Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: zb00p στις Ιουνίου 04, 2013, 01:07:26 μμ
-
Θέλω να αγοράσω δύο σετ για τους τίγρηδες μου (1 initial, 1 late) και είμαι διχασμένος ανάμεσα στη Friul και στη Spade Ace.
Η διαφορά στην τιμή δεν είναι τρομερή και τα μεταφορικά είναι μάλλον τα ίδια. Απλά ο κινέζος έχει και τον Τίγρη που θέλω.
Ψάχνοντας, έχω διαβάσει πολλά για τις spade ace, αλλά θα ήθελα να μου πει και κάποιος εδώ μέσα αν έχει ιδία άποψη. Τείνω προς τις κινέζικες, πιο πολύ για την ευκολία, αφού θα έρθουν όλα μαζί σε ένα πακέτο και σαν ποιότητα μάλλον είναι εξίσου καλές με τις φριουλ.
Πάντως, θα ήθελα να ακούσω και μια άλλη γνώμη
-
Πλαστικές της AFV;
-
http://www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/afvclub/afv35093.htm
Πολύ δουλειά και πολύ καθάρισμα όπως βλέπω από τις φωτογραφίες. Από οτι βλέπω, η afv δεν έχει mirror tracks, μόνο early/late. Επίσης, τα ds tracks είναι μια χαρά από λεπτομέρεια, απλά θέλω τα σετ από τα ds tracks να τα βάλω σε ένα tamiya sturmtiger και σε ένα academy tiger και τις μεταλλικές στα δύο dragon tiger
Μάλλον θα πάρω πακέτο το tiger και τις ερπύστριες από τον κινέζο, 14 λίρες μεταφορικά θέλει για ένα κιτ και δύο σετ μεταλλικές ερπύστριες και ο πολωνός θέλει 8 λίρες μεταφορικά μόνο για τα δύο σετ
-
Πλαστικές της AFV;
Βλασφημείς !!! ::violent1:: (Συγκρίνεται το heavy metal με τον Boy George (πλαστικούρες) ; :lol: ::glossa::
Τις Friul που τις έχω δοκιμάσει, με έχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο απ'όλες τις απόψεις. Τις Spade Ace δεν έχει τύχει, φίλος όμως που τις έχει, ξέρω ότι δεν είχε κανένα παράπονο. Οπότε go for it.
-
'Εχω δουλεψει και τισ friul kai tis afv.
Καλύτερες ειναι οι μεταλλικες αλλα πιο δυσκολες στο βαψιμο :mrgreen:
-

εδω ειναι μεταλλικεσ
-
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!
Πάντως δεν νομίζω να είναι δύσκολες στο βάψιμο, νομίζω πώς με αστάρωμα θα πιάνει μια χαρά η μπογιά πάνω. Μετά ρίχνεις και ένα ξυσιματάκι και τσουπ αυθεντικό γυμνό μέταλλο χωρίς τρικ και ιστορίες :mrgreen:
Βέβαια, από τη θεωρία ώς την πράξη, έχουμε δρόμο!
υ.γ. το είχα δεί το κατασκευαστικό, πολύ μπάνικες!
-
Έπεσε η παραγγελία, όταν μου έρθουν και με το καλό ξεκινήσω το tiger uber project, θα κάνω και μια παρουσίαση των spade ace
-
Πάντως δεν νομίζω να είναι δύσκολες στο βάψιμο, νομίζω πώς με αστάρωμα θα πιάνει μια χαρά η μπογιά πάνω. Μετά ρίχνεις και ένα ξυσιματάκι και τσουπ αυθεντικό γυμνό μέταλλο χωρίς τρικ και ιστορίες :mrgreen:
Έτσι ακριβώς!!
-
ήρθαν σήμερα οι spade ace και ομολογώ πως είναι εντυπωσιακές. Δεν έχω πιάσει στα χέρια μου άλλες μεταλλικές, αλλά από τις πλαστικές είναι σίγουρα πολύ ανώτερες!
-
φοβερες οι μεταλλικες
τωρα τις spade ace δεν τις ξερω ,χρησιμοποιω friul
οπως και ναχει καλοριζικες και καλα κρεμασματα
-
Ευχαριστώ!
Το κακό είναι ότι δεν έχουν οδηγίες συναρμολόγησης, αλλά ΟΚ δεν είναι και πυρηνική φυσική!
Οι ερπύστριες για τους τίγρηδες τελευταίου τύπου είναι χύμα όλες μαζί στο σακουλάκι, ενώ αυτές για τον τίγρη του αρχικού τύπου, είναι σε δύο ξεχωριστά.
Να πώ την αμαρτία μου, θα περίμενα το αντίστροφο, αφού αυτές του αρχικού τύπου εμπαινε η μια πλευρά απλά αντίστροφα, ενώ οι τελευταίου τύπου, είχαν πλευρές.
Ή κάνω λάθος?
-
απο τις friul που εχω αναλογη εμπειρια ειναι σε 2 ξεχωριστα σακουλακια
η πλευρα του καθε πεταλου της ερπυστριας που μπαινει το συρματακι και ενωνει τα κομματια θα ειναι και η εσωτερικη πλευρα θα κοιταει δηλ μεσα το αρμα.
θα μου πεις και δεν τις γυρναω αναποδα και να τις βαζω οπως θελω?
υπαρχει και το πελμα της που μπαινει συνηθως με συγκεκριμενη φορα και αυτη ουσιαστικα καθοριζει το δεξι αριστερο
αν το πελμα ειναι ιδιο ,τοτε αν γυριζεις τις ερπυστριες αναποδα μπορεις να τις βαλεις οπως θες, αρκει το συρμα που βαζεις να κοιταει μεσα.
στο ακριβως ιδιο πελμα ειναι δικαιολογημενο ενα σακουλακι
-
αυτές που πήρα δεν είναι σαν τις φριουλ, αφού το συρματάκι μπορεί να περάσει από τη μια άκρη στην άλλη.
γενικώς υπήρχε μια μεγάλη κουβέντα γύρω από το θέμα αυτό, κάποιοι έλεγαν ότι είναι κόπιες των φριουλ, αλλά και διαφορετική λογική έχουν στην συναρμολόγηση, αλλά και έχουν σετ, τα οποία δεν τα έχει η φριουλ.
Όταν έρθει η ώρα των τίγρηδων, θα ποστάρω αναλυτικά τις εμπειρίες μου!
-
I can say friul are ok but try use some (karfitses),not the metal wire which is together with the tracks.After some time they hang Down.Another Company with some very nice metal tracks is Karaya.They make for early and late tiger.