Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: pavesi24 στις Οκτωβρίου 13, 2013, 04:42:19 μμ

Τίτλος: Πιλότοι στην 1/48
Αποστολή από: pavesi24 στις Οκτωβρίου 13, 2013, 04:42:19 μμ
Γεια χαρά σε ολους! ::salut::
Θελω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος,καποια εταιρία που να βγάζει
Πιλότους στην 1/48 και να μπορούν να χρεισημοποιηθουν
για ελληνικο Πλήρωμα WWII!!!!
Τίτλος: Απ: Πιλότοι στην 1/48
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 13, 2013, 05:31:46 μμ
Για πιο αεροπλάνο ψάχνεις?
Τίτλος: Απ: Πιλότοι στην 1/48
Αποστολή από: pavesi24 στις Οκτωβρίου 14, 2013, 12:26:42 πμ
Για ενα spitfire!!!
Τίτλος: Απ: Πιλότοι στην 1/48
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 14, 2013, 01:38:26 πμ
Όρθιο, ή καθιστό? Έχω από το κιτ της Tamiya διάφορους καθιστούς πιλότους, απλά είναι λίγο γεματούληδες!
Τίτλος: Απ: Πιλότοι στην 1/48
Αποστολή από: pavesi24 στις Οκτωβρίου 14, 2013, 01:45:31 πμ
Τον θελω όρθιο ειλικρινά!
Ειναι για καλό σκοπό  ::glossa::
Τίτλος: Απ: Πιλότοι στην 1/48
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 14, 2013, 01:51:44 πμ
Δυστυχώς δεν έχω όρθιο..