Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Διοράματα => Dio: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: papadakis.n στις Απριλίου 10, 2013, 09:30:52 μμ

Τίτλος: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 10, 2013, 09:30:52 μμ
Στο παρακάτω διοραματάκι θα προσπαθήσω να αποτυπώσω μία παιδική μου ανάμνηση,
από την γειτονιά που μεγάλωσα, στο πατρικό μου σπιτι στο Πειραιά την δεκαετία '80,το οποίο τότε έσφυζε απο ζωή...
Θα κατασκευάσω το παρακάτω κομμάτι της φώτο από το πατρικό μου οπως είναι σήμερα.
Έχω βάλει την μάνα μου να μου ''ξεθάψει'' φωτο της εποχής :wink:
(http://postimg.org/image/ca1jerz67/)

Το σκηνικό θα έχει ως εξής :mrgreen:
Εμένα με τον αδερφό μου στο δρόμο να παίζουμε σαν τα γυφτάκια,τόν παππού μου να κάθεται στα σκαλία και η γιαγιά μου να μας φωνάζει για να φάμε το αυγουλάκι μας :wink:,έχω τις παρακάτω φιγούρες ::arrowred::
(http://postimg.org/image/i13w1m0vd/)
Ο παππούς μου είχε τότε μία Βέσπα σάν της φώτο ,άσπρη στο χρώμα και ταλαιπωρημένη στην εμφάνιση.
(http://postimg.org/image/bo8it38n7/)
Αυτή η βέσπα είναι παιχνιδάκι μεταλικό στην 1/32 ,την πείρα 2 ευρώ απο παιχνιδάδικο :wink:
(http://postimg.org/image/y5vmj76od/)
Εχω κάνει ''κοματάκια'' τις βεσπούλες και δουλεύω την ξύλινη βάση...
(http://postimg.org/image/v8ujmg0kp/) (http://postimg.org/image/yi8yswoo9/)
..όλα τα υπόλοιπα που θα γεμίσουν το σκηνικό θα φτειαχτούν απο το μηδέν :wink:


Τίτλος: Απ: ''παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: KWSTAS στις Απριλίου 10, 2013, 10:47:35 μμ
Αυτά τα κάγκελα στην πόρτα με ζορίζουν λίγο.
ʼντε καλή αρχή.
Τίτλος: Απ: ''παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: GIOMEF στις Απριλίου 10, 2013, 10:54:34 μμ
Γεια σου Πειραιωτη με τα ωραια σου  :lol:

Μην ξεχασεις να ζωγραφησεις στον δρομο ''το κουτσο'' που παιζαμε τοτε.
Καλη αρχη και απο εμενα  ::salut::
Τίτλος: Απ: ''παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Trex στις Απριλίου 10, 2013, 11:01:33 μμ
Καλή αρχή.
Θα το παρακολουθώ μιας και μ' αρέσουν οι βινιέτες με πολίτες.  ::thumbleft::

Edit: Είχα δει κάτι φιγούρες με παιδάκια στην 1/35, θα είναι ότι πρέπει για το θέμα σου.
Θα το ψάξω και θα επανέλθω...
Τίτλος: Απ: ''παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Trex στις Απριλίου 10, 2013, 11:34:53 μμ
Eύρηκα, εύρηκα...  :D


Έλα, εδώ είσαι: Click to see the original size.

  ::arrowred:: link (http://www.royalmodel.com/en/catalogo_dettaglio.php?id_art=598)
Τίτλος: Απ: ''παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 11, 2013, 12:45:23 πμ
Eυχαριστώ παιδιά ::salut::
Αυτά τα κάγκελα στην πόρτα με ζορίζουν λίγο.
ʼντε καλή αρχή.
Φίλε Κώστα,μόνο τα κάγκελα σε ζορίζουν :(,να πώ την αλήθεια εμένα ολόκληρο το σπίτι με ζορίζει :?
Spoiler (hover to show)

Μην ξεχασεις να ζωγραφησεις στον δρομο ''το κουτσο'' που παιζαμε τοτε.
Γιώργο,άμα δείς την φώτο με τα βεσπάκια,στα εργαλεία είναι ένας άσπρος μαρκαδόρος γι'αυτό το λόγο :mrgreen:
Φίλε Trex οι φιγούρες που έχω για το διοραματάκι είναι ακριβώς ότι χρειάζομαι ::salut::
Ωραίες φιγουρίτσες τα πιτσιρίκια :wink:
Τίτλος: Απ: ''παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: bloden στις Απριλίου 11, 2013, 09:56:53 πμ
Καλημερα φιλε μου
μετα τις υπεροχες σκουριες σου αλλο ενα ιδιαιτερο θεμα με πιο πολυ χρωμα ελπιζω  :wink:

Σου ευχομαι καλη αρχη θα παρακολουθω και θα θαυμαζω αλλη μια ομορφη κατασκευη σου
 ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: ''παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: svyatoslav στις Απριλίου 11, 2013, 10:15:43 πμ
Μονο τις αναμνησεις που σου φερνει πρεπει να ειναι πολυ εντονη συναισθηματικα αυτη η κατασκευη.
Κατι σπανιο στις κατασκευες μας
Μπραβο που διαλεξες κατι τοσο προσωπικο να δοκιμασεις σε κλιμακα
Καλη αρχη
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: YakuzaX στις Απριλίου 11, 2013, 12:52:05 μμ
πολυ καλο θεμα.
τα καγκελα μπορουν να γινουν ειτε με πολυ ψηλο σπρού ειτε συρμα αναλογης διαστασης.
καλη επιτυχια ευχομαι.. :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: KWSTAS στις Απριλίου 11, 2013, 04:19:55 μμ
Τέτοιου είδους κάγκελα υπάρχουν σε P.E. αλλά αφού θες να την παλέψεις  ::salut::
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Skylane στις Απριλίου 11, 2013, 05:01:34 μμ
Θυμάμαι στην ακρη του  πεζοδρόμιου που παίζαμε με τα τσιγκάκια ποιος θα το παει πιο μακρια με τα δαχτυλα που το σπρώχναμαι χωρις να πεσει στον δρομο.

Καλή αρχή  ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 12, 2013, 09:36:40 μμ
Σας ευχαριστώ πολύ παιδια για τα καλά σας λόγια,θα προσπαθήσω για το καλύτερο αποτέλεσμα :D
Οί αναμνήσεις πολλές και έντονες συναισθηματικά,αρκετό καιρό το είχα στο μυαλό μου αλλά δεν το τολμούσα,
πιστεύω τώρα ότι είμαι σε θέση να το παλέψω :wink:
Κώστα δεν είμαι για έξοδα,δύσκολοι καιροί,ευχαριστώ για το ενδιαφέρων :wink:
ʼκη,τα τσιγκάκια,τα πεντόβολα,τα πατήνια,η μπάλα με τα μπουκαλάκια της πορτοκαλάδας γεμισμένα με χαρτί
 και πολλά άλλα που εφτυχώς η γενιά μας τα έζησε :D

(http://postimg.org/image/z53xahlyn/) (http://postimg.org/image/4oy0cd0fj/) (http://postimg.org/image/poe43v23z/) (http://postimg.org/image/o0eyp7o8f/) (http://postimg.org/image/vx41b6p2n/)
 
καλό βράδυ...
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 17, 2013, 09:50:11 μμ
...στόκος - τρίψιμω και σιγά-σιγά αρχίζει να μοιάζει κάπως :wink:,
το χέρι τα έχει παίξει ::moshi44x42:: ::Laie_41:: ::moshi44x42::
επόμενες φώτο μετά την ''αγγαρεία'' :mrgreen:...

(http://postimg.org/image/toqbiy5sb/) (http://postimg.org/image/fjkih4wqz/) (http://postimg.org/image/fd6te1nm3/) (http://postimg.org/image/hj148jr2j/)

(http://postimg.org/image/c52c101cb/) (http://postimg.org/image/w4s4wsnuz/) (http://postimg.org/image/7tibpqjt7/)

και μία με την βεσπούλα...

(http://postimg.org/image/s5ame9kxz/)
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: YakuzaX στις Απριλίου 18, 2013, 01:18:02 πμ
πολυ καλο το εχεις κανει..μπραβο  :wink:
πολυ ρεαλιστικο το οδοστρωμα ::salut::
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: vla στις Απριλίου 18, 2013, 07:25:59 πμ
Ωραίος φίλε. Καλή συνέχεια....
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 18, 2013, 10:07:11 πμ
Το προχωράς πολύ ωραία, πιστεύω ότι θα μας συγκινήσεις στο τέλος!

Ερώτηση: το καλάθι στη vespa μήπως θα έπρεπε να είναι από την άλλη πλευρά, όπως και στη φωτό που δημοσιεύεις πιό πάνω;
Νομίζω ότι συνήθιζαν να το τοποθετούν δεξιά, ώστε ο οδηγός να έχει καλύτερη ορατότητα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 18, 2013, 05:27:09 μμ
Στάθη σ'ευχαριστώ, μόνο το οδόστρωμα είναι έτοιμο για βάψιμω :wink:
Βλάση σ'ευχαριστώ φίλε :wink:
Φίλλιπα σ'ευχαριστώ,τα σχόλιά σου δίνουν δύναμη :!:,
η συγκίνηση είναι ο στόχος,εάν όλα πάνε καλά θα ανεβάσω και μία φώτο της εποχής, να ταιριάζει βέβαια.
Η ερώτησή σου πάντως είναι λογική,την είχα και εγώ και μου την έλυσε η μάνα μου,
το καλάθι ήταν αριστερά και γι'αυτό το λόγο δέν το ''φορούσε'' πάντα στην βέσπα,
δυστηχώς δεν έχω καμία φώτο που να το ''φοράει'',ακόμα :twisted:,ίσως να βρώ φώτο μέχρι να το τελειώσω.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Νίκος Συρίγος στις Απριλίου 19, 2013, 02:31:10 πμ
φιλε πολυ ωραιο το κτιριο και η μεχρι τωρα δουλεια αναμενουμε τη συνεχεια!!!!!!
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 19, 2013, 01:43:42 μμ
φιλε πολυ ωραιο το κτιριο και η μεχρι τωρα δουλεια αναμενουμε τη συνεχεια!!!!!!
Σ'ευχαριστώ :wink:
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 21, 2013, 07:06:17 μμ
...λίγη δουλίτσα έχει ακόμα η πρόσοψη και σειρά έχει το χώλ,το δωμάτιο,το πατάρι,
τα κεραμίδια στο τέλος(πρίν το βάψιμω) :wink:


(http://postimg.org/image/4iy09dasp/)
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Trex στις Απριλίου 21, 2013, 07:53:17 μμ
Πολύ ωραία η εξέλιξη.
Το πας για πλήρη εξομοίωση του πατρικού, ε;

 ::arrowred:: Click to see the original size.  ::arrowred:: Click to see the original size.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Sernak στις Απριλίου 21, 2013, 08:07:00 μμ
Καλησπέρα συνάδελφε,

Πολύ ενδιαφέρον το θέμα σου και σίγουρα σε μας που έχουμε κάποια ηλικία μας φέρνει αναμνήσεις επίσης!!

Το σπίτι που έχεις στην φωτογραφία μου φαίνεται γνώριμο. Μήπως είναι κοντά στον Αγιο Βασίλειο; Μπορώ να αναφέρω καί δρόμο αμα θές απλά δεν είμαι σίγουρος - μήπως ο δρόμος δεξιά της φωτογραφίας είναι κατηφορικός πρός την Σαχτούρη;

Καλή συνέχεια σου ευχομαι. Θα το παρακολουθώ το διόραμα σου με μεγάλο ενδιαφέρον.

Sernak
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 21, 2013, 08:44:38 μμ
Πολύ ωραία η εξέλιξη.
Το πας για πλήρη εξομοίωση του πατρικού, ε;

 ::arrowred:: Click to see the original size.  ::arrowred:: Click to see the original size.
Αυτό προσπαθώ φίλε μου  ::thanks_smilie::

Φίλε Sernak ευχαριστώ :D ,είναι στην Παπαστράτου κοντά στο στρατόπεδο της ΚΟΠΗΣ(700ΣΕ).
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: svyatoslav στις Απριλίου 21, 2013, 09:28:08 μμ
Μπραβο. Παρα πολυ καλη προσπαθεια.
Τα εξαγωνα με αφησαν αφωνο :roll:
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 21, 2013, 10:07:55 μμ
Μπραβο. Παρα πολυ καλη προσπαθεια.
Τα εξαγωνα με αφησαν αφωνο :roll:
Σ'ευχαριστώ φίλε μου :D
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 22, 2013, 06:16:20 μμ
...μικρή πρόοδος :wink:

(http://postimg.org/image/n7nmmgh79/) (http://postimg.org/image/yvhoh06c5/)
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Pankoub στις Απριλίου 22, 2013, 06:41:24 μμ
Ωραιο βγαινει!! ::thumbleft::
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 22, 2013, 07:06:46 μμ
Ρε μπαγάσα  ::glossa:: , πανέμορφο.
Γράψε όμως και μερικά κατασκευαστικά σχόλια.
Ας πούμε το ρολόι της ΔΕΗ...τα εξάγωνα κλπ
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: GIOMEF στις Απριλίου 22, 2013, 07:48:43 μμ
Η πετρα της εποχης στον τοιχο ολα τα λεφτα.
Μην ξεχασεις να βαλεις το σιδερο που καθαριζανε τα παπουτσια τους απο τις λασπες στην εξωπορτα.....ειχα φαει μια ''σουπα''  πιτσιρικας σε αυτον τον διαολο ακομα την θυμαμαι............
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: philio στις Απριλίου 22, 2013, 07:55:19 μμ
Η πετρα της εποχης στον τοιχο ολα τα λεφτα.
Μην ξεχασεις να βαλεις το σιδερο που καθαριζανε τα παπουτσια τους απο τις λασπες στην εξωπορτα.....ειχα φαει μια ''σουπα''  πιτσιρικας σε αυτον τον διαολο ακομα την θυμαμαι............

Τόχει βάλει Γιώργο, δεξιά από την πόρτα...
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: GIOMEF στις Απριλίου 22, 2013, 08:04:18 μμ
Κριμαααααααααα.....στραβαδι μεγαλο  :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Απριλίου 22, 2013, 09:59:52 μμ
Ωραιο βγαινει!! ::thumbleft::
::thanks_smilie::
Ρε μπαγάσα  ::glossa:: , πανέμορφο.
Γράψε όμως και μερικά κατασκευαστικά σχόλια.
Ας πούμε το ρολόι της ΔΕΗ...τα εξάγωνα κλπ
Ευχαριστώ  :wink:,
το ρολογάκι της ΔΕΗ είναι ξυλάκι μπάλσα,μετρημένο και κομμένο στο παρακάτω σχήμα(υπάρχουν και άλλα σχήματα),
μετά ''πέρασμα'' ξυλόστοκο ίσα-ίσα για να μπορέσουμε να το τρίψουμε και να λειάνει λίγο,
όλα τα υπόλοιπα είναι ''φυλλαράκι'' πλαστικό και χάλκινα συρματάκια.
Τα πέτρινα φτειάχτηκαν με χονδρό γυαλόχαρτο και ψιλή άμμο,
τα εξάγωνα με συρματάκια χαλκού και μετά υγρό στόκο για να ''δέσει το γλυκό'' :wink:
Η πετρα της εποχης στον τοιχο ολα τα λεφτα.
Μην ξεχασεις να βαλεις το σιδερο που καθαριζανε τα παπουτσια τους απο τις λασπες στην εξωπορτα.....ειχα φαει μια ''σουπα''  πιτσιρικας σε αυτον τον διαολο ακομα την θυμαμαι............
Γιώργο ,επτά χρονών περίπου σκόνταψά στην μ@λ@κί@ και βρέθηκα με την μούρη στο δρόμο :mrgreen:,
αποτέλεσμα: νοσοκομεία και πέντε ράματα στο σαγόνι,ακόμα έχω το σημάδι ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::

(http://postimg.org/image/8shnh2l3h/) (http://postimg.org/image/cm4tbis5r/)
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: pit7hellas στις Μαΐου 12, 2013, 01:46:40 μμ
απλα φοβερο περιμενω να το δω κ τελειωμενο...

::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: HFAISTOS στις Μαΐου 12, 2013, 10:10:45 μμ
τι να σου πω ρε φιλε η δουλεια σου μιλαει απο μονη της σκετη συγκινηση ωραια χρονια :(

καλη συνεχεια ::salut::
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Μαΐου 13, 2013, 04:16:40 μμ
Ευχαριστώ πολύ παιδιά,χαίρομαι που σας αρέση :wink:
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: c.nemo στις Μαΐου 13, 2013, 07:08:32 μμ
Νικόλα ,έκανα μεγέθυνση για να δω οτι το κουτί είναι μοντέλο ,τα σεβη μου φίλε μου!!!
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Μαΐου 13, 2013, 07:13:16 μμ
Σ΄έυχαριστώ πολύ Σταμάτη :wink:
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: farmakoxeris στις Ιουλίου 12, 2013, 04:44:28 μμ
Φίλε, εἶναι ὠραῖο τὸ θέμα. Ἐπίσης, μ'ἄρεσε πολὺ τὸ ῤολόι τῆς ΔΕΗ κι ὁ πίνακας δίπλα του.

Θὰ μοῦ ἐπιτρέψεις μιὰ παρατήρηση σχετικὰ μὲ τὶς φιγοῦρες (Eastern region peasants, WW2 era). Ἡ γυναῖκα καὶ τὸ κοριτσάκι φοράνε μαντήλι στὴν κεφαλή.

Εἴμαστε σχεδόν συνομήλικοι. Μεγάλωσα στὴν Ἀθῆνα καὶ δὲν θυμάμαι κάποια νοικοκυρὰ (οὔτε τὴν μάνα μου, οὔτε κάποια γειτόνισσα) νὰ φοράνε μαντήλι στὸ κεφάλι.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Kostis Pap στις Ιουλίου 12, 2013, 10:57:21 μμ
Φίλε, εἶναι ὠραῖο τὸ θέμα. Ἐπίσης, μ'ἄρεσε πολὺ τὸ ῤολόι τῆς ΔΕΗ κι ὁ πίνακας δίπλα του.

Θὰ μοῦ ἐπιτρέψεις μιὰ παρατήρηση σχετικὰ μὲ τὶς φιγοῦρες (Eastern region peasants, WW2 era). Ἡ γυναῖκα καὶ τὸ κοριτσάκι φοράνε μαντήλι στὴν κεφαλή.

Εἴμαστε σχεδόν συνομήλικοι. Μεγάλωσα στὴν Ἀθῆνα καὶ δὲν θυμάμαι κάποια νοικοκυρὰ (οὔτε τὴν μάνα μου, οὔτε κάποια γειτόνισσα) νὰ φοράνε μαντήλι στὸ κεφάλι.
Το σκηνικό θα έχει ως εξής :mrgreen:
Εμένα με τον αδερφό μου στο δρόμο να παίζουμε σαν τα γυφτάκια,τόν παππού μου να κάθεται στα σκαλία και η γιαγιά μου να μας φωνάζει για να φάμε το αυγουλάκι μας :wink:,έχω τις παρακάτω φιγούρες ::arrowred::
Οι γιαγιάδες μας φορούσαν, οι μαμάδες μας όχι.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Mastoras στις Ιουλίου 12, 2013, 11:12:56 μμ
Μεγάλωσα στὴν Ἀθῆνα καὶ δὲν θυμάμαι κάποια νοικοκυρὰ (οὔτε τὴν μάνα μου, οὔτε κάποια γειτόνισσα) νὰ φοράνε μαντήλι στὸ κεφάλι.

Το μαντήλι στο κεφάλι φοριόταν σχεδόν μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του '70,βέβαια μόνο στις λαικές συνοικίες και σχεδόν πάντα από γυναίκες που είχαν έρθει από την επαρχία.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: DIM57 στις Ιουλίου 13, 2013, 12:35:36 πμ
για να θυμουνται οι...παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι
οντως το μαντηλι (μαουλίκα)απαραιτητο αξεσουαρ το 60 και μεχρι και αργοτερα στις λαικες γειτονιες και επαρχια
Νικολα πολυ ωραια η σκεψη και η κατασκευη περιμενω να δω τη συνεχεια ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Thunderbolt στις Ιουλίου 13, 2013, 12:49:07 πμ
Μπράβο! Kαταπληκτικό διόραμα και φοβερή ιδέα! Τι αναμνήσεις...
Βλέποντας στην αρχή του topic τη βέσπα με το καλάθι θυμήθηκα τον τύπο με μοτό και καλάθι που με βραχνή αλλά δυνατή φωνή πουλούσε κάθε πρωϊ "πατσές ποδαράκια" (πάντοτε αναρωτιόμουν ποιοί τα έτρωγαν), τον παγοπώλη φορώντας γάντια και γαλότσες να φέρνει στην αυλή την κολώνα του πάγου πάνω στο γάντζο-τσιγκέλι (για το ψυγείο της γιαγιάς), τον εφημεριδοπώλη (εεε - φημερίδεεεεεςςςς) με ένα ασήκωτο πάκο στη μασχάλη να σού φέρνει φρέσκια την "Απογευματινή" στο παράθυρο προς 1.20 δραχμές (με τα πρωτοσέλιδα εγκλήματα του στυλ "τη σκότωσε με το τσεκούρι χτυπώντας την 47 φορές" - του Φώτη Σιούμπουρα), τον μανάβη να φέρνει με το ποδήλατο τις παραγγελίες πάνω στο καφάσι δεμένο πίσω από τη σέλα, τον αρκουδιάρη με την αρκούδα και το ταμπούρλο, την έβγα με τους χαρταετούς χύμα στην είσοδο, τους σκουπιδιάρηδες να μαζεύουν στίβες τα παλιά Μίκυ Μάους, Σεραφίνο και Δράσεις/Κράνος στην αποθηκούλα με τις χοντρές σανίδες στο πάτωμα, τις περίφημες...εκκενώσεις βόθρων με το βυτίο, το συντριβάνι στη πλατεία με τα χαλίκια που ματώνανε τα γόνατα, το σουβλατζή με το κινητό μαγαζάκι-τρίκυκλο έξω από το Δημοτικό σχολείο, κλπ, κλπ, σχεδόν όλα από τη δεκαετία του ΄70 στην Αθήνα.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Kostis Pap στις Ιουλίου 13, 2013, 09:37:28 πμ
Βλέποντας στην αρχή του topic τη βέσπα με το καλάθι θυμήθηκα ...
Ωχ, εκτίθεσαι. Σε χρονολογήσαμε τώρα, που λεν και οι αρχαιολόγοι.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Thunderbolt στις Ιουλίου 13, 2013, 03:51:22 μμ
Οι αρχαιολόγοι έχουν όντως μια μανία να μετράνε το χρόνο. Γιαυτό και ο μοντελιστής, ειδικά αν είναι πλούσιος σε εμπειρίες και αναμνήσεις, μετράει τη συναισθηματική και διαχρονική αξία της δημιουργίας του και αφήνει σε άλλους τις χρονολογήσεις. Οπως και νάχει θα απολαύσουμε ένα εκπληκτικό διόραμα που θα μας ταξιδέψει...
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Ιουλίου 13, 2013, 04:53:24 μμ
Ευχαριστώ παιδιά για το ενδιαφέρων,θα προσπαθίσω να σας ανταμείψω με ένα διόραμα γεμάτο αναμνήσες :wink:
Η γιαγιά μου στον Πειραιά φόραγε μαντήλι το '80 και επίσης δέν θα μπούν όλες οι φιγούρες από τα κουτιά,το κορίστι είναι μιά από αυτές. :wink:
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Pankoub στις Ιουλίου 13, 2013, 05:20:27 μμ
Ωχ, εκτίθεσαι. Σε χρονολογήσαμε τώρα, που λεν και οι αρχαιολόγοι.
θελουμε ακριβη ημερομηνια γεννησης κ η ηλικια να φαινεται στο avatar! :roll: ::glossa::
Nικολα, προχωρα ακαθεκτος! Μια χαρα σου βγαινει μεχρι τωρα..Αναμενω τελικες φωτο οπως ολοι μας βεβαια! ::salut::
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Ιανουαρίου 21, 2018, 03:56:29 μμ
Καλησπέρα σε ολους τους φιλους του m.c. ::salut::
Μετά  από  πολλή καιρό  απουσίας ,φωτο απο την παλιά  μου γειτονιά.
Λιγάκι  δουλειά εχει απομείνει ακόμη μεχρι το φινάλε  :wink:
Η κριτική σας ευπρόσδεκτη 8)

Click to see the original size.Click to see the original size.
Click to see the original size.Click to see the original size.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Kostis Pap στις Ιανουαρίου 21, 2018, 04:03:44 μμ
Πολύ όμορφο! Συγχαρητήρια. Περιμένω το φινάλε και περισσότερες φωτό.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Ιανουαρίου 21, 2018, 04:19:41 μμ
 ::thanks_smilie::
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Thunderbolt στις Ιανουαρίου 21, 2018, 09:20:15 μμ
Eξαιρετικό το αποτέλεσμα και ρεαλιστικότατο. Συγχαρητήρια. Τυχεροί όσοι πρόλαβαν και έζησαν εποχές και κοινωνίες που υποδηλώνει το διόραμα - και που δεν θα επαναληφθούν ποτέ. Οσοι δεν πρόλαβαν ας το μελετήσουν προσεκτικά και θα καταλάβουν (ειδικά οι χρονολογητές στους οποίους εκτιθέμεθα... :wink:)
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Μάκης Εξουζίδης στις Ιανουαρίου 21, 2018, 10:07:54 μμ
Πανεμορφο.Σου αξιζουν πολλα μπραβο.
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: Μάκης Εξουζίδης στις Ιανουαρίου 21, 2018, 10:10:25 μμ
ΠανεμορφοΜπραβο σου,
Τίτλος: Απ: ''Παιδικές αναμνήσεις''
Αποστολή από: papadakis.n στις Ιανουαρίου 21, 2018, 10:42:51 μμ
Ευχαριστώ πολύ παιδιά  ::salut::