Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Flying Dragon στις Αυγούστου 09, 2013, 07:23:22 μμ
-
Καλησπέρα κύριοι, τα φώτα σας.
Φτιάχνω το F4 U4-B Corsair. Μπαίνω σε εικόνες και το βλέπω πολύ γυαλιστερό. Να βάλω βερνίκι gloss ή ΜΑΤ;
-
Semigloss.
-
Eυχαριστώ. Με gloss που ΄χω δεν θα βγει ωραίο αποτέλεσμα;
-
Θα δειχνει υπερβολικο λογο κλιμακας. :wink:
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ταχύτατες απαντήσεις! Να 'σαι καλά!