Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 14, 2006, 08:18:18 μμ

Τίτλος: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/2006"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 14, 2006, 08:18:18 μμ
για να δουμε παρουσιες :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 15, 2006, 01:12:12 πμ
Χιχι!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: dedalos στις Οκτωβρίου 15, 2006, 01:32:53 μμ
Εγω δυστυχως τσου   :(
Εχω σεμιναριο ολο το Σ/Κ.....
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 15, 2006, 05:40:09 μμ
Γυαλλιά δεν θα φέρω ... αλλά θα φέρω γλυκάκι ταψιού λόγο τις ονομαστικής μου εορτής. :mrgreen: :mrgreen:
Σπιτικό  special edition.  Μικρασιάτικη συνταγούλα πολύ sexy...
Τρώγετε και με κα'ι'μάκι παγωτό από πάνω με σιρόπι σπιτικό βύσινο.
Αφίσες THE PARTY IS HERE τρίγωνα καπελάκια , καραμούζες, δυναμιτάκια ,κομφετί , και πέντε Ουκρανέζες να χορέψουν στα πόδια μας . Το χορό του εμφράγματος :shock: :shock: :shock:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: 5leptos στις Οκτωβρίου 15, 2006, 10:10:19 μμ
mesa kai go!afoy den katevaino kai mesi anatoli...
e,na min xaso kai tin masa  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: STARFIGHTER στις Οκτωβρίου 16, 2006, 11:42:15 πμ
....παιδες εγω θα ερθω αναγκαστικα.....ΡΕΖΙΛΙΚΙ το Σαββατο.....εφυγα και δεν πληρωσα τιποτα...σε καποιον χρωσταω τωρα....
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 16, 2006, 11:45:01 πμ
Εγώ κάνω δίαιτα οπότε το κομμάτι μου το δίνω στο βαφτηστήρι μου :!:
 :wink:
Πρέπει να πάρει και κανένα κιλό παραπάνω τώρα που έγινε σταρ :!:
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 16, 2006, 12:06:54 μμ
Για φέρτε και το Haf YB να δούμε και εμείς το βαφτιστήρι μας πως μεγάλωσε και έγινε star!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 16, 2006, 12:24:07 μμ
Τώρα που έγινε σταρ να δείτε που δε θα μας μιλάει.
Θα υπογράφει αυτόγραφα μόνο στις συναντήσεις!!!
 :wink: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: arcadios στις Οκτωβρίου 16, 2006, 02:24:33 μμ
εεε... αφου θα εχει και γλυκακι... μη το χασω    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: 5leptos στις Οκτωβρίου 16, 2006, 03:37:21 μμ
Τώρα που έγινε σταρ να δείτε που δε θα μας μιλάει.
Θα υπογράφει αυτόγραφα μόνο στις συναντήσεις!!!
 :wink: :mrgreen:

τιμω τον λαο που με ανεδειξε!
αυτογραφα με σφραγιδα!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 16, 2006, 03:41:02 μμ
Θα μου σφραγίσετε το μπράτσο μου???
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: 5leptos στις Οκτωβρίου 16, 2006, 03:44:02 μμ
Θα μου σφραγίσετε το μπράτσο μου???
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

το περιοδικο ντε!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: Pz-Panos στις Οκτωβρίου 17, 2006, 12:40:31 πμ
Πιστεύω να έρθω και εγώ (δεύτερη δυναμική (γέλια απο το κοινό) εμφάνιση).

Λέτε να καταντήσει "αρρώστια' γιατρέ ;;  :mrgreen:

Και μια ερώτηση: Το (βαρύ) έντυπο και αφισσιακό (εκ του λύματος "αφίσσα") υλικό από την Defendory που ξέμεινε το περασμένο Σάββατο το πήρα σπίτι να μην μείνει εκεί και πάει χαμένο. Να τα φέρω; Τα ξέχασε κάποιος, τα θέλει κάποιος;

Α, έχω και το HAF Yearbook vol.2, που ζήτησε ο Νίκος Τσίτσος, να το φέρω;

Π.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 17, 2006, 02:34:40 μμ
Για να βλέπω να μαζευόμαστε οι Τ/Θ και να σχηματίζουμε Ύλη!!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 17, 2006, 02:36:49 μμ
Στα άρματα!!! Στα άρματα!!!
Δε ξέρω ακόμη αν θα μπορέσω να κατέβω...
 :cry: :cry: :cry:
Υπάρχει περίπτωση παντόφλας στον ορίζοντα!!!
 :cry: :cry: :cry:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 17, 2006, 04:44:16 μμ
Εγώ επιστρέφω δρυμήτερος...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 17, 2006, 04:48:51 μμ
Πρόσφατα είδα κάτι παντόφλες με σχέδιο στη σόλα απο ερπύστριες θες να σου φέρω ;;;
Εχει όμως μόνο με tiger και με maus ποιό θές;;; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 17, 2006, 04:49:54 μμ
Θα φοράω κράνος!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: Symeon στις Οκτωβρίου 18, 2006, 04:59:43 μμ
Κατά πάσα πιθανότητα και εγώ μέσα. :) :!:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: Pz-Panos στις Οκτωβρίου 19, 2006, 11:15:06 μμ
Τελικά το έντυπο υλικό από την Defendory να το φέρω; (Πιστεύω ότι θα μπορέσω να έρθω)

Π.

Σίγουρα θα φέρω πηρουνάκι, κουταλάκι, μαχαιράκι και ποδίτσα για να μη λερωθώ από το γλυκό  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 19, 2006, 11:31:26 μμ
Φερτο Πανο δε παει χαμενο :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: Pz-Panos στις Οκτωβρίου 19, 2006, 11:42:52 μμ
Έγινε, θα τα πακετάρω σε σακκούλες ασφαλείας όμως (= δυνατές και ανθεκτικές στο σκίσιμο γιατί είναι κάπως βαρύ όλο μαζί).  :)

Π.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 20, 2006, 08:55:54 μμ
παρων κι εγω :twisted: απο νωρις
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 20, 2006, 09:50:44 μμ
Μόλις πριν λίγο βγήκε το γλυκό απ' τον φούρνο .......... :D :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 20, 2006, 09:52:49 μμ
Τι ώρα να έρθω για να μην έχουν φύγει πάλι οι μισοι ?? πριν τις 2 δύσκολο το βλέπω. :(
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 20, 2006, 11:11:29 μμ
Έλα όσο πιο γρήγορα μπορείς!!!
ΓΙα να δεις και το αυθαίρετο!!!
 :wink: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 21/10/06"
Αποστολή από: Brutalos στις Οκτωβρίου 20, 2006, 11:34:50 μμ
Α ρε ΑστραποΓΙΑΝΝΕ... εγώ μέχρι τις 12:30 θα μπορέσω να έρθω...  :?