Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 02:43:26 μμ

Τίτλος: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/2006
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 02:43:26 μμ
δηλωστε συμμετοχη για τις 23 του μηνα εδω  8)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: ARMATAKIAS στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 06:36:04 μμ
δηλωστε συμμετοχη για τις 23 του μηνα εδω  8)

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΒΡΕΘΩ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ !!(ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΗΝΑ!!! ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΜΑΣ ΡΙΧΤΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΟΥΜΕ
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 08:11:51 μμ
Υπάρχουν και μέλη στον τόπο σου φίλε Αρματάκια, οπότε κανονίζετε άμα τις θέλετε να βρεθείτε για τσικουδιές... Για τις 23 δεν ξέρω ακόμα, πολύ πιθανόν...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 09:01:41 πμ
Χωράω στους καναπέδες... :?: :mrgreen:
Αν ναι λέω να περάσω... :lol: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 09:25:07 πμ
Χωράω στους καναπέδες... :?: :mrgreen:
Αν ναι λέω να περάσω... :lol: :wink:

Σου έχω έτοιμο τον καναπέ!!! :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 10:24:38 πμ
Χωράω στους καναπέδες... :?: :mrgreen:
Αν ναι λέω να περάσω... :lol: :wink:

Σου έχω έτοιμο τον καναπέ!!! :D

Ευχαριστώ Γιώργο...πιάσε έναν μεγάλο... :lol: :lol:
Τι ώρα αρχίζει η μάζωξη... :?: :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 10:31:24 πμ
Απ τις 12 και κάτι,αλλά πριν θα είσαι μαζί μου στο σπίτι! :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 10:36:37 πμ
Απ τις 12 και κάτι,αλλά πριν θα είσαι μαζί μου στο σπίτι! :mrgreen:

Χάπια να φέρω... :?: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Symeon στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 11:46:14 πμ
Παιδία κατά 80% θα έρθω και εγώ για πρώτη φορά να σας γνωρίσω
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: sotiris στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 10:09:28 πμ
ΣΤΑΝΤΑΡ
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: dedalos στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 11:31:54 πμ
Θα προσπαθησω κι εγω.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: staticjim στις Σεπτεμβρίου 18, 2006, 01:16:48 πμ
Δεν θα με χαλασει ενα καφεδακι σαββατιατικο  :)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 19, 2006, 07:35:12 μμ
Μπορεί να περάσω και εγώ!!!
 :wink: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Brutalos στις Σεπτεμβρίου 19, 2006, 09:19:29 μμ
Φάνη πέρνα αγορίνα, σου έχω κάτι που σου ανήκει! Θα είμαι εκεί κατά τις 11:30, 12παρά, μέχρι τις 12:30 λόγω δουλειάς. Τα λέμε εκεί μοντελόπαιδα.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 19, 2006, 09:25:51 μμ
Και εγώ μέχρι τις δύο...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 19, 2006, 09:28:56 μμ
Ε τότε αφού θα είστε και εσείς οι 2τότε πρέπει να έρθω!!!
 :wink:
Θα ξέρω 100% την Παρασκευή...
Ελπίζω να είναι και κάποιος άλλος που με απειλούσε να με βάλει σε αεροπλάνο αλλά δεν τα κατάφερε!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 19, 2006, 09:39:50 μμ
Ω ναιιιι....
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: 5leptos στις Σεπτεμβρίου 20, 2006, 08:01:12 μμ
υπηρεσια  :? .δηλαδη μπαμιες και αυτο το σαββατο.αντε να δω ποτε θα κατεβω...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 20, 2006, 08:02:33 μμ
απων κι εγω :cry:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 20, 2006, 08:11:54 μμ
Δεν πειράζει βαφτηστήρι μας!!!
Μην στεναχωριέσαι. Θα τα πούμε σε κάποια άλλη συνάντηση...
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 20, 2006, 08:22:08 μμ
Εγώ έρχομαι το επόμενο Σάββατο και θέλω να γνωρίσω όσους περισσότερους από 'σας γίνεται...Κανονίστε :twisted: :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Σεπτεμβρίου 20, 2006, 11:20:33 μμ
Μπορει να ερθω και εγω.Αυτο το σαββατο-κυριακο ειναι η εκθεση?
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 20, 2006, 11:24:18 μμ
Το άλλο...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Brutalos στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 12:58:43 πμ
Ναι το άλλο, και ελπίζω να είστε προετοιμασμένοι κατάλληλα εν όψη του διαγωνισμού! Αυτό το Σάββατο θα είμαι μέχρι τις 12:30 αλλά το επόμενο μετά τις 14:00 και όσο πάει  :wink:.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: CROW στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 01:19:38 πμ
Και εγω παρων για να κανω το απολυτο τεστ αντοχης καναπε! :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 06:32:52 πμ
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 03:24:32 μμ
Το τεστ θα το κάνουμε μαζί!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Αν έρθει και ο Τσίτσος ακόμη καλύτερα!!!
Εγώ θα κατέβω για να πάρω και το εργαλείο!!!
Και θα φέρω και 2 βιβλία προς πώληση αεροπορικού περιεχομένου και εξαντλημένα!!!
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 03:59:14 μμ
Εγώ θα κάτσω στο μπάρ... Γιατί αλλιώς με βλέπω να εκτοξεύομαι για τον αποπάνω όροφο...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 04:02:48 μμ
Εσένα θα σε βάλουμε να κάτσεις ανάμεσα μας!!!!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Έτσι για να σου αρέσει.....
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 04:13:13 μμ
ΧΑ... ʼμα προλάβετε να με πιάσετε...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 04:34:22 μμ
Έλα εσύ και θα δεις πόσο εύκολα θα σε πιάσουμε!!!
 :mrgreen: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: CROW στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 04:57:34 μμ
Θα βαλουμε Eurofigther 48αρι της Revell για δολωμα! :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 05:20:13 μμ
Να τσιμπίσω;
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: sotiris στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 07:55:43 μμ
Ποιο καλο παιδακι μπορει να μου φερει λιγο future
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 07:58:26 μμ
Θα σε φτάσει για να περάσεις ολόκληρο Leo; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 21, 2006, 11:01:54 μμ
Μπορεί να το περάσει τμηματικά!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ʼσε που εκεί που θα πάει έχουν Μ48!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 12:06:05 πμ
Μεσα και εγω :D.Κατα της 12 ετσι?Φανη θα κατσουμε οι δυο μας στον καναπε και θα τον εχουμε ολο δικο μας ετσι να απλωνομαστε :lol: :lol: :lol: :lol:.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: πυροβολητηςΜ48 στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 04:34:42 πμ
πως θα γινω κ εγω μελος ρε παδια για να ερχομαι στις συναντησεις ?ειμαι καινουργιος
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 06:59:13 πμ
πως θα γινω κ εγω μελος ρε παδια για να ερχομαι στις συναντησεις ?ειμαι καινουργιος
Μα είσαι ήδη!
Δες και εδώ... :wink:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=1079.0
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 08:19:26 πμ
Έλα, θα είναι και ένας ΔΕΑ(ΤΘ) αρχηγός πληρώματος Μ48...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 09:06:02 πμ
Οι αρματάδες βλέπω αυξάνονται!!!!!!
Τρέμετε αεροπλανάδες!!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Νίκο θα τους πιάσουμε όλους τους καναπέδες αύριο!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 11:26:08 πμ
Θα είναι και άλλος ένας αεροπλανάς,και τι αεροπλανάς... :wink:
Κάτι άκουσα ότι του αρέσει να βάφει επετειακά αεροσκάφη... :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 11:35:57 πμ
HEATER HEATER είσαι εδώ  :?: :?: :?:
Εγώ πάντως θα βγάλω στο σφυρί 2 βιβλία αεροπορικού - ισραηλινού ενδιαφέροντος!!!
Έτσι για να σκωτωθούν οι αεροπλανάδες μεταξύ τους και να χαρούμε εμείς οι αρματάδες!!!
 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Heater στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 12:46:06 μμ
Αλλον Αεροπλανα εννοει ο Γιωργης Φανη......αν το επιασα το υπονοουμενο!!! :)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 12:53:11 μμ
ΟΚ!!!
Αλλά θα είσαι και εσύ έτσι δεν είναι???
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 01:10:30 μμ
Ναι τον Γιώργο εννοώ.
Αλλά θα πρέπει να είσαι και συ Κώτσο...
Πρέπει να μάθεις λεπτομέρειες για το υπο κατασκευήν... :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 02:08:05 μμ
Ρε παιδιά όσοι τραβήξατε φωτός στην Τανάγρα,φέρτε τις να τις γράψουμε όλες μαζί σε ένα DVD και να τις μοιράσουμε.
Λάμπρο θα είσαι κάτω?
Σου έχω τα δισκάκια... :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 02:09:27 μμ
Αν είναι με φώτος από τανάγρα εγώ μπορώ να έχω ένα???
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 02:17:30 μμ
Λάμπρο θα είσαι κάτω?
Σου έχω τα δισκάκια... :wink:

αν εννοείς εμένα .... και όχι τον αρχηγό  ..... δυστηχώς όχι θα είμαι υπηρεσία... :twisted: :twisted: :twisted: :cry: :cry:...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: JohnMet στις Σεπτεμβρίου 22, 2006, 04:12:26 μμ
Θα Περάσω και γω μια βόλτα να κάτσω στο μπαρ με τον Κώστα...και τις γκαρσόνες..χεχε...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 09:49:02 μμ
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα το Σάββατο όλους όσους παραβρέθηκαν στη συνάντηση... :D
Το κλίμα ήταν πέρα για πέρα φιλικότατο... :D
Με όλους όσους μίλησα ένοιωσα ότι ήμασταν φίλοι χρόνια... :D
Το καφέ φαντάζει μικρό....όταν μαζεύονται οι «Γίγαντες»... :lol:

Ευχαριστώ τον Γιώργο -  mmaker για την εγκάρδια φιλοξενία... :wink:

Φίλοι - Συνάδελφοι είσαστε όλοι φοβεροί, σύντομα θα τα ξαναπούμε... :wink:

Υ.Γ «Φοβερό» δίδυμο Τσιτσος-Αστραπογιαννος... :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 09:56:46 μμ
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 09:58:56 μμ
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Απίστευτα παιδιά...με Π κεφαλαίο... :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 10:01:56 μμ
Δημήτρη σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!!
Να είσαι πάντα καλά και να μας ξαναέρθεις σύντομα!!!
 :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 11:14:44 μμ
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Απίστευτα παιδιά...με Π κεφαλαίο... :wink:

δουλευα ρε Μητσακο :cry: το αλλο Σαββατο θα εισαι ???  :D :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 11:18:00 μμ
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Απίστευτα παιδιά...με Π κεφαλαίο... :wink:

δουλευα ρε Μητσακο :cry: το αλλο Σαββατο θα εισαι ???  :D :D
Ναι!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 11:24:22 μμ
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Απίστευτα παιδιά...με Π κεφαλαίο... :wink:

δουλευα ρε Μητσακο :cry: το αλλο Σαββατο θα εισαι ???  :D :D
Ναι!

οχι εσυ βρε :lol: για σενα το ξερω και σε περιμενω :twisted: το tacan λεω  :twisted: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 11:26:28 μμ
ʼλλο ένα meeting έλαβε τέλος,με την παρουσία των γνωστών/ψυχάκηδων μοντελιστών,αλλά κυρίως με του συνάδελφου και φίλου Δημήτρη (117Tacan) απ την όμορφη Ζάκυνθο.
Αν και αρκετοί έλειπαν απ την παρέα,ο γνωστός τζερτζελές και ο χαβαλές,έδινε και έπαιρνε!
Ιδού λοιπόν μερικοί απ τους παρεβρισκόμενους...

Η παρέα μαζεμένη με αρκετούς να με γράφουν στο σφύριγμα για φωτογράφηση!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230010_resize.jpg)

Αριστερά ο Σωτήρης(κωλόψαρο θα λιώσεις!!!) και δεξιά ο 117Τacan!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230011_resize.jpg)

Heater,Mirage και Crow!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230012_resize.jpg)

Νick Oliver Kalimeris,Heater και Mirage!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230013_resize.jpg)

O Sotiris πάλι,με τον Δημήτρη(117Tacan)
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230014_resize.jpg)

Tα χρυσά μου,Νίκος Τσίτσος και Δημήτρης(Αstrapogiannos) :D
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230015_resize.jpg)

Φτου σας βρε μη σας ματιάξω!!! :twisted:
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230016_resize.jpg)

Ο Σωτήρης σε solo photo....
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230017_resize.jpg)

Οι δύο Δημήτρηδες,Staticjim και Crow!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230018_resize.jpg)

Και τέλος ο Τάσος(Dedalos),σε διπλή πόζα! :wink:
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230019_resize.jpg)
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230020_resize.jpg)


ΥΓ.
Μητσάρα χάρηκα πολύ για το λίγο που τα είπαμε και εις το επανειδίν! :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 11:29:20 μμ
Παράθεση

οχι εσυ βρε :lol: για σενα το ξερω και σε περιμενω :twisted: το tacan λεω :twisted: :mrgreen:
Εμ μπερδεύτηκα που είχες παραθέσει το μηνυμά μου... :?
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 11:32:46 μμ
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Απίστευτα παιδιά...με Π κεφαλαίο... :wink:

δουλευα ρε Μητσακο :cry: το αλλο Σαββατο θα εισαι ???  :D :D

Θα τιμωρηθείς Λάμπρο με 3μηνο απόσπαση στην Ζάκυνθο το επόμενο καλοκαίρι.... :mrgreen: :mrgreen:

Θα τα πούμε σύντομα...με όλους... :wink:

Επίσης Γιώργο....Ήσουν άψογος οικοδεσπότης... :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 11:34:55 μμ
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230016_resize.jpg)

ΕΤΣΙ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΓΚΑΖΙΑ !!!  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 11:35:52 μμ
Μητσάρα και εγώ χάρηκα για τη γνωριμία... Στο επανειδήν...
ΥΓ. Φαντάζομαι τι γέλιο έπεσε μετά που έφυγα...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 11:38:11 μμ
Δημήτρη (Αstrapogiannos) το αρμα που σου ελεγα... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 24, 2006, 11:39:30 μμ
Μητσάρα και εγώ χάρηκα για τη γνωριμία... Στο επανειδήν...
ΥΓ. Φαντάζομαι τι γέλιο έπεσε μετά που έφυγα...

Κωστα ησουν απαικτα-εγκαρδιος ... :wink:
Φοβερο διδυμο με τον γειτονα σου... :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 12:08:34 πμ
Α ΡΕ ΤΥΧΕΡΟΙ!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Όταν τελειώσω την εξεταστική ελπίζ να σας έρθω!! :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 02:23:15 πμ
Δημήτρη (Αstrapogiannos) το αρμα που σου ελεγα... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(Image removed from quote.)

Απο το meeting Βρεττανικου μοντελιστικου club η φωτο.... :roll: :| :lol: :lol: :lol: (nti-nti club :oops:)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: JohnMet στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 02:55:44 πμ
Αν και πήγα πιο αργά βρήκα τους περισσότερους εκεί...πολύ γέλιο ο Τσίτσος με Αστραπόγιαννο...
Δημήτρη χαρήκαμε...σε περιμένουμε να ξαναέρθεις γρήγορα... 
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: 117tacan στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 08:29:50 πμ
 :oops: :oops: :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "Σαββατο 23/9/06
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 25, 2006, 08:53:06 πμ
Τσίτσος & Αστραπόγιαννος = 2 παλικάρια με ζεστή καρδιά και άφθονο χιούμορ!!!!
Να είμαστε όλοι καλά να συνανντιόμαστε κάθε Σάββατο!!!
 :wink: