Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Minoas_mr στις Ιουλίου 23, 2013, 01:28:55 μμ

Τίτλος: "Bιετναμέζικο" Τ-6G
Αποστολή από: Minoas_mr στις Ιουλίου 23, 2013, 01:28:55 μμ
Καλησπέρα φίλοι μου,

σερφάροντας στο διαδίκτυο για ελληνικά Τ-6 έπεσα τυχαία σε αυτό εδώ που βρίσκεται σε έκθεση στην Σχολή Ικάρων. Φαίνεται να είναι βαμμένο με παραλλαγή βιετνάμ. Υπήρξε τέτοια παραλλαγή στα επιχειρησιακά αεροσκάφη; Το συγκεκριμένο πάντως είναι κουκλάκι και με τρώει το χέρι μου να το ξεκινήσω. Ξέρετε αν υπάρχουν πουθενά φωτογραφίες του συγκεκριμένου αεροπλάνου για να δω την παραλλαγή του απο την άλλη πλευρά; Προφίλ ίσως;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων


(http://postimg.org/image/xpxau93gh/)
Τίτλος: Απ: "Bιετναμέζικο" Τ-6G
Αποστολή από: mmaker στις Ιουλίου 23, 2013, 05:23:25 μμ
Απ όσο γνωρίζουμε,δεν υπήρχαν Τ-6 με την Βιετνάμ!
Μετά απ την απόσυρση τους που ήταν βαμμένα με την ΝΑΤΟ,ορισμένα βάφτηκαν με καφέ-πράσινο χρώμα,όμοιο με τα χρώματα που έβαφαν τοίχους/selters και τα είχαν ως decoys.
Το συγκεκριμένο ή όταν το πήραν είχε αυτή την παραλλαγή(και τους φάνηκε σωστή να αντιγράψουν),ή τα μόνα χρώματα που είχαν εύκαιρα,ήταν της Βιετνάμ...
Τίτλος: Απ: "Bιετναμέζικο" Τ-6G
Αποστολή από: Minoas_mr στις Ιουλίου 23, 2013, 09:30:31 μμ
και εγώ αυτό ήξερα, ότι τα βάφουν στην τύχη για παραπλάνηση. Αυτό όμως είχε και πορτοκαλί ακροπετρύγια :-) οπότε υπέθεσα ότι ο καλλιτέχνης κάτι θα ήξερε παραπάνω :-)))