Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: Corto στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 10:00:48 μμ

Τίτλος: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 10:00:48 μμ
Μιας και το έφερε η κουβέντα από το θέμα του Ελληνικού Stearman ας ρωτήσω όλα τα παιδιά εδώ μήπως και βρούμε παραπάνω πληροφορίες για Ελληνικά Wellington. Σκοπεύω να κατασκευάσω ένα Mk.XIII της 13 Μοίρας μετατρέποντας το Wellington της Trumpeter σε 1/48. Έχω μέχρι στιγμής βρει 3 φωτογραφίες/πληροφορίες: ("ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ από το 1912 έως ΣΗΜΕΡΑ", "Η ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΟΝ  ΕΜΦΥΛΙΟ 1944-1949 ΤΟΜΟΣ Α΄", "Με τα φτερά του Ίκαρου", http://koti.welho.com/msolanak/13helgr.html)

Τίποτε άλλο κανεις; :wink:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: KostasT στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 10:18:51 μμ
Γιαννη την ειδες την τελευτεα ερωτηση στο stearman?
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 10:27:22 μμ
http://www.ww2aircraft.net/forum/album/showphoto.php?photo=4435&si=wellington&perpage=24
JA412 - Κωστή, ο αριθμός σειράς του Wellington της φωτογραφίας δεν υπάρχει στα Ελληνικά Wellington:

MF 206"Y"
ME 907
NC 418"D","X"
JA 392"W"
NC 433"U"
MF 188"P"
907"Z"
305"L"
466"T"
582"N"
643"S"
183"R"
254"U"
181"P"
981"V"
190"L"
890"R"
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: KostasT στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 10:51:19 μμ
Ποσο σωστη ειναι αυτη η λιστα? απλα ρωταω :oops: μονο γιατι το Wellington στο profile στο ιδιο σιτε εχει κωδικο D418.
Εχω αυτους τους κωδικους
ΜΕ 890
ΜΕ 907
ΜΕ 940
ΜF 190
MF 466
MF 643
NC 418
NC 433
Aπο Warpaint series no. 10 και καταλαβα πως παιζη η λιστα αλλα μονο 3 η 4 νουμερα ταιριαζουν.
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 11:32:32 μμ
Ακριβώς! Βασικά στην Ελληνική λίστα λείπουν τα αρχικά δυο γράμματα από τους τριψήφιους αριθμούς σειράς. Αντιθέτως έχουν όλα τα μονα γράμματα αναγνώρισης που ήταν βαμμένα μεγάλα στην άτρακτο.
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Theios Nontas στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 05:08:09 μμ







Αυτές οι 3 είναι απο το βιβλίο "Αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας 1929-2001" Εκδοση ΓΕΑ



Νώντας
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 17, 2006, 12:00:11 πμ
Θείε Νώντα, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚEΣ φωτογραφίες! :shock:
Μου έχουν λύσει ήδη αρκετές απορίες για τι παράθυρα είχαν ανοιχτά, τη χαρακτηριστική μόνωση ενωμένη με την άτρακτο στους πυργίσκους και σήματα! Ευχαριστώ! :D

Να είναι καλά οι Viper, mmaker, melpas, Brutalos που μας έχουν προσφέρει τη δυνατότητα να επικοινωνούμε μέσω του forum!
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 17, 2006, 02:03:27 πμ
πολύ θέλω να μάθω τί έχει περάσει απο το μυαλό σου ( :shock: :shock: :shock: :shock:) Γιάννη για το 48άρι wellington που έχεις βάλει στο μάτι  :?: :?: :?: :?:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 17, 2006, 03:03:21 πμ
Γεια σου Λαμπρo!
Μετά από μελέτη του πολύ καλού βιβλίου Vickers-Armstrongs Wellington της 4+ Publication που έχει όλα τα σχέδια των τύπων δεν είναι δύσκολο να μετατρέψει κανεις το Mk.III της Trumpeter σε Ελληνικό Mk.XIII. Έχω ήδη αγοράσει το Mk.Ic που βγήκε πρόσφατα έτσι ώστε να μελετήσω το μοντέλο και να δω δυσκολίες και στρατηγική για τις μετασκευές. Το Mk.III που θα βγει στην αγορά τον Ιανουάριο του 2007 θα έχει τον ουραίο πυργίσκο FN20A, τα μεγαλύτερα σε μήκος πτερύγια ανόδου-καθόδου και τους μεγαλύτερους σε μήκος κινητήρες Hercules με ξύλινες έλικες Rotol. Όλα αυτά τα είχαν και η σειρά τύπων Wellington Mk.X συμπεριλαμβανομενου και του Mk.XIII. Αλλες αλλαγές που υπήρχαν στους τύπους από Mk.X και πάνω είναι μεταλλικά μέρη κάτω από τα ριζα των φτερών στους κινητήρες...



...καθώς και μακρύτερες εισαγωγές αέρα πάνω από τα καλύμματα των κινητήρων. Για εισαγωγές αέρα θα χρησιμοποιήσω τις ανάλογες του Beaufighter της Tamiya:



Επίσης θα πρέπει να αλλάξω τα μονό φως αναγνώρισης κάτω από το πιλοτήριο στην άτρακτο σε 3 στρογγυλά φωτάκια:



Αλλαγές σε παράθυρα ήταν ανάλογα με το αεροσκάφος έτσι με βάση τα Ελληνικά και Βρετανικά Mk.XIII γνωρίζω ότι δεν είχαν αυτό το μέρος ανοιχτό:



Πολύ δουλειά αλλα γουστάρω!!! :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: DJ ANAS στις Σεπτεμβρίου 17, 2006, 01:31:31 μμ
Ενα απο τα ομορφοτερα Βομβαρδιστηκα που ειχε κατασκευαστη.Γιαννη κουραγιο και καλη επιτυχια

Τασος :wink:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 18, 2006, 12:35:44 πμ
Γιάννη αναμένουμε μια χορταστική μετασκευή.... :twisted:
Γρήγορα... :D :wink:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 18, 2006, 10:16:19 πμ
Να δω Wellington απ τα χέρια σου Γιάννη!!! :wink:
Έχεις σχέδια για κανένα Σπιτ 16άρι?
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 18, 2006, 11:02:32 πμ
Χε, Χε... κάτσε να τελειώσω πρώτα το Hurricane και μετά θα πιάσω το Wimpie!  :mrgreen:
Γιώργη έχω σχέδια και για 16άρι Spit από το SAM Datafile. Θες να σου στείλω;
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 18, 2006, 12:13:13 μμ
Εννοώ αν σκέφτεσαι να πιάσεις κανένα 16άρι ή 9άρι :lol:
Τα έχω και εγώ τα σχέδια απ το SAM! :wink:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 18, 2006, 07:36:30 μμ
Σίγουρα Γιώργο, είναι στα υπόψιν! Τα IX της Hasegawa είναι ήδη στο stock ενώ για XVI θα ενώσω ένα IX της Hasegawa με την ουρα από XVI της ICM. Όπως λέει και ο KostasT "Πολλά μοντέλα, λίγος χρόνος!" :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Fantasma337 στις Δεκεμβρίου 01, 2006, 09:30:06 μμ
Θυμάται κανείς που είχε ανέβει εναέρια έγχρωμη φώτο Ελληνικού Wellington Coastal Command παραλλαγή?
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Δεκεμβρίου 01, 2006, 11:09:14 μμ
Γιάννη πολύ ενδιαφέρον θέμα και θα είμαι πολύ χαρούμενος να το παρακολουθήσω απο εσένα, όταν ξεκινήσεις αυτό το νέο project :wink:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Δεκεμβρίου 03, 2006, 02:40:27 πμ
Γιάννη, το κουτί του Wellington είναι διπλα στο Hurricane...
Με το που τελειώσω το τελευταίο ξεκινάει η περιπέτεια! :mrgreen:

Να και μια καινούργια φωτογραφία Ελληνικού Wellington από παλιό τεύχος της Αεροπορικής Ιστορίας:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: HFAISTOS στις Ιανουαρίου 10, 2007, 08:12:56 μμ
καλησπερα μπορει κανεις να μου πει τι αποστολη εκτελουσαν τα welligton  οτι πληροφορια υπαρχει ευχαριστω
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Ιανουαρίου 11, 2007, 12:48:20 πμ
Γεια σου Ήφαιστε! Χρησιμοποιήθηκαν σα μεταφορικά κυρίως για αποστολές από Αίγυπτο σε Ελλάδα. Λόγω υπερφόρτωσης οδήγησαν σε πολύνεκρα ατυχήματα και άδικα χαρακτηρίστηκαν "σκοτωστρες". Αυτά με βάση του ότι θυμάμαι από βιβλίο του Καρταλαμάκη.
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: 117tacan στις Φεβρουαρίου 22, 2007, 03:54:05 μμ
Tα ελληνικά Wellington είχαν τα ίδια χρώματα εσωτερικά, με τα της RAF  :?:
Ποιο χρώμα ήταν αυτό  :?:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 12:03:38 πμ
Δημήτρη, λογικά θα πρέπει να είχαν διατηρήσει τα χρώματα της RAF εσωτερικώς - αυτά ήταν μαύρο για το πιλοτήριο και τους πυργίσκους ενώ η άτρακτος ήταν πανί βαμμένο με το κεραμιδί αστάρι και φυσικά ασημι μέταλλο ο γεωδαιτικός σκελετός.
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: 117tacan στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 03:00:06 πμ
Δημήτρη, λογικά θα πρέπει να είχαν διατηρήσει τα χρώματα της RAF εσωτερικώς - αυτά ήταν μαύρο για το πιλοτήριο και τους πυργίσκους ενώ η άτρακτος ήταν πανί βαμμένο με το κεραμιδί αστάρι και φυσικά ασημι μέταλλο ο γεωδαιτικός σκελετός.

To 72αρι Wellington X/XIV της Revell  κανει για ελληνικο :?: :roll:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 03:36:52 πμ
Βεβαίως και κάνει Δημήτρη - το μονο επιπρόσθετο κομμάτι, μάλλον κομμάτια που θα χρειαστεί είναι οι κεραίες του ASV ραντάρ. Εάν πρόκειται να το αγοράσεις θα έλεγα να περιμένεις λιγάκι γιατί φέτος η Italeri και η Trumpeter βγάζουν ολοκαίνουργια καλούπια του Wellington Mk.X σε 1/72 που κάνει για Ελληνικό XIII.
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: 117tacan στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 03:40:55 πμ
Τώρα το πήρα  :D
Το είχα φτιάξει πιτσιρικάς και μόλις το είδα μπροστά μου  το "κτύπησα" :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 04:09:54 πμ
Αχ, αυτές οι παιδικές αναμνήσεις... :D
Από ότι θυμάμαι η ανάγλυφη λεπτομέρεια της γεωδαισίας χάνεται λιγάκι κάτω από ένα φτερό σε σχέση με το υπόλοιπο μοντέλο (πρόβλημα καλουπιού). Είναι έτσι στο μοντέλο που αγόρασες;
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: 117tacan στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 09:19:56 πμ
Αχ, αυτές οι παιδικές αναμνήσεις... :D
Από ότι θυμάμαι η ανάγλυφη λεπτομέρεια της γεωδαισίας χάνεται λιγάκι κάτω από ένα φτερό σε σχέση με το υπόλοιπο μοντέλο (πρόβλημα καλουπιού). Είναι έτσι στο μοντέλο που αγόρασες;

Θυμάσαι καλά  :)
Περισσότερο "χάνεται" γύρω από τους κινητήρες  :?
Αλλα όπως το είπες ... Αχ, αυτές οι παιδικές αναμνήσεις... :D
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: mmaker στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 09:55:56 πμ
Καπου διαβασα ότι λόγω παλιού καλουπιού,δεν φαίνεται καλά η γεωδετική επιφάνεια...
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: 117tacan στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 10:01:37 πμ
Καπου διαβασα ότι λόγω παλιού καλουπιού,δεν φαίνεται καλά η γεωδετική επιφάνεια...

Θα ανεβάσω το μεσημέρι φώτος του μοντέλου και θα δείτε τις περιοχές που έχουν "πρόβλημα"
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: 117tacan στις Φεβρουαρίου 23, 2007, 02:37:17 μμ
Και οι φώτος που λέγαμε



[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 24, 2007, 11:19:56 μμ
Παίδες, αυτό το "κουτί" τι είναι; Το έχω δει σε αρκετές φωτογραφίες XIII αλλα δεν έχω βρει εξήγηση της λειτουργίας/χρήσης του. Είναι μέρος του ASV radar μήπως;

Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Μιχάλης Παπαδάκης στις Σεπτεμβρίου 24, 2007, 11:50:37 μμ
Βρήκα και εγώ αυτή τη φώτο τραβηγμένη στην Ελλάδα αλλά δεν γνωρίζω περισσότερα.. Απλα θεώρησα οτι μπορεί να σας φανεί χρήσιμη

Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 24, 2007, 11:52:07 μμ
μηπως ειναι προβολεας ερευνης? (λογω προελευσης απο Coastal command) ::book::
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Μιχάλης Παπαδάκης στις Σεπτεμβρίου 24, 2007, 11:58:04 μμ
μηπως ειναι προβολεας ερευνης? (λογω προελευσης απο Coastal command) ::book::

Αν και δεν γνωρίζω τι ακριβώς είναι αυτό το "κουτί" δεν θα έλεγα οτι είναι προβολέας με δεδομένο οτι το Coastal Command χρησιμοποιούσε για αυτό το σκοπό τα Leigh Lights. Tοποθετούνταν συνήθως είτε στην "κοιλιά" του αεροσκάφους είτε στην δεξιά πτέρυγα (πχ Liberator) και είχαν αρκετά μεγάλο μέγεθος για να μπορούν να φωτίζουν τα υποβρύχια που είχαν βγεί στην επιφάνεια για να φορτίσουν τις μπαταρίες τους...
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 25, 2007, 12:05:36 πμ
Δικιο εχεις Μιχαλη.
Παρατηρω οτι φαινεται σαν πτυσωμενο,μηπως ειναι θυριδα? (απορριψης καλυκων?) πυροβολα δεν εφεραν μπροστα?
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 25, 2007, 12:12:52 πμ
Είχαν τα διπλα πολυβόλα μπροστά Λάμπρo, αλλα αυτό το κουτί δεν υπήρχε σε αλλα Wellington με τους ιδιους μπροστινούς πυργίσκους. Μέχρι στιγμής το έχω βρει σε πολλά Mk.XIII. Ίσως είναι κάποιο άλλο λειτουργικό μέρος του radar ::dontknow::
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Μιχάλης Παπαδάκης στις Σεπτεμβρίου 25, 2007, 09:09:54 πμ
ʼλλη μια φωτο  Wellington ΧΙΙΙ. Σε αυτή δεν φαίνεται να έχει το "κουτί".. :?:

Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 25, 2007, 09:31:18 πμ
Ναι Μιχάλη, είναι το νούμερο 57 - να και από άλλη όψη:


Να και ένα Βρετανικό Wimpy XIII με το κουτί...
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Theios Nontas στις Σεπτεμβρίου 25, 2007, 09:56:33 πμ
 Το συγκεκριμένο αεροσκάφος με το Νο 57 δεν είναι Ελληνικό.
 Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί στην Αιγυπτο σε salvage area. Ελληνες τεχνικοί πήγαιναν εκεί και έπαιρναν ανταλλακτικά για τα Wellington απο καθηλωμένα Βρετανικά αεροσκάφη. Απο αυτή την επίσκεψη είναι και η φωτο που υπάρχει στο βιβλίο της IPMS Ελλάδος. 
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Σεπτεμβρίου 25, 2007, 10:10:08 πμ
 ::salut:: Θείε Νώντα, όπως πάντα αστείρευτη πηγή πληροφοριών - έχεις καμια ιδέα και για το "κουτί";

Να και άλλες δυο φωτογραφίες Βρετανικών XIII που δείχνουν θέση κεραιών και παραθύρων:


Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Costas 1/72 στις Σεπτεμβρίου 25, 2007, 10:15:05 πμ
Βρήκα και εγώ αυτή τη φώτο τραβηγμένη στην Ελλάδα αλλά δεν γνωρίζω περισσότερα.. Απλα θεώρησα οτι μπορεί να σας φανεί χρήσιμη

(Image removed from quote.)

Μια στιγμή! Το πρώτο από δεξιά φαίνεται να διατηρεί τα πολυβόλα του.  :twisted:
Οπότε όταν με το καλό φτιάξω το 72άρι της Matchbox, δε θα είναι "γυμνό"  ::glossa::
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 03:41:51 πμ
Με βάση τους κωδικούς Ελληνικών Wellington που αναφέρει το "Warpaint Series No.10" του Alan W. Hall σκέφτηκα να συμπληρώσω (με κόκκινο) τους κωδικούς που έχει το Hellenic Wings (http://koti.welho.com/msolanak/):

MF 206"Y"
ME 907
NC 418"D","X"
JA 392"W"
NC 433"U"
MF 188"P"
ME 907"Z" --> Μήπως είναι το ίδιο με το παραπάνω ME 907;
     305"L"
MF 466"T"
     582"N"
MF 643"S"
     183"R"
     254"U"
     181"P"
     981"V"
MF 190"L"
ME 890"R"
ME 940
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Corto στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 04:49:16 πμ
Ξεκίνησα το Wimpy! Με βάση το Mk.III της Trumpeter χρειάζεται πολύ λίγες μετατροπές για να γίνει Mk.XIII. Ξεκίνησα λοιπόν με τα επιπλέον παράθυρα...

Υπομονή και κόψιμο του πλαστικού:


Με λεπτά μήκη πλαστικού έφτιαξα τον εσωτερικό σκελετό:


Το εσωτερικό μήκος πλαστικού δημιουργεί ένα σκαλοπατάκι για να τοποθετηθεί αργότερα διαφανες πλαστικό για τα παράθυρα:


Αυτά μέχρι στιγμής...
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: jogiav στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 08:45:47 πμ
Καλή επιτυχία Γιάννη!
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Wildcat στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 09:18:25 πμ
Καλή επιτυχία Γιάννη!

Η επιτυχία είναι δεδομένη με ότι και άν καταπιάνεται ο Γιάννης! ::icon_thumright::
Ευχάριστη και ξεκούραστη κατασκευή εύχομαι! :D
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Mastoras στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 09:23:49 πμ
Καλό ξεκίνημα Γιάννη!
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Δόξας Ιωάννης στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 10:13:14 πμ
Μπράβο Γιάννη, υπέροχο project. :shock: ::eusa_clap::
Θα το παρακολουθούμε με ενδιαφέρον. 8) :D
Kαλό modeling ::icon_thumright::
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: mmaker στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 10:37:04 πμ
Ωχ!!!
Wellington απ τα μαγικά χέρια του Γάννη!!!
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Ηλιας στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 01:22:59 μμ
καλη επιτυχια και απο μενα Γιαννη!
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Lman στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 04:26:05 μμ
Ωχ!!!
Wellington απ τα μαγικά χέρια του Γάννη!!!



βοήθεια μας  ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap:: ::eusa_clap::
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: χρηστος στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 04:52:51 μμ
Πολύ ωραίο θέμα :!:
Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία  :!: ::salut::
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 07:32:39 μμ
Καλή συνέχεια Γιάννη ::icon_thumright::

(Μου φαίνεται θα πω στο γιατρό να μου αυξήσει τη δόση των ηρεμιστικών!!!) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: xaris_the greek στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 09:49:40 μμ
Ποσο σωστη ειναι αυτη η λιστα? απλα ρωταω :oops: μονο γιατι το Wellington στο profile στο ιδιο σιτε εχει κωδικο D418.
Εχω αυτους τους κωδικους
ΜΕ 890
ΜΕ 907
ΜΕ 940
ΜF 190
MF 466
MF 643
NC 418
NC 433
Aπο Warpaint series no. 10 και καταλαβα πως παιζη η λιστα αλλα μονο 3 η 4 νουμερα ταιριαζουν.

Σύμφωνα με το βιβλίο Wellington In Action (της Scuadron Signal) 8 Mk XIII δόθηκαν στην Ελλάδα μετά τον Β΄ ΠΠ. Έφεραν κινητήρες Hercules Mk XVII των 1735hp. Κατά τον Καρταλαμάκη τα Wellington δόθηκαν αντί των αμερικανικών και περισσότερο κατάλληλων Martin Baltimore, που έλειψαν από τις επιχειρήσεις του Εμφυλίου, όπου το πρώτο πραγματικό βομβαρδιστικό ήταν το Helldiver (από το 1949), τότε ακριβώς που η ΕΒΑ έδρασε με πλήρη αποτελεσματικότητα. Η παραχώρησή των Wellington έγινε με σκοπό την πρόσδεση της ΕΒΑ στη βρετανική σφαίρα εξοπλισμών μετά τον πόλεμο, αλλά ήταν ταλαιπωρημένα και ακατάλληλα για τις επιχειρήσεις που έμελλε να διεξαχθούν τα έτη 1946-49.

Σε ότι αφορά τις λίστες του Μιχάλη Σολανάκη, με τον οποίο έχω συχνή επαφή, γνωρίζω ότι προέρχονται από έρευνα που έχει κάνει σε επίσημα ελληνικά και βρετανικά αρχεία.
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: sotiris στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 09:53:52 μμ
Απο καποια φωτο που ειχε δημοσιευτη στη ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ,φαινεται ενα τουλαχιστον  Wellington,με παραλλαγη bomber command
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: xaris_the greek στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 09:56:56 μμ
Φως...
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: sotiris στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 09:58:53 μμ
Εισαι βιαστικος!!!!! τωρα δεν εχω προσβαση στα κιταπια μου ,απο αυριο αν δεν βιαζεσαι
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: xaris_the greek στις Φεβρουαρίου 25, 2008, 10:05:06 μμ
Έχω όλο το χρόνο μπροστά μου .... και 4 μέρες άδεια να βγάλω τίποτα φρέσκο...
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: phantom_phixer στις Φεβρουαρίου 26, 2008, 05:39:31 μμ
Παράλληλα...

http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=7525.15


Σύμφωνα με το βιβλίο Wellington In Action (της Scuadron Signal) 8 Mk XIII δόθηκαν στην Ελλάδα μετά τον Β΄ ΠΠ...


Σύμφωνα με το «Αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας 1929 - 2001» έκδοση ΓΕΑ, Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων, «...παραλήφθηκαν το λιγότερο 19 (στα οποία περιλαμβάνονται μικροί αριθμοί της παραλλαγής εκπαιδευτικού Τ.10)...»
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: xaris_the greek στις Φεβρουαρίου 26, 2008, 07:49:09 μμ
Σωστά και οι άλλες πηγές μιλάνε για περισσότερα. Εγώ αναφέρω όσα λέει η συγκεκριμένη πηγή για την παραλλαγή Mk XIII.
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Dimosthenis στις Δεκεμβρίου 10, 2014, 11:55:34 πμ
Καλημέρα σε όλους,
Είπα να αναστήσω το τοπικ, με μιά φωτογραφία όπου φαίνεται ο μυστηριώδης μηχανισμός στο ρύγχος. Δεν είναι ελληνικό νομίζω αλλά ελπίζω να βοηθήσει  :D

http://s152.photobucket.com/user/guppy35/media/Wellington2.jpg.html
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Theios Nontas στις Δεκεμβρίου 10, 2014, 09:34:12 μμ



Ο "μυστηριώδης μηχανισμός" είναι θήκη για κάμερα F46 που κατέγραφε τη βολή της τορπίλης.
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Dimosthenis στις Δεκεμβρίου 11, 2014, 02:10:08 μμ
Ευχαριστώ γιά τη διευκρίνηση Theie Nonta!
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Dimosthenis στις Δεκεμβρίου 13, 2016, 06:06:15 μμ
Δεύτερη επαναφορά στο θέμα...
Η ερώτηση είναι εάν έχει καταφέρει κανείς να βρει φωτό ελληνικού Wellington όπου να φαίνονται οι άνω επιφάνειες και ειδικότερα τί εθνόσημα (αγγλικά type B edit:type C ή ελληνικά και σε ποιο σημέιο/μέγεθος/αναλογίες χρωμάτων) είχαν;
Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: Ερευνα για Ελληνικά Wellington
Αποστολή από: Νικολαος Κουζινης στις Ιανουαρίου 15, 2017, 10:21:57 μμ
(https://postimg.org/image/r1xqvpwz1/) (https://postimg.org/image/66tz8ed37/) (https://postimg.org/image/i8n3uw7e1/)