Nα μου επιτρέψετε να ανοίξω εγώ το τόπικ, αφού από σήμερα είναι σίγουρο ότι:
:mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:ΕΡΧΟΜΑΙ... :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen:
Η ώρα είναι λίγο μετά τις 12:30 μέχρι όσο πάρει... Παρασύνθημα δεν υπάρχει... Μπές και ρώτα...
Την ιδια απορια ειχα κι εγω την πρωτη φορα που πηγα,αλλα μολις μπηκα....καταλαβα!!!
Οι μισοι μιλουσαν σε πολυ υψηλους τονους (γκαριζανε :mrgreen:)περι αρματοθεματων και οι υπολοιποι....ω..τι εκπληξη!!!...ειχαν κουτια απο διαφορα κιτ χυμα και τα ψαχουλευανε!!Πιστεψε με δεν θα δυσκολευτεις καθολου!! :lol: :lol: :lol:
Τι μερα θα εισαι κατω μεγαλε?εαν ειναι να βρεθουμε για ενα καφε :D
Η απονομή θα είναι στις 8.
Καλό είναι κατά τις 5 να φύγουμε απ το καφέ και να πάμε.
Αν θέλετε και πιο νωρίς!
Εγώ θα είμαι κατά τις 3,30...
εγω απων και για τους υπολοιπους εξι μηνες (αν παιζουν αδειες θα ερχομε την μποχαλια μου μεσα) θα τα λεμε βεβαια απο το φορουμυπομονή πάνω απ' όλα κ θα περάσουν... :wink:
Από τις δωδεκάμιση να προυπαντήσω και τους νέους...ʼκου εκεί νέους... :?
Παίδες εγώ κατά πάσα πιθανότητα θα είμαι στην έκθεση λόγω δουλειάς...
Μήπως να ερχόσασταν πιο νωρίς? :wink:
Λαμπρουκο μην με ξεχασεις...εεεεεεε??? :):):):):) Γιατι εγω σε εχω ετοιμο
Λοιπόν, ξεκινάω με τη δήλωση ότι ήταν η καλύτερη συνάντηση που έχω έρθει ποτέ (από τις άλλες τρεις :mrgreen: :mrgreen: )
Και συνεχίζω:
1) 5λεπτε χίλια ευχαριστώ για το κουβάλημα :wink: (για το κιβώτιο με τις μολότωφ λέω :mrgreen:)
2) Λάμπρο τα μοντέλα που θα βάφω από δω και μπρός με τη βοήθεια του κομπρεσέρ θα είναι αφιερωμένα σε σένα και τα υπόλοιπα παιδιά που τρέξαν για την αγορά κομπρεσέρ (σας ευχαριστώ όλους, είστε άψογοι)
3) Φάνη πραγματικά χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά (το περίμενα τόσο καιρό) και σε περιμένω στο Βόλο :wink: (έχω παραγγείλει και το χρυσό κλειδί της πόλης :mrgreen: :mrgreen:)
4) Γιώργο (mmaker) το μοντελάκι είναι υπέροχο φίλε :wink: . Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση :D
5) Η έκθεση ήταν φανταστική :shock: (ήταν η πρώτη επισκέφθηκα). Ένα μεγάλο μπράβο στους διοργανωτές :!:
6) Double Ugly ήταν μεγάλη χαρά μου που σε γνώρισα από κοντά. Να είσαι καλά και με το καλό να δούμε φτιαγμένα και τα μοντελάκια που αγόρασες :wink:
7) Σας ζηλεύω για τη δυνατότητα που έχετε να βρίσκεστε κάθε Σάββατο και για την παρέα που έχετε κάνει :wink: . Έχω να πω πως χωρίς καμιά εξαίρεση είστε φοβεροί τύποι.
8) Ανυπομονώ να σας ξαναδώ όλους το συντομότερο :D
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ........πολύ ... και πολύ ....guhu guhu - fifty cent black power. :D :D :D :D
ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ .Να 'στε καλά, ρε παιδιά.
Καλά τώρα περιτό να πώ οτι κατουρήθηκα πάνω μου που πήρα και το χάλκινο . :o :o Δεν το περίμενα οτι σου δίνει τόση χαρά,αυτό πρέπει να είναι σαν το σέξ άμα δοκιμάσης κκκκκολάς.
Και μετά μου έλεγε ο Μέλπας γιατί κοίταγα κάτω και δεν μπορούσε να με πάρει φωτογραφία,τη στιγμή της απονομής. Μαραγκός είμαι ρε Κώστα δεν είμαι η Βουγιουκλάκη!!!
Σύντεκνε ντάμπλ άγγλυ την άλλη φορά που θα έρθεις μην ανυσηχείς για την διαμονή.
Και του χρόνου με υγεία φώτιση και τα φετινά προβλήματα λυμένα.(με φίλτρο η άφιλτρο)? λαγέ γιατί δεν φοράς κράνος? :lol: :lol:
υποτιτλους ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!
γεια σου μητσαρα!
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ........πολύ ... και πολύ ....guhu guhu - fifty cent black power. :D :D :D :D
ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ .Να 'στε καλά, ρε παιδιά.
Καλά τώρα περιτό να πώ οτι κατουρήθηκα πάνω μου που πήρα και το χάλκινο . :o :o Δεν το περίμενα οτι σου δίνει τόση χαρά,αυτό πρέπει να είναι σαν το σέξ άμα δοκιμάσης κκκκκολάς.
Και μετά μου έλεγε ο Μέλπας γιατί κοίταγα κάτω και δεν μπορούσε να με πάρει φωτογραφία,τη στιγμή της απονομής. Μαραγκός είμαι ρε Κώστα δεν είμαι η Βουγιουκλάκη!!!
Σύντεκνε ντάμπλ άγγλυ την άλλη φορά που θα έρθεις μην ανυσηχείς για την διαμονή.
Και του χρόνου με υγεία φώτιση και τα φετινά προβλήματα λυμένα.(με φίλτρο η άφιλτρο)? λαγέ γιατί δεν φοράς κράνος? :lol: :lol:
υποτιτλους ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!
γεια σου μητσαρα!