Κώστα έχω διαβάσει και εγώ για προβλήματα στο σχήμα του πίσω μέρους της ατράκτου -λένε ότι είναι στενό- για λάθος σχήμα της καλύπτρας ή για λάθος σχήμα του ρύγχους, μπορεί να έχουν δίκιο αλλά μπορεί και λάθος, μη ξεχνάμε ότι κατασκευάσθηκαν δύο σειρές για την ταινία τα hero που είχαν πιο προσεγμένη κατασκευή και μηχανισμό που ανοιγόκλειναν τα φτερά τους και τα pyro μοντέλα που προορίζονταν για να καταστραφούν αφού ήταν γεμισμένα στο εσωτερικό τους με εκρηκτικά! Αναλόγως των απαιτήσεων στις διάφορες σκηνές της ταινίας χρησιμοποιούσαν και το ανάλογο μοντέλο, τα hero όπου απαιτούνταν κίνηση και τα pyro όπου έπρεπε να εκραγούν. Με τα χρόνια που πέρασαν βγήκαν αρκετά αντίγραφα που είτε βασίζονταν στα pyro ή στα hero μοντέλα και μερικά που ήταν μίξη από τα δύο. Τα αντίγραφα αυτά σιγά σιγά με την σειρά τους "εξελίχθηκαν" με την προσθήκη λεπτομέρειας και διαφόρων "αναβαθμίσεων" σε σημείο να γίνουν καλύτερα από τα αυθεντικά και πιο εύκολα στην κατασκευή τους αλλά να σε μπερδεύουν σχετικά με την αυθεντικότητά τους. Δεν νομίζω ότι η Fine Molds έκανε λάθος γιατί έχω διαβάσει ότι είχε πρόσβαση στα αυθεντικά studio μοντέλα, το θέμα είναι με πιο το συγκρίνεις. Σαν κάτοχος studio model, σε σύγκριση-αν και δεν το έχω φτιάξει ακόμη- στα μάτια μου το μοντέλο της F.M. μου φαίνεται ότι έχει σωστό σχήμα με σωστή λεπτομέρεια.
Γι αυτό μ΄αρέσει η συζήτηση των θεμάτων μαζί σου Μάνο. Έχεις το ίδιο μικρόβιο
μ΄εμένα, να μελετάς και την παραμικρή λεπτομέρεια στ΄αντίστοιχα μοντέλα
παρόλο που είναι φαντασίας. ::salut::