Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 11:07:30 μμ

Τίτλος: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/2006
Αποστολή από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 11:07:30 μμ
Nα μου επιτρέψετε να ανοίξω εγώ το τόπικ, αφού από σήμερα είναι σίγουρο ότι:

                                                                                   :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:ΕΡΧΟΜΑI... :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 11:15:48 μμ
Εγώ δυστυχώς θα δουλεύω μέχρι τις 3 το μεσημέρι αλλά μετά θα έρθω και θα πάμε και στα καπάκια στην έκθεση!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 11:20:00 μμ
Nα μου επιτρέψετε να ανοίξω εγώ το τόπικ, αφού από σήμερα είναι σίγουρο ότι:

                                                                                   :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:ΕΡΧΟΜΑΙ... :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen:

Καλά έκανες και το άνοιξες γιατί κι εγώ ΕΡΧΟΜΑΙ  :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 11:27:53 μμ
...Έχετε και οι δυο μοντέλα να παραλάβετε!!! :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 11:31:07 μμ
Αυτό θα πει εξυπηρέτηση... :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 12:03:38 πμ
Και μοντέλα να παραλάβουμε και φίλους να δούμε :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 12:21:29 πμ
Εννοείται πώς δεν το χάνω... Έχουμε και την έκθεση...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: JohnMet στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 01:26:06 πμ
Μέσα και εγώ...
Θα πάμε και έκθεση μετά???
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 07:54:56 πμ
Σαφέστατα...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: OANNHSEA στις Σεπτεμβρίου 23, 2006, 08:26:03 μμ
Συγγνώμη για την ενόχληση αλλά δεν γράφεται την ώρα προσέλευσης και το ένδημα.
Εντάξει γαι το ένδημα κάνω πλάκα. Ο σχετικός όμως χαιρετισμός ποιός είναι για τους νέους άρρωστους;
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 23, 2006, 08:28:52 μμ
Εγώ δε θα είμαι στη συνάντηση αλλά θα σας βρω στην έκθεση!!!
Για να γνωρίσω από κοντά και μερικούς καλούς συναδέλφους από την επαρχία.
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 12:04:15 πμ
Η ώρα είναι λίγο μετά τις 12:30 μέχρι όσο πάρει... Παρασύνθημα δεν υπάρχει... Μπές και ρώτα...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: dedalos στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 12:11:43 πμ
Την ιδια απορια ειχα κι εγω την πρωτη φορα που πηγα,αλλα μολις μπηκα....καταλαβα!!!
Οι μισοι μιλουσαν σε πολυ υψηλους τονους (γκαριζανε :mrgreen:)περι αρματοθεματων και οι υπολοιποι....ω..τι εκπληξη!!!...ειχαν κουτια απο διαφορα κιτ χυμα και τα ψαχουλευανε!!Πιστεψε με δεν θα δυσκολευτεις καθολου!! :lol: :lol: :lol:

Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: dedalos στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 12:30:09 πμ
Α,μια απορια ρε μελπα..
Το τραπεζακι ειναι ρεζερβε  τα σαββατα η ετυχε γιατι και τις 2 φορες που εχω ερθει ηταν το ιδιο.
Η μηπως επειδη ΓΚΑΡΙΖΟΥΜΕ μας πηγαινουν στο βαθος?? :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 12:33:44 πμ
Καλά δεν κατάλαβες οτι το μαγαζί είναι εταιρία μοντελιστικών συμφερόντων!!!
Σε λίγο θα τρατάρει και μοντέλα . Με ένα φλυτζάνι καφέ θα παίρνεις και μια φιγούρα δώρο.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: JohnMet στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 03:03:47 πμ
Εδώ και ένα χρόνο περίπου είναι ρεζερβε κάθε σάββατο... :-)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 07:27:18 πμ
Η αλήθεια είναι πώς δεν το έχουμε ρεζερβάρει ποτές... Μπαίνουμε και άμα της είναι άδειο καθόμαστε... Αν όχι, πετάμε με τις κλωτσιές έξω αυτούς που κάθονται, (εκτός αν είναι από την IPMS), και καθόμαστε με την άνεσή μας.... Το ρεκόρ μας εάν θυμάμαι καλά, είναι 18-20 άτομα... Την πρώτη φορά που παραλάβαμε από Βέλγιο τους H&S... Και δεν είχαμε κάτσει γωνία... Τέσσερα τραπέζια...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 08:59:47 πμ
Πάντως κάθε Σάββατο με εμάς πρέπει να βγάζουν γερό μεροκάματο!!!
Μήπως να μας κάνουν και καμία έκπτωση???
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: 5leptos στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 10:19:52 πμ
ηρθε η ωρα να δηλωσω παρων.εκτος και αν γινει πολεμος... :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: OANNHSEA στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 04:21:53 μμ
Συγγνώμηηηηη.
Μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε ώρα συνάντησης και πως θα σας αναγνωρίσω; Ξέρετε έχω και άλλες δουλειές να κάνω το Σάββατο και ακόμα και αν έρθω θα είναι κομμάτι δύσκολο.
ʼσε που έχουμε και την έκθεση για το βράδυ...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 04:36:14 μμ
Η ώρα είναι λίγο μετά τις 12:30 μέχρι όσο πάρει... Παρασύνθημα δεν υπάρχει... Μπές και ρώτα...

:wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: dedalos στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 08:25:49 μμ
Την ιδια απορια ειχα κι εγω την πρωτη φορα που πηγα,αλλα μολις μπηκα....καταλαβα!!!
Οι μισοι μιλουσαν σε πολυ υψηλους τονους (γκαριζανε :mrgreen:)περι αρματοθεματων και οι υπολοιποι....ω..τι εκπληξη!!!...ειχαν κουτια απο διαφορα κιτ χυμα και τα ψαχουλευανε!!Πιστεψε με δεν θα δυσκολευτεις καθολου!! :lol: :lol: :lol:




Και για το πως θα μας γνωρισεις!
Μην αγχωνεσαι βρε ΟΑΝΝΗSΕΑ    :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: staticjim στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 11:15:18 μμ
Απων  :(   θα κατεβω Ναυπλιο αν πεζει κανας πατριωτης ας μου πει να του δωσω κινητο να βρεθουμε  :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: staticjim στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 11:43:55 μμ
Τι μερα θα εισαι κατω μεγαλε?εαν ειναι να βρεθουμε για ενα καφε :D

Παρασκευη θα κατεβω σου στελνω πμ το phoni μου  :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: dedalos στις Σεπτεμβρίου 26, 2006, 12:26:20 πμ
Τι ειναι παλι αυτο????
Modelclub,τωρα και στο Ναυπλιο!(πως λεμε Σαραφης στα Τρικαλα........)
Μελπααααα,ανοιγουνε παραρτημα!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 26, 2006, 07:38:37 πμ
Χαχαχα... Όπου βρούμε ανοίγουμε δαίδαλε... Έχουμε ανοίξει στην Πάτρα, στο Ναύπλιο το καλοκαίρι, την Κρήτη...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 26, 2006, 11:14:48 πμ
Μία ερώτηση:
Το Σάββατο μετά τι συνάντηση σκοπεύει κανείς να πάει στην έκθεση της IPMS???
Και αν ναι τί ώρα περίπου υπολογίζεται???
Για να συναντηθούμε στην έκθεση όσοι δε μπορέσουμε να παρεβρεθούμε στη συνάντηση.
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: dedalos στις Σεπτεμβρίου 26, 2006, 03:16:14 μμ
ΟΛΟΙ !!!
Αν δεν βρεις καποιον ηδη εκει θα ειναι στο καφε οποτε θα σκασουμε κοσμος πολυς.
Τωρα για ωρα απ'οτι ξερω κατα τις 12-12,30 θα μαζευτουμε στο καφε και αναλογα το ποσο ανυπομονοι θα ειμαστε θα πιουμε καφεδακι και θα ερθουμε.Eκτος αν αλλαξε κατι αλλα ουτως η αλλως δεν υπηρχε καποιο fix προγραμμα μεχρι στιγμης.Ειμαστε ολοι λιγο splater.
See you there
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 26, 2006, 03:22:44 μμ
παρων κι εγω στο meeting, για την εκθεση λιγο δυσκολο λογω εργασιας,εκτος αν παμε νωρις το απογευματακι :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 26, 2006, 03:36:55 μμ
Η απονομή θα είναι στις 8.
Καλό είναι κατά τις 5 να φύγουμε απ το καφέ και να πάμε.
Αν θέλετε και πιο νωρίς!
Εγώ θα είμαι κατά τις 3,30...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 26, 2006, 03:40:08 μμ
Η απονομή θα είναι στις 8.
Καλό είναι κατά τις 5 να φύγουμε απ το καφέ και να πάμε.
Αν θέλετε και πιο νωρίς!
Εγώ θα είμαι κατά τις 3,30...

Ε ΤΟΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 15:30 8)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Σεπτεμβρίου 26, 2006, 04:59:35 μμ
Αυτή τη φορά θα είμαι και εγώ!!!!!!! Επιτέλους θέλω να σας γνωρίσω από κοντά και να πάμε όλοι μαζί στην έκθεση!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Heater στις Σεπτεμβρίου 26, 2006, 09:34:45 μμ
Λαμπρουκο μην με ξεχασεις...εεεεεεε??? :):):):):) Γιατι εγω σε εχω ετοιμο
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: JohnMet στις Σεπτεμβρίου 26, 2006, 10:22:02 μμ
Κώστα αν θυμηθείς κράτα το TF...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 12:00:18 πμ
Αν παραλάβει και ο Γιώργος τα δικά του σίγουρα...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 11:41:25 πμ
Η απονομή θα είναι στις 6 το απόγευμα...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: sotiris στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 12:10:41 μμ
εγω απων και για τους υπολοιπους εξι μηνες (αν παιζουν αδειες θα ερχομε την μποχαλια μου μεσα) θα τα λεμε βεβαια απο το φορουμ
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: JohnMet στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 03:48:18 μμ
εγω απων και για τους υπολοιπους εξι μηνες (αν παιζουν αδειες θα ερχομε την μποχαλια μου μεσα) θα τα λεμε βεβαια απο το φορουμ
υπομονή πάνω απ' όλα κ θα περάσουν... :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 04:01:33 μμ
Από πάνω του μην περάσουν γιατί τότε θα έχει πρόβλημα...
Θα τα καταφέρει και ας με λέει σειρά χωρίς να πρέπει  και να επιτρέπεται για λόγους αρχαιότητας...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 04:09:33 μμ
Ε όχι να σηκωθούν τα πόδια να βαρέσουν το κεφάλι!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Brutalos στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 07:19:56 μμ
Θα βρίσκομαι εκεί μετά τις 14.00! Θα καεί το πελεκουδιέρος στην έκθεση  :mrgreen: :mrgreen:.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 09:22:09 μμ
Από τις δωδεκάμιση να προυπαντήσω και τους νέους...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 09:24:36 μμ
Από τις δωδεκάμιση να προυπαντήσω και τους νέους...
ʼκου εκεί νέους... :?
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 09:29:59 μμ
Τους νέους στο καφέ βρε συ...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 09:33:49 μμ
Συγγνώμη αλλά το συγκεκριμένο καφέ το έχω τιμήσει σε ανύποπτο χρόνο... :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 09:39:11 μμ
Δεν το γνώριζα... Τη συγνώμη μου...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 27, 2006, 09:40:11 μμ
Παίδες εγώ κατά πάσα πιθανότητα θα είμαι στην έκθεση λόγω δουλειάς...
Μήπως να ερχόσασταν πιο νωρίς? :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Σεπτεμβρίου 28, 2006, 01:06:06 μμ
Παίδες εγώ κατά πάσα πιθανότητα θα είμαι στην έκθεση λόγω δουλειάς...
Μήπως να ερχόσασταν πιο νωρίς? :wink:

Εγώ πάντως από τις 12 θα είμαι! Αφού κάνω μια βολτούλα πρώτα από τα μαγαζιά...! :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 29, 2006, 01:05:03 πμ
Λαμπρουκο μην με ξεχασεις...εεεεεεε??? :):):):):) Γιατι εγω σε εχω ετοιμο


ναι βρε :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Double Ugly στις Οκτωβρίου 01, 2006, 04:54:15 μμ
Εγώ τώρα τι να γράψω για τα χθεσινά; Το ότι χάρηκα πού σας γνώρισα εννοείται και είναι λίγο. Ξεκινώντας χθες για την Αθήνα ένιωθα ότι ερχόμουν να βρω φίλους που γνώριζα από καιρό και τελιικά επιβεβαιώθηκα. Με κάνατε κι ένιωσα ένας από 'σας. Κι όσο για την έκθεση... :shock: :shock: :shock:
Για το τέλος να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους:
_Viper που ήρθε και με μάζεψε απ'το αεροδρόμιο και με συνόδεψε στα ψώνια μου,
_mmaker για το F-4D τη μόνη έκδοση του phantom που μου έλειπε (Γιώργο την επόμενη φορά ελπίζω να είσαι λιγότερο "πνιγμένος"),
_melpas1013 που με φορτώθηκε σπίτι του μέχρι τις τρεις τα ξημερώματα που έφυγα για το αεροδρόμιο
και ένα τεράστιο συγγνώμη από τον Crow που χάλασε τον Σαββατιάτικο ύπνο του για 'μένα κι εγώ τον έστησα... :oops: :oops: :oops:
Ανυπομονώ να σας ξανασυναντήσω παίδες... (@@#%% θάλασσα που σε @#$%& τα ψάρια)
Να 'μαστε καλά μεχρι τότε και επόμενη παρουσία μου εκεί στις 24/03/07 για το Ελλάδα-Τουρκία στο Καραϊσκάκη και την παρέλαση στις 25/3. Ελπίζω τότε να έχω κι άλλους μαζί μου...:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Οκτωβρίου 01, 2006, 05:17:11 μμ
Να σαι καλά Νικολή!
Χαρήκαμε όλοι που σε γνωρίσαμε και από κοντά,αλλά όχι αρκετά!
Με το καλό να τα ξαναπούμε και με σένα και με τον Γιώργο! :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Παναγιώτης Μαυροειδής στις Οκτωβρίου 02, 2006, 01:23:14 μμ
Λοιπόν, ξεκινάω με τη δήλωση ότι ήταν η καλύτερη συνάντηση που έχω έρθει ποτέ (από τις άλλες τρεις :mrgreen: :mrgreen: )
Και συνεχίζω:

1) 5λεπτε χίλια ευχαριστώ για το κουβάλημα :wink: (για το κιβώτιο με τις μολότωφ λέω  :mrgreen:)
2) Λάμπρο τα μοντέλα που θα βάφω από δω και μπρός με τη βοήθεια του κομπρεσέρ θα είναι αφιερωμένα σε σένα και τα υπόλοιπα παιδιά που τρέξαν για την αγορά κομπρεσέρ (σας ευχαριστώ όλους, είστε άψογοι)
3) Φάνη πραγματικά χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά (το περίμενα τόσο καιρό) και σε περιμένω στο Βόλο :wink: (έχω παραγγείλει και το χρυσό κλειδί της πόλης  :mrgreen: :mrgreen:)
4) Γιώργο (mmaker) το μοντελάκι είναι υπέροχο φίλε :wink: . Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση  :D
5) Η έκθεση ήταν φανταστική  :shock: (ήταν η πρώτη επισκέφθηκα). Ένα μεγάλο μπράβο στους διοργανωτές :!:
6) Double Ugly ήταν μεγάλη χαρά μου που σε γνώρισα από κοντά. Να είσαι καλά και με το καλό να δούμε φτιαγμένα και τα μοντελάκια που αγόρασες :wink:
7) Σας ζηλεύω για τη δυνατότητα που έχετε να βρίσκεστε κάθε Σάββατο και για την παρέα που έχετε κάνει :wink: . Έχω να πω πως χωρίς καμιά εξαίρεση είστε φοβεροί τύποι.
8) Ανυπομονώ να σας ξαναδώ όλους το συντομότερο :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 02, 2006, 01:26:20 μμ
Παναγιώτη το κλειδί περιμένω να μου το δώσεις σε ειδική τελετή που θα γίνει σε κανά μήνα περίπου, αν όλα πάνε καλά!!!
Να είσαι καλά και να μας ξαναέρθεις σύντομα.
Όσο για το κομπρεσέρ απλά θα πάθεις πλάκα όταν το δουλέψεις!!!
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: 5leptos στις Οκτωβρίου 02, 2006, 05:33:38 μμ
Λοιπόν, ξεκινάω με τη δήλωση ότι ήταν η καλύτερη συνάντηση που έχω έρθει ποτέ (από τις άλλες τρεις :mrgreen: :mrgreen: )
Και συνεχίζω:

1) 5λεπτε χίλια ευχαριστώ για το κουβάλημα :wink: (για το κιβώτιο με τις μολότωφ λέω  :mrgreen:)
2) Λάμπρο τα μοντέλα που θα βάφω από δω και μπρός με τη βοήθεια του κομπρεσέρ θα είναι αφιερωμένα σε σένα και τα υπόλοιπα παιδιά που τρέξαν για την αγορά κομπρεσέρ (σας ευχαριστώ όλους, είστε άψογοι)
3) Φάνη πραγματικά χάρηκα που σε γνώρισα από κοντά (το περίμενα τόσο καιρό) και σε περιμένω στο Βόλο :wink: (έχω παραγγείλει και το χρυσό κλειδί της πόλης  :mrgreen: :mrgreen:)
4) Γιώργο (mmaker) το μοντελάκι είναι υπέροχο φίλε :wink: . Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση  :D
5) Η έκθεση ήταν φανταστική  :shock: (ήταν η πρώτη επισκέφθηκα). Ένα μεγάλο μπράβο στους διοργανωτές :!:
6) Double Ugly ήταν μεγάλη χαρά μου που σε γνώρισα από κοντά. Να είσαι καλά και με το καλό να δούμε φτιαγμένα και τα μοντελάκια που αγόρασες :wink:
7) Σας ζηλεύω για τη δυνατότητα που έχετε να βρίσκεστε κάθε Σάββατο και για την παρέα που έχετε κάνει :wink: . Έχω να πω πως χωρίς καμιά εξαίρεση είστε φοβεροί τύποι.
8) Ανυπομονώ να σας ξαναδώ όλους το συντομότερο :D



πανο ξαναελα αθηνα και κουβαλαω και hobos μονος μου στην πλατη! να σαι καλα!
συναδερφοι δεν γραφουμε και τιποτα για το επομενο meeting :?:
αντε γιατι την αλλη εβδομαδα εχω κερδισει ενα μαγευτικο 7ημερο στο isla bonita :!:ποτε θα σας ξαναδω :?:


Κε mmaker,το πιασες το υπονοουμενο ετσι... :?: :?: :?:  :wink:  :wink:  :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 02, 2006, 06:09:25 μμ
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ........πολύ ... και πολύ ....guhu guhu - fifty cent black power. :D :D :D :D
ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ .Να 'στε καλά,  ρε παιδιά.
Καλά τώρα περιτό να πώ οτι κατουρήθηκα πάνω μου που πήρα και το χάλκινο . :o :o Δεν το περίμενα οτι σου δίνει τόση χαρά,αυτό πρέπει να είναι σαν το σέξ άμα δοκιμάσης κκκκκολάς.
Και μετά μου έλεγε ο Μέλπας γιατί κοίταγα κάτω και δεν μπορούσε να με πάρει φωτογραφία,τη στιγμή της απονομής. Μαραγκός είμαι ρε Κώστα δεν είμαι η Βουγιουκλάκη!!!
Σύντεκνε ντάμπλ άγγλυ την άλλη φορά που θα έρθεις μην ανυσηχείς για την διαμονή.
Και του χρόνου με υγεία  φώτιση και τα φετινά προβλήματα λυμένα.(με φίλτρο η άφιλτρο)? λαγέ γιατί δεν φοράς κράνος? :lol: :lol:
 
 
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: 5leptos στις Οκτωβρίου 02, 2006, 06:12:17 μμ
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ........πολύ ... και πολύ ....guhu guhu - fifty cent black power. :D :D :D :D
ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ .Να 'στε καλά,  ρε παιδιά.
Καλά τώρα περιτό να πώ οτι κατουρήθηκα πάνω μου που πήρα και το χάλκινο . :o :o Δεν το περίμενα οτι σου δίνει τόση χαρά,αυτό πρέπει να είναι σαν το σέξ άμα δοκιμάσης κκκκκολάς.
Και μετά μου έλεγε ο Μέλπας γιατί κοίταγα κάτω και δεν μπορούσε να με πάρει φωτογραφία,τη στιγμή της απονομής. Μαραγκός είμαι ρε Κώστα δεν είμαι η Βουγιουκλάκη!!!
Σύντεκνε ντάμπλ άγγλυ την άλλη φορά που θα έρθεις μην ανυσηχείς για την διαμονή.
Και του χρόνου με υγεία  φώτιση και τα φετινά προβλήματα λυμένα.(με φίλτρο η άφιλτρο)? λαγέ γιατί δεν φοράς κράνος? :lol: :lol:


υποτιτλους ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!
γεια σου μητσαρα!
 
 
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: 5leptos στις Οκτωβρίου 02, 2006, 06:13:35 μμ
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ........πολύ ... και πολύ ....guhu guhu - fifty cent black power. :D :D :D :D
ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ .Να 'στε καλά,  ρε παιδιά.
Καλά τώρα περιτό να πώ οτι κατουρήθηκα πάνω μου που πήρα και το χάλκινο . :o :o Δεν το περίμενα οτι σου δίνει τόση χαρά,αυτό πρέπει να είναι σαν το σέξ άμα δοκιμάσης κκκκκολάς.
Και μετά μου έλεγε ο Μέλπας γιατί κοίταγα κάτω και δεν μπορούσε να με πάρει φωτογραφία,τη στιγμή της απονομής. Μαραγκός είμαι ρε Κώστα δεν είμαι η Βουγιουκλάκη!!!
Σύντεκνε ντάμπλ άγγλυ την άλλη φορά που θα έρθεις μην ανυσηχείς για την διαμονή.
Και του χρόνου με υγεία  φώτιση και τα φετινά προβλήματα λυμένα.(με φίλτρο η άφιλτρο)? λαγέ γιατί δεν φοράς κράνος? :lol: :lol:


υποτιτλους ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!
γεια σου μητσαρα!
 
 



υποτιτλους ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!
γεια σου ρε μητσαρα!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: dedalos στις Οκτωβρίου 02, 2006, 06:25:56 μμ
Kοιτα μην την ψωνισεις τωρα και αρχισεις τα "ξερεις ποιος ειμαι εγω ρε?Εχω και βραβειο εγω!!"(εχω και σκαφος παμε μια βολτα??) :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Οκτωβρίου 02, 2006, 06:52:24 μμ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ :D :D :D
Ναι ρε μασάς ???  (για θυμήσου) ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΕΊΜΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΕΝΤΕΤΑ???? ΠΕΙΡΑΖΕΙ???? ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!!!  Ο φλωρινιώτης με το χειλάκι το τσαχπίνικο εεε το'χεις δεί ; :D :D :D
Του χρόνου θα σκάσω μύτη στην έκθεση με λαμέ σακάκι με πούλιες απάνω και κόκκινο δερμάτινο παντελόνι. Ναι ρε σοβαρα γιΑτί καλιτέχνης δεν είμαι και 'γω?
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ  ΑΑΥΤΌ ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΈΛΙΟ... ΟΧΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΙΑΤΙΚΟ. :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Οκτωβρίου 02, 2006, 06:55:35 μμ
Ωχ, πάει την ψώνισε αυτός!!!!!
Εγώ πάλι δηλώνω ερασιτέχνης, δηλαδή, εραστής της τέχνης!!!(όπως λέει και ένας φίλος μου!)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Οκτωβρίου 02, 2006, 07:21:56 μμ
Χαχαχαχα... Όλα καλά, όλα καλύτερα...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: Nikos Tsitsos στις Οκτωβρίου 02, 2006, 07:33:11 μμ
MΗΤΣΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΕΝΤΕΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!

Να σε δω με λαμε κουστουμακι κι ας πεθανω!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

50 CENT μου εσυ!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 30/9/06
Αποστολή από: leopard στις Οκτωβρίου 02, 2006, 07:55:59 μμ
Έχουμε ξεφύγει τελείως!!!!
Αλλά μου αρέσει!!!!!!!!!!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: