Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Thanasis BB στις Ιουλίου 10, 2013, 12:07:20 μμ

Τίτλος: Γερμανικοι ασυρματοι
Αποστολή από: Thanasis BB στις Ιουλίου 10, 2013, 12:07:20 μμ
Φωτογραφίες για ασυρματους έχω δει
Αυτο που με ενδιαφέρει είναι η βασική συνδεσμολογια τους
Θα τους χρησιμοποιήσω με δυο τρόπους
Εσωτερικά σε άρμα (πρώτα σε ένα stug)
Εξωτερικά απο το άρμα ,σε ένα σημείο στο διοραμα.

Αυτά που έχω μέχρι στιγμής αντιληφθεί είναι τα  εξής
Οι ασυρματοι κάθονται σε κουτιά που φαίνεται ότι φιλοξενούν μέσα τους καλωδιωσεις
Οπότε λογικά τα καλώδια που είναι χύμα στο εσωτερικό του αρματος είναι αυτά που πανε στα ακουστικά

Οι ασυρματοι που έχω ,έχουν κάτω και δεξιά ένα πολυπινο στρογγυλό βυσμα. (Σαν τα XLR που χρησιμοπουνται στον ηχο) Αυτο που παει?
Τα ακουστικά συνδέονται πιθανόν με βυσμα τύπου καρφί. Σε ποιο σημείο όμως?

Σε εξωτερική χρήση του ασυρμάτου πρέπει να υπάρχουν και τα βοηθητικά τους κουτιά που βρίσκονται μέσα στο άρμα?
Και δεν θα χρειαστω και μια κεραία? Πως θα κάνω την συνδεσμολογια της?

Πολλά κομμάτια θα γίνουν scratch build και θα ήθελα (επειδή η κόπος θα είναι μεγάλος ) να μην ξέφυγω απο την πραγματικότητα και να έχω μια καλή κατασκευή με χύμα καλωδιωσεις.

Ευχαριστω
Τίτλος: Απ: Γερμανικοι ασυρματοι
Αποστολή από: gkontog στις Ιουλίου 10, 2013, 12:20:53 μμ
Για κοίτα στο παρακάτω, μπόλικες φωτογραφίες...

https://www.google.gr/search?q=german+radio+sets+ww2+photos&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=QSfdUfuHLKal0AWkrYH4CQ&ved=0CCgQsAQ&biw=1024&bih=583
Τίτλος: Απ: Γερμανικοι ασυρματοι
Αποστολή από: gkontog στις Ιουλίου 10, 2013, 12:28:01 μμ
Ακόμα μερικά:

http://www.laud.no/ww2/
http://www.agder.net/la8ak/e.htm
http://www.gdrecon.co.uk/signals.html
Τίτλος: Απ: Γερμανικοι ασυρματοι
Αποστολή από: STEINER στις Ιουλίου 10, 2013, 12:29:03 μμ
Αυτο που με ενδιαφέρει είναι η βασική συνδεσμολογια τους
Αν κατάλαβα  καλά φίλε, κάτι τέτοιο ψάχνεις, καλή συνέχεια στην κατασκευή σου ::salut::

(http://postimg.org/image/qjh1y9rn5/)
Τίτλος: Απ: Γερμανικοι ασυρματοι
Αποστολή από: Thanasis BB στις Ιουλίου 10, 2013, 06:23:20 μμ
Αυτο ακριβως χρειαζομουν, και το σχεδιο ειναι οτι πρεπει και οι φωτογραφιες πολυ καλες.

Σας ευχαριστω παρα πολυ
Τίτλος: Απ: Γερμανικοι ασυρματοι
Αποστολή από: ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ στις Ιουλίου 10, 2013, 08:31:38 μμ
Εχεις Π.Μ.
Τίτλος: Απ: Γερμανικοι ασυρματοι
Αποστολή από: Pz-Panos στις Ιουλίου 12, 2013, 11:03:15 μμ
Εχεις Π.Μ.

Παρακαλώ τα προσωπικά μηνύματα (π.μ.) να ανταλλάσονται χωρίς δημόσια ανακοίνωση. Ευχαριστώ.

Θανάση, φαντάζομαι τα παιδιά πιο πάνω σε κάλυψαν με τους ασυρμάτους.