Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: pavesi24 στις Οκτωβρίου 13, 2013, 04:42:19 μμ
-
Γεια χαρά σε ολους! ::salut::
Θελω να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος,καποια εταιρία που να βγάζει
Πιλότους στην 1/48 και να μπορούν να χρεισημοποιηθουν
για ελληνικο Πλήρωμα WWII!!!!
-
Για πιο αεροπλάνο ψάχνεις?
-
Για ενα spitfire!!!
-
Όρθιο, ή καθιστό? Έχω από το κιτ της Tamiya διάφορους καθιστούς πιλότους, απλά είναι λίγο γεματούληδες!
-
Τον θελω όρθιο ειλικρινά!
Ειναι για καλό σκοπό ::glossa::
-
Δυστυχώς δεν έχω όρθιο..