Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Προπελαρίων στις Σεπτεμβρίου 13, 2013, 10:28:51 μμ
-
Μου άνοιξε η όρεξη με το Corsair που φιτάχνω για ελικοφόρα του Πολέμου της Κορέας βαμμένα με Sea Blue.
Θα μπορούσαν τα πιό έμπειρα μέλη με γνώση της αγοράς να μου προτείνουν αν υπάαρχουν τα καλύτερα κίτ στην 1/48 για το Skyraider και το Bearcat με χρώματα και σήματα αυτής της περιόδου;
Eυχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Κιτ του Skyraider στην 1/48 κατάλληλο για Κορέα δεν υπάρχει στην αγορά.Μπορείς να πάρεις το Tamiya ,που είναι και το καλύτερο, και να το πλακώσεις στις μετατροπές.
Το καλύτερο Bearcat είναι της Hobby Boss αλλά δεν γνωρίζω εάν το έχει βγάλει με σήματα Κορέας.
-
Αυτό εδώ http://www.ebay.co.uk/itm/370884255072?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Λέι τίποτα; Ή είναι χρέπι;
-
Λοιπόν, μιας και τώρα το είδα το topic, μπορείς να:
- Ανέβεις λίγο κλίμακα και να πάρεις το παρακάτω:
http://www.super-hobby.com/products/item_name-2047497.html
Χορταστικότατον αλλά αν είσαι παντρεμένος μίλα πρώτα με το δικηγόρο σου, είναι μεγάλο μοντέλο. ΠΟΛΥ μεγάλο μοντέλο.
- Αλλη πρόταση, στην 1/48 είναι και το παρακάτω:
http://www.super-hobby.com/products/F8F-2-Bearcat-2786539.html
Μεγάλο σε διαστάσεις μοντέλο και αυτό, τα σήματα σου κάνουν ως έχουν πιστεύω και δίνει και αρκετά οπλικά φορτία.
Στα παραπάνω links έχει και τα σχέδια οπότε θα έχεις και μία εικόνα του τι παίρνεις. Το συγκεκριμένο που βρήκες από το ebay δεν το γνωρίζω...
-
Αυτό εδώ http://www.ebay.co.uk/itm/370884255072?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Λέι τίποτα; Ή είναι χρέπι;
Είναι χρέπι και λάθος. ::glossa::
Δεν κάνει για Κορέα καθώς δίνει τέσσερα πυροβόλα(εύκολη η αλλαγή) και την θωράκιση στο ρύγχος(αγγούρι :twisted:).Και κάμποσες άλλες αλλαγές εδώ κι εκεί,γενικά ότι χρειάζεται οποιοδήποτε κιτ του Spad κυκλοφορεί στην 1/48.
Βέβαια μπορείς πάντοτε να κάνεις τα στραβά μάτια και να προχωρήσεις... 8)
-
To bearcat ητς Hobby Boss το έχω ήδη στην Wish List. Ωραίο το Skyraider της Trumpeter αλλα δεν θα έχω που να το βάλω, άσε που μου αρέσει να είναι όλα μου τα μοντέλα στην ίδια κλίμακα.
Αλήθεια ρε παιδιά το Tamiya έχει option να το βάψω με Gross Sea Blue; An είναι έτσι εκείνο θα φτιάξω, θα το βάψω μπλέ και θα μου λέω ότι είναι της Κορέας (Και ας μήν είναι..) ::glossa::
-
Αλήθεια ρε παιδιά το Tamiya έχει option να το βάψω με Gross Sea Blue; An είναι έτσι εκείνο θα φτιάξω, θα το βάψω μπλέ και θα μου λέω ότι είναι της Κορέας (Και ας μήν είναι..) ::glossa::
Το Tamiya δεν έχει τέτοια option καθώς δίνει την μεταγενέστερη έκδοση που πέταξε στο Βιετνάμ και αυτή η παραλλαγή είχε ήδη βγει εκτός χρήσης.
Οπως σου είπα,μην πτοείσαι,κάντο αφού το θες τόσο πολύ,το χόμπυ είναι πρωτίστως για να το φχαριστιέσαι εσύ,οι υπόλοιποι έπονται...