Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: FANTOMAS...... στις Νοεμβρίου 06, 2013, 09:26:51 πμ
-
θελω να ξεκινησω το fokker dr θα ηθελα να μου πειτε αν γνωριζει καποιος τα fs χρωματα απο cocpit και το χρωμα του αεροσκαφους σας ευχαριστω πολυ!!!!!!
-
θελω να ξεκινησω το fokker dr θα ηθελα να μου πειτε αν γνωριζει καποιος τα fs χρωματα απο cocpit και το χρωμα του αεροσκαφους σας ευχαριστω πολυ!!!!!!
Απίστευτα γενική ερώτηση. Τα Dr.I ήταν φιαγμένο στην άτρακτο από ατσαλένιους σωλήνες βαμένους RLM02 (ναι, RLM02) και το σύνολο σκεπαζόταν με ύφασμα ειδικά επεξεργασμένο ώστε να μην απορροφά υγρασία. Ετσι από μέσα το cockpit ήταν το χρώμα του υφάσματος, συνήθως κάτι κοντά στο Humbrol 74.
Tώρα για το εξωτερικό χρώμα, οι παραλλαγές είναι πρακτικά τόσες όσες και τα Dr.I που κατασκευάστηκαν. Από το κόκκινο με γαλάζιο στις κάτω επιφάνειες του βαρώνου μέχρι ότι βάλει ο νους σου, δώσε πιο συγκεκριμένα στοιχεία για να βοηθήσουμε.
-
το εξωτερικο χρωμα κοκκινο θελω να το κανω gkontog σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου!!!
-
το εξωτερικο χρωμα κοκκινο θελω να το κανω gkontog σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου!!!
Πας για το αεροσκάφπς του βαρώνου; Τότε για το κόκκινο είναι μια χαρά τα:
Humbrol 60, Tamiya XF-7, Revell 36, Gunze H23
Για τις κάτω επιφάνειες (που κατά πλεοψηφία είναι αποδεκτό πως ήταν γαλάζιες) σου κάνουν τα:
Humbrol 65, Tamiya XF-23, Gunze H67 και γενικά το όποιο RLM65.
-
το κιτ τις revell μου δινει το carmin red ποιο ειναι το fs απο αυτο το χρωμα ????
-
σε ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια σου να εισαι καλα!!! ::salut:: ::salut::
-
τι σε νοιαζει το fs μωρη λαδοκολλα ::glossa:: :mrgreen:,τοσες αποχρωσεις σου εδωσε ο γκοντογκιος.Αιντε προχωρηστε
-
Κοίτα, μην προσπαθείς να το πολυψάξεις. ΠΟΤΕ δε θα μάθουμε τι κόκκινο ήταν το αεροσκάφος του von Richthofen, στο σύνολό του καταστράφηκε, αν θυμάμαι το 1940. Οτι κόκκινο και να βάλεις μέσα θα είσαι, τα περισσότερα μοντέλα που έχω δει είναι πολύ κοντά στο Humbrol 60. Ακόμα υπάρχει μεγάλη διαμάχη σχετικά με τις κάτω επιφάνειες, άλλοι λένε πως ήταν κόκκινες, άλλοι (οι περισσότεροι πιστεύω) πως ήταν γαλάζιες.
-
τι σε νοιαζει το fs μωρη λαδοκολλα ::glossa:: :mrgreen:
Λαδόκολλα; Μήπως με κοντοσούβλι; Ενημερώστε με ρε παιδιά! ::glossa::
-
Λαδόκολλα; Μήπως με κοντοσούβλι; Ενημερώστε με ρε παιδιά! ::glossa::
Περιπου.Του ειπαμε να βαλει φοντο για να τραβαει φωτο,και εβαλε μια λαδοκολα.Στην Καρδιτσα ειμαστε,δεν μπορω να τον κατηγορησω :mrgreen: :mrgreen:
-
θελω να ξεκινησω το fokker dr θα ηθελα να μου πειτε αν γνωριζει καποιος τα fs χρωματα απο cocpit και το χρωμα του αεροσκαφους σας ευχαριστω πολυ!!!!!!
Καλημέρα!
Καλή αρχή στην κατασκευή σου!
Μόνο που θα έπρεπε να ποστάρεις στην άλλη ενότητα,εδώ είναι Jet! :lol:
-
Ειναι γιατι θα το κανει turbo το fokker ::glossa:: :mrgreen:
-
Ειναι γιατι θα το κανει turbo το fokker ::glossa:: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ::salut:: ::salut::λαδοκολλα εεεεεεεεε?Καλημέρα!
Καλή αρχή στην κατασκευή σου!
Μόνο που θα έπρεπε να ποστάρεις στην άλλη ενότητα,εδώ είναι Jet! :lol:
συγνωμη λαθος αλλη φορα θα προσεχω!! :wink: ::salut::
-
και ιδου η λαδοκολλα
(http://postimg.org/image/42xtwued9/)
-
Περιπου.Του ειπαμε να βαλει φοντο για να τραβαει φωτο,και εβαλε μια λαδοκολα.Στην Καρδιτσα ειμαστε,δεν μπορω να τον κατηγορησω :mrgreen: :mrgreen:
Αυτόν τον άνθρωπο πρέπει να τον γνωρίσω!
Λοιπόν, ξεκίνα το τριπλάνο και εδώ είμαστε με πολύ υλικό και πλούσια ιστορία. Πάρε και μία σπάνια φωτογραφία, ένα Dr.I με ένα από τα πρώτα στον κόσμο γυροσκοπικά σκοπευτικά.

-
Αυτόν τον άνθρωπο πρέπει να τον γνωρίσω!
Λοιπόν, ξεκίνα το τριπλάνο και εδώ είμαστε με πολύ υλικό και πλούσια ιστορία. Πάρε και μία σπάνια φωτογραφία, ένα Dr.I με ένα από τα πρώτα στον κόσμο γυροσκοπικά σκοπευτικά.

θα με γνωρισεις!!!!!!!Σε ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια σου!!!!!! ::salut:: ::salut::