Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Οκτωβρίου 01, 2006, 07:46:32 μμ
-
Ποιοι δικαιουνται να πανε?θα παει κανεις απο εδω?
-
Νομιζω μονο αυτη που εχουν προσκληση μπορουν να πανε.... :oops:
-
Kai pou vriskoume prosklisi :?: :?: :?: :?:
-
Εαν εχεις καποιο συγκενει στρατιωτικο και μπορει να σου βγαλει μονο.
Εμενα ειχε παει ο πατερας μου πριν 3 χρονια και του ειχε βγαλει εισητηριο ο νουνους της αδελφης μου που δουλευει στο πενταγωνο :D
-
Γιατί να μην υπάρχει 1 μέρα για το κοινό. Φοβούνται μη μαθει ο κόσμος από οπλικά συστήματα;
-
θα είναι κάποιος εκεί? Εμένα μου υποσχέθηκαν μια πρόσκληση και άμα είμαι τυχερός... να κανονίσουμε να βρεθούμε.
-
παιδια δυστηχως το ειδα τωρα το thread....μην ακουτε τι λεγεται,εγω εβγαλα κανονικα πασο και πηγα Defendory σημερα....στην ιστιοσελιδα της εκθεσης εχει καποια τηλεφωνα,αφου δηλωσεις ονομα κτλ πας εκει και σου τυπωνουν καρτα εισοδου..δεν εχω σχεση με Στρατο κτλ..
-
πήγα σήμερα. το Leo 2HEL είναι όλα τα λεφτά.
τράβηξα περίπου 100 φωτό walkaround & overhead.
Bad news για τους μοντελιστές. Τελικά θα χρειαστεί αρκετή δουλειά για να φτιαχτεί γιατί κάποια σημεία είναι εντελώς νέα και διαφορετικά από τα κιτ. θα το παλέψουμε όμως.
στο περιπτερο της KMW, ήταν ένα ολόκληρο, βαμμένο και μεταξύ άλλων είχε και σύστημα SIMFIRE (της SAAB) φορεμένο.
στης ΕΛΒΟ-ΜΕΤΚΑ (με πράσινο "αστάρι") είχε σκέτο "γυμνό" πύργο και σκέτο σκάφος όπου φαίνονται όλες οι χαρακτηριστικές λεπτομέρειες του πίσω μέρους.
σύντομα θα έχω νέα (στο τόπικ για το Leo 2HEL)
Σ.Σ.
-
Σταύρο, είναι αλήθεια ότι έχουν σκάσει μύτη EADS,Gripen και λοιποί?
Λέω να κατέβω μια βολτούλα αύριο...
-
Καλησπέρα. Είμαι νέος στο Forum. Θα ήθελα να σε ρωτήσω Stavros αν χρειάσθηκε κάποια ειδική άδεια για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις την φωτογραφική σου μηχανή μέσα στην έκθεση;
-
Σταύρο, είναι αλήθεια ότι έχουν σκάσει μύτη EADS,Gripen και λοιποί?
Λέω να κατέβω μια βολτούλα αύριο...
Γιώργο, αρβύλα. μόνο το rafale και τα εκπαιδευτικά . εννοείται simulators και μεγάλα μοντέλα. όχι τα πραγματικά.
φέτος είναι η χρονιά των τεθωρακισμένων του ΣΞ και έσκασαν μύτη όλα (Fennek, patria κλπ.)
Καλησπέρα. Είμαι νέος στο Forum. Θα ήθελα να σε ρωτήσω Stavros αν χρειάσθηκε κάποια ειδική άδεια για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις την φωτογραφική σου μηχανή μέσα στην έκθεση;
επισήμως θέλει άδεια από την οργανωτική. στην είσοδο έχει έλεγχο και υποτίθεται ότι κρατάνε μηχανές. συνέβη με το φίλο μου Τ.Μ. που πήγαμε μαζί. απλά έτυχε να δουν τη δική του και την κράτησαν. τη δική μου όχι. όταν μπήκαμε σχεδόν οι πάντες - ιδίως κάτι σχιστομάτηδες που ήταν και πολλοί - τράβαγαν φωτό αβέρτα. έτσι έκανα κι εγώ.
και διορθώνω: τράβηξα 201 φωτό το Leo 2HEL και όχι ..100. απλά με ρώτησαν γιατί επέμενα σε κάτι κουφές - για τους αδαείς - λεπτομέρειες όπως το "τηλέφωνο πεζικού" πίσω, την άκρη του πυροβόλου κλπ.
Από άλλα "σουβενίρ" γενικά είναι "σφιχτοί". αλλά το σάββατο που θα θέλουν να αδειάσουν θα δίνουν αβέρτα.
να πάτε.
Σ.Σ.
-
Δεν το ηξερα οτι μπορουσε να παει ο οποιοςδηποτε στην εκθεση νομιζα μονο με ειδικη αδεια η τουλαχιστον ετσι ηταν πριν μερικα χρονια.
Συμφωνα με εμπιστη πηγη που διαθετω την επομενη εβδομαδα θα ανακοινωθει η αγορα για κατι που περιμεναμε εδω και καιρο.Περρισοτερα στην συναντηση το Σαββατο. :wink: 8)
-
Σταύρο είχε τίποτα από Hummer ? Τα αποθανάτισες ?
-
είχε ένα ambulance (το τράβηξα),
ένα με όλμο soltam (δεν το τράβηξα) και νομίζω άλλο ένα με τη γνωστή θωράκιση των ισραηλινών.
Σ.Σ.
-
Ax Αχ τυχεροί που είστε φίλοι μου, Να μας κρατάτε ενήμερους
-
Σταύρο, είναι αλήθεια ότι έχουν σκάσει μύτη EADS,Gripen και λοιποί?
Λέω να κατέβω μια βολτούλα αύριο...
Γιώργο, αρβύλα. μόνο το rafale και τα εκπαιδευτικά . εννοείται simulators και μεγάλα μοντέλα. όχι τα πραγματικά.
η EADS και η SAAB ειχαν κανονικα περιπτερα :!: και πιλοτηριο του GRIPEN :wink:
-
Σταύρο, είναι αλήθεια ότι έχουν σκάσει μύτη EADS,Gripen και λοιποί?
Λέω να κατέβω μια βολτούλα αύριο...
Γιώργο, αρβύλα. μόνο το rafale και τα εκπαιδευτικά . εννοείται simulators και μεγάλα μοντέλα. όχι τα πραγματικά.
η EADS και η SAAB ειχαν κανονικα περιπτερα :!: και πιλοτηριο του GRIPEN :wink:
ουπς. παραννόηση. κατάλαβα ότι ο Γιώργος εννοούσε εάν υπάρχουν τα αεροσκάφη των εν λόγω.
sorry. σωστός ο viper. είναι όλες οι μεγάλες εκεί.
Σ.Σ.
-
εχω συγκεντρωσει αρκετο υλικο απο την εκθεση (διαφημιστικα,posters,περιοδικα κ.λ.π) σε επομενο meeting θα φερω για οσους θελουν :wink: :twisted: :mrgreen:
ολα τα μωρακια ηταν εκει Heater,mmaker,5leptos :twisted: :twisted:
λεω να παω κι αυριο ποιος ειναι μεσα ??? :wink:
-
Πως μπορουμε να παμε???
-
Eισαι στρατιωτικος? δουλευεις σε σωματα ασφαλειας?
-
φτου την εχασα γαμωτο ,ειχα παει στην πρποηγουμενη ,ενας φιλος εχει εταιρεια ηλεκτρονικων και προμηθευει το γες και μου ειχε βγαλει καρτα
-
paides min kolate,kai oi mi-stratiwtikoi mporoun na mpoun an kanoun ena pre0registration sta tilefwna pou dinoun sto site tis Defendory....
PS Mia aporia.....pws kseroume oti to sistima pane sto LEO einai SimFire ? topothetithike gia logous proothisis tou proiontos sto sigkekrimeno arma,i tha einai stantar eksoplismos gia ola ta LEO2HEL?
-
topothetithike gia logous proothisis tou proiontos sto sigkekrimeno arma?
Σωστόν. Συγκεκριμένα ήταν το Gamer της SAAB... Το κατά πόσο ο ΕΣ έχει ώς προτεραιτότητα την σύγχρονη και οικονομική εκπαίδευση και όχι το γόπινγκ, απομένει ν΄ αποδειχτεί...
-
Στην εκθεση δεν πηγα αλλα καθοτι η δουλεια μου ειναι ακριβωσ απεναντι απο τον ΟΛΠ ειχα την ευκαιρια να δω αρκετα πραγματα στο φορτωμα και στο ξεφορτωμα. Ειδα τα Hummer ετοιμα να τα φορτωσουν για να φυγουν, 2 τροχοφορα ΤΟΜΑ, δεν ξερω αν ηταν καποιο το Κενταυρος, παντως το ενα ειχε μια σχετικα περιεργη παραλλαγη και το αλλο πρασινη, και βεβαια το LEO!!!!!!!Το πετυχα τη στιγμη που το φορτωναν και το σκεπαζαν να φυγει.Πολυ λουκετο παντως......