Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Thanasis BB στις Ιουλίου 10, 2013, 12:07:20 μμ
-
Φωτογραφίες για ασυρματους έχω δει
Αυτο που με ενδιαφέρει είναι η βασική συνδεσμολογια τους
Θα τους χρησιμοποιήσω με δυο τρόπους
Εσωτερικά σε άρμα (πρώτα σε ένα stug)
Εξωτερικά απο το άρμα ,σε ένα σημείο στο διοραμα.
Αυτά που έχω μέχρι στιγμής αντιληφθεί είναι τα εξής
Οι ασυρματοι κάθονται σε κουτιά που φαίνεται ότι φιλοξενούν μέσα τους καλωδιωσεις
Οπότε λογικά τα καλώδια που είναι χύμα στο εσωτερικό του αρματος είναι αυτά που πανε στα ακουστικά
Οι ασυρματοι που έχω ,έχουν κάτω και δεξιά ένα πολυπινο στρογγυλό βυσμα. (Σαν τα XLR που χρησιμοπουνται στον ηχο) Αυτο που παει?
Τα ακουστικά συνδέονται πιθανόν με βυσμα τύπου καρφί. Σε ποιο σημείο όμως?
Σε εξωτερική χρήση του ασυρμάτου πρέπει να υπάρχουν και τα βοηθητικά τους κουτιά που βρίσκονται μέσα στο άρμα?
Και δεν θα χρειαστω και μια κεραία? Πως θα κάνω την συνδεσμολογια της?
Πολλά κομμάτια θα γίνουν scratch build και θα ήθελα (επειδή η κόπος θα είναι μεγάλος ) να μην ξέφυγω απο την πραγματικότητα και να έχω μια καλή κατασκευή με χύμα καλωδιωσεις.
Ευχαριστω
-
Για κοίτα στο παρακάτω, μπόλικες φωτογραφίες...
https://www.google.gr/search?q=german+radio+sets+ww2+photos&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=QSfdUfuHLKal0AWkrYH4CQ&ved=0CCgQsAQ&biw=1024&bih=583
-
Ακόμα μερικά:
http://www.laud.no/ww2/
http://www.agder.net/la8ak/e.htm
http://www.gdrecon.co.uk/signals.html
-
Αυτο που με ενδιαφέρει είναι η βασική συνδεσμολογια τους
Αν κατάλαβα καλά φίλε, κάτι τέτοιο ψάχνεις, καλή συνέχεια στην κατασκευή σου ::salut::
(http://postimg.org/image/qjh1y9rn5/)
-
Αυτο ακριβως χρειαζομουν, και το σχεδιο ειναι οτι πρεπει και οι φωτογραφιες πολυ καλες.
Σας ευχαριστω παρα πολυ
-
Εχεις Π.Μ.
-
Εχεις Π.Μ.
Παρακαλώ τα προσωπικά μηνύματα (π.μ.) να ανταλλάσονται χωρίς δημόσια ανακοίνωση. Ευχαριστώ.
Θανάση, φαντάζομαι τα παιδιά πιο πάνω σε κάλυψαν με τους ασυρμάτους.