p1010014yc1.jpg)
όσοι απο σας έχουν αγοράκια δέχομαι προσφορές για την κόρη μου (πρίκα :wink:)
όσο για την γιορτή της αεροπορίας εγώ θα παραβρεθώ Ελευσίνα και μάλλον στο Τατόι Κυριακή.....
-
Να σου ζήσει η κουκλίτσα και από μένα. Ο υιός είναι 13 μηνών, οπότε το συζητάμε αν θες ---- συμπέθερε :lol:
-
Πτού σου κοπελάρα μου... Να σου ζήσει Πάκη...
-
Κουκλάρα είναι!
Να σου ζήσει!!!!!!
:D
-
όσοι απο σας έχουν αγοράκια δέχομαι προσφορές για την κόρη μου (πρίκα :wink:)
όσο για την γιορτή της αεροπορίας εγώ θα παραβρεθώ Ελευσίνα και μάλλον στο Τατόι Κυριακή.....
Nai dehomaste proika ti deinete :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Na sas zeisi kai na tin hairosaste :D :D
Tora ayto to montelo xreiazete kai aftermarkets(simantiko :o) opos babylino, kai pote ma pote min xreisimopoiisis gyaloxarto :o
mono baby wipes :lol: :lol: :lol: :lol:
Hazompampa :wink:
-
Κουκλαρα ....Προκόπη... :wink:
Φτου-φτου... :D
Να σου ζήσει ...(εχω ενα DVD για χαζοdad, αμα θελεις :wink: )
-
Τι απίστευτο μπαμπάκι (εεεε συγνώμη μοντέλο ήθελα να πω) είναι αυτό?????
Πάκη έκανες τρελή αερογραφία. Συγχαρητήρια φίλε και να σας ζήσει!
Υ/Γ: Θέλω άρθρο step by step πως πέτυχες αυτό το εκπληκτικό Dark Aigian Blue στο μάτι???
Υ/Γ2: Απέκτησες και νέο wallpaper στο pc σου φαντάζομαι!!!!!!
-
Μεσα και εγω 8) ....
(Στάνταρ θα φέρω και βιβλιαράκια, οπότε αν υπάρχουν συγκεκριμένες επιθυμίες, λέγετε, και περιοδικά έχω!)
εαν εχεις σχετικά με ρωσικά κανε το κόπο να τα φέρεις (αρματα παντα..εεε :mrgreen: )
Φιλε prokrust, να σου ζησει το αστερι. :D :D
-
Κουκλάρα η μικρή φιλαράκι! Σου μοιάζει πολύ!
Κύριοι την βλέπω την μικρή με φόρμα πτήσης junior και τον χαζομπαμπα procroust να τρέχει από πισω στον επόμενο Αρχάγγελο!
-
Συγχαρητηρια!!Nα σας ζησει ο κοριτσαρος!!!
Φανταζομαι πρεπει να ειναι η μεγαλυτερη χαρα!! :DΠρεπει να κανει τα υπολοιπα θεματα να φαινονται τοσο αναξια λογου και μικρα,ετσι??
Και παλι συγχαρητηρια φιλτατε :wink:!!!
Αντε και στα δικα μας οι ατεκνοι παιδια!
-
Προκόπη να την κάνεις πιλότο την κουκλάρα την κοράκλα!!!
-
Φίλε prokrust, να σου ζήσει η κούκλα σου και να την καμαρώνεις πάντα!!!!
-
Μεγάλε χαζομπαμπά Προκόπιε / prokroust να τη χαίρεσαι την κορούλα. Μακράν η καλύτερη δημιουργία σας. Και είναι και όμορφη δημιουργία. Μικρό κι εύθραστο, αλλά και θεϊκό μαζί. Να σας ζήσει και να την καμαρώνετε να μεγαλώνει υγιής και ευλογημένη.
Τι, λέτε να γίνει και ιπτάμενος η μικρή; Χαρές ο πατέρας ε; Κοίτα μόνο μην της αγοράζεις φαιοπράσινες πυζαμάκια! :mrgreen:
Π.
(Όσο για εμάς τους άτεκνους....ε, κρατάμε την ισορροπία)
(...την ποιά;;;)
:mrgreen:
-
Πάκη τώρα θα βρίσκεσαι στα ουράνια φαντάζομαι :D
Να σας ζήσει φίλε, να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη. :wink:
Είναι μια κούκλα
-
Να σου ζήσει η κόρη Πάκη...
-
best of the show θα ελεγα :!:
να σου ζησει προκοπη :!:
-
Μετα το best of the show οπως πολυ ευστοχα εθεσε ο 5λεπτος :wink: να ξαναγυρισουμε στις εμφανισεις?
Απ'οτι καταλαβα οι περισσοτεροι αεροπλαναδες θα ειναι σε airfield tour (μαζι και οι moderatorς :shock:...Οταν λειπει ο γατος... :mrgreen:)
Οι λοιποι τακτικοι και μη θα εμφανιστουνε?
Εγω κατα 99% ναι.
-
Κατά 99% θαείμαι και εγώ στην παιδική χαρά το Σάββατο ... θα φέρω και το τόπι μου :D :D :D
Και του Αλέξη τα περιοδικά που μου είχε ζητήση.΄
ΥΓ. να σου ζήση η κόρη , ευτυχισμένη και καλότυχη να είναι φίλε Προκόπη.
-
Και εγώ θα είμαι μαζί με το τόπι μου!!!! (το λένε και Brumbar)
-
...μέσα
-
Αυριο θα έρθω κατά τις 2- 3 το πρωί είμαι λογοδοσμένος αλλού.
-
Πάκη να σου ζήσει η κοράκλα σου να την δείς όπως επιθυμείς.Κουκλάρα είναι η άτιμη, έχει να κάψει και να ταλαιπωρήσει κόσμο και κοσμάκη αντρικό ενοείται.
-
Φίλε Προκόπη έφτιαξες το καλύτερο και ομορφότερο μοντέλο της ζωής σου. :) :) :)
Καλορίζικη, να σας ζήσει .