Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Σεπτεμβρίου 29, 2006, 01:06:04 πμ
-
αντε και καλο μηνα με την 1η συναντηση του Οκτωβρη 8)
-
Μαλλον μεσα και εγω :D,εαν εχω βρει σπιτη :?
-
Μετακομίζεις Αθήνα???
:wink:
-
Την πρακτικη μου εχω για ενα χρονο :D
δεν θα μαντεψεις που θα την κανω :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:????????????
-
:?: :?: :?:
-
Θα ειμαι για 6 μηνες στο Ελληνικο στο παλιο αεροδρομιο :D :D :D :D :D :D.Εχει παρει ο ΑΚΤΩΡΑΣ την υπογεια επεκταση του μετρο και θα δουλευω εκει για 6 μηνες :D :D :D :D :D :D :D.Πρεπει να εχει ακομα κατι παρατημενα αεροπλανα εκει :D :D :D.
-
Μαλλον μεσα και εγω :D,εαν εχω βρει σπιτη :?
μη με ξεχασεις :wink: ξερεις :twisted:
-
Ξερω ξερω μην ανησυχεις δεν σε εχω ξεχασει,θα στα φερω αυτα που μου ζητησες :D 8)
Γιναμε 400 μελη μωρε μπραβο :D
-
Δεν το χάνω, δεν το χάνω!!!!
-
Παιδιά να φέρεται και μοντέλα, εθίστηκα απ' την έκθεση και τώρα πώς θα τη βγάλουμε???
Αυτά δεν κόβονται αμέσως θέλει σταδιακή αποτοξίνωση.
-
για να αντεξω το 7ημερο στο νησι,πρεπει πρωτα να παρω δυναμεις. :wink:
μεσα :!:
-
Επειδή μέχρι στιγμής βλέπω ότι οι αρματάδες υπερισχύουμε λέω να περάσω και εγώ (για 100% θα ξέρω την Παρασκευή όπως πάντα)
:wink:
-
Επειδή μέχρι στιγμής βλέπω ότι οι αρματάδες υπερισχύουμε λέω να περάσω και εγώ (για 100% θα ξέρω την Παρασκευή όπως πάντα)
:wink:
Παλιά υπερισχύετε.... :twisted: :mrgreen:
-
Αστραπόγιαννε κάτι μπορεί να κάνουμε για την περίπτωσή σου!!!
:wink:
Θα σου φέρουμε μοντέλα αν μας υποσχεθείς ότι θα μας υπογράψεις αυτόγραφα!!!!
:wink:
-
Το μόνο που ξέρω είναι ότι θα σας κάνω το Σαββατο να μην ξέρετε απο που είναι η τουαλέτα παλιοσαρμούτες.
Εχω ετοιμάση πρόγραμα πολύ σπέσιαλ ....κοιτάχτε να είστε νηστικοί .και να έχετε φωτογραφικές μαζί ... τίποτα άλλο δεν σας λέω .
Ηδουλειά είναι να τη βρούμε, και από τα δύσκολα να βγούμε που λέει και η παροιμία.
Κακό είναι να περνάμε καλά και να γελάμε ; Ετσι για να δείξουμε σε αυτούς που θέλουν να μας το κόψουν οτι δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη. :twisted: :twisted: :twisted:
Θα σας φτιάξω 'γω ρεμπέτες το Σάββατο κάτσε και θα δείς. :twisted: :twisted: :twisted:
-
Είσαι πολύ ωραίος ρε παλικάρι!!!!!
:wink:
-
ΗΞΕΡΕΣ ΜΩΡΗ ΛΟΥΛΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΠΕΡΝΕΣ ΤΑ ΚΑΝΔΡΑ??????
Δεν ηξερες ποιο ομως και πηρες σε διαφορα μεγεθη ΕΤΣΙ?????
-
ΑΑΑΑΑ έτσι εξηγούνται όλα τώρα!!!
Σωστός ο dedalos!!!
:wink:
Στημένος λοιπόν και αυτός ο διαγωνισμός για να πάρει τα βραβεία ο Αστραπόγιαννος!!!
Δεν πειράζει. Θα τα πούμε από κοντά το Σάββατο!!!
-
Παρακαλούνται όσοι έχουν φωτογραφίες από Τανάγρα να τις φέρουν! :wink:
-
Εάν καταφέρω να πάω Defendory θα περάσω μετά της 2, ελπίζω να βρω κάποιον.
-
Αν κατάλαβα καλά η συνάντηση γίνεται στο Cafe 4U στην Ιπποκράτους?
Τι ώρα θα παίξει για να προσπαθήσω να έρθω να γνωριστούμε και από κοντά? (αν φυσικά με αφήσει ο μπέμπης)
-
Μετά τις 12:00-12:30 εκεί θα είμαστε!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Σε περιμένουμε να σε γνωρίσουμε από κοντά!!!
:wink:
-
δε ξερω εαν θα ερθω γιατι μπορει να παω Defendory,
NICK OLIVER εαν δε με βρεις και φερεις το ντοσιε δωστο σε melpa η brutalo αν τους δεις :wink:
-
αφου δεν μας εδιωξαν και σημερα...
δεν θα μας διωξουν ποτε!
-
Εντελώς...