Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 14, 2006, 08:18:18 μμ
-
για να δουμε παρουσιες :twisted:
-
Χιχι!
-
Εγω δυστυχως τσου :(
Εχω σεμιναριο ολο το Σ/Κ.....
-
Γυαλλιά δεν θα φέρω ... αλλά θα φέρω γλυκάκι ταψιού λόγο τις ονομαστικής μου εορτής. :mrgreen: :mrgreen:
Σπιτικό special edition. Μικρασιάτικη συνταγούλα πολύ sexy...
Τρώγετε και με κα'ι'μάκι παγωτό από πάνω με σιρόπι σπιτικό βύσινο.
Αφίσες THE PARTY IS HERE τρίγωνα καπελάκια , καραμούζες, δυναμιτάκια ,κομφετί , και πέντε Ουκρανέζες να χορέψουν στα πόδια μας . Το χορό του εμφράγματος :shock: :shock: :shock:
-
mesa kai go!afoy den katevaino kai mesi anatoli...
e,na min xaso kai tin masa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
....παιδες εγω θα ερθω αναγκαστικα.....ΡΕΖΙΛΙΚΙ το Σαββατο.....εφυγα και δεν πληρωσα τιποτα...σε καποιον χρωσταω τωρα....
-
Εγώ κάνω δίαιτα οπότε το κομμάτι μου το δίνω στο βαφτηστήρι μου :!:
:wink:
Πρέπει να πάρει και κανένα κιλό παραπάνω τώρα που έγινε σταρ :!:
:mrgreen:
-
Για φέρτε και το Haf YB να δούμε και εμείς το βαφτιστήρι μας πως μεγάλωσε και έγινε star!
-
Τώρα που έγινε σταρ να δείτε που δε θα μας μιλάει.
Θα υπογράφει αυτόγραφα μόνο στις συναντήσεις!!!
:wink: :mrgreen:
-
εεε... αφου θα εχει και γλυκακι... μη το χασω :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Τώρα που έγινε σταρ να δείτε που δε θα μας μιλάει.
Θα υπογράφει αυτόγραφα μόνο στις συναντήσεις!!!
:wink: :mrgreen:
τιμω τον λαο που με ανεδειξε!
αυτογραφα με σφραγιδα!
-
Θα μου σφραγίσετε το μπράτσο μου???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Θα μου σφραγίσετε το μπράτσο μου???
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
το περιοδικο ντε!
-
Πιστεύω να έρθω και εγώ (δεύτερη δυναμική (γέλια απο το κοινό) εμφάνιση).
Λέτε να καταντήσει "αρρώστια' γιατρέ ;; :mrgreen:
Και μια ερώτηση: Το (βαρύ) έντυπο και αφισσιακό (εκ του λύματος "αφίσσα") υλικό από την Defendory που ξέμεινε το περασμένο Σάββατο το πήρα σπίτι να μην μείνει εκεί και πάει χαμένο. Να τα φέρω; Τα ξέχασε κάποιος, τα θέλει κάποιος;
Α, έχω και το HAF Yearbook vol.2, που ζήτησε ο Νίκος Τσίτσος, να το φέρω;
Π.
-
Για να βλέπω να μαζευόμαστε οι Τ/Θ και να σχηματίζουμε Ύλη!!!!
-
Στα άρματα!!! Στα άρματα!!!
Δε ξέρω ακόμη αν θα μπορέσω να κατέβω...
:cry: :cry: :cry:
Υπάρχει περίπτωση παντόφλας στον ορίζοντα!!!
:cry: :cry: :cry:
-
Εγώ επιστρέφω δρυμήτερος...
-
Πρόσφατα είδα κάτι παντόφλες με σχέδιο στη σόλα απο ερπύστριες θες να σου φέρω ;;;
Εχει όμως μόνο με tiger και με maus ποιό θές;;; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Θα φοράω κράνος!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Κατά πάσα πιθανότητα και εγώ μέσα. :) :!:
-
Τελικά το έντυπο υλικό από την Defendory να το φέρω; (Πιστεύω ότι θα μπορέσω να έρθω)
Π.
Σίγουρα θα φέρω πηρουνάκι, κουταλάκι, μαχαιράκι και ποδίτσα για να μη λερωθώ από το γλυκό :mrgreen:
-
Φερτο Πανο δε παει χαμενο :mrgreen:
-
Έγινε, θα τα πακετάρω σε σακκούλες ασφαλείας όμως (= δυνατές και ανθεκτικές στο σκίσιμο γιατί είναι κάπως βαρύ όλο μαζί). :)
Π.
-
παρων κι εγω :twisted: απο νωρις
-
Μόλις πριν λίγο βγήκε το γλυκό απ' τον φούρνο .......... :D :D
-
Τι ώρα να έρθω για να μην έχουν φύγει πάλι οι μισοι ?? πριν τις 2 δύσκολο το βλέπω. :(
-
Έλα όσο πιο γρήγορα μπορείς!!!
ΓΙα να δεις και το αυθαίρετο!!!
:wink: :wink: :wink:
-
Α ρε ΑστραποΓΙΑΝΝΕ... εγώ μέχρι τις 12:30 θα μπορέσω να έρθω... :?