(http://postimg.org/image/ca1jerz67/)
(http://postimg.org/image/i13w1m0vd/)
(http://postimg.org/image/bo8it38n7/)
(http://postimg.org/image/y5vmj76od/)
(http://postimg.org/image/v8ujmg0kp/)
(http://postimg.org/image/yi8yswoo9/)
Αυτά τα κάγκελα στην πόρτα με ζορίζουν λίγο.Φίλε Κώστα,μόνο τα κάγκελα σε ζορίζουν :(,να πώ την αλήθεια εμένα ολόκληρο το σπίτι με ζορίζει :?
ʼντε καλή αρχή.
Γιώργο,άμα δείς την φώτο με τα βεσπάκια,στα εργαλεία είναι ένας άσπρος μαρκαδόρος γι'αυτό το λόγο :mrgreen:
Μην ξεχασεις να ζωγραφησεις στον δρομο ''το κουτσο'' που παιζαμε τοτε.
(http://postimg.org/image/z53xahlyn/)
(http://postimg.org/image/4oy0cd0fj/)
(http://postimg.org/image/poe43v23z/)
(http://postimg.org/image/o0eyp7o8f/)
(http://postimg.org/image/vx41b6p2n/)
(http://postimg.org/image/toqbiy5sb/)
(http://postimg.org/image/fjkih4wqz/)
(http://postimg.org/image/fd6te1nm3/)
(http://postimg.org/image/hj148jr2j/)
(http://postimg.org/image/c52c101cb/)
(http://postimg.org/image/w4s4wsnuz/)
(http://postimg.org/image/7tibpqjt7/)
(http://postimg.org/image/s5ame9kxz/)
φιλε πολυ ωραιο το κτιριο και η μεχρι τωρα δουλεια αναμενουμε τη συνεχεια!!!!!!Σ'ευχαριστώ :wink:
(http://postimg.org/image/4iy09dasp/)
::arrowred::
Πολύ ωραία η εξέλιξη.Αυτό προσπαθώ φίλε μου ::thanks_smilie::
Το πας για πλήρη εξομοίωση του πατρικού, ε;
::arrowred::::arrowred::
Μπραβο. Παρα πολυ καλη προσπαθεια.Σ'ευχαριστώ φίλε μου :D
Τα εξαγωνα με αφησαν αφωνο :roll:
(http://postimg.org/image/n7nmmgh79/)
(http://postimg.org/image/yvhoh06c5/)Η πετρα της εποχης στον τοιχο ολα τα λεφτα.
Μην ξεχασεις να βαλεις το σιδερο που καθαριζανε τα παπουτσια τους απο τις λασπες στην εξωπορτα.....ειχα φαει μια ''σουπα'' πιτσιρικας σε αυτον τον διαολο ακομα την θυμαμαι............
Ωραιο βγαινει!! ::thumbleft::::thanks_smilie::
Ρε μπαγάσα ::glossa:: , πανέμορφο.Ευχαριστώ :wink:,
Γράψε όμως και μερικά κατασκευαστικά σχόλια.
Ας πούμε το ρολόι της ΔΕΗ...τα εξάγωνα κλπ
Η πετρα της εποχης στον τοιχο ολα τα λεφτα.Γιώργο ,επτά χρονών περίπου σκόνταψά στην μ@λ@κί@ και βρέθηκα με την μούρη στο δρόμο :mrgreen:,
Μην ξεχασεις να βαλεις το σιδερο που καθαριζανε τα παπουτσια τους απο τις λασπες στην εξωπορτα.....ειχα φαει μια ''σουπα'' πιτσιρικας σε αυτον τον διαολο ακομα την θυμαμαι............
(http://postimg.org/image/8shnh2l3h/)
(http://postimg.org/image/cm4tbis5r/)Φίλε, εἶναι ὠραῖο τὸ θέμα. Ἐπίσης, μ'ἄρεσε πολὺ τὸ ῤολόι τῆς ΔΕΗ κι ὁ πίνακας δίπλα του.
Θὰ μοῦ ἐπιτρέψεις μιὰ παρατήρηση σχετικὰ μὲ τὶς φιγοῦρες (Eastern region peasants, WW2 era). Ἡ γυναῖκα καὶ τὸ κοριτσάκι φοράνε μαντήλι στὴν κεφαλή.
Εἴμαστε σχεδόν συνομήλικοι. Μεγάλωσα στὴν Ἀθῆνα καὶ δὲν θυμάμαι κάποια νοικοκυρὰ (οὔτε τὴν μάνα μου, οὔτε κάποια γειτόνισσα) νὰ φοράνε μαντήλι στὸ κεφάλι.
Το σκηνικό θα έχει ως εξής :mrgreen:Οι γιαγιάδες μας φορούσαν, οι μαμάδες μας όχι.
Εμένα με τον αδερφό μου στο δρόμο να παίζουμε σαν τα γυφτάκια,τόν παππού μου να κάθεται στα σκαλία και η γιαγιά μου να μας φωνάζει για να φάμε το αυγουλάκι μας :wink:,έχω τις παρακάτω φιγούρες ::arrowred::
Μεγάλωσα στὴν Ἀθῆνα καὶ δὲν θυμάμαι κάποια νοικοκυρὰ (οὔτε τὴν μάνα μου, οὔτε κάποια γειτόνισσα) νὰ φοράνε μαντήλι στὸ κεφάλι.
Βλέποντας στην αρχή του topic τη βέσπα με το καλάθι θυμήθηκα ...Ωχ, εκτίθεσαι. Σε χρονολογήσαμε τώρα, που λεν και οι αρχαιολόγοι.
Ωχ, εκτίθεσαι. Σε χρονολογήσαμε τώρα, που λεν και οι αρχαιολόγοι.θελουμε ακριβη ημερομηνια γεννησης κ η ηλικια να φαινεται στο avatar! :roll: ::glossa::



