Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Προπελαρίων στις Σεπτεμβρίου 17, 2013, 07:48:54 μμ
-
To παραδέχομαι οτι έχω μια έφεση σε κάποια όχι και τόσο δημοφιλή θέματα κάτι που έχει τις δυσκολίες του..
Στην συγκεκριμένη περίπτωση ψάχνοντας για ένα κίτ του Westland Wyvern στην 1/48 βρήκα μόνο ένα σπανιότατο Vacform της Dynavector και ένα της Τrumpeter που όμως το βρίσκω σε κάπως αλμυρή για Trumpeter τιμή.
Υπάρχει τίποτα άλο στην αγορά ή δεν το γλυτώνω το πενηντάρικό; :cry:
-
Υπαρχει και της Classic Airframes αλλα ειναι πιο ακριβο και σαφως κατωτερο απο της Trumpeter που ειναι εξαιρετικο.
-
Το Τrumpeter κυκλοφορει κανονικά εε;.. Mήν με πιάσει κανένας καταναλωτικός πανικός..
-
Υπάρχει τίποτα άλο στην αγορά ή δεν το γλυτώνω το πενηντάρικό; :cry:
Εχει και ένα pe σετάκι για το κιτ της η Trumpeter, άλλα 30EUR, τζάμπα πράμα!
ΥΓ
Στην έφιαξα τη διάθεση; ::glossa::
YΓ2
Πάντως με τις κιτρινόμαυρες λωρίδες της Operation Musketeer πάνω από το extra dark sea gray, πρέπει να είναι εντυπωσιακότατο στην 1/48...
-
Πάντως με τις κιτρινόμαυρες λωρίδες της Operation Musketeer πάνω από το extra dark sea gray, πρέπει να είναι εντυπωσιακότατο στην 1/48...
Πανέμορφο και μπαμπάτσικο!!
-
Το classic airframe πωλείται σε αγγελία εντός του φόρουμ 30 ευρώ. :wink:
-
Εχει και ένα pe σετάκι για το κιτ της η Trumpeter, άλλα 30EUR, τζάμπα πράμα!
ΥΓ
Στην έφιαξα τη διάθεση; ::glossa::
Ας το προχωρήσουμε λίγο παραπέρα. 5 ευρώ οι τροχοί, 8 οι φωλιές τους, άλλα 16 οτι κρέμεται κατω από το αεροσκαφος, 16 ευρώ οι κινουμενες επιφανειες ελεγχου και τελος άλλα 16 ευρώ το βελτιωτικό για διπλωμένα φτερά => 61+30= 91 ευρώ βελτιωτικά για ένα καλό μοντέλο :|
Για το υποδεέστερο classic airframe το βελτιωτικό ρητίνης του εσωτερικου ανερχεται στα 40 ευρώπουλα, ροδες άντε πάλι 5, οι φωλιές 10, βελτιωτικό προπέλας 10, το δε βελτιωτικό για τα διπλωμένα φτερά μόνο 8. Συνολο 73 ευρώ.
-
Ας το προχωρήσουμε λίγο παραπέρα. 5 ευρώ οι τροχοί, 8 οι φωλιές τους, άλλα 16 οτι κρέμεται κατω από το αεροσκαφος, 16 ευρώ οι κινουμενες επιφανειες ελεγχου και τελος άλλα 16 ευρώ το βελτιωτικό για διπλωμένα φτερά => 61+30= 91 ευρώ βελτιωτικά για ένα καλό μοντέλο :|
Για το υποδεέστερο classic airframe το βελτιωτικό ρητίνης του εσωτερικου ανερχεται στα 40 ευρώπουλα, ροδες άντε πάλι 5, οι φωλιές 10, βελτιωτικό προπέλας 10, το δε βελτιωτικό για τα διπλωμένα φτερά μόνο 8. Συνολο 73 ευρώ.
Η ευκολία του να πάρεις απλά το κιτ της Trumpeter και να το φτιάξεις κατ'ευθείαν από το κουτί,ανεκτίμητη!!! :mrgreen: :mrgreen:
-
Η ευκολία του να πάρεις απλά το κιτ της Trumpeter και να το φτιάξεις κατ'ευθείαν από το κουτί,ανεκτίμητη!!! :mrgreen: :mrgreen:
::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
Απλό, θανάσιμο χιούμορ!
-
Ας το προχωρήσουμε λίγο παραπέρα. 5 ευρώ οι τροχοί, 8 οι φωλιές τους, άλλα 16 οτι κρέμεται κατω από το αεροσκαφος, 16 ευρώ οι κινουμενες επιφανειες ελεγχου και τελος άλλα 16 ευρώ το βελτιωτικό για διπλωμένα φτερά => 61+30= 91 ευρώ βελτιωτικά για ένα καλό μοντέλο :|
Για το υποδεέστερο classic airframe το βελτιωτικό ρητίνης του εσωτερικου ανερχεται στα 40 ευρώπουλα, ροδες άντε πάλι 5, οι φωλιές 10, βελτιωτικό προπέλας 10, το δε βελτιωτικό για τα διπλωμένα φτερά μόνο 8. Συνολο 73 ευρώ.
Σε παρακαλώ μπορώ να έχω ένα pm με το Link της αγγελίας;
-
Σε παρακαλώ μπορώ να έχω ένα pm με το Link της αγγελίας;
Αγγελία με όλα αυτά δεν έχω δεί. Παράθεσα τιμές βελτιωτικών από την παρακάτω ιστοσελίδα :arrow: http://www.aviationmegastore.com/search/LM52393fa838ee164a2e0022bdb9/westland/p1/cM/s48/f
Βλέποντας αυτές τις τιμές, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω κατά 100% με τον Μάστορα.
-
Λίγο η λαχτάρα αφού είναι τρέλα αυτή η (διπλή) προπέλα λίγο που είχα ζεστά λεφτάκια στα χέρια μου (σπάνιο αλλα έγινε και αυτό) τελικά υπεκυψα και πήρα αυτό http://www.ebay.co.uk/itm/271274438462?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 το οποίο μέν αλμυρό αλλα το μόνο που ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα και σε υποφερτή τιμή (μπηκα στο Amazon και ανατρίχιασα.. γύρω στις εκατό λίρες χωρίς φόρους και ταχυδρομμικά)..
Σας ευχαριστώ όλους.
-
Καλόφτιαχτο, το έχω κι εγώ ακριβώς το ίδιο, για Operation Musketeer παραλλαγή. Είναι ψιλοτεράστιο για μονοθέσιο ελικοφόρο, έχε το υπ'όψιν σου! Εκτός κι αν το φτιάξεις με αναδιπλωμένες τις πτέρυγες -> πρόσεξε μόνο, αν θυμάμαι καλά, στα late, ΔΕΝ δίπλωναν πλέον τα ακροπτερύγια. Ξεκίνα το με το καλό, και τα λέμε λεπτομερώς! ::salut::
-
Λίγο η λαχτάρα αφού είναι τρέλα αυτή η (διπλή) προπέλα λίγο που είχα ζεστά λεφτάκια στα χέρια μου (σπάνιο αλλα έγινε και αυτό) τελικά υπεκυψα και πήρα αυτό http://www.ebay.co.uk/itm/271274438462?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 το οποίο μέν αλμυρό αλλα το μόνο που ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα και σε υποφερτή τιμή (μπηκα στο Amazon και ανατρίχιασα.. γύρω στις εκατό λίρες χωρίς φόρους και ταχυδρομμικά)..
Σας ευχαριστώ όλους.
Αμάν, τα ακούμπησες κανονικότατα! Αλλά χάλαλι του, ξεκίνα το να χαλβαδιάσουμε το θηρίο.
-
Παιδιά το περιμένω με λαχτάρα αλλα δεν βλέπω να το ξεκινάω άμεσα.. Πιό πολύ το πήρα τώρα γιατι φοβήθηκα οτι αν το άφηνα μερικούς μήνες θα είχε εκριβύνει τόσο που θα το έβλεπα μόνο με κυάλια..
Μόλις τελειώσω με το καλό το Corsair που φτιάχνω λέω να κάνω ένα διάλειμα απο τις προπέλες και να ξεκινήσω ένα F-22 Raptor της Hasegawa που περιμένει..
Κατόπιν και πρώτα ο Θεός σειρά έχει το Wyvern και ένα Sea Hawk της Τrumpeter για το οποίο μαζεύω βελτιωτικά για να το τουμπανιάσω στην λεπτομέρεια. Και τα δύο θα πάνε σετάκι με το ίδιο βάψιμο/σήματα "οperation musketeer" και τα φτερά απλωμένα για να μην αλοιωθεί το σχήματους που λατερύω.
Aυτά είναι και τα project που προλαβαίνω μετα βίας για φέτος τον χειμώνα.
Όταν πάντως θα έρθει η ώρα του Wyvern υπόσχομαι να ανοίξω κατασκευαστικό νήμα και να βάλω τα δυνατά μου με τις φωτό!!