Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ολοκληρωμένα Group Builds => MODELCLUB Group Builds => GB: British Steel => Μήνυμα ξεκίνησε από: felix στις Μαΐου 04, 2013, 09:44:35 μμ

Τίτλος: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 04, 2013, 09:44:35 μμ
Λεω να μπω κι εγω στο Group Build μετα απο αρκετη σκεψη. Και αφου εχουν μαζευτει ηδη αρκετα challenger (κι εγω για εκει πηγαινα) θα φτιαξω ενα warrior...ή τουλαχιστον θα προσπαθησω. Θα βαφτει σε λευκο στα χρωματα των Ηνωμενων Εθνων κατευθειαν απο το κουτι, οπως το δινει η Revell. Καθε βοηθεια ευπροσδεκτη.

Click to see the original size. Click to see the original size.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: Blitz-X στις Μαΐου 04, 2013, 09:48:47 μμ
Καλή αρχή Νώντα κι όπου φτάνουν οι γνώσεις μας, εδώ είμαστε να βοηθήσουμε :wink:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: Dimitris 72 στις Μαΐου 05, 2013, 10:56:37 πμ
Καλή αρχή και από μένα! Το μόνο που μπορώ να σου πω (καθότι άσχετος από σύγχρονα  :oops:) είναι ότι διάλεξες πολύ καλό μοντέλο και φυσικά στη... σωστή κλίμακα ::salut::

ΔΚ
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: gtdeath13 στις Μαΐου 05, 2013, 03:58:37 μμ
Νώντα έχω ήδη ένα ίδιο (χωρίς την πρόσθετη θωράκιση) έτοιμο συναρμολογημένο. Είναι άψογο κιτ, με λίγη προσοχή δεν θα χρειαστείς ούτε στόκο, τα καλάθια στον πύργο και το σκάφος είναι άθλια. Αν έχεις τίποτε φωτοέτσια με σήτες βάλε αυτά κρατώντας τα στηρίγματα. Ίσως να θέλουν αλλαγή και τα καπνογόνα στον πύργο.

Φωτογραφίες θα βρεις άπειρες, αλλά αν ψάχνεις κάτι πιο συγκεκριμένο πες.  ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 06, 2013, 01:52:13 μμ
Παιδες σας ευχαριστω πολυ. Το κιτ οντως ειναι πολυ καλο με μονο αρνητικο τα καλαθια που ειπε και ο Νικος. Γι αυτο ειπα να τα αλλαξω με homemade και τουλι.

Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Θα ρετουσαριστει εκτενεστερα μολις κολλησουν ολα για τα καλα, για να φαγωθει οτι προεξεχει απο το τουλι. Τα καλαθια στο πλαι θα τα αφησω οπως εχουν-πλαστικα, διοτι με την εξτρα θωρακιση δεν θα φαινονται, αλλα επιπλεον θα μπουν και καλυμματα απο πανω.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Μαΐου 06, 2013, 03:06:25 μμ
Ωραίο καλάθι!
Καλή συνέχεια Νώντα!
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: leopard στις Μαΐου 06, 2013, 05:02:23 μμ
Το καλάθι είναι ένα μοντέλο μόνο του.
Μπράβο Νώντα και καλή συνέχεια.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: dmoshid στις Μαΐου 06, 2013, 08:26:53 μμ
Πολύ καλή δουλειά στο καλάθι!! Καλή συνέχεια!! :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 07, 2013, 03:59:01 μμ
Σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια παιδια.  ::salut::

Συνεχεια με την βασικη συναρμολογηση, πολυ λιγο στοκαρισμα σε διαφορα σταδια και εκκρεμει σε καποια σημεια ακομα. Στη συνεχεια θα κολληθουν και οι λεπτομερειες οπως φωτα, πυροσβεστηρες, κομματια ερπυστριων κτλ.
Εχω σκοπο να βαψω ξεχωριστα τροχους ερπυστριες και τα συναφη γι αυτο και ειναι ηδη προετοιμασμενα ξεχωριστα. Τα κομματια της θωρακισης θα κολληθουν μετα.

Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 09, 2013, 12:31:16 πμ
H συναρμολογηση τελειωσε με ελαχιστες προσθηκες απο κομματια πλαστικο και εναν ''μουσαμα'' να καλυπτει το πλαινο καλαθι. Επομενο σταδιο ασταρωμα και preshade με καποιο εντονο γκρι και περασμα με το βασικο χρωμα, λευκο.

Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Μπορω να πω οτι μεχρι τωρα το εχω καταδιασκεδασει αφανταστα και μονο μοντελαρω 2-3 ωριτσες για 3 συνεχομενες μερες.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: leopard στις Μαΐου 09, 2013, 08:21:20 πμ
Καλά βαψίματα λοιπόν.
Μου αρέσει πολύ το μοντελάκι σου.
 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 09, 2013, 10:05:44 πμ
Ευχαριστω πολυ Φανη.  ::salut::
Ελπιζω να μην με δυσκολεψει το λευκο μονο στο βαψιμο.  :roll:

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 09, 2013, 11:59:06 μμ
Λιγη ακομη προοδος με ασταρωμα..

Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: Blitz-X στις Μαΐου 10, 2013, 01:06:16 πμ
Πολύ καλό Νώντα, καλά βαψίματα :!:

P.S. Check your PMs

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 10, 2013, 09:07:56 πμ
Ευχαριστω πολυ Μανο. Ευχαριστω και για το λινκ.  ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 12, 2013, 04:25:39 μμ
Συνεχεια με το κυριως βαψιμο. Ειχα κανει ενα πολυ απαλο preshade πριν το λευκο το οποιο δεν απεδωσε οπως θα ηθελα. Οποτε εκανα επεμβασεις μετα το βαψιμο...ψεκαζοντας με ψιλη δεσμη επιπλεον λευκο στο οχι και τοσο καλα καλυμμενο απο χρωμα πρωτο χερι βαψιματος.

Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Επομενο σταδιο ειναι η βαφη των λεπτομερειων (πυροσβεστηρες, λαστιχα, φωτα κτλ) για να παμε ταχιστα στις χαλκομανιες.
Το προβλημα που εχω για μετα τις χαλκομανιες ειναι τι χρωμα wash να κανω σε λευκο οχημα. Ειχα στο μυαλο μου για raw umper, αλλα εχω και τα ετοιμα wash της ΑΚ για τα οχηματα ΝΑΤΟ (μαυρο wash) και OIF/OEF (καφετι-earth wash). Τι συμβουλευετε καλυτερα?

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: leopard στις Μαΐου 12, 2013, 04:36:46 μμ
Χρησιμοποίησε αυτά της ΑΚ που έχεις και θα πάθεις πλάκα με το αποτέλεσμα.
 :wink:
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: Blitz-X στις Μαΐου 12, 2013, 05:18:40 μμ
Χρησιμοποίησε αυτά της ΑΚ που έχεις και θα πάθεις πλάκα με το αποτέλεσμα.
 :wink:
x10

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: leopard στις Μαΐου 12, 2013, 05:50:16 μμ
Και να κάνω μία διόρθωση: αντί για χρησιμοποίησε, "παίξε" με τα ζουμιά της ΑΚ.
Θα με θυμηθείς.
 :wink:
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 12, 2013, 09:17:42 μμ
Το πιασα  :lol: Ετσι θα γινει, η διαταγη σας προς εκτελεση.  8) :mrgreen: ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: Dimmu Borgir στις Μαΐου 12, 2013, 10:19:47 μμ
Εξαιρετικός Νώντα, απλά εξαιρετικός.Παράτα τα αεροπλάνα και άκου το κάλεσμα της αρματικής πλευράς  :mrgreen: :wink:
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: gtdeath13 στις Μαΐου 12, 2013, 10:55:53 μμ
Νώντα αν θες μπορείς να διπλώσεις τους καθρέφτες πάνω στο σκάφος για να μην προεξέχουν. Δες μερικές φωτογραφίες και θα καταλάβεις.  :wink:

Κουκλάκι βγαίνει...  ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 13, 2013, 09:09:43 πμ
Εξαιρετικός Νώντα, απλά εξαιρετικός.Παράτα τα αεροπλάνα και άκου το κάλεσμα της αρματικής πλευράς  :mrgreen: :wink:

Βρε λες να ειμαι λασπουλιαρης τελικα?  ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: :twisted: :mrgreen:
Ευχαριστω πολυ Χρησταρα, να σαι καλα. Ελπιζω να βγει καλο μεχρι τελους και να αρεσει. Περιμενω σκληρη κριτικη  ::salut::

Νώντα αν θες μπορείς να διπλώσεις τους καθρέφτες πάνω στο σκάφος για να μην προεξέχουν. Δες μερικές φωτογραφίες και θα καταλάβεις.  :wink:

Κουκλάκι βγαίνει...  ::salut::

Ευχαριστω Νικο, να σαι καλα.  ::salut::
Για τους καθρεπτες εχω δει σε αρκετες φωτογραφιες οτι τους εχουν μαζεμενους, αλλα και σε πολλες ακομα που ειναι φουλ εκτεταμενοι. Προτιμησα εκτεταμενους για πιο ευκολια.
Και στην φωτο παρακατω ετσι εκτεταμενοι ειναι και ηταν μια απο τις φωτος που συμβουλευτηκα για τους καθρεπτες

 ::arrowred:: http://www.military-today.com/apc/mcv_80_warrior.htm (http://www.military-today.com/apc/mcv_80_warrior.htm)

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Μαΐου 13, 2013, 03:39:44 μμ
Βγάλε τον αρματά που κρύβεις μέσα σου παιδί μου και μην φοβάσαι!
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: leopard στις Μαΐου 13, 2013, 03:41:21 μμ
Νώντα καλώς ήρθες στο βρώμικο και λασπωμένο κόσμο μας...
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 14, 2013, 09:06:52 πμ
Βγάλε τον αρματά που κρύβεις μέσα σου παιδί μου και μην φοβάσαι!

Νώντα καλώς ήρθες στο βρώμικο και λασπωμένο κόσμο μας...
 :mrgreen:

Ωχχχχχ ωωχχχχ ωωχχχχχχχ...αυτο ειναι που φοβομουν...το βλεπω εγω...θα φαω ban απο τους αεροπλαναδες μου φαινεται... ::glossa:: ::glossa:: :twisted: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: leopard στις Μαΐου 14, 2013, 10:49:26 πμ
Δεν πειράζει.
Θα σε "αγκαλιάσουμε" εμείς...
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 15, 2013, 08:38:00 πμ
Δεν πειράζει.
Θα σε "αγκαλιάσουμε" εμείς...
 :mrgreen:

Αυτο θα πει μοντελιστικο ασυλο!!!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Εχω μια ερωτηση.
 ::arrowred:: Οι πυροσβεστηρες τι χρωμα ειναι κανονικα στο warrior? Τους εχω βαψει ηδη πρασινο σκουρο οπως εχω δει σε αρκετες φωτογραφιες αλλα και μοντελα στο ιντερνετ. Πρασινοι ομως???  :roll: Δεν μου παει. Σκεφτομαι να τους βαψω κοκκινους, ετσι κι αλλιως δεν νομιζω να υπαρχει θεμα χαμηλης ορατοτητας στα οχηματα των ηνωμενων εθνων. Δεν εχω εντοπισει φωτογραφια με warrior των UN και να φερει και πυροσβεστηρες πανω, για να εχω μια αποψη. Τι λετε?

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 19, 2013, 11:48:38 μμ
Συνεχεια με βαψιμο λεπτομερειων και χαλκομανιες. Οτι ειναι λαθος χρωματικα πειτε το μου να το αλλαξω. Ακομη το σκεφτομαι για τους πρασινους πυροσβεστηρες. Μηπως να τους αλλαξω σε κοκκινους οπως θα επρεπε λογικα??? Επισης οι spare ερπυστριες ειναι σωστα βαμμενες καφε???  :roll:

Click to see the original size. Click to see the original size.

Στις φωτος περιμενω να στεγνωσει το βελτιωτικο, οποτε υπαρχουν καποιες ανωμαλιες στα UNσημα. Αν αυριο υπαρχουν ακομα οι ανωμαλιες θα φανε και αλλο ενα χερι βελτιωτικου  ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: gtdeath13 στις Μαΐου 19, 2013, 11:53:53 μμ
Νώντα σχετικά με τους πυροσβεστήρες θα δεις και φωτογραφίες με κόκκινους, αλλά το άλλαξαν γιατί έκαναν καραμπάμ στο μάτι και αποτελούσαν ευκολία στο σημάδεμα. Γι΄αυτό κι έβαλαν πράσινους. Υπάρχει περίπτωση να δεις και γαλάζιους ή με μεγάλες γαλάζιες ετικέτες. ʼστους πράσινους. Πολλές φορές ακολουθούν και την παραλλαγή, αν έχει βαφτεί το άρμα «στο πόδι»

Προχώρα...  :wink: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 20, 2013, 09:07:12 πμ
Νικο σε ευχαριστω για την απαντηση.  ::salut::
Αφου ειναι ολα οκ με τους πρασινους πυροσβεστηρες προχωραω στο διασκεδαστικο κομματι που περιμενα πως και πως. AK washes...  8) :mrgreen: ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 22, 2013, 10:37:27 μμ
Συνεχεια της κατασκευης με την τελικη συναρμολογηση και wash με τα ζουμια της ΑΚ. Ακομα δεν εχει τελειωσει αυτο το σκελος. Θα γινουν wash και σε αλλες αποχρωσεις αλλα κι ενα ψεκασμα ακομα με καφε χαμηλα. Επισης θα προσπαθησω να διορθωσω οσο μπορω σε 2-3 σημεια τις ερπυστριες που δεν μου κατσανε αψογα... :?

Περιμενω τα σχολια σας και παρατηρησεις για διορθωσεις.  ::salut::



Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

 ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Μαΐου 23, 2013, 02:00:22 πμ
Βάψε μαύρα τα περισκόπια και πέρασέ τα με ένα γκλος βερνίκι, κατά τα άλλα πάει πάρα πολύ καλά! Έχεις κάνει πολύ ωραία δουλειά!
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: Blitz-X στις Μαΐου 23, 2013, 02:28:09 πμ
Μπράβο Νώντα, αστέρι γίνεται. Καλά τελειώματα :wink:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 23, 2013, 08:50:38 πμ
Αλεξ και Μανο σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια.  ::salut::

Βάψε μαύρα τα περισκόπια και πέρασέ τα με ένα γκλος βερνίκι

Αυτη ηταν η αρχικη μου σκεψη, αλλα δεν ηξερα κατα ποσο θα ηταν σωστη να βαφτουν μαυρα, ετσι τα εβαψα με clear blue.  ::glossa:: Καπως μου φαινονταν κι εμενα αλλα περιμενα τους πιο ειδικους για την γνωμη τους. Μαυρα οποτε και παρκετινη φουλ τωρα.  :lol: ::salut::
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: leopard στις Μαΐου 23, 2013, 09:01:34 πμ
Βάψε μαύρα τα περισκόπια
Τι του λες του ανθρώπου ωρέ :?: :?: :?:
Μια χαρά είναι τα περισκόπια :!:
Μου αρέσει πάρα πολύ.
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: CROW στις Μαΐου 23, 2013, 10:31:24 πμ
Μαυρα! Ακομα και 35αρι να ηταν ειναι υπερβολικα μπλε!
Τίτλος: Απ: Warrior MCV UN (Revell 1/72)
Αποστολή από: felix στις Μαΐου 23, 2013, 01:48:57 μμ
Μου φαινεται θα κανω ψηφοφορια  ::glossa::

Λοιπον θα περασω μια αναμειξη μαυρου με clear blue και μετα παρκετινη. Αν δεν βγει καλο κι αυτο παω για φουλ του μαυρου.  :mrgreen: :wink: ::salut::