Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Μουσεία & Εκδηλώσεις - Ιστορία => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vasilis 07 στις Οκτωβρίου 17, 2006, 11:05:54 πμ

Τίτλος: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Οκτωβρίου 17, 2006, 11:05:54 πμ
Ανοίγω αυτό το θέμα και ελπίζω να με βοηθήσετε πολύ προκειμένου να υπάρξη μια όσον το δυνατόν πληρέστερη καταγραφή της παρουσίας ελληνικών αεροσκαφών στο εξωτερικό.

Ότιδήποτε λοιπόν γνωρίζετε σχετικά με επισκέψεις ελληνικών μοιρών (αεροδρόμιο,αεροσκάφοι,ημερομηνίες κτλ)

Ελάτε να καταγράψουμε ένα άγνωστο αλλά πολύ σημαντικό κομμάτι της Ιστορίας της ΠΑ.

Ευχαριστώ  :)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 17, 2006, 11:11:09 πμ
Τα τελευταία χρόνια, σχεδόν κάθε χρόνο έχουμε παρουσία της Π.Α. στο Βέλγιο στο T.L.P. με συμμετοχή κυρίως ελληνικών F-16 διαφόρων εκδόσεων. Μόνο μία χρονιά εμφανίστηκαν F-4EAUP.
Περιττό βέβαια να πούμε ότι κάθε φορά που σκάνε μύτη ελληνικά μαχητικά στους ουρανούς της Ευρώπης γίνεται πανηγύρι και οι φωτογραφικές μηχανές των απανταχού planespotters παίρνουν φωτιά!!!!!!!
 :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή
Αποστολή από: 5leptos στις Οκτωβρίου 17, 2006, 01:03:37 μμ
+ τα τυροπιτακια τοσο στο tlp οσο και σε ανταλλαγες μοιρων καθως και στον ''γαλλικο'' παρμενιωνα στην orance
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 17, 2006, 01:12:56 μμ
πολυ χρησιμο topic :wink: καλο θα ηταν να γραφουμε οτι πληροφορια υπαρχει ,σχετικα link αλλα και φωτο :wink:

γινετε sticky :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 17, 2006, 01:18:25 μμ
Mirage 2000BG "201" της 331 Μ απο την 114 Π.Μ στο Leuchars Airshow 2006 στις 9 Σεπτεμβριου 2006.

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή
Αποστολή από: fisherman στις Οκτωβρίου 17, 2006, 01:27:50 μμ
Βασίλη σωστή η πρωτοβουλία σου. Ας μαζέψουμε λοιπόν ότι έχει ο καθένας και σιγά σιγά βλέπουμε τι έχει γίνει. Απλά να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Θες πληροφορίες για το τι γίνεται σήμερα, ή και πληροφορίες για το παρελθόν. Θεωρώ ότι αν βάλουμε έναν ορίζοντα πριν 5 χρόνια και παλαιότερα, θα μαζευτούν χρήσιμες πληροφορίες για το άγνωστο παρελθόν. Και φυσικά όσο πιο παλιά, τόσο πιο καλά. Γιατί σήμερα λίγο πολύ το τι γίνεται είτε μέσω internet είτε μέσω των περιοδικών το μαθαίνουμε.

Για αρχή πάντως, και μια και ο Leopard ανέφερε τα TLP, τα 519, 521, 523 και 526 της 340 βρέθηκαν στο Βέλγιο για το TLP 2006-5 τον προηγούμενο μήνα:
http://www.florennes-as.be/photos/florennes/TLP%202006-5/index.html

Το διθέσιο Mirage 201 στο Airshow του Leuchars στη Σκωτία:
http://www.airliners.net/open.file/1117493/M/

και το 081 της 347 στο Beauvechain ένα Σαββατοκύριακο πριν:
http://www.airliners.net/open.file/1116407/M/
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 17, 2006, 01:37:13 μμ
Αξίζει πάντως να αναφέρουμε ότι μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, η Π.Α. που όλοι μας αγαπάμε και θαυμάζουμε, έχει αρχίσει και κάνει αισθητή την παρουσία της στο εξωτερικό.
Και οι έλληνες πιλότοι δίνουν "μαθήματα" σε καλύτερα οργανωμένες πολεμικές αεροπορίες ακόμη και αν πετάνε με αεροσκάφη χωρίς συστήματα αυτοπροστασίας!!!
Και τα μηνύματα που δίνουν στους συμμάχους μας είναι πολλά!!!
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
 :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Οκτωβρίου 17, 2006, 05:20:38 μμ
Βασίλη σωστή η πρωτοβουλία σου. Ας μαζέψουμε λοιπόν ότι έχει ο καθένας και σιγά σιγά βλέπουμε τι έχει γίνει. Απλά να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Θες πληροφορίες για το τι γίνεται σήμερα, ή και πληροφορίες για το παρελθόν. Θεωρώ ότι αν βάλουμε έναν ορίζοντα πριν 5 χρόνια και παλαιότερα, θα μαζευτούν χρήσιμες πληροφορίες για το άγνωστο παρελθόν. Και φυσικά όσο πιο παλιά, τόσο πιο καλά. Γιατί σήμερα λίγο πολύ το τι γίνεται είτε μέσω internet είτε μέσω των περιοδικών το μαθαίνουμε.


Ακριβώς fisherman εννοώ όσο πιό παλιά γίνετε.Έχω συγκεντρώσει αρκετά (μέχρι το 80).Θα ετοιμάσω μια λίστα και θα την ανεβάσω.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 17, 2006, 05:58:26 μμ


Οχι ακριβως ασκηση αλλα παντως τραβηξε το ενδιαφερον του φιλοθεαμονoς κοινου  :wink:

29 & 30 Ιουλιου, 2006. Mihail Kogalniceanu AB (LRCK/CDN), Constanta, Romania.

Photo credit... me.  :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 17, 2006, 06:19:35 μμ
Καταγράφω μια από τις παλαιότερες (εννοώ διασωσμένες σε φωτό).
F-4E της 338Μ στη Γερμανία,  αεροπορική βάση Pferdsfeld (ETSP / closed) τον Μάιο του 1979, σε SQ Exchange με την JaboG 35
Δείτε τις υπέροχες φωτό στο airliners.net
(εάν δεν δουλεύουν τα παρακάτω λινκ, κάντε αναζήτηση στο σιτε με φράση/keyword  "338.Sqd. based at Andravida AB"
http://www.airliners.net/open.file/0165999/L/
http://www.airliners.net/open.file/0166000/L/
http://www.airliners.net/open.file/0166004/L/
http://www.airliners.net/open.file/0165997/L/
http://www.airliners.net/open.file/0165998/L/
http://www.airliners.net/open.file/0166001/L/
http://www.airliners.net/open.file/0166003/L/
http://www.airliners.net/open.file/0165995/L/
http://www.airliners.net/open.file/0165996/L/

από την παλιά καλή εποχή με καμο "βιετναμ" και μπόλικη βρωμιά.
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 17, 2006, 06:21:05 μμ
(Image removed from quote.)

Οχι ακριβως ασκηση αλλα παντως τραβηξε το ενδιαφερον του φιλοθεαμονoς κοινου  :wink:

29 & 30 Ιουλιου, 2006. Mihail Kogălniceanu AB (LRCK/CDN), Constanta, Romania.

Photo credit... me.  :wink:

την εχεις δωσει και σε περιοδικο τη φωτο Κωστα? καπου τη πηρε το ματι μου :)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 17, 2006, 06:43:52 μμ
Οχι, δεν την εχω δωσει πουθενα αλλα δεν ημουν μονος στο ταξιδι αυτο...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: KostasT στις Οκτωβρίου 17, 2006, 09:01:00 μμ
Και αλλο ενα 2005
http://www.florennes-as.be/photos/florennes/Clean%20Hunter%202005/index.html
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Fantasma337 στις Οκτωβρίου 17, 2006, 09:09:04 μμ
Καλά αυτοί οι Ρουμάνοι τόσο άσχετοι είναι??? Δεν βάζουν κορδελλάκια μπροστά από τα αεροπλάνα???

Βασίλη είσαι ο άνθρωπός μου!!! Ένα cross check θα έχει πολύ ενδιαφέρον me thinks...

Κώστα, γιατί δεν έβγαλες τις κοπέλλες μια φωτογραφία μαζί??? 5Φ!!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 17, 2006, 10:00:25 μμ
Καλά αυτοί οι Ρουμάνοι τόσο άσχετοι είναι??? Δεν βάζουν κορδελλάκια μπροστά από τα αεροπλάνα???

Να σου πω, αυτο χωραει πολυ συζητηση. Μπορει απο πλευρα του φωτογραφου να ειναι καταστροφη, μπορει απο την πλευρα των πληρωματων να ειναι πιθανο προβλημα, ομως για τον (απλο) κοσμο ειναι μεγαλη χαρα να μπορει να περπατισει κοντα και απο κατω και να ακουμπησει τα αεροπλανα. Και υαπρχει και αντιλογος σε ολα αυτα. Θα μπορουσε να εχει καγγελα στο μισο μετρο απο το αεροπλανο (η απολυτη φρικη!).

Και φυσικα η κατασταση αυτη μαλλον βολευει τους μοντελιστες με ψηφιακη μηχανη  :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Οκτωβρίου 18, 2006, 10:38:59 πμ
Για αρχή παραθέτω ότι έχω απο Squadron Exchange (πώς μου αρέσει όταν μιλάω Ελληνικά :))

Pferdsfeld 16/5/79

JBG 35
VS
338 ΜΔΒ
   
                F-4E   01528      
   F-4E   01529      
   F-4E   01530      
   F-4E   01532      
   F-4E   01534      

Coltishall (17/6/80 - 26/6/80)
54 Sqn (Jaguar GR1)
VS
345 ΜΔΒ
   
                A-7H   ?      
   A-7H   ?      
   A-7H   ?      
   A-7H   ?      

Volkel 19/6/80 - 20/6/80 προετοιμασία 312 Sqn - 336 MK
   TF-104G   22278/TF-278      

Volkel 2/7/80 - 11/7/80
312 Sqn
VS
336 MK

   F-104G   22317/FG-317      
   F-104G   32715/FG-715      
   F-104G   32720/FG-720      
   TF-104G   22278/TF-278      

Treviso 1981
103 Gruppo (G.91R)
VS
340 M
            

 Gioia del Colle 1982
156 Gruppo (F-104)
VS
335 ΜΔΒ
            

Tarp (16/5/83 - 25/5/83)
2MFG (F-104G)
VS
345 ΜΔΒ

   A-7H   ?      
   A-7H   ?      
   A-7H   ?      
   A-7H   ?      

Brindisi 1983
13 Gruppo (G.91Y)
VS
340 Mira
            

Treviso 1984
103 Gruppo (G.91R) VS
343 Mira
            

Volkel 21/1/84  προετοιμασία 312sqn
335 MK   TF-104G   5733/TF-733      23/2/84?
   F-104G   32713/FG-713      23/2/84?


Volkel (30/3/84 - 4/4/84)
312 Sqn
VS
335 MK

   F-104G   22314/FG-314      4/4/84
   F-104G   32734/FG-734      4/4/84
   TF-104G   5733/TF-733      31/3/84 -4/4/84

Treviso 1985
103 Gruppo (G.91R)
VS
342 ΜΠΚ   
         

Σούδα Ιούνιος 1987
340 ΜΔΒ
VS
306 Sqn

   F-16   J-638      
   F-16   J-642      
   F-16   J-645      
   F-16   J-648      

ʼραξος 1989
335 MK
VS
312 Sqn   
         
            
Istrana 1990
22 Gruppo (F-104)
VS
347 ΜΔΒ
            

Rimini 1991
23 Gruppo (F-104)
VS
349 Μ
            

Norvenich 15/7/92
331 ΜΠΚ VS ?   Mirage 2000EGM   231      

Kleine Brogel (4/93)
23 Sqn (F-16)
VS
340 ΜΔΒ
   A-7   ?      
            
Σούδα (9/9//93)
340 ΜΔΒ
VS
23 Sqn (F-16)

      
Hopsten Ιούλιος 1993
338 ΜΔΒ
VS ?

   F-4E   68-0394      
   F-4E   68-0402      
   F-4E   68-0442      
   F-4E   68-0445      

Volkel (12/7/93 - 14/7/93) προετοιμασία 311 Sqn
332 ΜΠΚ
   Mirage 2000BGM   204      
   Mirage 2000EGM   242      

Volkel (31/8/93)
332 ΜΠΚ
VS
311

   Mirage 2000BGM   202      
   Mirage 2000EGM   240      
   Mirage 2000EGM   242      
   Mirage 2000EGM   244      

Rimini F-104 1994
23 Gruppo
VS
348 ΜΤΑ
            

Cameri F-104 1994
21 Gruppo
VS
335 ΜΒ
            

Pferdsfeld 22/6/94
338 ΜΔΒ
VS
?

   F-4E   71754      
   F-4E   71755      
   F-4E   71758      
   F-4E   71760      

Cottishall 7/94
330Μ
VS
? (Jaguar GR1)

   F-16C   115      
   F-16C   119      
   F-16C   125      
   F-16D   149      

Tarp (3/5//95 - 12/5/95) Tornado IDS
VS
345 ΜΔΒ

   TA-7H   ?      
   A-7H         
   A-7H         
   A-7H         

Memmingen (22/7/96 - August 1996) ?
   F-4E   68-0440      
   F-4E   68-0496   
                F-4E   ?      
   F-4E   ?      

Volkel (29/7/96 - 31/7/96) προετοιμασία 306 Sqn
332 ΜΠΚ
   Mirage 2000BGM   204      
   Mirage 2000EGM   212      

Jever (5/8/96 - 14/8/96)
335 ΜΔΒ
VS ?

               A-7E   159967      
               A-7E   160537      
               A-7E   160560      
               TA-7C   156774      

Volkel (9/9/96 - 20/9/96)
306 Sqn
VS
332 ΜΠΚ

   Mirage 2000BGM   202      
   Mirage 2000EGM   210      
   Mirage 2000EGM   212      
   Mirage 2000EGM   242      

Grazzanise F-104 1997
10 Gruppo
VS
349 ΜΤΑ
            

Buchel August 1997
   A-7   ?      
   A-7   ?      
   A-7   ?      
   A-7   ?      

Τανάγρα 16/9/97
331 ΜΠΚ
VS

   Su-27A   03      
   Su-27A   04      
   Su-30   53      
   Su-30   54      

Trapani F-104 1998
18 Gruppo
VS
342 ΜΠΚ



348 ΜΤΑ Ιούλιος 1998
VS ?(Harrier GR7)
            

Grazzanise F-104 2000
10 Gruppo
VS
337 ΜΠΚ
            

Aviano 7/8/00
510 FS
VS
331 ΜΠΚ
   
                Mirage 2000EGM   211      
   Mirage 2000   219      
   Mirage 2000   227      

Grosseto F-104 2001
9 Gruppo
VS
335 ΜΒ
            

Leeuwarden 29/5/01
322 Sqn
VS
346 M
   F-16C   122      
   F-16C   130      
   F-16D   146      
   F-16D   148      

01.005 ή 02.005 - Orange (Μάϊος 2003)
VS
331 ΜΠΚ

                Mirage 2000BGM   201      
   Mirage 2000EGM   227      
   Mirage 2000EGM   235      
   Mirage 2000EGM   243      

Grazzanise 3/9/03
10 Gruppo
VS
339 ΜΠΚ

   F-4E AUP   01507      
   F-4E AUP   01512      
   F-4E   01503      
   F-4E   71759      

Istrana
Gruppo
VS
336 ΜΒ

   ΤA-7H   161222      31/8/05
   A-7H   159950      31/8/05
   A-7H   159948      31/8/05
   A-7H   159956      31/8/05

? Orange  Απρίλιος 2006
VS
332 ΜΠΚ

   Mirage 2000BGM   202      
   Mirage 2000EGM   210      
   Mirage 2000EGM   232      
   Mirage 2000EGM   236   

Περιμένω την βοηθειά σας προκειμένου να συμπληρώσω τα αρκετά κενά που έχω  :(   
Σύντομα θα ανεβάσω λίστα απο παρουσίες σε ασκήσεις - airshows.



Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 18, 2006, 10:45:55 πμ
Εντυπωσιάστικα... Μακάρι να είχα τις γνώσεις να σε βοηθήσω...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 18, 2006, 06:08:03 μμ
18 & 19 Ιουνιου 2005, Karup AB (EKKA), Denmark



Αλλη μια απο το super, wow, φανταστρουμφικο αρχειο μου  :)

Κωστας ο Μεγαλοπρεπης Μετριοφρων  :lol:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Baron-Rojo στις Οκτωβρίου 19, 2006, 03:51:16 πμ
Κυριοι ας βαλω και εγω το χερακι μου σε αυτη την καλη προσπαθια του Βασιλη....


:arrow:Ξεκιναμε με  Airshows..


Leuchars Airshow 2006 (Σκοτια)

Mirage 2000BG "201" ---- 331 Μ

CIAF <<CZECH INTERNATIONAL AIR FEST>> 2006 ( Brno Τσεχια -- 02 & 03 Σεπτεμβριου 2006)

F-16D Block 30 "148" ---- 346 Μ

Belgian Defense days 2006 (Beauvechain Βελγιο -- 2 μεχρι 3 Σεπτεμβριου 2006)

F-16D Block 50 "081" ---- 347 Μ

Romanian International Airshow 2006 (Mihail Kogalniceanu Ρουμανια --  29-30 Ιουνιου 2006)

T-6A Texan II "038" ---- (361 ή 364 ΜΕΑ διαλεχτε)

Waddington Airshow 2006 (Waddington Μεγαλη Βρετανια -- ???? )

RF-4E Phantom II "7519"  ---- (348 Μ.Τ.Α -- 110 Π.Μ.)

Skrydstrup Airshow 2006 (Skrydstrup Δανια -- 11 Ιουνιου 2006)

F-4E Phantom II AUP "71758"  (339 Μ -- 117 Π.Μ)



:arrow:Ασκησεις και Ανταλαγες Μοιρων...


Istrana ΑΒ (Ιταλια)

348 Μ.Τ.Α. (3 RF-4E Phantom II)  -- 110 Π.Μ.

1. 7519
2. 7506
3. Δεν εχω καταφερει να το διασταυρωσω ακομα


Ample Train 2006 --- Volkel AB ( Ολλανδια )

343 Μ  ( 2 F-16C/D Block 52+ ) -- 115 Π.Μ.

1. 615
2. 500


Briljant Arrow 2006 ---- ( Τα ελληνικα μαχητικα επιχειρουν απο την Skrydstrup ΑΒ στην Δανια )


341 M  (4 F-16C/D Block 50 )  -- 111 Π.Μ

1. 050
2. 054
3. 064
4. 077


Κυριοι αυτα για σημερα... καλο σας βραδυ!

 8)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Corsair_A7 στις Νοεμβρίου 20, 2006, 03:57:09 μμ
Τι λετε τώρα!!! Με τόσες φωτό που έχεις Βασιλη πρέπει να εκδόσεις βιβλίο. Μπράβο σου
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Νοεμβρίου 20, 2006, 04:53:55 μμ
AIR TATTOO 2006  υπηρχαν 2 Α-7.Το ενα ηταν το Τιγρης και το αλλο ηταν με την κανονικη παραλλαγη.Αριθμο δεν θυμαμαι αλλα μπορω να κοιταξω στο σπιτη για της φωτογραφιες που ειχα τραβηξει και να σου τον πω. :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: fisherman στις Νοεμβρίου 23, 2006, 08:15:32 πμ
Το 394 στο Hopsten το 1993, που αναφέρεται στη λίστα του Βασίλη:

http://www.aircraftslides.com/Auction/AuctionDetail.aspx?ID=307760
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Νοεμβρίου 23, 2006, 10:51:46 πμ
Τι λετε τώρα!!! Με τόσες φωτό που έχεις Βασιλη πρέπει να εκδόσεις βιβλίο. Μπράβο σου

Μακάρι να είχα επισκεφτεί όλες τις βάσεις που παραθέτω και να είχα φωτό για βιβλίο.Λίγο δύσκολο πάντως γιατί στις περισσότερες αναφορές που κάνω ήμουν πιτσιρίκος. :lol:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: mmaker στις Νοεμβρίου 23, 2006, 12:31:20 μμ
Μπράβο Βασίλη!
Εξαιρετική δουλειά!!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Viggen_F17 στις Δεκεμβρίου 01, 2006, 06:04:26 μμ
ELITE 2006 (Lechfeld, Γερμανία)

054 F-16C Block 50 341ΜΠΚ, Νέα Αγχίαλος
064 F-16C Block 50 341ΜΠΚ, Νέα Αγχίαλος
077 F-16D Block 50 341ΜΠΚ, Νέα Αγχίαλος

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Viggen_F17 στις Δεκεμβρίου 01, 2006, 07:40:06 μμ
RIAT 2006 (Fairford, Μεγάλη Βρετανία)

158825 A-7E 335MB, ʼραξος Tiger c/s
160867 A-7E 335MB, ʼραξος
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Viggen_F17 στις Δεκεμβρίου 15, 2006, 03:56:25 μμ

Lechfeld (Γερμανία) 15.12.06

159952 A-7H
161220 TA-7H

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Δεκεμβρίου 16, 2006, 07:58:07 μμ
Νέα στοιχεία για την συνεκπαίδευση στο Jever (5/8/96 - 14/8/96)
Τα αεροσκάφοι ήταν:

TA-7C   156774      
A-7E   160560      
A-7Ε   159967      
A-7Ε   160537

που σημαίνει ότι η πληροφορία που είχα για την 345 ΜΔΒ ήταν λάθος καθώς μιλάμε για (TA-7C/A-7E) και μάλλον ήταν η 335 ΜΔΒ

Φωτό απο τα 2 πρώτα (θα ακολουθήσουν και τα άλλα 2 σύντομα :) )εδώ:

http://www.airliners.net/search/photo.search?specialsearch=MILITARY&airlinesearch=Greece+-+Air+Force&distinct_entry=true
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: leopard στις Δεκεμβρίου 16, 2006, 08:02:21 μμ
Εμένα τώρα γιατί μου άρεσαν τα Α-7 όταν είχαν την παραλλαγή μέχρι κάτω δε ξέρω :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Wildcat στις Δεκεμβρίου 16, 2006, 08:18:15 μμ
Κι εμένα ένα πράγμα... :D Με το ανοιχτό γκρί τόσο ψηλά που έχουν συνήθως, μου μοιάζει με βαπόρι έξω απ'το νερό (σάν ίσαλος) :!: :!: :!:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: melpas1013 στις Δεκεμβρίου 17, 2006, 12:19:17 πμ
Γιατί ήταν απλά πιο όμορφα...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: leopard στις Δεκεμβρίου 17, 2006, 12:22:30 πμ
Αυτά να τα ακούσει ο αγαπητός κ. HEATER...
 :wink:
Περιμένω...
 :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: fisherman στις Δεκεμβρίου 18, 2006, 09:28:08 πμ
Βασίλη δεν το βρίσκω στη λίστα σου, οπότε το παραθέτω:

http://myaviation.net/?pid=00894944

Kleine Brogel, Σεπτ. 1993.
Λέει ότι πρόκειται για Squadron exchange, χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για τη Μοίρα, ενώ δεν φαίνονται και τα serial. Δε βλέπω άλλα αεροσκάφη τριγύρω πάντως για να είναι airshow ή άσκηση, εκτός αν πρόκειται για τα τελευταία στη σειρά.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: ramfighter στις Ιανουαρίου 19, 2007, 11:53:40 πμ
μόλις συναντησα μία ωραία φωτογραφία στο airliners.net. Είναι απο το Kleine Bogel 2005:
http://www.airliners.net/open.file/1164715/L/
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: PREDATOR στις Ιανουαρίου 19, 2007, 08:00:56 μμ
Από το TLP πριν λίγες ημέρες... Η 332 Μοίρα πάλι δίνει το παρών με...δικά μας παιδιά! :twisted: :wink:

(http://i75.photobucket.com/albums/i318/predator26/string-tlp.jpg)
(http://i75.photobucket.com/albums/i318/predator26/vampire-tlp.jpg)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: leopard στις Ιανουαρίου 19, 2007, 08:31:45 μμ
Πάλι θα βάλουμε τα γυαλιά στους Ευρωπαίους :!: :!: :!:
Ελπίζω μόνο να μη κουράσουν το βαφτιστήρι μας :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: fisherman στις Ιανουαρίου 24, 2007, 02:24:00 μμ
Το παρακάτω περιστατικό είναι από επίσκεψη ελληνικών A-7 στο Norvenich το 1995 (16-24 Αυγούστου σύμφωνα με το κείμενο):

Παράθεση
16 Αυγούστου
Ένα ελληνικό Α-7Ε της 336 Μοίρας ενεπλάκη σε ένα περιστατικό, χωρίς ευτυχώς
μεγάλες συνέπειες, ενώ βρισκόταν σε ανταλλαγή Μοιρών στη Γερμανία. Τέσσερα
συνολικά Cοrsair, τρία μονοθέσια και ένα διθέσιο TA-7C είχαν μεταβεί στην
αεροπορική βάση Νόρβεχ την περίοδο 16-24 Αυγούστου για κοινή εκπαίδευση με
τη γερμανική JBG 31 που επιχειρεί από εκεί χρησιμοποιώντας Tornado. Στη
διάρκεια της προσγείωσης στο τέταρτο αεροσκάφος (159980) έσκασε ο τροχός
του αριστερού σκέλους. Ο πιλότος του όμως αντέδρασε έγκαιρα διατηρώντας το
αεροπλάνο στον διάδρομο και αποσοβώντας περαιτέρω δυσάρεστες εξελίξεις.
Παρόλα αυτά ο διάδρομος του αεροδρομίου έκλεισε για αρκετές ώρες μέχρις
ότου το Α-7Ε μεταφερθεί στην πίστα στάθμευσης. Το C-130H που συνόδευε τα
Α-7 αναγκάστηκε να προσγειωθεί σε παρακείμενο αεροδρόμιο από όπου τα
απαραίτητα εφόδια που μετέφερε μεταφέρθηκαν στο Νόρβεχ οδικά. Μετά από την
απαραίτητη επισκευή το αεροπλάνο επέστρεψε κανονικά στην Ελλάδα.

Πηγή το αρχείο της Πτήσης: http://library.techlink.gr/ptisi/article.asp?mag=2&issue=155&article=3965

Περισσότερα για τα υπόλοιπα 3 αεροσκάφη δεν γνωρίζω.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: 5leptos στις Ιανουαρίου 24, 2007, 07:02:42 μμ
molis giriso tha exei leptomeri katagrafi sinaderfoi :!:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: PREDATOR στις Ιανουαρίου 25, 2007, 10:51:18 μμ
Αναμένουμε φιλαρακι!!!! :D :D
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: ramfighter στις Φεβρουαρίου 09, 2007, 02:34:19 μμ
Εχουμε πάει και Ελβετία.
http://www.airliners.net/open.file/1172368/L/
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: 5leptos στις Φεβρουαρίου 13, 2007, 11:39:44 πμ
332 ΜΠΚ
ΤLP, FLORENNES BELGIUM
15/1-9/2  2007
A/ΦΗ. Μ-2000 ΕGΜ

S/N.   218,220,222,240
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Fantasma337 στις Φεβρουαρίου 13, 2007, 04:40:13 μμ
Μερικές πληροφορίες από το παρελθόν... Για όποιον ενδιαφέρεται... Για τα δεδομένα της ΠΑ σπάνια πραγματικά προσπάθεια, ρίξτε μια ματιά εδώ:

http://www.haf.gr/el/structure/units/ata/units/115pm/history.asp

Κάντε κλικ στα σχετικά λινκ και θα διαβάσετε αρκετά ενδιαφέροντα...

Υπάρχει και σπανιότατο φωτογραφικό υλικό...



Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: KostasT στις Φεβρουαρίου 13, 2007, 04:49:14 μμ
Ore katebasma pou peftei kai eimai kai stin douleia :lol: :lol: :lol:
Oraios file fantasma :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Fantasma337 στις Φεβρουαρίου 13, 2007, 04:52:54 μμ
Όποιος βρει τα χρώματα για τα tailband και noseband του F-84F κερδίζει σκαλτσούνι!!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: fisherman στις Φεβρουαρίου 13, 2007, 09:18:49 μμ
Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που σχολίαζα ότι επίσημα στη σελίδα της ΠΑ από την 115 πετάνε ακόμα Corsair. Τελικά είμαστε χώρα των άκρων. Από τις 3 γραμμές κειμένου, πήγαμε σε ένα εκτενέστατο κείμενο και φωτογραφικό υλικό που ούτε περίμενα ότι υπάρχει. Απλά μπράβο σε όποιον το έφτιαξε. Μένει τώρα να δούμε το ίδιο και για τις άλλες μονάδες.

Το παραπάνω λινκ που έδωσε ο Νίκος θα μας απασχολήσει αρκετά. Έχει πολύ πράμα που χρειάζεται συζήτηση.... Μήπως να ανοίξουμε άλλο topic για να μη βγαίνουμε off-topic εδώ?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Double Ugly στις Φεβρουαρίου 13, 2007, 09:23:41 μμ
Το είδα κι εγώ πριν μερικές μέρες και δεν το πίστευα!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: fisherman στις Φεβρουαρίου 15, 2007, 05:54:24 μμ
Αν και πιθανότατα πρόκειται για άσκηση ναυτιλίας και όχι κάποια άσκηση ή ανταλλαγή Μοιρών, αυτή η φωτό από το Aviano είναι πολύ καλή. Οι Κουρσάροι πήγανε για σκι...

http://www.airliners.net/open.file/1174930/L/
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Fantasma337 στις Φεβρουαρίου 15, 2007, 09:10:32 μμ
O Grondstein xanaxtypa!

H 629 sto Landsberg (- Penzing) (ETSA), Germany, September 10, 1977
http://www.airliners.net/open.file/0308021/M/
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Viggen_F17 στις Φεβρουαρίου 28, 2007, 10:28:26 πμ

23.02.2007

Lechfeld (Γερμανία)

Α-7H 159965
TA-7H 161218

Τίτλος: 347 Μ & TLP 2007-2
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Μαρτίου 06, 2007, 08:24:10 μμ
Προσγειώθηκαν χθές στην αεροπορική βάση Florennes 2 F-16C (57,63) της 347 Μ.θα παραμείνουν μέχρι το τέλος Μαρτίου ενώ σε 2 εβομάδες θα αφιθχούν άλλα 2 F-16.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Fantasma337 στις Μαρτίου 17, 2007, 12:53:44 πμ
Παράθεση
HAF inbound ETSB via LIPA
Posted by: "AWACY003@spamguard@aol.com" awacy
Fri Mar 16, 2007 10:23 am (PST)
Hallo,
HAF 330 3 F-16 115/119/145 arrived at Bόchel. Came in via Aviano.
rgds

PE


ed. Telika phgan gia thn STEADFAST NOON
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Viper στις Μαρτίου 23, 2007, 12:41:35 πμ
Συμμετοχή της Π.Α. στην άσκηση ΄STEADFAST NOON 2007΄ (SFNN 07)   (19/3/2007)

Από την Παρασκευή 16/3/2007 έχουν μετασταθμεύσει στην αεροπορική βάση BUCHEL της Γερμανίας, για συμμετοχή στην άσκηση ΄STEADFAST NOON 2007΄ (SFNN 07), τρία (3) α/φη F-16 Blk 30 της 111ΠΜ/330Μ.

Η SFNN είναι ετήσια αεροπορική άσκηση του ΝΑΤΟ, η οποία φέτος θα εκτελεστεί από 19-23 Μαρτίου 2007 με συμμετοχή διαφόρων συμμαχικών αεροπορικών δυνάμεων.

Στο κλιμάκιο της Ελληνικής αποστολής μετέχουν τρία (3) α/φη F-16 Blk 30 της 111ΠΜ/330Μ με προσωπικό που αποτελείται από πέντε (5) Ιπταμένους και τέσσερις (4) τεχνικούς.

Η αναδίπλωση της Ελληνικής αποστολής θα γίνει την Παρασκευή 23/3/2007.








 :arrow: http://www.haf.gr/el/news.asp?id=1012
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: Double Ugly στις Μαρτίου 30, 2007, 12:19:32 πμ
http://www.airliners.net/open.file/1192125/L/
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: mmaker στις Απριλίου 22, 2007, 08:52:09 πμ
http://www.916-starfighter.de/Large/Stars/wH302.htm

Το πρώτο αεροσκάφος που κατασκεύασε η Canadair,και έλαβε μέρος στο Tigermeet του 1972.
Δείτε τα "σημάδια" από Τίγρη κάτω και πίσω απ το κόκπιτ και στην ουρά!
ʼξιο προσοχής και οι πτερυγικές δεξαμενές!!!
-------------------------------------------------------------------------
http://www.916-starfighter.de/Large/Stars/wH781.htm

Απ τις ελάχιστες έγχρωμες φωτό Ελληνικών F-104 με ADC Grey,το συγκεκριμένο όπως λέει έλαβε και αυτό μέρος σε Tigermeet το 1974...
 
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Lman στις Μαΐου 19, 2007, 02:48:57 πμ
επίσκεψη των Mirage F-1CG  στο Ramstein της Γερμανίας το 1981:

http://www.airliners.net/open.file?id=1211954&size=L&width=1024&height=695&sok=JURER%20%20%28nveyvar%20YVXR%20%27Terrpr%20-%20Nve%20Sbepr%25%27%29%20%20BEQRE%20OL%20cubgb_vq%20QRFP&photo_nr=2&prev_id=1211955&next_id=1208061

http://www.airliners.net/open.file?id=1211955&size=L&width=1024&height=695&sok=JURER%20%20%28nveyvar%20YVXR%20%27Terrpr%20-%20Nve%20Sbepr%25%27%29%20%20BEQRE%20OL%20cubgb_vq%20QRFP&photo_nr=1&prev_id=&next_id=1211954
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Μαΐου 19, 2007, 10:59:01 πμ
Συμμετοχή της Π.Α. στην άσκηση ΄STEADFAST NOON 2007΄ (SFNN 07)   (19/3/2007)

Από την Παρασκευή 16/3/2007 έχουν μετασταθμεύσει στην αεροπορική βάση BUCHEL της Γερμανίας, για συμμετοχή στην άσκηση ΄STEADFAST NOON 2007΄ (SFNN 07), τρία (3) α/φη F-16 Blk 30 της 111ΠΜ/330Μ.

Η SFNN είναι ετήσια αεροπορική άσκηση του ΝΑΤΟ, η οποία φέτος θα εκτελεστεί από 19-23 Μαρτίου 2007 με συμμετοχή διαφόρων συμμαχικών αεροπορικών δυνάμεων.

Στο κλιμάκιο της Ελληνικής αποστολής μετέχουν τρία (3) α/φη F-16 Blk 30 της 111ΠΜ/330Μ με προσωπικό που αποτελείται από πέντε (5) Ιπταμένους και τέσσερις (4) τεχνικούς.

Η αναδίπλωση της Ελληνικής αποστολής θα γίνει την Παρασκευή 23/3/2007.



Λάμπρο να συμπληρώσω ότι συμμετέχει και ένα C-130H  ::salut::

 
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Μαΐου 23, 2007, 04:17:46 μμ
H 346 σταμάτησε Aviano on its way to Schleswig gia thn askhsh Noble Award(klp) , κι ένα C-27(4121) sto Lyneham.

http://www.flugzeugforum.de/forum/showthread.php?t=39710&page=2

Παράθεση
HAF 346 numbers are: 118, 138 and 149(D) for sure. 120 at 99%
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=32049
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Baron-Rojo στις Μαΐου 25, 2007, 10:38:24 μμ
Πολυ καλησπερα σας κυριοι...

Αναφορικα με την Ασκηση Noble Award 2007 που ανεφερε ο Νικος....

Να σας πω δυο πραγματακια ακομα.

Tα αεροσκαφη της 346 Μ Ιασων ειχαν ως βαση την αεροπορικη βαση του Schleswig/Jagel απο που επιχυρει η Aufklärungsgeschwader 51 "Immelmann" (Μοιρα Αναγνωρισης) της Γερμανικης Πολεμικης Αεροποριας, με αεροσκαφη Tornado 2000 ECR.

Tα ελληνικα γερακια που βρεθηκαν στην Γερμανια ηταν :  3 F-16C Block 30 ( S/N: 120,138,118) & F-16D Block 30 (S/N 149)

Eπισης πρεπει να αναφερθει οτι στην ασκηση Noble Award 2007 ελαβε μερος εκτος απο την 346 Μ και η γνωστη στους Ευρωπαικους Ουρανους 356 ΜΤΜ με εναν απο τους Ηρακληδες της.

Το αεροσκαφος ηταν ενα C-130 (S/N 752 για βοηθατε ομως αγαπητοι συναδελφοι αν το 752 ειναι Β η Η).

Ο δε Ηρακλης επιχειρουσε απο την αεροπορικη βαση του Hohn,απο οπου επιχειρει η Lufttransportgeschwader 63 (Μ.Τ.Μ) της Γερμανικης Πολεμικης Αεροποριας με αεροσκαφη C-160 Transall και ελικοπτερα UH-1D.

 ::salut:: ::salut::

 8)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Μαΐου 25, 2007, 10:43:23 μμ
752 C-130H c/n 4734
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Baron-Rojo στις Μαΐου 25, 2007, 10:47:20 μμ
752 C-130H c/n 4734

 :shock:

Αυτο θα πει ταχυτητα...........

Thanks Κωστα!


 8)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Μαΐου 30, 2007, 11:14:11 μμ
To Mirage 2000BGM  (202) της 332 ΜΠΚ άνοιξε την αυλαία τών συμμετοχών της ΠΑ για την 2007 "airshow season" συμμετέχοντας στήν Pratica di Mare 2007 που πραγματοποιήθηκε 26-27/5/07.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: leopard στις Ιουνίου 16, 2007, 12:04:02 πμ
Ένας αρματάς σας ενημερώνει για την παρουσία της Π.Α. μας στο εξωτερικό :!:

http://www.arcforums.com/forums/air/index.php?showtopic=123259
http://www.arcforums.com/forums/air/index.php?showtopic=82203&st=1320

 :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: leopard στις Ιουνίου 16, 2007, 12:09:55 πμ
Τί γυρεύουν F16 στη Γαλλία :?:

http://pics-aeronef.discutfree.com/Photographies-c1/aviation-moderne-f1/General-Dynamics-F16-Falcon-t79-200.htm

 :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουνίου 18, 2007, 02:51:09 πμ
To Α-7Ε 160560, ο Τίγρης και ο Σπαρτιάτης 4122 χτες στο Geilenkirchen, 25 χρόνια ΝΑΤΟ AWACS
http://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=latest&offset=3
http://forums.airshows.co.uk/cgi-bin/ukarboard/ikonboard.cgi?s=b4b8bf8aaa6fd7ecd8aaab023af2615b;act=ST;f=10;t=33635
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουνίου 22, 2007, 05:54:54 μμ
To 7519 στο Aviano στις 8 Ιουνίου 2007


Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: nick2 στις Ιουνίου 22, 2007, 07:12:25 μμ
        Τί όμορφα που είναι να τα βλέπεις να "οργώνουν" όλη την Ευρώπη.


        Βέβαια αν είσαι ʼγγλος,Ιταλός,Γερμανός ή Δυτικοευρωπαίος βρε αδερφέ έχεις δικαίωμα να πας να τα καμαρώσεις να πετούν.
 
        Αν είσαι Έλληνας μπορείς να ανεβείς στον Λυκαβητό την 25η Μαρτίου. :evil: :evil:



        Ποιό Σαββατοκύριακο είπαμε είναι ο Αρχάγγελος.  ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::


        ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕ  :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Boomer στις Ιουνίου 22, 2007, 07:19:44 μμ
        Τί όμορφα που είναι να τα βλέπεις να "οργώνουν" όλη την Ευρώπη.


        Βέβαια αν είσαι ʼγγλος,Ιταλός,Γερμανός ή Δυτικοευρωπαίος βρε αδερφέ έχεις δικαίωμα να πας να τα καμαρώσεις να πετούν.
 
        Αν είσαι Έλληνας μπορείς να ανεβείς στον Λυκαβητό την 25η Μαρτίου. :evil: :evil:



        Ποιό Σαββατοκύριακο είπαμε είναι ο Αρχάγγελος.  ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::


        ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕ  :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Πές τα ρε Νικόλα.Πές τα
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Ιουνίου 22, 2007, 09:56:43 μμ
Τελικός προορισμός του 7519 ήταν το airshow στο Aalborg αλλά τεχνικά προβλήματα το καθήλωσαν στο Aviano και τελικά επέστρεψε στην 110 ΠΜ. ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουνίου 26, 2007, 03:57:24 πμ
Lechfeld, Thursday 21-06-2007

747 C-130H 356MTM

500 F-16C 343Mira

509 F-16C 343Mira

618 F-16D 343Mira

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Ιουνίου 26, 2007, 10:34:19 πμ
http://www.devon-aviation.nl/Elite2007report.html

Εδώ οι πρώτες φωτογραφίες από την ELITE 2007 στην οποία συμμετέχει για 1η φορά η 343 Μ  ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουνίου 30, 2007, 04:30:01 πμ
HAF F4 at Waddington CNL due to emergency landing at Aviano this morning Jun 28
http://i173.photobucket.com/albums/w51/tonno1970/HAF_F4E_01510_338MIRA.jpg

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Ιουνίου 30, 2007, 02:55:43 μμ
Και με το αγκιστρο κατω..
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: PanPan στις Ιουνίου 30, 2007, 09:32:34 μμ
Τι είναι αυτό στη ράχη του;;; RAT???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Λέτε να χει;
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Ιουνίου 30, 2007, 11:44:57 μμ
Σε καποιο αλλο post αν θυμαμαι καλα ειχε φωτος απο F-4E με το RAT.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: PanPan στις Ιουνίου 30, 2007, 11:57:40 μμ
Σε καποιο αλλο post αν θυμαμαι καλα ειχε φωτος απο F-4E με το RAT.

Σωστά, αλλά εγώ ξέρω ότι RAT έχουν μόνο τα RF... :?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: mmaker στις Ιουλίου 01, 2007, 09:27:00 πμ
Παιδιά ας το συζητήσουμε κάπου αλλού αυτό!
Δύο φωτό από Mirage F-1 στο Ramstein το 1981!
http://www.airliners.net/open.file?id=1211955&WxsIERv=Qnffnhyg%20Zventr%20S1PT&Wm=0&WdsYXMg=Terrpr%20-%20Nve%20Sbepr&QtODMg=Enzfgrva%20%28-%20Ynaqfghuy%29%20%28EZF%20%2F%20RGNE%29&ERDLTkt=Treznal&ktODMp=Nhthfg%201%2C%201981&BP=1&WNEb25u=Rq%20Tebraraqvwx&xsIERvdWdsY=114&MgTUQtODMgKE=N%20Terrpr%20NS%20Zventr%20S1P%20ba%20gur%20fgngvp%20ng%20Enzfgrva%20va%201981.%20Guvf%20nvepensg%20vf%20abj%20cerfreirq%20ng%20Gnanten%20NO%2C%20Terrpr.&YXMgTUQtODMgKERD=920&NEb25uZWxs=2007-05-18%2017%3A51%3A39&ODJ9dvCE=&O89Dcjdg=94&static=yes&width=1024&height=695&sok=JURER%20%20%28nveyvar%20%3D%20%27Terrpr%20-%20Nve%20Sbepr%27%29%20%20beqre%20ol%20cubgb_vq%20QRFP&photo_nr=24&prev_id=1216120&next_id=1211954&size=L
http://www.airliners.net/open.file?id=1211954&WxsIERv=Qnffnhyg%20Zventr%20S1PT&Wm=0&WdsYXMg=Terrpr%20-%20Nve%20Sbepr&QtODMg=Enzfgrva%20%28-%20Ynaqfghuy%29%20%28EZF%20%2F%20RGNE%29&ERDLTkt=Treznal&ktODMp=Nhthfg%201%2C%201981&BP=1&WNEb25u=Rq%20Tebraraqvwx&xsIERvdWdsY=138&MgTUQtODMgKE=N%20Terrpr%20NS%20Zventr%20S1P%20ba%20gur%20fgngvp%20ng%20Enzfgrva%20va%201981.%20Guvf%20nvepensg%20vf%20abj%20fgberq%20ng%20Gnanten%20NO%2C%20Terrpr.&YXMgTUQtODMgKERD=724&NEb25uZWxs=2007-05-18%2017%3A51%3A39&ODJ9dvCE=&O89Dcjdg=&static=yes&width=1024&height=695&sok=JURER%20%20%28nveyvar%20%3D%20%27Terrpr%20-%20Nve%20Sbepr%27%29%20%20beqre%20ol%20cubgb_vq%20QRFP&photo_nr=25&prev_id=1211955&next_id=1208061&size=L
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: PanPan στις Ιουλίου 01, 2007, 11:15:29 μμ
Λοιπόν αυτό το F-1 με το ανοιχτό πλαίσιο καλύπτρας αχνοφαίνεται και σε φωτό στο λεύκωμα της μοίρας.... Είναι από αντικατάσταση καλύπτρας;;;
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: F-16rhs στις Ιουλίου 02, 2007, 12:53:26 πμ
Σιγουρα ειναι κατι τετοιο...
Τα εργοστασιακα parts των αεροσκαφων ερχονται αβαφτα παντα...
Μην ξεχνατε πως παλια (ακομα και σημερα) μπορει να δειτε σε καποια ΜΣΒ F-16 ή M-2000 με κιτρινωπα (Εργοστασιακο ασταρι) Stabilitors ή ακομα και rudders...
Ολο αυτο μεχρι να βαφτουν... ;-)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Ιουλίου 02, 2007, 01:57:01 μμ
Σε καποιο αλλο post αν θυμαμαι καλα ειχε φωτος απο F-4E με το RAT.

Σωστά, αλλά εγώ ξέρω ότι RAT έχουν μόνο τα RF... :?

Τα F-4E δεν έχουν RAT. Και αυτό στην φωτογραφία δεν είναι RAT. Είναι η υποδοχή για το boom του εναέριου ανεφοδιασμού, σύστημα που πάντα διέθεταν τα Ελληνικά Phantom. Είναι ανοικτό στην περίπτωση μας για να γίνει αποσυμπίεση των δεξαμενών καύσιμου.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Ιουλίου 08, 2007, 12:48:19 μμ
Οι πρώτες φωτό F-16C Block 52+ με JHMCS (από ELITE 2007) δείχνουν ότι το σύστημα έγινε επιχειρησιακό  ::icon_thumright::

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=639549

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=645793
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουλίου 15, 2007, 03:57:33 πμ
Οι πρώτες φωτό F-16C Block 52+ με JHMCS (από ELITE 2007) δείχνουν ότι το σύστημα έγινε επιχειρησιακό  ::icon_thumright::

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=639549

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=645793

Όχι απαραίτητα...

Παράθεση
Two HAF F-4's arrived today (προχτές Παρασκευή)  @ Kleine Brogel. 01512 and 01525


Από την 338
http://i173.photobucket.com/albums/w51/tonno1970/01525.jpg
http://i173.photobucket.com/albums/w51/tonno1970/01512.jpg
http://italy-mil-aviation.forumfree.net/?t=18562451
Τίτλος: ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΣΤΟ RIAT
Αποστολή από: trelas3 στις Ιουλίου 15, 2007, 11:37:14 μμ
BEST OF SHOWTο  ΕΛΛΗΝΙΚΟ   C130 κερδισε το πρωτο βραβειο στην Αγγλια στο RIAT ::flag-greece:: ::award_1:: ::award_1::
 ::avgreekflag5pn:: ::planeemoticon:: ::icon_pidu:: ::drumstel:: ::cop:: ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse:: ::danseuse::

EYΓΕ 
ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΜΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ
Τίτλος: ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΣΤΟ RIAT
Αποστολή από: Corto στις Ιουλίου 15, 2007, 11:45:26 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::salut::ΜΠΡAΒΟ!!! ::salut:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Double Ugly στις Ιουλίου 15, 2007, 11:46:18 μμ
ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ Η... ΓΚΛΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΣΟΛΙΑ!!! ::1st::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: mmaker στις Ιουλίου 15, 2007, 11:51:57 μμ
Μπράβο στα παιδιά!!!
 ::salut:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Wildcat στις Ιουλίου 15, 2007, 11:53:29 μμ
Μπράβο! ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
ʼντε και του... χρόνου :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Ιουλίου 16, 2007, 07:40:52 πμ
 ::award_1::   ::avgreekflag5pn:: ... και του χρόνου  ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Ιουλίου 16, 2007, 10:38:52 πμ
::award_1::   ::avgreekflag5pn:: ... και του χρόνου  ::salut::

Με ένα C-130 "all paint special" για να παραμείνει το βραβείο στήν 356 ΜΤΜ  ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Xristos στις Ιουλίου 16, 2007, 10:46:16 πμ
μπράβο στην 356! υπάρχει κανένα λίνκ ρε παιδιά?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: 117tacan στις Ιουλίου 16, 2007, 02:25:43 μμ
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::1st:: ::kerasma::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: jogiav στις Ιουλίου 16, 2007, 02:42:42 μμ
Μπράβο στα παληκάρια μας!!!

 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
 ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: melpas1013 στις Ιουλίου 16, 2007, 05:47:28 μμ
Να περάσει ο επόμενος...  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Ιουλίου 17, 2007, 01:56:44 πμ
Εκτός απο τα 2 F-4E AUP (01512,01525) της 338 Μ που απο την Παρασκευή 13/7/07  βρίσκονται στο Kleine Brogel έφτασαν την Δευτέρα 16/7/07 2 F-16C 113, 119 της 330 Μ και τα A-7Ε 160560,TA-7C 156774 της 335 ΜΒ.Δέν θυμάμαι ανάλογη περίπτωση συμμετοχής αεροσκαφών απο 3 μοίρες σε κάποια εκδήλωση  ::eusa_clap:: .

Εύχομαι να συνεχιστεί  ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουλίου 18, 2007, 05:25:23 μμ
Είναι παρήγορο ότι η ΠΑ έστω και καθυστερημένα, κατάλαβε το τί σημαίνει για την προβολή της και το ηθικό του προσωπικού της, τόσο η συχνή παρουσία της σε airshows στο εξωτερικό, όσο και η έγκριση από τα προϊστάμενα κλιμάκια, επετειακών παραλλαγών...

 ::eusa_clap:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: 337.x στις Ιουλίου 18, 2007, 10:09:17 μμ
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΠΡΑΒΟ ΜΕ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΚΟΡΔΕΛΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΕ ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ   ::proskino:: ::award_1:: ::Alcooli5:: ::icon_antegeia:: ::good_job_smilie:: ::avgreekflag5pn::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Αυγούστου 08, 2007, 12:08:54 πμ
Kαι μερικές φώτο από ΚΒ

http://forums.airshows.co.uk/cgi-bin/ukarboard/ikonboard.cgi?s=3c9335b2b986fac47ab65cf39cd9a57f;act=ST;f=9;t=35217


Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επ&
Αποστολή από: mystras στις Αυγούστου 24, 2007, 09:07:44 πμ
T-6A της 361 MEA (στην πιο μακρυνή , μέχρι τώρα αποστολή αποστολή του τύπου) , στο Βέλγιο στο αεροδρόμιο του Koksijde (EBFN), συμμετέχοντας στην "Defence Day"  29 Ιουν - 1 Ιουλ  2007 ::planeemoticon:: ::award_1:: ::award_1:: ::award_1:: ::planeemoticon::

http://s227.photobucket.com/albums/dd134/xrepis/?action=view&current=IMG_6504.jpg
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Αυγούστου 25, 2007, 11:34:19 πμ
Παντως στο Kecskemet ηταν να πανε δυο Α-7 και... ακυρωσαν την τελευταια μερα πριν το show.  :(
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Baron-Rojo στις Σεπτεμβρίου 01, 2007, 04:55:30 μμ
To 232 της 332 ΜΠΚ στην Palma de Mallorca!!!
Τι εκαναν εκει βρε σεις??Cross Country ?????

http://www.airliners.net/open.file/1246498/L/

 8)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Σεπτεμβρίου 02, 2007, 11:05:06 μμ
Από αύριο 2 RF-4 και 4 F-16 της 340 θα είναι στη Νορβηγία για την άσκηση Bold avenger ένώ η 335 επιστρέφει στο Arctic Tiger Meet, επίσης στη Νορβηγία...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Σεπτεμβρίου 11, 2007, 11:34:50 μμ
Palma 10th September
The following Greek A F departed, this morning.

616 F-16D.
617 F-16D.
339 TA-7.
489 TA-7.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επ&
Αποστολή από: Costas 1/72 στις Σεπτεμβρίου 13, 2007, 02:51:48 μμ
Συμμετοχή της ΠΑ στην BOLD AVENGER 2007 (NATO air exercise)
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
Source link (http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=120030)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 13, 2007, 03:27:26 μμ
πολύ ωραίες οι φώτο Κώστα  ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

η σκακιέρα βλέπω επεκτάθηκε  ::icon_thumright:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 13, 2007, 03:36:00 μμ
Το σχόλιο στο link το είδατε;;


"PS: Greek F-16's look Bad-ass"

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 13, 2007, 03:37:05 μμ
Αλλά το καλύτερο είναι η απάντηση που πήρε από τον Σαλονικιό:


"They don't just look, they ARE bada$$."
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Costas 1/72 στις Σεπτεμβρίου 13, 2007, 07:19:26 μμ
Ο Σαλονικιός σας ευχαριστεί για τα καλά σας λόγια!




(Ναι ο Dark Avenger είναι το alter ego του Costas 1/72) :twisted:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Baron-Rojo στις Σεπτεμβρίου 29, 2007, 03:04:30 μμ
Με 4 A-7E της 335 Μ <<Τιγρης>> συμμετεχη η Πολεμικη μας Αεροπορια στο γνωστο Tiger Arctic Meet 2007 στην Νορβηγια!
Ενα απο αυτα ειναι ο γνωστος πλεον σε ολους μας Τιγρης!Τα αλλα 3 αεροσκαφη, πρως μεγαλη μου εκπληξη οταν τα αντικρισα στην τελικη του Ραμσταιν(Ramstein) στο καθετο σταθερο τους ειχαν και αυτα διακριτικα Τιγρη(ας το πω ετσι).
Ειδου καποιες φωτογραφιες....Και μια με τον Τιγρη με κατεβασμενο το Hook.....

http://www.jc-images.de/
(λιγο μετα την αρχη)

Δεν καταφερα να δω ποιο μεταγωγικο τα συνοδευε!Αλλα σημφωνα με πληροφοριες μεχρι την Νορβιγια τους πηγε το <<752>> η αλλιος ο επετιακος Ηρακλης!

Tωρα το Ραμσταιν(Ramstein) αποτελεσαι ενδιαμεσο σταθμο για την ελληνικη αποστολη η οποια ειχε προορισμο την Νορβιγια!Μετα το ανεφοδιασμο/ σταθμο των αεροσκαφων το ταξιδι συνεχηστικε για την Νορβιγια με ενα δυσαρεστο γεγονος βεβαια!Που ηταν καποιο μηχανικο προβλημα στον επετιακο Τιγρη πραγμα που τον αναγκασε να επιστεζη για να αγκαστικη προσγειοση στο Ραμσταιν(Ramstein) οπου κατα την προσγειωση που εγινε με Hook εσκασε ενας απο τους τροχους και το αεροσκαφος ευτιχος σωω σταματησε στο διαδρομο του αεροδρομιου με αποτελεσμα η βαση του Ραμσταιν(Ramstein) να παραμ,ηνει κληστη για 2 ωρες!


Για την Ιστορια τα αεροσκαφη ηταν...

156787
159645
160728
158825

Αυτα τα νεα κυριοι.....



 8) ::salut::


Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 29, 2007, 03:15:02 μμ
Γιώργο, για κάποιο λόγο δεν φαίνονται οι φώτος  :roll:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Baron-Rojo στις Σεπτεμβρίου 29, 2007, 03:33:36 μμ
Γιώργο, για κάποιο λόγο δεν φαίνονται οι φώτος  :roll:

Δημητριε για τσεκαρε το λινκ που εβαλα τωρα!!!!

 8)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 29, 2007, 03:42:32 μμ
Γιώργο, για κάποιο λόγο δεν φαίνονται οι φώτος  :roll:

Δημητριε για τσεκαρε το λινκ που εβαλα τωρα!!!!

 8)

 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 29, 2007, 05:15:29 μμ
Ευχαριστούμε για το link!

Το θέμα αυτό συζητήθηκε το προηγούμενο Σαββάτο στη γνωστή γιάφκα.  :wink:

Αυτό που μου την δίνει είναι ότι οι «έξω» έχουν περισσότερες ευκαιρίες να φωτογραφίσουν τα δικά μας από ότι εμείς εδώ.  :(

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Baron-Rojo στις Σεπτεμβρίου 30, 2007, 07:08:05 μμ
Δειτε δειτε πραγμα....
Δεν λεω μικρα αλλα παμε Νορβιγια......!!!!!

 :arrow: http://www.flugzeugbilder.de/show.php?id=675526

 :arrow: http://www.flugzeugbilder.de/show.php?id=675525

@phantom phixer: Οτι θελεις εχει ο μπαξες, αμα λαχει παμε και μια Ιταλια να τυχει και ακουσουμε κατι για Ghost's made in L........!! ::glossa:: :mrgreen:

 8)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Baron-Rojo στις Οκτωβρίου 01, 2007, 12:22:31 μμ
Πηγαμε και στο γνωστο CIAF 2007 που γηνεται στο  Brno - Turany της Τσεχιας!

Απο τις σπανιες φορες που βγαινει εκτος χωρας και παει κυριος ανατολικο μπλοκ.... :mrgreen:

Ενα Τ-6Α απο την 120 ΠΕΑ της Καλαματας!


 :arrow: http://www.airliners.net/open.file/1274630/L/
 :arrow: http://www.airliners.net/open.file/1270994/L/

 8) ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Jet72 στις Οκτωβρίου 01, 2007, 01:06:15 μμ
Ο Σαλονικιός σας ευχαριστεί για τα καλά σας λόγια!

Καλά, είναι γνωστό ότι δεν παίζεστε γενικώς...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Οκτωβρίου 01, 2007, 08:07:43 μμ
Για δειτε και αυτο το Link: http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=121105

Ακρως εντυπωσιακες απογειωσεις, οπως βεβαια και οι κασκες

&οι γειτονες ομως ειχαν εμπνευση....
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: 337.x στις Οκτωβρίου 01, 2007, 10:17:54 μμ
ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΙΕΣ FOTO  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: FOX-3 στις Οκτωβρίου 01, 2007, 11:22:42 μμ
 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 02, 2007, 12:04:29 πμ
Για δειτε και αυτο το Link: http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=121105

Ακρως εντυπωσιακες απογειωσεις, οπως βεβαια και οι κασκες

&οι γειτονες ομως ειχαν εμπνευση....

μαγκες οι τουρκαλαδες στο tiger meet :!:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 02, 2007, 09:55:54 πμ
Και θυμάστε ποιά καλή μοίρα είναι αυτή, ναί?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: DJ ANAS στις Οκτωβρίου 02, 2007, 11:12:48 πμ
Ουτε πρακτορες του FPI να ημασταν.Φανταστηκες εικονες. ::eusa_clap::
Gruss an Baron-Rojo von Nürnberg nach Fürth
Tasos ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Οκτωβρίου 02, 2007, 01:00:21 μμ
μαγκες οι τουρκαλαδες στο tiger meet :!:

Σου κάνει εντύπωση  :?: Συμμετέχουν ανελλειπώς απο το 1998 (1998,2000-2007).Το 2005 διοργάνωσαν οι ίδιοι την εκδήλωση.

Εμένα πάντως αυτό που μου προκαλεί περισσότερη εντύπωση είναι πώς δέν το σκέφτονται να βάψουν επετειακά ακόμα και τα πιό σύγχρονα τους μαχητικά (F-16 Block 50)  ::icon_thumright::. Εμείς πήγαμε με τον Τίγρη του 2005.Δέ λέω είναι ιστορική στιγμή που συμμετέχουμε και μάλιστα με "Τιγρέ" αεροσκάφος αλλά δέν σάς κρύβω πώς είχα την ελπίδα πώς θα είχαμε κάποια έκπληξη TA-7C Τίγρη  :(.

Πάντως η ηγεσία της ΠΑ πρέπει να αντιμετωπίσει ακόμα πιό ριζοσπαστικά το θέμα.Όταν άλλες αεροπορίες δέν "κολλάνε" στο να βάψουν επετειακά αεροσκάφοι του κουτιού (Rafale) δέν μπορώ να καταλάβω γιατί εμείς σκεφτόμαστε να βάψουμε ένα δεύτερο απο τα 100 A-7 Corsair που έχουμε και που σε λίγα χρόνια θα αποσυρθούν  :roll: :(
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Baron-Rojo στις Οκτωβρίου 02, 2007, 03:34:55 μμ


Εμείς πήγαμε με τον Τίγρη του 2005.Δέ λέω είναι ιστορική στιγμή που συμμετέχουμε και μάλιστα με "Τιγρέ" αεροσκάφος αλλά δέν σάς κρύβω πώς είχα την ελπίδα πώς θα είχαμε κάποια έκπληξη TA-7C Τίγρη  :(.


Iστορικη στιγμγη οπως λες Βασηλη αλλα την μπιχτη την ριχνεις για τον Τιγρη του 2005!
Μαλλον δεν ειδες καποιες φωτογραφιες που ποσταρα παραπανω!
Η 335 πηγε με 4 αεροσκαφη που ολα ειχαν κατι σε Τιγρε πανω!!!

 8)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Οκτωβρίου 02, 2007, 03:53:27 μμ
Iστορικη στιγμγη οπως λες Βασηλη αλλα την μπιχτη την ριχνεις για τον Τιγρη του 2005!
Μαλλον δεν ειδες καποιες φωτογραφιες που ποσταρα παραπανω!
Η 335 πηγε με 4 αεροσκαφη που ολα ειχαν κατι σε Τιγρε πανω!!!

 8)

Όχι φίλε μου καμία μπηχτή.Απλά ο Τίγρης ήταν να συμμετάσχει στο περσινό Tiger Meet.
Αυτό που θέλω να πώ είναι πώς είναι πασίγνωστο το συγκεκριμένο Αρχάγγελλος 2005,RIAT 2006,RIAT 2007,Geilenkirchen 2007 και εδώ που τα λέμε μετά απο 2 χρόνια τα χρώματα έχουν ξεθωριάσει κάπως  :(.Όλες οι άλλες χώρες συμμετείχαν με αεροσκάφοι που εμφανίζονταν γα 1η φορά.Γι αυτό λέω πώς περίμενα κάποιο TA-7C (άν έχεις το ΗΑF Yearbook 2006  θα καταλαβαίνεις τι εννοώ).Όσον αφορά για τα υπόλοιπα ήταν απο τα πιό λιτά διακοσμημένα της εκδήλωσης.
Του χρόνου Γερμανία ελπίζω σε δυναμικότερη συμμετοχή  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Οκτωβρίου 03, 2007, 02:03:07 πμ
Παράθεση
Παράθεση
μαγκες οι τουρκαλαδες στο tiger meet :!:

Τα τελευταια χρονια ολο και πιο συχνα :evil: :evil: :evil:

Αυτο λέγεται Στρατιωτική Διπλωματία και προώθηση της Εξωτερικής πολιτικής μιας χώρας δια μέσω της Αεροπορίας...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: black Hawk στις Οκτωβρίου 03, 2007, 11:51:22 μμ
Poio Tiger Meet...?
edo pigane sthn mhtera olon ton askiseon, sthn vash ton vaseon. To Air Warfare Center ths USAF, milame gia tonnous typomenoou xartiou sta tactics kai sta doctrines...

oi anthropoi travixan poreia dytika kai eftasan sto Nellis symmeteixan sto Red Flag os aggressors...milame oti gia na eisai Aggressor sthn USAF prepei na exeis enisxymenna pantelonia kai ta xeria sou prepei na einai apo ftera!!

Tiger Meet einai gia aytous kati san Pagkrati-koliatsou...edo pas dytikes politeis sthn USA kai nomizeis oti kollise to roloi kai eisai mesa ssto airliner pou exei 4 kinhthres, katse na detheis sto single-engine, single seat na krossareis ton atlantiko etsi kai ekei tha sou fygei h maggia..kai meta 1-2 meres na xekourasteis na sou fygei to jet lag kai na vgazeis 2-2 tis apostoles san aggressoras ennatia stous USAF kai USN kai oti kala paidia exoun mazeutei ekei katou...milame oi anthropoi exoun xeperasei ton eauto toys...kammia sxesh me ta memetia pou xerame xronia prin..





Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 03, 2007, 11:56:51 μμ
Που να πάνε και οι δικοί μας εκεί δηλαδή...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Baron-Rojo στις Οκτωβρίου 07, 2007, 02:43:51 πμ
To 202 της 332 ΜΠΚ στην Palma de Mallorca!!!


http://www.flugzeugbilder.de/show.php?id=668774


 8)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: felix στις Οκτωβρίου 21, 2007, 11:02:16 πμ
Οπως λεει και ο τυπος στο forum "Friday 19 to Istrana AB (Italy) unexpected visit  of 2 RF-4F HAF348"

http://forums.airshows.co.uk/cgi-bin/ukarboard/ikonboard.cgi?s=23db2bc4a65f76149959715ff8651ab6;act=ST;f=9;t=39663
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Οκτωβρίου 21, 2007, 11:28:11 μμ
Τo μοιροσημο σε low visibility στο ''γερμανικο'' το ειδατε?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 21, 2007, 11:33:06 μμ
http://forums.airshows.co.uk/cgi-bin/ukarboard/ikonboard.cgi?s=23db2bc4a65f76149959715ff8651ab6;act=ST;f=9;t=39663

τι δεν μου πάει καλά,
με την παραλλαγή "Βιετναμ" του RF ?
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 21, 2007, 11:41:36 μμ
Κώστα το μοιρόσημο υπάρχει πλέον σχεδόν σε όλα. Είναι υπόλευκο και στα SEA και στα "Γερμανικά"...
Σταύρο το μόνο που έχω την υποψία ότι συμβαίνει είναι ότι πρέπει να είναι Γερμανικό το RF(7508) :shock: :shock: :shock:? Αυτό έτσι ήτανε βαμμένο? Πότε βάθφηκε?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Οκτωβρίου 21, 2007, 11:50:30 μμ

 ::icon_thumright::

http://forums.airshows.co.uk/cgi-bin/ukarboard/ikonboard.cgi?s=23db2bc4a65f76149959715ff8651ab6;act=ST;f=9;t=39663

τι δεν μου πάει καλά,
με την παραλλαγή "Βιετναμ" του RF ?
Σ.Σ.

Σαν να ειναι συνδιασμος ''γερμανικο'' με ''βιετναμ'' (στο πρασινο δηλ) .?????? :? :? :? :?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 22, 2007, 05:18:05 μμ
Και που να δείτε το καινούργιο «κατόρθωμα»  :lol:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 22, 2007, 05:38:23 μμ
Και που να δείτε το καινούργιο «κατόρθωμα»  :lol:

..για λεγε λεπτομεριες!!! :)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 22, 2007, 05:41:03 μμ
Και που να δείτε το καινούργιο «κατόρθωμα»  :lol:
:twisted: :twisted:

Παίδες αρκετά απ τα "Γερμανικά" RF έχουν πλέον φορέσει την συγκεκριμένη παραλλαγή που ξεχωρίζει απ τους διαφορετικούς τόνους και την μη κυματοειδή γραμμή που ξεχωρίζει την παραλλαγή απ το κάτω γκρι.
Όπως και κάποια Αμερικάνικα που έχουν το σχέδιο Βιετνάμ ίδιο με αυτό που φορούσαν τα Γερμανικά..Μπέρδεμα!
Σ αυτήν την φωτό,Αμερικάνικο RF με παραλλαγή Βιετνάμ Γερμανικού "τύπου" με κυματιστό διαχωριστικό χρωμάτων(δεν μπορών να το εξηγήσω αλλιώς) το οποίο ξεχωρίζει απ το ΔΙΑΣ στους αεραγωγούς.Προσέξτε και το ανοιχτό γκρι μοιρόσημο στο κάθετο!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/HAF/PA200321.jpg)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 22, 2007, 08:05:11 μμ
Και που να δείτε το καινούργιο «κατόρθωμα»  :lol:

..για λεγε λεπτομεριες!!! :)

...764 

Δεν μπορεί, κάπου θα το πετύχετε... έρχονται και μέρες γιορτινές... :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Οκτωβρίου 22, 2007, 08:11:59 μμ
... με κυματιστό διαχωριστικό χρωμάτων(δεν μπορών να το εξηγήσω αλλιώς)...

Το λένε «οφιοειδής διαχωριστική γραμμή»  ::glossa::

Τι αγαπημένα  ::love7:: που είναι τα πιτσουνάκια μου!  :lol:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: felix στις Οκτωβρίου 22, 2007, 09:40:50 μμ
Και που να δείτε το καινούργιο «κατόρθωμα»  :lol:

..για λεγε λεπτομεριες!!! :)

...764 

Δεν μπορεί, κάπου θα το πετύχετε... έρχονται και μέρες γιορτινές... :wink:

Δεν μπορουμε να το επισπευσουμε λιγο με καμια φωτογραφιουλα???????  :lol:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Οκτωβρίου 23, 2007, 11:17:58 μμ
Να΄ξερες τι μου θύμισες τώρα από τα νιάτα μου! Πέρασα 6 αλησμόνητα χρόνια στη ράχη του "θεριού". Η αλήθεια είναι ότι το γερμανικό καμουφλάζ της Κ. Ευρώπης ήταν τόσο αποτελεσματικό πάνω από τα βουνά της Πίνδου, εκεί όπου το έλατο κυριαρχεί (ναι, δεν τα έκαψαν ακόμα όλα), που για να διακρίνεις το άλλο αεροσκάφος σε τακτικό σχηματισμό ήθελε προσπάθεια και το κατάφερνα καμιά φορά από την αλλοίωση που έκαναν στο τοπίο τα θερμά καυσαέρια. Τώρα όσα περνάνε PDM φοράνε την "Vietnam".
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Οκτωβρίου 25, 2007, 08:24:24 μμ
To 7508 έχει την "Βιετναμ" με άλλο pattern και με τα 2 πράσινα να είναι σχεδόν ίδια... Παλαιότερα υπήρχε μια δικαιολογία για τον Σμηνίτη της ΜΣΒ που έκανε λάθος στη μίξη των χρωμάτων ή δεν βρήκε άλλο με τα γνωστά αποτελέσματα... Τώρα το "Μπαρμπα-Μήτσος painting" επεκτάθηκε και στην ΕΑΒ...

Τα 4ψήφια 7xxx είναι Γερμανικά, τα 5ψήφια RF-4 είναι fy '77
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: KostasT στις Οκτωβρίου 26, 2007, 10:55:24 μμ

Στα σχολια λεει οτι το sn ειναι λαθος το σωστο ειναι 156774
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Οκτωβρίου 28, 2007, 08:02:35 μμ
Τα "αμερικάνικα" είναι τα 762,763,764,765 και παραλήφτηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 1970. Τα γερμανικά RF-4E/GAF είναι περίπου 10 χρόνια παλιότερα και δεν έχουν combat slats αλλά slats&flaps σε συνδυασμό με BLC (Bountary Layer Control) και μικρότερα όρια γωνίας προσβολής. Μοντελιστικά, αν φτιάξετε κατά λάθος κανένα RF-4 με inverted slat στο stabilator (ανόδου καθόδου) μη το πετάξετε. Υπήρξαν και τέτοιες περιπτώσεις. 
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sotiris στις Μαΐου 11, 2008, 04:18:16 μμ
http://www.defencenet.gr/forum/index.php?topic=4639.175
φωτο απο την αποστολη των C-130 σε Τσαντ και Μιανμαρ
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Μαΐου 12, 2008, 09:36:29 πμ
Συμμετοχή της ΠΑ στην αεροπορική άσκηση "VOLFA 2008"
http://www.haf.gr/el/news.asp?id=2765&archive=0&page=1

Συμμετοχή της ΠΑ στην αεροπορική άσκηση "SPRING FLAG 2008"
http://www.haf.gr/el/news.asp?id=2764&archive=0&page=1

Συμμετοχή της ΠΑ στην αεροπορική άσκηση "AIR DEFENCE WEEK 2008"
http://www.haf.gr/el/news.asp?id=2763&archive=0&page=1
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Μαΐου 14, 2008, 01:25:59 μμ
Air Defence Week Landivisiau (28/3/08 - 4/4/08)

4 Mirage 2000 EGM 332 M (S/N 215,216,237,239)

http://stanakshot.free.fr/affichage3.php?aerodrome=Landivisiau+ADW+2008


ʼν βρείτε τρόπο να σώσετε τίς φωτό πείτε το και σε μένα  :evil:

SPRING FLAG 2008  DECI (3/4/08 - 18/4/08)

5 F-16C Block 30 330 M (S/N 110,115,119,139,141)

http://www.combat-aviation-photography.com/Spring_Flag_08.htm


VOLFA 2008  Dijon (14/4/08 - 18/4/08)

3 Mirage 2000 EGM 332 M (S/N 215,216,237)

ΥΓ: Εντύπωση μου κάνει πώς  τα αεροσκάφοι που έστειλε η 332 Μ είναι τα ίδια.





Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Μαΐου 14, 2008, 07:23:23 μμ
...έγω με το ταπεινό print screen θα τις σώσω...Προσπαθησα να σωσω τη σελιδα και μετα να δω στον φακελο της σελιδας αλλα δεν πιανει...υπάρχει άλλος τρόπος?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Costas 1/72 στις Ιουνίου 23, 2008, 11:05:14 πμ
Leeuwarden AFB Open Days 2008

http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=136478
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουνίου 29, 2008, 04:51:43 μμ
Περισσότερες φώτο από Leeuwarden εδώ:

http://www.flyingbrick.nl/leeuwarden08.htm
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Ιουλίου 06, 2008, 12:58:45 μμ
Η 341 Μ συμμετέχει στήν ELITE 2008 που διεξάγεται το διάστημα 3-17/7/08.

Την Τρίτη 1/7/08 προσγειώθηκαν στο Lechfeld 3 F-16C S/N 060,070,054 και 1 F-16D S/N 084 με την υποστήριξη 2 C-130H S/N 749,746

http://img113.imageshack.us/img113/7348/elitef16greekdp2.jpg
http://img115.imageshack.us/img115/4248/pict0218passiggemachtsm3.jpg
http://img118.imageshack.us/img118/6292/pict0283passiggemachtfz4.jpg

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουλίου 06, 2008, 04:37:23 μμ
Στο Ocean Tiger Meet δυστυχώς η ΠΑ δεν συμμετειχε με α/φη...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Double Ugly στις Ιουλίου 06, 2008, 10:22:34 μμ
Κουρσάροι στη Florennes... (http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/LTV-A-7E-Corsair/1369113/L/)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Costas 1/72 στις Ιουλίου 09, 2008, 11:05:29 πμ
Κουρσάροι στη Florennes... (http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/LTV-A-7E-Corsair/1369113/L/)

http://www.armyrecognition.com/forum/viewtopic.php?p=6404#6404
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Ιουλίου 09, 2008, 11:30:00 πμ
Πολύ καλή εκπροσώπηση με τα δύο επετειακά μαζί. Αυτές οι μαύρες δεξαμενές του Όλυμπου που είχαμε επισημάνει και παλιότερα είναι κρίμα που δεν φτιάχτηκαν. Όσο να 'ναι χαλάνε την εικόνα του αεροσκάφους οι ξεκάρφωτες δεξαμενές Βιετνάμ. Μικρό το κακό όμως. Οι Ευρωπαίοι πρέπει για άλλη μια φορά να ξετρελάθηκαν με τα ελληνικά Corsair. ::eusa_clap::΄

Η ουρά του επετειακού της 336 θα μπορούσε να αποτελέσει τον μπούσουλα και για το tail art της 336 στο μέλλον. Απ' ότι δήλωσε ο Α/ΓΕΑ στο HAFy το σχέδιο προβλέπει και οι δύο Μοίρες να παραμείνουν επιχειρησιακές με F-16. ʼρα με κάποιες μικρές τροποποιήσεις μπορεί να φτιαχτεί ένα tailart τύπου 330 Μ, που θα είναι άκρως εντυπωσιακό...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Lman στις Ιουλίου 09, 2008, 11:40:42 πμ
Πολύ καλή εκπροσώπηση με τα δύο επετειακά μαζί. Αυτές οι μαύρες δεξαμενές του Όλυμπου που είχαμε επισημάνει και παλιότερα είναι κρίμα που δεν φτιάχτηκαν. Όσο να 'ναι χαλάνε την εικόνα του αεροσκάφους οι ξεκάρφωτες δεξαμενές Βιετνάμ. Μικρό το κακό όμως. Οι Ευρωπαίοι πρέπει για άλλη μια φορά να ξετρελάθηκαν με τα ελληνικά Corsair. ::eusa_clap::΄

Η ουρά του επετειακού της 336 θα μπορούσε να αποτελέσει τον μπούσουλα και για το tail art της 336 στο μέλλον. Απ' ότι δήλωσε ο Α/ΓΕΑ στο HAFy το σχέδιο προβλέπει και οι δύο Μοίρες να παραμείνουν επιχειρησιακές με F-16. ʼρα με κάποιες μικρές τροποποιήσεις μπορεί να φτιαχτεί ένα tailart τύπου 330 Μ, που θα είναι άκρως εντυπωσιακό...


άντε λοιπόν ξεκίνα τη μελέτη  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Ιουλίου 09, 2008, 12:06:59 μμ
Λάμπρο κάτσε να παραληφθούν τα αεροσκάφη και να τελειώσει το αρχικό τρέξιμο που έχει κάθε νέα παραλαβή και μετά οι προτάσεις θα προωθηθούν όπως πάντα στους αρμοδίους :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Ιουλίου 09, 2008, 12:52:40 μμ
Απ' ότι δήλωσε ο Α/ΓΕΑ στο HAFy το σχέδιο προβλέπει και οι δύο Μοίρες να παραμείνουν επιχειρησιακές με F-16.

To μόνο που έχω να πώ είναι καλό κουράγιο στο προσωπικό των 2 μοίρων γιατί με 15 αεροσκάφη η καθεμιά η κατάσταση θα είναι αρκετά δύσκολη  :?.Εκτός και άν υπάρχει σχεδιασμός να αποκτηθούν και τα 10 ακυρωθέντα.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Ιουλίου 09, 2008, 02:11:59 μμ
Βασίλη χλωμό πλέον να υπάρξει τέτοιο ενδεχόμενο. Το σχέδιο πάντως είναι πιο περίπλοκο και έχει λάβει υπόψη την παράμετρο που αναφέρεις, αλλά βέβαια όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν μετά την παραλαβή των αεροσκαφών.
Τίτλος: ΕLITE 08
Αποστολή από: Fantasma337 στις Ιουλίου 09, 2008, 10:25:40 μμ
Παράθεση
060 F-16CG 341 Mira arr 14.28 HAF341A1
070 F-16CG 341 Mira arr 14.30 HAF341A2
054 F-16CG 341 Mira arr 14.40 HAF341B1
084 F-16DG 341 Mira arr 14.41 HAF341B2
746 C-130H 356 Mira arr 15.08,night stop HAF356G


http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=39273&postdays=0&postorder=asc&highlight=elite&start=15
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: KostasT στις Ιουλίου 28, 2008, 08:47:16 μμ
Συμμετοχή της Π.Α. στην άσκηση "ELITE 2008"   (28/7/2008)

http://www.haf.gr/el/news.asp?id=2953 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: VAGELIS στις Αυγούστου 11, 2008, 11:16:14 μμ
Η 336Μ θα συμμετέχει με τα δύο επετειακά βαμένα Α-7Ε στο "International Air and Military Show 2008" στην πόλη Kecskemet της Ουγγαρίας από 16 έως και 17 Αυγούστου. Δείτε και το σχετικό link:
http://repulonap.hu/airshow/rovatok/en/ 
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: ramfighter στις Αυγούστου 25, 2008, 02:25:12 μμ
Η 336Μ θα συμμετέχει με τα δύο επετειακά βαμένα Α-7Ε στο "International Air and Military Show 2008" στην πόλη Kecskemet της Ουγγαρίας από 16 έως και 17 Αυγούστου. Δείτε και το σχετικό link:
http://repulonap.hu/airshow/rovatok/en/ 
http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/LTV-A-7E-Corsair/1384784/L/
http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/LTV-A-7E-Corsair/1384837/L/
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Σεπτεμβρίου 28, 2008, 02:51:06 πμ
δυο photos από το παρελθόν...

αυτή είναι του 1992 στο Ρίμινι,  F-104 της 336

[imgt]http://i211.photobucket.com/albums/bb154/Phantomphlyer/Rimini92.jpg[/imgt]

κι αυτή είναι του 1996 στην Ιstrana, rotation Ελληνικών F-5 της 343 με Ιταλικά F-104S/ASA

[imgt]http://i211.photobucket.com/albums/bb154/Phantomphlyer/Istrana96.jpg[/imgt]
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 05, 2008, 07:52:12 μμ
http://www.airlinefan.com/airline-photos/1722171/Greece---Air-Force/Nord/N-2501-Noratlas/52-189/
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Οκτωβρίου 06, 2008, 11:48:13 πμ
http://www.airlinefan.com/airline-photos/1722171/Greece---Air-Force/Nord/N-2501-Noratlas/52-189/

Μόλις βρήκες μια εξαιρετική φωτογραφία του "ΝΙΚΗ-11"
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 06, 2008, 06:44:38 μμ
...είναι στο Παρίσι τον Μάιο του 1975 απ ότι λέει!
ερώτηση: είχαν και τα δικά μας αυτό το "spinning σχέδιο" στους έλικες (sorry δεν ξέρω πως λέγεται);

@ xaris_the greek
φανταζομαι βρηκες τον τροπο να την κατεβασεις γιατι το site το "απαγορευει" ::glossa::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Lman στις Οκτωβρίου 06, 2008, 07:31:43 μμ
και οι δύο είναι πολύ καλές φώτο, με πρώτη του Νοράτλας  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: KostasT στις Οκτωβρίου 06, 2008, 08:38:32 μμ


@ xaris_the greek
φανταζομαι βρηκες τον τροπο να την κατεβασεις γιατι το site το "απαγορευει" ::glossa::
Φιλε μου rightclick στην σελιδα properties και βρες τον κωδικο της φωτος, κοπι το λινκ και βαλτο στο address bar και εγινες,
ανοιγη την φωτο μονη της  ::icon_thumright:: ::icon_thumright:: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 06, 2008, 08:41:06 μμ
...εγω εκανα save τη σελιδα και πηρα τη φωτο απο το φακελο των στοιχειων της... ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: xaris_the greek στις Οκτωβρίου 10, 2008, 08:37:38 μμ
...εγω εκανα save τη σελιδα και πηρα τη φωτο απο το φακελο των στοιχειων της... ::icon_thumright::

Ακριβώς αυτό. Είναι απλούστερο.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 10, 2008, 08:48:25 μμ
ερώτηση: είχαν και τα δικά μας αυτό το "spinning σχέδιο" στους έλικες (sorry δεν ξέρω πως λέγεται);
...καποιος γι αυτο που ρωτησα πιο πανω...; :roll:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Markpa στις Οκτωβρίου 10, 2008, 09:05:58 μμ
Απ' όσες φωτογραφίες έχω δεί και απο τα spinner 3 α/φ που έχουν περάσει απο τα χέρια μου (54+951, 53+258 και 53+222) εκτός απο το σχεδιο που έιδες στην παραπάνω φώτο υπάρχουν τα εξής: spinner βαμενο με το πράσινο της παραλλαγής (απόχρωση οτι να ναι απο το χρωματοπωλείο της γειτονιάς να μοιάζει με RAL6014), spinner day-glo orange ολόκληρο ή μόνο η μύτη βαμμένη, spinner λευκό ολόκληρο ή μόνο ή μύτη βαμμένη και τέλος spinner μαύρο. Όπως πάντα σίγουρα θα υπάρχει και άλλη περίπτωση που δεν έχουμε δεί ακόμα...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Markpa στις Οκτωβρίου 10, 2008, 09:08:53 μμ
52+128 και όχι 54+951 mea culpa
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Οκτωβρίου 11, 2008, 07:16:29 μμ
H 330 M συμμετέχει από τις 6/10/08 στήν TLP 2008.5 με 4 F-16C Block 30 (S/N 127,129,119,143).
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Οκτωβρίου 13, 2008, 06:32:26 μμ
Eπιτέλους!!! 5 Β52+ και 1 C-130H καθ οδόν προς το ράντσο...

Παράθεση
HAF343 F16 x 5 ETA 1215 local (Souday Bay sqn)
HAF343 F16 x 5 ETD 1500 local

Their routing is Istres - Lossiemouth - Keflavik

Supporting this is a C130H 749 ETA 1730 local

final destination Nellis AFB
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Οκτωβρίου 13, 2008, 06:37:27 μμ
..και δύο C-130H (749,752) καθοδόν... :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Οκτωβρίου 13, 2008, 06:45:38 μμ
Τα Β52+ είναι τα: 500, 505, 511, 525, 618
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 13, 2008, 07:37:15 μμ
Καλό ταξίδι.
 ::salut::
Με το καλό να αποδείξετε τί εστί Π.Α. και με το καλό να επιστρέψετε.
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: kongrigo στις Οκτωβρίου 14, 2008, 08:12:35 πμ
υπάρχουν και -D  :?:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 14, 2008, 10:38:00 πμ
υπάρχουν και -D  :?:
Yeap!
τα 5αρια είναι μονοθέσια και τα 6άρια διθέσια
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: kongrigo στις Οκτωβρίου 14, 2008, 12:10:42 μμ
 ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 14, 2008, 02:55:31 μμ
Eπιτέλους!!! 5 Β52+ και 1 C-130H καθ οδόν προς το ράντσο...

Παράθεση
HAF343 F16 x 5 ETA 1215 local (Souday Bay sqn)
HAF343 F16 x 5 ETD 1500 local

Their routing is Istres - Lossiemouth - Keflavik

Supporting this is a C130H 749 ETA 1730 local

final destination Nellis AFB


 ::arrowred:: http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=2130
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 14, 2008, 07:48:00 μμ
http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=2139

http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=2138
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 14, 2008, 08:29:47 μμ
H 330 M συμμετέχει από τις 6/10/08 στήν TLP 2008.5 με 4 F-16C Block 30 (S/N 127,129,119,143).

photos... ::icon_thumright::

http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=2046
http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=2081
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Οκτωβρίου 15, 2008, 11:25:00 μμ
more...
http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=2200
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 12, 2008, 09:46:02 μμ
Greek F-4. beginning of an end @ Soesterberg....

http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=3146&p=33267&hilit=greek#p33267
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 25, 2008, 04:34:52 μμ
εδω videos απο την αναχωρηση του phantom απο το Soesterberg...

[ Invalid YouTube link ]&view=videos

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Νοεμβρίου 29, 2008, 01:00:13 πμ
Η 337 παίρνει μέρος στο TLP με το 502 και το 515!   ::salut:: ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Νοεμβρίου 29, 2008, 10:19:42 πμ
Η 337 παίρνει μέρος στο TLP με το 502 και το 515!   ::salut:: ::icon_thumright::

 Και μάλιστα με full εξοπλισμό (CFT,JHCMS,Iris-T)  ::icon_thumright::.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: 337.x στις Νοεμβρίου 29, 2008, 01:33:09 μμ
Πότε θα γίνει ?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Νοεμβρίου 29, 2008, 05:29:48 μμ
Πότε θα γίνει ?

TLP 2008-6 ::arrowred:: 24/11/2008 - 19/12/2008...γινεται ηδη :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Δεκεμβρίου 10, 2008, 06:02:19 μμ
Τα 502 & 524 από τις 5/12/08 στο Florennes.

http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=47213

http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=3976

http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=47323

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: kongrigo στις Δεκεμβρίου 10, 2008, 07:00:19 μμ
ωραίες φωτο...να μην γίνεται και στην Ελλάδα...  :cry:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Fantasma337 στις Δεκεμβρίου 10, 2008, 08:58:33 μμ
To ΤLP το πήραν οι Ισπανοί...

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: kongrigo στις Δεκεμβρίου 11, 2008, 08:13:51 πμ
ναι γνωστό, απλά λέω...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Μαρτίου 10, 2009, 10:20:27 μμ
Από χθές 4 Mirage 2000-5EG (S/N 545, 553, 540, 527) της 331 Μ βρίσκονται στήν πίστα της Florennes για την TLP 2009-2 που θα ολοκληρωθεί στίς 3/4/09.Είναι η πρώτη φορά που η ΠΑ στέλνει εξαρχής 4 μαχητικά.Συνήθως πήγαιναν 2 και ακολουθούσαν μετά από 2 εβδομάδες άλλα 2 ώς "εξωτερικές" συμμετοχές.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: ppana στις Μαρτίου 11, 2009, 02:36:57 πμ
Φωτογραφίες των Mirage 553, 540 και του Ηρακλή 752 στο TLP 2009-2
http://www.florennes-as.be/engine/thumbnails.php?album=107
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: F-16rhs στις Μαρτίου 11, 2009, 10:07:48 πμ
Ωπ... να και οι Πολωνοί...!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: fisherman στις Μαρτίου 26, 2009, 08:14:50 πμ
Volkel (9/9/96 - 20/9/96)
306 Sqn
VS
332 ΜΠΚ

   Mirage 2000BGM   202      
   Mirage 2000EGM   210      
   Mirage 2000EGM   212      
   Mirage 2000EGM   242      


Ανάμεσα στις αρκετές φωτό που κυκλοφορούν τον τελευταίο καιρό από την πρώτη επίσκεψη των -5 στο TLP, ξεφύτρωσε και μια από τα αρχικά δίλιτρα από την επίσκεψη στην οποία αναφέρεται το παραπάνω quote από τη λίστα του Βασίλη:

http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/Dassault-Mirage-2000EG/1502775/L/

Το ασυνήθιστο είναι το "Display" που αναγράφεται κάτω από το εθνόσημο. Δεν γνωρίζω που κολλάει αυτό, αφού ως γνωστόν τα ελληνικά αεροπλάνα δεν κάνουν display στις επισκέψεις τους στο εξωτερικό. Ίσως συνδύασαν την επίσκεψη με κάποιο ολλανδικό open day, όπου για κάποιο λόγο μαρκάρανε τα αεροσκάφη που θα εκτεθούν-επιδειχθούν. Κουφό είναι πάντως. Κάνει το αεροπλάνο να φαίνεται σαν δείγμα σε βιτρίνα...  :D
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: kongrigo στις Μαρτίου 26, 2009, 09:18:33 πμ
Μπας και είναι προσθήκη του φωτογράφου  :?:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Μαρτίου 26, 2009, 10:45:00 πμ
Μπας και είναι προσθήκη του φωτογράφου  :?:

Και εγώ έτσι το βλέπω.Για την ιστορία η φωτό είναι από "Squadron Exchange" ανάμεσα στην 306 Sqn και την 332 ΜΠΚ το διάστημα 9/9/96 - 20/9/96.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Sjmygian στις Μαρτίου 26, 2009, 11:20:34 πμ
Και εμένα για "προσθήκη" μου φαίνεται
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: F-16rhs στις Μαρτίου 26, 2009, 02:53:42 μμ
Xμμ...και γώ για Photoshoπιά το κόβω αλλά κρατάω μιά πισινή μήπως ειναι πραγματικό και είναι το αεροπλάνο που πρόκειται να γίνει Solo Display. Μαζι με ένα F-16 που λέγανε... Ξέρετε μήπως αν ακυρώθηκε το συγκεκριμένο project ή έμεινε στάσιμο κτλ κτλ;

Γιατί αυτό το "Display" είναι όντως περίεργο καί στη μία περίπτωση και στην άλλη...

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: melpas1013 στις Μαρτίου 26, 2009, 03:02:04 μμ
Βρε συ Πάνο, η φώτο είναι από το '96...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: F-16rhs στις Μαρτίου 26, 2009, 03:23:36 μμ
Βρε συ Πάνο, η φώτο είναι από το '96...
Σωστός!
Ούτε που το είδα!!!! :-)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Μαρτίου 27, 2009, 10:43:18 πμ
Για τη photoshop-ιά το σκέφτηκα και εγώ, αλλά το airliners είναι σοβαρό site με αυστηρούς κριτές και γι' αυτό δεν είπα κάτι. Αν έχει κάνει κάτι τέτοιο ο φωτογράφος είναι αρκετός λόγος να βγάλουν τη φωτογραφία (και πάλι όμως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να έκανε κάτι τέτοιο).

Έφαγα λοιπόν το ιντερνετ να βρω και άλλες φωτό από την επίσκεψη και τελικά βρήκα μια στο τελευταίο μέρος που σκέφτηκα να ψάξω...

http://hafcphotos.cs.net/photo_viewer_detail.cfm?photoid=176611

Μερικές φορές το site μου εκπλήσσει ακόμη και εμένα με το υλικό που έχει... :D
Δυστυχώς είναι από την άλλη πλευρά του αεροσκάφους, όπου δεν υπάρχει κανένα "display" οπότε επικοινώνησα με τους ανθρώπους που ήταν εκεί και αν έχουμε νεώτερα θα ανακοινωθούν.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ στις Μαρτίου 27, 2009, 12:31:10 μμ
(http://img155.imageshack.us/my.php?image=745llwolfinndjili.jpg)

Πρόκειται για την ελληνική συμμετοχή με το "745" στην ανθρωπιστική βοήθεια της E.U. στην Δυτική Αφρική.
Ημερομηνία και αεροδρόμιο-  (ΑΔ Djili στην Kinshasa της Κένυα μάλλον)  -άγνωστα.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Μαρτίου 27, 2009, 04:27:59 μμ
Καλά ρεζίλι έγινα στον ξένο άνθρωπο. Μου έστειλε link και πάλι από το hafcphotos όπου φαίνεται η άλλη πλευρά του αεροσκάφους. Ολοκληρώνοντας λοιπόν, δεν πρόκειται για παρέμβαση με το Photoshop. Το αεροπλάνο πετούσε με το Display στην ουρά, το 1996 στην Ολλανδία:

http://hafcphotos.cs.net/photo_viewer_detail.cfm?photoid=176605

Το γιατί, παραμένει ακόμη άγνωστο
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Μαΐου 05, 2009, 09:40:05 μμ
Στην TLP 2009.3 συμμετέχει η 346 Μ με τα F-16C 112, 134.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: karavatis στις Μαΐου 06, 2009, 01:29:34 μμ
Η 348ΜΤΑ ΜΕ ΤΟ 487 ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΣΤΟ RIAT 2009!!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Ιουνίου 05, 2009, 05:50:02 μμ
Τα -5 άρχισαν για τα καλά τις βόλτες ανά την Ευρώπη. Μετά τη συμμετοχή τους στο TLP, στείλαμε το 507 στο Plovdiv για το Βουλγάρικο airshow:

 http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/Dassault-Mirage-2000-5BG/1533580/L/

Ας ελπίσουμε ότι όταν έρθει η ώρα για το δικό μας airshow θα ανταποκριθούν και αυτοί στέλνοντας κάτι ενδιαφέρον :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Ιουνίου 11, 2009, 10:35:27 πμ
Καλά μην νομίζετε ότι το είδε ο κόσμος. Συγκεκριμένα το Σαββάτο ήταν παρκαρισμένο στην πίστα του flying display που φυσικά το κοινό δεν είχε πρόσβαση. Ο λόγος είναι ότι ο τροχόδρομος του static display ήταν στενός και μάλλον κακής ποιότητος με αποτέλεσμα τα αεροσκάφη να μην μπορούν να φτάσουν εκεί με την δική τους ισχύ αλλά να πρέπει να ρυμουλκηθούν εκεί. Αυτό όμως δεν το είχε πει κανείς στους ανθρώπους της 331 πριν φύγουν. Τα ίδια έπαθαν και οι Αμερικανοί με τα F-16 τους και μάλλον οι Γάλλοι με το ένα από τα δυο Alpha Jet που έφεραν (το άλλο ήταν flying display έτσι κι αλλιώς). Την Κυριακή υποσχεθήκαν ότι θα έβρισκαν λύση στο πρόβλημα αλλά δεν πήγα πάλι για να σας πω...

Φυσικά ο λόγος να επισκεφτείς το εν λογω show δεν ήταν ούτε τα F-16 της USAFE ούτε το... τάβλα πέντε μας. Ο λόγος ήταν το... βατραχοπόδαρο!  :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Doc στις Ιουνίου 20, 2009, 02:36:02 μμ
Το 609 μετέχει στην Volkel AFB Open Day 2009.

More info: http://www.fencecheck.com/forums/index.php/topic,17400.0.html
Τίτλος: Spotters Day at Monte Real Air Base, Portugal
Αποστολή από: Costas 1/72 στις Ιουλίου 22, 2009, 08:28:45 μμ
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Ιουλίου 22, 2009, 08:32:51 μμ
Κωστα, link του topic; Από ποιο airshow είναι;
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Costas 1/72 στις Ιουλίου 23, 2009, 11:35:35 πμ
Το βρήκα σε ένα νήμα "Today's Pix" στο MP.net. Η φωτό είναι από τη Spotters Day at Monte Real Air Base, Portugal.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Αυγούστου 10, 2009, 11:30:19 πμ
Ελληνικά Α-7
Ramstein AFB, 2 Αυγούστου 1981.

[IMGt]http://i211.photobucket.com/albums/bb154/Phantomphlyer/Ramsteinle02aout1981.jpg[/IMGt][IMGt]http://i211.photobucket.com/albums/bb154/Phantomphlyer/Ramsteinle02aout19811.jpg[/IMGt][IMGt]http://i211.photobucket.com/albums/bb154/Phantomphlyer/Ramsteinle02aout19812.jpg[/IMGt][IMGt]http://i211.photobucket.com/albums/bb154/Phantomphlyer/Ramsteinle02aout19813.jpg[/IMGt]
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Matia348 στις Αυγούστου 10, 2009, 01:26:17 μμ
Σε συνέχεια αυτών που αναφέρει ο Τάσος:
και Mirage F-1 στο Ramstein για το ίδιο airshow
(http://s163.photobucket.com/albums/t304/Matia348/?action=view&current=1211954.jpg)  (http://s163.photobucket.com/albums/t304/Matia348/?action=view&current=1211955.jpg)

Το serial του ΤΑ-7Η είναι 161220. Επίσης στο ίδιο airshow παρόντα δύο α/φη που μετέπειτα κατέληξαν στην ΠΑ
Ολλανδικό NF-5B 4027 και Γερμανικό RF-4E 35+44 (7491)  :)
ʼξια λόγου η παρουσία αφων της ΠΑ σε τόσο μεγάλη διοργάνωση στα Ευρώπας και με τόσο "σπάνια" κομμάτια. Θα πρέπει να ήταν τα αστέρια της εκδήλωσης.  ::avgreekflag5pn::
Επίσης άξια προσοχής η καλύπτρα του 114 (άβαφη?)
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Doc στις Σεπτεμβρίου 13, 2009, 08:01:30 μμ
Ένα πολύ ωραίο site ενός ιταλού φωτογράφου στο Aviano. Και με πολλά ελληνικά περάσματα!

http://www.fotodigimarco.eu/Aerei/Aerei2.htm
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 14, 2009, 09:34:03 μμ

Mirage 2000-5 στο Radom της Πολωνιας... (http://www.airpics.net/photo/508-Hellenic-Air-Force/8145/L)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Doc στις Σεπτεμβρίου 14, 2009, 10:23:19 μμ
Ένα πολύ ωραίο site ενός ιταλού φωτογράφου στο Aviano. Και με πολλά ελληνικά περάσματα!

http://www.fotodigimarco.eu/Aerei/Aerei2.htm

Ενδιάμεση στάση προς Karup/Δανία: συμμετοχή σε άσκηση (?).
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επ&
Αποστολή από: fisherman στις Σεπτεμβρίου 15, 2009, 09:00:12 πμ

Mirage 2000-5 στο Radom της Πολωνιας... (http://www.airpics.net/photo/508-Hellenic-Air-Force/8145/L)

Ή αλλιώς, οι Έλληνες αυτόπτες μάρτυρες του ατυχήματος με το Sukhoi. :(

@Doc: Συγκεκριμένα (σύμφωνα με το Scramble), για την Bold Avenger:
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=45&p=356162
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Doc στις Σεπτεμβρίου 15, 2009, 03:05:09 μμ
Thanx Γιώργο!  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επ&
Αποστολή από: phantom_phixer στις Σεπτεμβρίου 15, 2009, 05:17:44 μμ

Mirage 2000-5 στο Radom της Πολωνιας... (http://www.airpics.net/photo/508-Hellenic-Air-Force/8145/L)

Ή αλλιώς, οι Έλληνες αυτόπτες μάρτυρες του ατυχήματος με το Sukhoi. :(

...

Ειχε τουλαχιστον αλλους δυο Ελληνες εκει...
Τίτλος: Bold Avenger 2009
Αποστολή από: Costas 1/72 στις Σεπτεμβρίου 17, 2009, 02:08:36 μμ


Τίτλος: Συμμετοχή της Π.Α σε Αεροπορικές Εκθέσεις κατά το Έτος 2009 (6/11/2009)
Αποστολή από: Dalamar στις Νοεμβρίου 06, 2009, 05:39:44 μμ
Συμμετοχή της Π.Α σε Αεροπορικές Εκθέσεις κατά το Έτος 2009   (6/11/2009)

Κατά το έτος 2009 η συμμετοχή της Π.Α στις διεθνείς αεροπορικές εκθέσεις ήταν η παρακάτω :

    * ΑΒ ZELTWEG, Αυστρία. Ένα F-16 της 111 ΠΜ/330 Μ.
    * ΑΒ KOKSIJDE, Βέλγιο. Ένα F-16 της 115 ΠΜ/340 Μ.
    * ΑΒ PLOVDIV, Βουλγαρία. Ένα Μ 2000-5 της 114 ΠΜ/331 Μ.
    * ΑΒ FAIRFORD, Μεγάλη Βρετανία. Ένα RF-4 της 110 ΠΜ/348 Μ.
    * ΑΒ VOLKEL, Ολλανδία. Ένα F-16 της 110 ΠΜ/337 Μ.
    * ΑΒ RADOM, Πολωνία. Ένα Μ 2000-5 της 114 ΠΜ/331 Μ.
    * ΑΒ BATAJNICA, Σερβία. Ένα Μ 2000-5 της 114 ΠΜ/331 Μ.

Εικόνες: http://www.haf.gr/el/news.asp?id=3875 (http://www.haf.gr/el/news.asp?id=3875)




Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Νοεμβρίου 06, 2009, 07:13:11 μμ
Μπράβο. Τόσες και περισσότερες του χρόνου. Να δείχνουμε τα εθνόσημα παντού.  ::salut::

Και κάποια στιγμή θα μάθει (ελπίζω) η ηγεσία τι μπορεί να πετύχει από αυτές τις συμμετοχές εάν το χειριστούν σωστά και μεθοδικά.  :roll:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Dalamar στις Νοεμβρίου 06, 2009, 09:29:37 μμ
Η στρατιωτική ηγεσία είμαι σίγουρος ότι ξέρει τα οφέλη. Δυστυχώς ελλοχεύει πάνται η τροχοπέδη της πολιτικής μη-ηγεσίας.



Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Απριλίου 27, 2010, 08:33:00 πμ
Με τις περικοπές που έγιναν, το συγκεκριμένο τόπικ αναμένεται σιγά-σιγά να ...αραχνιάσει, τουλάχιστον για νέες καταγραφές, όσον αφορά συμμετοχή σε ασκήσεις. Πάντως το scramble επιβεβαιώνει τις πληροφορίες μου ότι υπάρχουν από χθες ελληνικά F-16 στο Albacete, στην πρώτη τους συμμετοχή σε TLP σε ισπανικό έδαφος. Απ' όσο γνωρίζω πρέπει να είναι από την 341 και αν όλα πήγαν καλά, ελπίζω ότι θα υπάρχει και μια έκπληξη όσον αφορά το look των αεροπλάνων. Αν κάποιος βρει φωτό (γιατί οι Ισπανοί spotters μου φαίνονται πολύ πιο αργοί από τους Βέλγους) ας τις ανεβάσει, γιατί προσωπικά τις περιμένω εναγωνίως...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Jet72 στις Απριλίου 27, 2010, 09:58:21 πμ
Μάλλον από αύριο... Χτες και σήμερα θεωρείται academical day...

http://www.scramble.nl/databases/tlp/tlp.php?year=2010&period=3

Βλέπω δύο ελληνικά F-16C χωρίς περαιτέρω αναφορά σε τύπο ή μοίρα.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Απριλίου 27, 2010, 10:42:55 πμ
Σωστά Γιάννη. Απλά οι Βέλγοι είναι γάτες σε αυτά. Θα ήταν στημένοι κατά τη διάρκεια των αφίξεων και θα είχαμε ήδη φωτογραφίες...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Απριλίου 27, 2010, 02:56:24 μμ
Ωραια εκπληξη  :mrgreen: ...χθες φυγαν για Ισπανια της 341  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Matia348 στις Απριλίου 28, 2010, 02:21:45 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: PREDATOR στις Απριλίου 28, 2010, 02:33:35 μμ
ʼντε να δούμε και καμιά φωτο από κανέναν spotter...  :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Απριλίου 29, 2010, 11:39:16 πμ
Οι Ισπανοί επιβεβαιώνουν στο λινκ που έδωσε παραπάνω ο Matia348 τη συμμετοχή του 064. ʼρα η συμμετοχή με το νέο look είναι δεδομένη. Μένει να ανεβάσουν και καμιά φωτογραφία. Μας έχουν βγάλει το λάδι...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Jet72 στις Απριλίου 29, 2010, 01:01:51 μμ
Οι Ισπανοί επιβεβαιώνουν στο λινκ που έδωσε παραπάνω ο Matia348 τη συμμετοχή του 064. ʼρα η συμμετοχή με το νέο look είναι δεδομένη. Μένει να ανεβάσουν και καμιά φωτογραφία. Μας έχουν βγάλει το λάδι...

Τάξε μου:

http://www.flickr.com/photos/41287107@N08/4562151709/sizes/l/in/pool-1246582@N24/

Τι βλέπω  :shock: :shock: :shock: νέα λωρίδα ΚΑΙ τραπουλόχαρτα στο rudder!!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Απριλίου 29, 2010, 01:34:11 μμ
Είσαι φοβερός ::icon_thumright:: ::salut:: Όντως και νέα λωρίδα και τραπουλόχαρτα!!! Θα μας δοθεί η ευκαιρία να τα συζητήσουμε αναλυτικά μόλις δούμε και πιο διευκρινιστικές φωτό... :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: PREDATOR στις Απριλίου 29, 2010, 02:33:15 μμ
 :shock: Πολύ καλό!!! Εις αναμονή λοιπόν κι άλλων φωτογραφιών!!! ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Απριλίου 29, 2010, 02:48:42 μμ
Αντε και δεν μπορουσα να περιμενω αλλο  :mrgreen:

Πανεμορφο  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Viggen_F17 στις Απριλίου 29, 2010, 03:34:23 μμ

Και μια πιο κοντινή λήψη  ::icon_thumright::

http://www.flugzeugforum.de/forum/showpost.php?p=1360496&postcount=4
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Απριλίου 29, 2010, 04:05:57 μμ

Και μια πιο κοντινή λήψη  ::icon_thumright::

http://www.flugzeugforum.de/forum/showpost.php?p=1360496&postcount=4

Δεν ανοιγει...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Απριλίου 29, 2010, 04:27:16 μμ


Πολύ καλό  ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Απριλίου 29, 2010, 04:30:50 μμ
Βασιλη δεν ανοιγει η φωτο
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: trelas3 στις Απριλίου 29, 2010, 04:38:07 μμ
εμενε μου ανοιγει κανονικα και επιτελους το ειδα με σαρκα και ..μπογια  απο τα σχεδια που τα ειχα δει
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Απριλίου 29, 2010, 04:46:31 μμ
Πρεπει να γινω μελος  :(
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: PREDATOR στις Απριλίου 29, 2010, 05:03:17 μμ
Ούτε και εμένα δεν ανοίγει.... μπορεί κάποιος να την ανεβάσει να την δούμε παιδιά? Ευχαριστώ προκαταβολικά! ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: trelas3 στις Απριλίου 29, 2010, 05:08:55 μμ


τσεκαρετε την νεα ριγα και τα τραπουλοχαρτα στο καθετο
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: trelas3 στις Απριλίου 29, 2010, 05:11:19 μμ

(http://www.postimage.org/image.php?v=Tszldvi)



details
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: PREDATOR στις Απριλίου 29, 2010, 05:16:19 μμ
Γιώργο ευχαριστούμε!  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: trelas3 στις Απριλίου 29, 2010, 06:03:25 μμ
 ::salut:: ::hi::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Matia348 στις Απριλίου 29, 2010, 07:04:05 μμ
Για να διευκολύνω όσους δεν έχουν λογαριασμό



Edit ::arrowdown::
Γιώργο έχεις βάλει το χεράκι σου?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Viggen_F17 στις Απριλίου 29, 2010, 07:38:24 μμ

Συγγνώμη παιδιά για την ταλαιπωρία ...
Ξέχασα, ότι πρέπει να είσαι μέλος  :oops: Ευτυχώς που ο Γιώργος, το έλυσε το πρόβλημα  ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: PREDATOR στις Απριλίου 29, 2010, 07:44:24 μμ
Matia348  ::icon_thumright::

ευχαριστούμε!!!! ::salut:: ::salut:: ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!! Και έκατσε ''κουτί'' με το 32άρι της 341 που ετοιμάζω!! :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Απριλίου 29, 2010, 08:11:27 μμ
Γιώργο έχεις βάλει το χεράκι σου?

Στο αεροπλάνο όχι, δεν ακούμπησα καν το χέρι μου :mrgreen: Γι' αυτό άλλωστε είχα την αγωνία να το δω σε φωτό.
Όσον αφορά τώρα σε σχέδια, ιδέες, προτάσεις κλπ, έβαλα και τα δύο χέρια να δουλεύουν :D.  Μπορεί να φαίνεται απλό αλλά πήρε 3 μήνες περίπου να καταλήξουμε...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Απριλίου 29, 2010, 10:02:17 μμ
Δείτε τα και από την άλλη



Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: VAGELIS στις Απριλίου 29, 2010, 10:30:50 μμ
Πολύ ωραίο και πολλά μπράβο σε όσους συμμετείχαν!  ::icon_thumright:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Μαΐου 10, 2010, 11:40:33 μμ
Η 337 στη Σουηδια

http://www.haf.gr/el/news.asp?id=4234
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Μαΐου 20, 2010, 02:40:39 μμ
...Kωστακη αφιερωμενη!!!  ::icon_thumright::

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=941203

Copyright by Rainer Bexten

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο εξωτερικό.Καταγραφή επισκεψεων
Αποστολή από: phantom_phixer στις Μαΐου 22, 2010, 11:58:16 μμ
Για αρχή παραθέτω ότι έχω απο Squadron Exchange (πώς μου αρέσει όταν μιλάω Ελληνικά :))

...
      
Hopsten Ιούλιος 1993
338 ΜΔΒ
VS ?

   F-4E   68-0394      
   F-4E   68-0402      
   F-4E   68-0442      
   F-4E   68-0445      

...


http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/McDonnell-Douglas-F-4E/1707995/L/

http://www.airliners.net/photo/Greece---Air/McDonnell-Douglas-F-4E/1707172/L/

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Ιουνίου 02, 2010, 07:12:43 μμ
A-7 στο βελγιο!!(20-07-05)

http://www.abpic.co.uk/photo/1001457/

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Ιουνίου 03, 2010, 02:03:39 μμ
Η 341 στο TLP

http://www.haf.gr/el/news.asp?id=4297
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: F-104G στις Αυγούστου 01, 2010, 08:41:33 μμ

 ::arrowred::  http://www.flickr.com/photos/goldenpixel/1808306613/

 ::arrowred::  http://www.flickr.com/photos/goldenpixel/1808309277/in/photostream/





Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: thunderstreak στις Αυγούστου 30, 2010, 02:11:15 μμ
Η ποικιλία στα χρώματα των τριών εξωτερικών δεξαμενών είναι όλα τα λεφτά.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: kongrigo στις Αυγούστου 30, 2010, 02:30:31 μμ
που να δεις και ruder σε άλλο χρώμα  :!:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Vasilis 07 στις Μαρτίου 25, 2011, 07:37:21 μμ
H 340 M συμμετέχει από τις 8/3/11 στην εκπαιδευτική σειρά TLP 2011-2 στην βάση της Albacete με 4 F-16C Block 52+ S/N 518, 529, 523, 534

http://www.albacete-airbase.com/reporttlp20112.htm

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Απριλίου 23, 2011, 05:33:17 μμ
335M, 4 F-16 Blk 52M

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Doc στις Μαΐου 09, 2011, 08:05:59 μμ
Μην ξεχνάμε και την 343Μ που μετέχει στο TLP 2011/3

http://www.airplane-pictures.net/image134382.html
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: soka στις Μαΐου 09, 2011, 08:26:56 μμ
(http://italy-spotterstolit.forumfree.it/?t=55527410)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: leopard στις Ιουνίου 06, 2011, 08:31:41 μμ
Και επειδή υπάρχουν και "Αγανακτισμένοι" στον αέρα:
http://www.haf.gr/el/news.asp?id=5207
Πιλότοι με @ρχίδι@ έτσι για να "ανέβουμε" λιγάκι.
Ξύλο στο Αιγαίο, ξύλο τώρα και στο Albacete.
 :wink:
Να είστε καλά και να μας προστατεύετε.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Ιουνίου 06, 2011, 09:24:24 μμ
Οι δύο Ιπτάμενοι της 343Μ ψηφίστηκαν από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, καλύτεροι Πολεμιστές της εκπαιδευτικής σειράς (The Warrior of the TLP Course 2011-3).


αυτο τα λεει ολα!!! ::salut:: ::salut:: ::salut::

ΥΓ.οι τουρκαλαδες τι ψηφισαν αραγες??? :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: dimath στις Ιουνίου 07, 2011, 10:40:36 πμ
ΥΓ.οι τουρκαλαδες τι ψηφισαν αραγες??? :mrgreen:

Εμάς ψήφισαν σύμφωνα με το defencenet http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=20658&Itemid=139.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Heater στις Αυγούστου 27, 2011, 11:37:26 πμ
Το Solo display team βρισκεται απο χθες στο Radom της πολωνιας για να συμμετασχει στο πτητικο προγραμμα του Airshow. Λεπτομεριες, οι βαμμενες με ελληνικες σημαιες CFT, το βαμμενο travel pod, και το βαμμενο με την ελληνικη σημαια καλυμα της εισαγωγης. Για ενα πρωτο βλεφαρο στο 1:13 διπλα στους frecce tricolori

http://www.youtube.com/watch?v=3wsfLr2YbuU&feature=related
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Αυγούστου 27, 2011, 05:34:52 μμ
Για να ακριβολογούμε το πρώτο βλέφαρο (http://www.airfighters.com/photo/81016/L/Greece-Air-Force/General-Dynamics-F-16C-Fighting-Falcon/537/) το ειχε ενα αλλο (ντροπαλό) μελος του φόρουμ...  :wink:

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Heater στις Αυγούστου 27, 2011, 08:01:37 μμ
Αν εχει τοση σημασια το ποιος το ειδε πρωτος και που.....να δωσουμε βραβειο. Η φωτο του solo display δεν αναρτηθηκε εδω, αρα για να το δουν τα υπολοιπα μελη για πρωτη φορα (πρωτο βλεφαρο) μπηκε το βιντεο.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Αυγούστου 27, 2011, 08:10:00 μμ
Δεν θελω βραβειο,δεν εχω που να το
βαλω...
[imgt]http://i274.photobucket.com/albums/jj256/bloomis87/IMG_0556-1.jpg[/imgt] [imgt]http://i274.photobucket.com/albums/jj256/bloomis87/IMG_0591.jpg[/imgt]
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: leopard στις Αυγούστου 27, 2011, 08:29:11 μμ
Απλά πανέμορφο.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantomphlyer στις Αυγούστου 27, 2011, 09:12:07 μμ
Spoiler (hover to show)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Αυγούστου 27, 2011, 11:40:07 μμ
Αν εχει τοση σημασια το ποιος το ειδε πρωτος και που.....να δωσουμε βραβειο...

Εσύ αυτό κατάλαβες; Τι να πω; Πάσο.  :roll:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Αυγούστου 28, 2011, 06:35:50 μμ
http://pokazylotniczeairshow.radom.pl/galeria.html

http://pokazylotniczeairshow.radom.pl/_FOTO/2/dsc_0007.html

http://www.youtube.com/watch?v=BaBWobOPeUU&feature=player_embedded
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: collateral στις Αυγούστου 31, 2011, 07:32:24 μμ
Για να ακριβολογούμε το πρώτο βλέφαρο (http://www.airfighters.com/photo/81016/L/Greece-Air-Force/General-Dynamics-F-16C-Fighting-Falcon/537/) το ειχε ενα αλλο (ντροπαλό) μελος του φόρουμ...  :wink:


Βρε παιδιά..βρε παιδιά ::bioliicon:: ::sofos11::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: dimitrisap στις Αυγούστου 31, 2011, 11:14:20 μμ



 :wink:
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: collateral στις Αυγούστου 31, 2011, 11:43:04 μμ



 :wink:
::salut:: ::salut:: ::salut:: PROUD TO BE GREEK ::flag-greece:: ::avgreekflag5pn::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: xmant στις Νοεμβρίου 18, 2011, 04:37:36 μμ
Ελληνικά F-16 με Ισραηλινά F-15,μαζί στον αέρα.

http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=9942
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Νοεμβρίου 17, 2012, 09:57:16 μμ
http://www.airfighters.com/photo/110293/L/Greece-Air-Force/Dassault-Mirage-F1CG/114/ (http://www.airfighters.com/photo/110293/L/Greece-Air-Force/Dassault-Mirage-F1CG/114/)

Ενδιαφέρον έχει το μάλλον άβαφο πλαίσιο της καλύπτρας και το αυτοκόλλητο (?) στο εθνόσημο.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Christos VNV στις Φεβρουαρίου 07, 2013, 05:43:35 μμ
http://www.aviationlive.org/2013/02/tlp-2013-1-050213.html
Αυτο που μου εχει κανει μεγαλη εντυπωση ειναι το καθετο σταθερο του διθεσιου 079.

(http://postimage.org/image/93sl5dg7j/)  (http://postimage.org/image/j2pjfbkvt/)
Αντε τωρα να πετυχεις τετοιες φθορες σε μοντελο.


Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Purple Warrior στις Φεβρουαρίου 14, 2013, 08:46:10 μμ
Η συμμετοχή της ΠΑ στο Waddington Air Show το 2000. Παραλειπόμενο: αφού συστηθήκαμε με τα παιδία (στη φώτο είμαι με τον Αρσενίου) τους έφτιαξα φραπέ κάτω από την πτέρυγα μιας και το ψιλόβροχο ήταν αρκετά ενοχλητικό! ʼρε αθάνατη Ελλαδάρα   ::avgreekflag5pn::

ΥΓ: ζητώ συγγνώμη για την αφεντιά μου αλλά τότε οι φωτο στοιχίζαν αρκετά οπότε δεν έχω και πολλά ντοκουμέντα μιας και είχα να φωτογραφήσω ένα σκασμό αεροπλάνα (το πρώτο μου airshow βλέπετε!).  :oops:

(http://postimage.org/image/d43jr3273/) (http://postimage.org/image/73awr4lwf/) (http://postimage.org/image/nfkygv07z/)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Ιουνίου 16, 2013, 01:04:38 μμ
ʼφιξη των δυο A-7 της ΠΑ στην Volkel, για την συμμετοχή σε εκδηλώσεις της ολλανδικής αεροπορίας (Luchtmachtdagen Air Show 2013) για τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της. Περισσότερα εδώ (http://ptisidiastima.wordpress.com/2013/06/15/a7-volkel/).
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: slufpilot στις Ιουνίου 17, 2013, 08:10:39 μμ
ʼφιξη των δυο A-7 της ΠΑ στην Volkel, για την συμμετοχή σε εκδηλώσεις της ολλανδικής αεροπορίας (Luchtmachtdagen Air Show 2013) για τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της. Περισσότερα εδώ (http://ptisidiastima.wordpress.com/2013/06/15/a7-volkel/).
στο βιντεακι αυτος με το διθεσιο τρελλανε κοσμο χεχε
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Ιουνίου 24, 2013, 09:50:18 μμ
H 335M στο ΝΑΤΟ Tiger Meet 2013 (http://ptisidiastima.wordpress.com/2013/06/23/h-335m-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%BF-tiger-meet-2013/)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Ιουλίου 03, 2013, 04:26:24 μμ
Η συμμετοχή της ΠΑ στο Tiger Meet (http://ptisidiastima.wordpress.com/2013/07/03/pa-%CF%83%CF%84%CE%BF-tiger-meet/)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: KostasT στις Ιουλίου 25, 2013, 01:11:57 πμ
RIAT 2013
(http://postimg.org/image/4cnc5bh1v/)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: phantom_phixer στις Αυγούστου 28, 2013, 05:00:07 μμ
H 341Μ στην Νορβηγία (http://ptisidiastima.wordpress.com/2013/08/28/h-341%CE%BC-norway/)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: VAGELIS στις Νοεμβρίου 25, 2013, 08:09:50 μμ
Mirage F.1CG της 342 στη βάση Ramstein τον Οκτώβριο του 1993.
http://www.airfighters.com/photo/131928/L/Greece-Air-Force/Dassault-Mirage-F1CG/104/
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: VAGELIS στις Μαρτίου 27, 2014, 07:01:07 μμ
Αν και δεν είναι μαχητικό το CL-215 (s/n 1043) στην Οτάβα το Σεπτέμβριο του 1975 κατά τη διάρκεια του Air Expo 1975.
http://www.abpic.co.uk/popup.php?q=1080271
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Μαρτίου 27, 2014, 07:59:07 μμ
Η 337 βρισκεται στο TLP στο Albacete. Επιστροφη 4/4  ::salut::

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Απριλίου 05, 2014, 11:25:40 μμ
Η 348 θα ειναι στο Monte de Marsan 9-11/4 για την αποσυρση των Mirage F-1CR  ::salut::

Για το Recce Meet 2014. Η αποσυρση των Mirage ειναι τον Ιουνιο

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Απριλίου 11, 2014, 01:04:42 πμ
http://www.aviationlive.org/2014/04/h-348-mta.html (http://www.aviationlive.org/2014/04/h-348-mta.html)

http://www.aviationlive.org/2014/04/blog-post_10.html (http://www.aviationlive.org/2014/04/blog-post_10.html)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Doc στις Απριλίου 13, 2014, 02:34:14 πμ
http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=59146 (http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=59146)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Charlie στις Απριλίου 13, 2014, 04:58:37 πμ
http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=59146 (http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=59146)

Σιγα που θα μου ξεφευγε  :twisted: :mrgreen: ...δωρακι βεβαια

Click to see the original size.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: dkakos στις Ιουνίου 19, 2014, 07:47:03 μμ
Βίντεο απο τη άφιξη των 2 Ελληνικών F-16 στο Gilze-Rijen της Ολλανδίας για την γιορτή της Βασιλικής Ολλανδικής Αεροπορίας!

http://youtu.be/RHF0v1EpwbM (http://youtu.be/RHF0v1EpwbM)

Στο 1:29 η άφιξη του 521 με λευκό travel pod, ενώ στο 2:19 η άφιξη του 2ου α/φους, του οποίου ο αριθμός φαίνεται να έχει εξαφανιστεί (Παρατηρήστε το "ΖΕΥΣ"  travel pod, που παραπέμπει σε F-86 (cn382) στα χρώματα της Ελληνικής Φλόγας!!!)

edit:
Τελικά, το βίντεο ξεγελά. Το 2ο είναι το 519. (και επίσης στο pod διακρίνονται τα patches του "Ελληνικού Ακροβατικού Σμήνους" της "Ελληνικής Φλόγας" και το τρέχων του ΖΕΥΣ.
Click to see the original size.Click to see the original size.
πηγή: www.airshows.be
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: VAGELIS στις Ιουλίου 09, 2014, 06:47:34 μμ
ʼφιξη των Α-7 στο AIR TATTOO 2014 με τον'' Όλυμπο'' να έχει το διακριτικό ''AIR TATTOO '14'' και το ''154477'' με full side παραλλαγή.
http://forums.airshows.co.uk/viewtopic.php?f=8&t=61249&start=50
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: trelas3 στις Ιουλίου 09, 2014, 08:15:36 μμ
αντε και ενα ghost A-7...!!!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: fisherman στις Ιουλίου 10, 2014, 10:08:21 πμ
Είναι εντυπωσιακό το ότι ο τρόπος βαφής(?), τα χρώματα(?), το full side(?), η έλλειψη του full set των stencil(?) κάτι από όλα αυτά τέλος πάντων κάνει το 477 να θυμίζει αεροσκάφος gate guard που βάφτηκε μετά την απόσυρση. Σαν να προετοιμάστηκε δηλαδή για αποσυρμένο έκθεμα ενόσω ακόμα πετάει!!! Αυτό και μόνο το κάνει μάλλον μοναδική περίπτωση και, όχι φυσικά επετειακό, αλλά τουλάχιστον special paint scheme (προφανώς στην κατηγορία των ρετρό που είναι της μόδας τελευταία).
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: felix στις Ιουλίου 11, 2014, 09:11:14 πμ
Περα απο τον τροπο βαφης του συγκεκριμενου διθεσιου, εμενα αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι σε ενα αεροσκαφος με ελαχιστες ωρες πτησης με την νεα βαφη, η κοιλια του ειναι μες την καπνιλα, λαδιλα και ολα τα συναφη!!  :lol:  Αθανατα Corsair!!!
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: AETOC69 στις Ιουλίου 11, 2014, 10:26:48 πμ
Είναι εντυπωσιακό το ότι ο τρόπος βαφής(?), τα χρώματα(?), το full side(?), η έλλειψη του full set των stencil(?) κάτι από όλα αυτά τέλος πάντων κάνει το 477 να θυμίζει αεροσκάφος gate guard που βάφτηκε μετά την απόσυρση. Σαν να προετοιμάστηκε δηλαδή για αποσυρμένο έκθεμα ενόσω ακόμα πετάει!!! Αυτό και μόνο το κάνει μάλλον μοναδική περίπτωση και, όχι φυσικά επετειακό, αλλά τουλάχιστον special paint scheme (προφανώς στην κατηγορία των ρετρό που είναι της μόδας τελευταία).
 
Σωστά Γιώργο ,  ::thumbleft::

Συνολικά βάφτηκαν 2 διθέσια το ένα  σε  ΜΑΤ  χρώση  και το άλλο  Γυαλιστερό .

Επίσης φρεσκαρίστηκε και ο Όλυμπος σε όλες του τις επιφάνειες αφού πρώτα μασκαρίστηκαν οι ασημί επιφάνειες και τα σχέδια.
     
Το γυαλιστερό βάφτηκε με σκοπό την τοποθέτηση του ως  έκθεμα του προαυλίου χώρο του διοικητηρίου της 116ΠΜ.
Εννοείτε μετά την απόσυρση του τύπου απο την ενεργό δράση γιατί το αεροσκάφος έχει αρκετές ώρες ακόμα να δώσει. 

Για την ιστορία το διθέσιο με την γυαλιστερή χρώση είναι το 753 .   ::salut:: ::flag-greece:: 
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: AETOC69 στις Ιουλίου 11, 2014, 10:28:21 πμ
αντε και ενα ghost A-7...!!!!

 Μπα ! Ερήμου δαγκωτό   ::glossa:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: VAGELIS στις Ιουλίου 16, 2014, 11:42:59 μμ
Και οι επιβραβεύσεις:
http://www.haf.gr/el/news.asp?id=9096
Μπράβο σ' όλους.
::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: thunderstreak στις Νοεμβρίου 04, 2014, 01:25:57 πμ
H 331 στο Luxeuil (LFSX) πριν μερικές ημέρες:

http://www.airfighters.com/photo/148700/M/Greece-Air-Force/Dassault-Mirage-2000-5EG/547/ (http://www.airfighters.com/photo/148700/M/Greece-Air-Force/Dassault-Mirage-2000-5EG/547/)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: thunderstreak στις Δεκεμβρίου 03, 2014, 01:59:39 μμ
Η 330 στην Ovda (VDA/LLOV) για συνεκπαίδευση με την 107 της IDAF.

http://www.haf.gr/el/news.asp?id=9569 (http://www.haf.gr/el/news.asp?id=9569)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Φεβρουαρίου 07, 2019, 05:29:09 μμ
Ελληνικα F-16blk52,στην νατοικη ασκηση Trident Juncture-18 στην Νορβηγια..

(http://www.mchost.gr/v/34970)
(http://www.mchost.gr/v/34971)
(http://www.mchost.gr/v/34972)

αντε μπας και ξαναζωντανεψει το τοπικ :D
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: montelakias στις Φεβρουαρίου 07, 2019, 08:40:31 μμ
Τι λες τώρα βρε Στάθη...!!! :shock: Αυτά έχουν μεγάλη φθορά, δεν ξεχωρίζεις καθόλου το καμουφλάζ.
Σαν  "τα καπνιστά F-16" είναι. :mrgreen: Ελπίζω μετά την αναβάθμιση να τους κάνουν και ένα φρεσκαρισματάκι.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: hellenicopter στις Φεβρουαρίου 07, 2019, 10:33:40 μμ
Καλησπέρα,
Μια και ήρθε στην επιφάνεια το "νήμα": Μερικές φωτογραφίες από την Air14 στην Παγιέρν (Payerne) της Ελβετίας (για τα 100 χρόνια της Ελβ. Π.Α.) το 2014 με τον Ανδρουλάκη.
Για καλύτερη ανάλυση και χωρίς το λογότυπο στείλτε μου ΠΜ. Υπάρχουν και βίντεο.

Τα 2 centimes μου...  :mrgreen:
 ::salut::
(http://www.mchost.gr/v/34984) (http://www.mchost.gr/v/34985) (http://www.mchost.gr/v/34987) (http://www.mchost.gr/v/34988)





Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: hellenicopter στις Φεβρουαρίου 07, 2019, 10:39:18 μμ
Τι λες τώρα βρε Στάθη...!!! :shock: Αυτά έχουν μεγάλη φθορά, δεν ξεχωρίζεις καθόλου το καμουφλάζ.
Σαν  "τα καπνιστά F-16" είναι. :mrgreen: Ελπίζω μετά την αναβάθμιση να τους κάνουν και ένα φρεσκαρισματάκι.

Φταίει και αυτό το have glass που τα "κάνει αόρατα" αλλά και πολύ "βρώμικα" στα ορατά μήκη κύματος...
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Φεβρουαρίου 08, 2019, 03:25:58 μμ
Τι λες τώρα βρε Στάθη...!!! :shock: Αυτά έχουν μεγάλη φθορά, δεν ξεχωρίζεις καθόλου το καμουφλάζ.
Σαν  "τα καπνιστά F-16" είναι. :mrgreen: Ελπίζω μετά την αναβάθμιση να τους κάνουν και ένα φρεσκαρισματάκι.

Oντως στην τελευταια φωτο οσο κι αν προσπαθησα να διακρινω τον αριθμο στο ουραιο,δεν τα καταφερα!!
Xαρας ευαγγελια για τους αεροπλαναδες που τους αρεσει η φθορα ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Μαρτίου 04, 2019, 06:34:06 μμ
Παλιοτερη φωτο(2015) απο την επισκεψη  Ελληνικων μαχητικων στην Ισπανια για τo TLP

(http://www.mchost.gr/v/36254)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Ιουνίου 25, 2019, 08:03:06 μμ
Απο τις περιπολίες στον εναέριο χώρο του Μαυροβουνίου...

(http://www.mchost.gr/v/39685)
(http://www.mchost.gr/v/39686)
(http://www.mchost.gr/v/39687)

 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Blitz-X στις Ιουνίου 26, 2019, 01:13:31 πμ
Σαν πολύ καθαρά δεν είναι?

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: alex83 στις Ιουνίου 26, 2019, 02:49:26 μμ
Με πρόλαβες Μάνο!Και εγώ το ίδιο αναρωτιόμουν... :? :?
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Ιουνίου 26, 2019, 03:50:49 μμ
Πάντως οι φώτο δεν είναι πειραγμένες,ειναι κατευθείαν απο την πηγή(ΝΑΤΟ). Φρεσκοβαμμένα μήπως??
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: montelakias στις Ιουνίου 26, 2019, 08:19:12 μμ
Αυτό είναι ένα κάλο στοιχείο για εμάς που μας αρέσουν τα πιο καθαρά. 8)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Blitz-X στις Ιουνίου 26, 2019, 09:07:11 μμ
Αυτό είναι ένα κάλο στοιχείο για εμάς που μας αρέσουν τα πιο καθαρά. 8)
Αυτό ξαναπέστο. Έχω βαρεθεί να βλέπω ghost, σφουγκαρισμένες με το χρησιμοποιημένο νερό, από κουβά συνεργείου φορτηγών στη Λεύκα (Πειραιά) :twisted:
Κάποια στιγμή κι αυτά τα έρημα τα F-16, πλένονται/βάφονται και κάνουν και κάποιο χρόνο μέχρι να ξαναγίνουν σώβρακο ::glossa::

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: Jet72 στις Ιουνίου 27, 2019, 01:21:42 πμ
Τα ADV δεν εχουν ιδια βαφη με τα 52+ και δεν αναμενεται να φτασουν το μαύρο χαλι τους.... (κυριολεκτικά)
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: felix στις Ιουνίου 27, 2019, 10:59:41 πμ
Συμφωνώ με το Γιάννη. Τα ADV δεν θα γίνουν ποτέ "μαύρα" όπως τα 52+ ....αν και εκείνα προσωπικά μου αρέσουν μοντελιστικά περισσότερο.

Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι πετάνε άοπλα?!?!? Υποτίθεται ότι κάνουν CAP για το Μαυροβούνιο. Εκτός αν είναι από τις πρώτες πτήσεις προσαρμογής με το εδαφικό ανάγλυφο.
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: hellenicopter στις Ιουνίου 27, 2019, 01:12:28 μμ
Καλησπέρα,
Συμφωνώ επίσης, τα Adv (F-16 Block 52M) φέρουν το Have Glass νεότερης γενιάς που δείχνει πολύ "καθαρότερο" από τα προηγούμενα.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Ιουνίου 27, 2019, 05:32:53 μμ
όποτε μπορέσω θα ανεβάσω και το αντίστοιχο βίντεο

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Ιουνίου 27, 2019, 06:01:56 μμ
https://vimeo.com/344811245

Τα ιταλικα EF-2000 φερουν κανονικα οπλισμο..
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: PanPan στις Ιουνίου 27, 2019, 08:34:02 μμ
Οι συγκεκριμένες φωτο και βίντεο είναι από την τελετή που έγινε όταν αναλάβαμε αυτή την υποχρέωση. Προφανώς και δεν πετάνε άοπλα περιπολίες.  :mrgreen:

Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Ιουλίου 29, 2019, 04:32:33 μμ
2017 σε πεδίο βολής της Βουλγαρίας..

(http://www.mchost.gr/v/40422)
(http://www.mchost.gr/v/40423)
(http://www.mchost.gr/v/40424)

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Ελληνικά μαχητικά στο Εξωτερικό (Καταγραφή επισκεψεων)
Αποστολή από: sluff στις Αυγούστου 02, 2019, 03:04:56 μμ
Απο την ίδια άσκηση στην Βουλγαρία

(http://www.mchost.gr/v/40458)
(http://www.mchost.gr/v/40459)
(http://www.mchost.gr/v/40462)
(http://www.mchost.gr/v/40463)

Προσέξτε το Μ-60 στην πλευρική θύρα του load master του CHINOOK ::salut::