Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 01, 2006, 07:46:32 μμ

Τίτλος: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 01, 2006, 07:46:32 μμ
Ποιοι δικαιουνται να πανε?θα παει κανεις απο εδω?
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Οκτωβρίου 01, 2006, 08:00:16 μμ
Νομιζω μονο αυτη που εχουν προσκληση μπορουν να πανε.... :oops:
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Vorlon στις Οκτωβρίου 01, 2006, 08:36:16 μμ
Kai pou vriskoume prosklisi  :?: :?: :?: :?:
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Οκτωβρίου 02, 2006, 03:53:31 μμ
Εαν εχεις καποιο συγκενει στρατιωτικο και μπορει να σου βγαλει μονο.
Εμενα ειχε παει ο πατερας μου πριν 3 χρονια και του ειχε βγαλει εισητηριο ο νουνους της αδελφης μου που δουλευει στο πενταγωνο :D
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Corsair_A7 στις Οκτωβρίου 02, 2006, 06:51:37 μμ
Γιατί να μην υπάρχει 1 μέρα για το κοινό. Φοβούνται μη μαθει ο κόσμος από οπλικά συστήματα;
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: arcadios στις Οκτωβρίου 03, 2006, 11:53:02 πμ
θα είναι κάποιος εκεί? Εμένα μου υποσχέθηκαν μια πρόσκληση και άμα είμαι τυχερός... να κανονίσουμε να βρεθούμε.
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Xristos στις Οκτωβρίου 03, 2006, 05:32:03 μμ
παιδια δυστηχως το ειδα τωρα το thread....μην ακουτε τι λεγεται,εγω εβγαλα κανονικα πασο και πηγα Defendory σημερα....στην ιστιοσελιδα της εκθεσης εχει καποια τηλεφωνα,αφου δηλωσεις ονομα κτλ πας εκει και σου τυπωνουν καρτα εισοδου..δεν εχω σχεση με Στρατο κτλ..
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 05, 2006, 06:46:50 μμ
πήγα σήμερα. το Leo 2HEL είναι όλα τα λεφτά.
τράβηξα περίπου 100 φωτό walkaround & overhead.
Bad news για τους μοντελιστές. Τελικά θα χρειαστεί αρκετή δουλειά για να φτιαχτεί γιατί κάποια σημεία είναι εντελώς νέα και διαφορετικά από τα κιτ. θα το παλέψουμε όμως.
στο περιπτερο της KMW,  ήταν ένα ολόκληρο, βαμμένο και μεταξύ άλλων είχε και σύστημα SIMFIRE (της SAAB) φορεμένο.
στης ΕΛΒΟ-ΜΕΤΚΑ (με πράσινο "αστάρι") είχε σκέτο "γυμνό" πύργο και σκέτο σκάφος όπου φαίνονται όλες οι χαρακτηριστικές λεπτομέρειες του πίσω μέρους.
σύντομα θα έχω νέα (στο τόπικ για το Leo 2HEL)
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 05, 2006, 09:36:40 μμ
Σταύρο, είναι αλήθεια ότι έχουν σκάσει μύτη EADS,Gripen και λοιποί?
Λέω να κατέβω μια βολτούλα αύριο...
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: dragon1w4e5 στις Οκτωβρίου 05, 2006, 11:52:12 μμ
Καλησπέρα. Είμαι νέος στο Forum. Θα ήθελα να σε ρωτήσω Stavros αν χρειάσθηκε κάποια ειδική άδεια για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις την φωτογραφική σου μηχανή μέσα στην έκθεση;
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 06, 2006, 12:07:18 πμ
Σταύρο, είναι αλήθεια ότι έχουν σκάσει μύτη EADS,Gripen και λοιποί?
Λέω να κατέβω μια βολτούλα αύριο...
Γιώργο, αρβύλα. μόνο το rafale και τα εκπαιδευτικά . εννοείται simulators και μεγάλα μοντέλα. όχι τα πραγματικά.
φέτος είναι η χρονιά των τεθωρακισμένων του ΣΞ και έσκασαν μύτη όλα (Fennek, patria κλπ.)
Καλησπέρα. Είμαι νέος στο Forum. Θα ήθελα να σε ρωτήσω Stavros αν χρειάσθηκε κάποια ειδική άδεια για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις την φωτογραφική σου μηχανή μέσα στην έκθεση;
επισήμως θέλει άδεια από την οργανωτική. στην είσοδο έχει έλεγχο και υποτίθεται ότι κρατάνε μηχανές. συνέβη με το φίλο μου Τ.Μ. που πήγαμε μαζί. απλά έτυχε να δουν τη δική του και την κράτησαν. τη δική μου όχι. όταν μπήκαμε σχεδόν οι πάντες - ιδίως κάτι σχιστομάτηδες που ήταν και πολλοί - τράβαγαν φωτό αβέρτα. έτσι έκανα κι εγώ.
και διορθώνω: τράβηξα 201 φωτό το Leo 2HEL και όχι ..100. απλά με ρώτησαν γιατί επέμενα σε κάτι κουφές - για τους αδαείς - λεπτομέρειες όπως το "τηλέφωνο πεζικού" πίσω, την άκρη του πυροβόλου κλπ.
Από άλλα "σουβενίρ" γενικά είναι "σφιχτοί". αλλά το σάββατο που θα θέλουν να αδειάσουν θα δίνουν αβέρτα.
να πάτε.
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Οκτωβρίου 06, 2006, 12:14:13 πμ
Δεν το ηξερα οτι μπορουσε να παει ο οποιοςδηποτε στην εκθεση νομιζα μονο με ειδικη αδεια η τουλαχιστον ετσι ηταν πριν μερικα χρονια.
Συμφωνα με εμπιστη πηγη που διαθετω την επομενη εβδομαδα θα ανακοινωθει η αγορα για κατι που περιμεναμε εδω και καιρο.Περρισοτερα στην συναντηση το Σαββατο. :wink: 8)
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: RHO.Steel στις Οκτωβρίου 06, 2006, 12:16:09 πμ
Σταύρο είχε τίποτα από Hummer ? Τα αποθανάτισες ?
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 06, 2006, 12:17:54 πμ
είχε ένα ambulance (το τράβηξα),
ένα με όλμο soltam (δεν το τράβηξα) και νομίζω άλλο ένα με τη γνωστή θωράκιση των ισραηλινών.
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: RHO.Steel στις Οκτωβρίου 06, 2006, 12:29:53 πμ
Ax Αχ τυχεροί που είστε φίλοι μου, Να μας κρατάτε ενήμερους
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 06, 2006, 06:41:41 πμ
Σταύρο, είναι αλήθεια ότι έχουν σκάσει μύτη EADS,Gripen και λοιποί?
Λέω να κατέβω μια βολτούλα αύριο...
Γιώργο, αρβύλα. μόνο το rafale και τα εκπαιδευτικά . εννοείται simulators και μεγάλα μοντέλα. όχι τα πραγματικά.

η EADS και η SAAB ειχαν κανονικα περιπτερα :!: και πιλοτηριο του GRIPEN :wink:
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Stavros στις Οκτωβρίου 06, 2006, 09:28:33 πμ
Σταύρο, είναι αλήθεια ότι έχουν σκάσει μύτη EADS,Gripen και λοιποί?
Λέω να κατέβω μια βολτούλα αύριο...
Γιώργο, αρβύλα. μόνο το rafale και τα εκπαιδευτικά . εννοείται simulators και μεγάλα μοντέλα. όχι τα πραγματικά.

η EADS και η SAAB ειχαν κανονικα περιπτερα :!: και πιλοτηριο του GRIPEN :wink:
ουπς. παραννόηση. κατάλαβα ότι ο Γιώργος εννοούσε εάν υπάρχουν τα αεροσκάφη των εν λόγω.
sorry. σωστός ο viper. είναι όλες οι μεγάλες εκεί.
Σ.Σ.
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 07, 2006, 12:34:25 πμ
εχω συγκεντρωσει αρκετο υλικο απο την εκθεση (διαφημιστικα,posters,περιοδικα κ.λ.π) σε επομενο meeting θα φερω για οσους θελουν :wink: :twisted: :mrgreen:
ολα τα μωρακια ηταν εκει Heater,mmaker,5leptos  :twisted: :twisted:
λεω να παω κι αυριο ποιος ειναι μεσα ??? :wink:
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Vorlon στις Οκτωβρίου 07, 2006, 12:39:27 πμ
Πως μπορουμε να παμε???
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Viper στις Οκτωβρίου 07, 2006, 01:01:02 πμ
Eισαι στρατιωτικος? δουλευεις σε σωματα ασφαλειας?
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: sotiris στις Οκτωβρίου 08, 2006, 01:34:36 μμ
φτου την εχασα γαμωτο ,ειχα παει στην πρποηγουμενη ,ενας φιλος εχει εταιρεια ηλεκτρονικων και προμηθευει το γες και μου ειχε βγαλει καρτα
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Xristos στις Οκτωβρίου 10, 2006, 10:57:06 πμ
paides min kolate,kai oi mi-stratiwtikoi mporoun na mpoun an kanoun ena pre0registration sta tilefwna pou dinoun sto site tis Defendory....

PS Mia aporia.....pws kseroume oti to sistima pane sto LEO einai SimFire ? topothetithike gia logous proothisis tou proiontos sto sigkekrimeno arma,i tha einai stantar eksoplismos gia ola ta LEO2HEL?
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Fantasma337 στις Οκτωβρίου 10, 2006, 10:43:55 μμ
topothetithike gia logous proothisis tou proiontos sto sigkekrimeno arma?

Σωστόν. Συγκεκριμένα ήταν το Gamer της SAAB... Το κατά πόσο ο ΕΣ έχει ώς προτεραιτότητα την σύγχρονη και οικονομική εκπαίδευση και όχι το γόπινγκ, απομένει ν΄ αποδειχτεί...
Τίτλος: Απ: DEFENDORY 3-7 Οκτωβριου 2006
Αποστολή από: Κωνσταντινος στις Οκτωβρίου 13, 2006, 10:47:16 μμ
Στην εκθεση δεν πηγα αλλα καθοτι η δουλεια μου ειναι ακριβωσ απεναντι απο τον ΟΛΠ ειχα την ευκαιρια να δω αρκετα πραγματα στο φορτωμα και στο ξεφορτωμα. Ειδα τα Hummer ετοιμα να τα φορτωσουν για να φυγουν, 2 τροχοφορα ΤΟΜΑ, δεν ξερω αν ηταν καποιο το Κενταυρος, παντως το ενα ειχε μια σχετικα περιεργη παραλλαγη και το αλλο πρασινη, και βεβαια το LEO!!!!!!!Το πετυχα τη στιγμη που το φορτωναν και το σκεπαζαν να φυγει.Πολυ λουκετο παντως......