Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 02:43:26 μμ
-
δηλωστε συμμετοχη για τις 23 του μηνα εδω 8)
-
δηλωστε συμμετοχη για τις 23 του μηνα εδω 8)
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΒΡΕΘΩ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ !!(ΗΡΑΚΛΕΙΟ) ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΗΝΑ!!! ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΜΑΣ ΡΙΧΤΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΟΥΜΕ
-
Υπάρχουν και μέλη στον τόπο σου φίλε Αρματάκια, οπότε κανονίζετε άμα τις θέλετε να βρεθείτε για τσικουδιές... Για τις 23 δεν ξέρω ακόμα, πολύ πιθανόν...
-
Χωράω στους καναπέδες... :?: :mrgreen:
Αν ναι λέω να περάσω... :lol: :wink:
-
Χωράω στους καναπέδες... :?: :mrgreen:
Αν ναι λέω να περάσω... :lol: :wink:
Σου έχω έτοιμο τον καναπέ!!! :D
-
Χωράω στους καναπέδες... :?: :mrgreen:
Αν ναι λέω να περάσω... :lol: :wink:
Σου έχω έτοιμο τον καναπέ!!! :D
Ευχαριστώ Γιώργο...πιάσε έναν μεγάλο... :lol: :lol:
Τι ώρα αρχίζει η μάζωξη... :?: :D
-
Απ τις 12 και κάτι,αλλά πριν θα είσαι μαζί μου στο σπίτι! :mrgreen:
-
Απ τις 12 και κάτι,αλλά πριν θα είσαι μαζί μου στο σπίτι! :mrgreen:
Χάπια να φέρω... :?: :mrgreen: :mrgreen:
-
Παιδία κατά 80% θα έρθω και εγώ για πρώτη φορά να σας γνωρίσω
-
ΣΤΑΝΤΑΡ
-
Θα προσπαθησω κι εγω.
-
Δεν θα με χαλασει ενα καφεδακι σαββατιατικο :)
-
Μπορεί να περάσω και εγώ!!!
:wink: :wink: :wink:
-
Φάνη πέρνα αγορίνα, σου έχω κάτι που σου ανήκει! Θα είμαι εκεί κατά τις 11:30, 12παρά, μέχρι τις 12:30 λόγω δουλειάς. Τα λέμε εκεί μοντελόπαιδα.
-
Και εγώ μέχρι τις δύο...
-
Ε τότε αφού θα είστε και εσείς οι 2τότε πρέπει να έρθω!!!
:wink:
Θα ξέρω 100% την Παρασκευή...
Ελπίζω να είναι και κάποιος άλλος που με απειλούσε να με βάλει σε αεροπλάνο αλλά δεν τα κατάφερε!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Ω ναιιιι....
-
υπηρεσια :? .δηλαδη μπαμιες και αυτο το σαββατο.αντε να δω ποτε θα κατεβω...
-
απων κι εγω :cry:
-
Δεν πειράζει βαφτηστήρι μας!!!
Μην στεναχωριέσαι. Θα τα πούμε σε κάποια άλλη συνάντηση...
:wink:
-
Εγώ έρχομαι το επόμενο Σάββατο και θέλω να γνωρίσω όσους περισσότερους από 'σας γίνεται...Κανονίστε :twisted: :twisted: :twisted:
-
Μπορει να ερθω και εγω.Αυτο το σαββατο-κυριακο ειναι η εκθεση?
-
Το άλλο...
-
Ναι το άλλο, και ελπίζω να είστε προετοιμασμένοι κατάλληλα εν όψη του διαγωνισμού! Αυτό το Σάββατο θα είμαι μέχρι τις 12:30 αλλά το επόμενο μετά τις 14:00 και όσο πάει :wink:.
-
Και εγω παρων για να κανω το απολυτο τεστ αντοχης καναπε! :lol:
-
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-
Το τεστ θα το κάνουμε μαζί!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Αν έρθει και ο Τσίτσος ακόμη καλύτερα!!!
Εγώ θα κατέβω για να πάρω και το εργαλείο!!!
Και θα φέρω και 2 βιβλία προς πώληση αεροπορικού περιεχομένου και εξαντλημένα!!!
:wink:
-
Εγώ θα κάτσω στο μπάρ... Γιατί αλλιώς με βλέπω να εκτοξεύομαι για τον αποπάνω όροφο...
-
Εσένα θα σε βάλουμε να κάτσεις ανάμεσα μας!!!!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Έτσι για να σου αρέσει.....
-
ΧΑ... ʼμα προλάβετε να με πιάσετε...
-
Έλα εσύ και θα δεις πόσο εύκολα θα σε πιάσουμε!!!
:mrgreen: :wink:
-
Θα βαλουμε Eurofigther 48αρι της Revell για δολωμα! :lol:
-
Να τσιμπίσω;
-
Ποιο καλο παιδακι μπορει να μου φερει λιγο future
-
Θα σε φτάσει για να περάσεις ολόκληρο Leo; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Μπορεί να το περάσει τμηματικά!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ʼσε που εκεί που θα πάει έχουν Μ48!!!
-
Μεσα και εγω :D.Κατα της 12 ετσι?Φανη θα κατσουμε οι δυο μας στον καναπε και θα τον εχουμε ολο δικο μας ετσι να απλωνομαστε :lol: :lol: :lol: :lol:.
-
πως θα γινω κ εγω μελος ρε παδια για να ερχομαι στις συναντησεις ?ειμαι καινουργιος
-
πως θα γινω κ εγω μελος ρε παδια για να ερχομαι στις συναντησεις ?ειμαι καινουργιος
Μα είσαι ήδη!
Δες και εδώ... :wink:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php?topic=1079.0
-
Έλα, θα είναι και ένας ΔΕΑ(ΤΘ) αρχηγός πληρώματος Μ48...
-
Οι αρματάδες βλέπω αυξάνονται!!!!!!
Τρέμετε αεροπλανάδες!!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Νίκο θα τους πιάσουμε όλους τους καναπέδες αύριο!!!
-
Θα είναι και άλλος ένας αεροπλανάς,και τι αεροπλανάς... :wink:
Κάτι άκουσα ότι του αρέσει να βάφει επετειακά αεροσκάφη... :D
-
HEATER HEATER είσαι εδώ :?: :?: :?:
Εγώ πάντως θα βγάλω στο σφυρί 2 βιβλία αεροπορικού - ισραηλινού ενδιαφέροντος!!!
Έτσι για να σκωτωθούν οι αεροπλανάδες μεταξύ τους και να χαρούμε εμείς οι αρματάδες!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Αλλον Αεροπλανα εννοει ο Γιωργης Φανη......αν το επιασα το υπονοουμενο!!! :)
-
ΟΚ!!!
Αλλά θα είσαι και εσύ έτσι δεν είναι???
:wink:
-
Ναι τον Γιώργο εννοώ.
Αλλά θα πρέπει να είσαι και συ Κώτσο...
Πρέπει να μάθεις λεπτομέρειες για το υπο κατασκευήν... :wink:
-
Ρε παιδιά όσοι τραβήξατε φωτός στην Τανάγρα,φέρτε τις να τις γράψουμε όλες μαζί σε ένα DVD και να τις μοιράσουμε.
Λάμπρο θα είσαι κάτω?
Σου έχω τα δισκάκια... :wink:
-
Αν είναι με φώτος από τανάγρα εγώ μπορώ να έχω ένα???
:wink:
-
Λάμπρο θα είσαι κάτω?
Σου έχω τα δισκάκια... :wink:
αν εννοείς εμένα .... και όχι τον αρχηγό ..... δυστηχώς όχι θα είμαι υπηρεσία... :twisted: :twisted: :twisted: :cry: :cry:...
-
Θα Περάσω και γω μια βόλτα να κάτσω στο μπαρ με τον Κώστα...και τις γκαρσόνες..χεχε...
-
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα το Σάββατο όλους όσους παραβρέθηκαν στη συνάντηση... :D
Το κλίμα ήταν πέρα για πέρα φιλικότατο... :D
Με όλους όσους μίλησα ένοιωσα ότι ήμασταν φίλοι χρόνια... :D
Το καφέ φαντάζει μικρό....όταν μαζεύονται οι «Γίγαντες»... :lol:
Ευχαριστώ τον Γιώργο - mmaker για την εγκάρδια φιλοξενία... :wink:
Φίλοι - Συνάδελφοι είσαστε όλοι φοβεροί, σύντομα θα τα ξαναπούμε... :wink:
Υ.Γ «Φοβερό» δίδυμο Τσιτσος-Αστραπογιαννος... :lol:
-
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Απίστευτα παιδιά...με Π κεφαλαίο... :wink:
-
Δημήτρη σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!!!
Να είσαι πάντα καλά και να μας ξαναέρθεις σύντομα!!!
:wink:
-
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Απίστευτα παιδιά...με Π κεφαλαίο... :wink:
δουλευα ρε Μητσακο :cry: το αλλο Σαββατο θα εισαι ??? :D :D
-
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Απίστευτα παιδιά...με Π κεφαλαίο... :wink:
δουλευα ρε Μητσακο :cry: το αλλο Σαββατο θα εισαι ??? :D :D
Ναι!
-
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Απίστευτα παιδιά...με Π κεφαλαίο... :wink:
δουλευα ρε Μητσακο :cry: το αλλο Σαββατο θα εισαι ??? :D :D
Ναι!
οχι εσυ βρε :lol: για σενα το ξερω και σε περιμενω :twisted: το tacan λεω :twisted: :mrgreen:
-
ʼλλο ένα meeting έλαβε τέλος,με την παρουσία των γνωστών/ψυχάκηδων μοντελιστών,αλλά κυρίως με του συνάδελφου και φίλου Δημήτρη (117Tacan) απ την όμορφη Ζάκυνθο.
Αν και αρκετοί έλειπαν απ την παρέα,ο γνωστός τζερτζελές και ο χαβαλές,έδινε και έπαιρνε!
Ιδού λοιπόν μερικοί απ τους παρεβρισκόμενους...
Η παρέα μαζεμένη με αρκετούς να με γράφουν στο σφύριγμα για φωτογράφηση!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230010_resize.jpg)
Αριστερά ο Σωτήρης(κωλόψαρο θα λιώσεις!!!) και δεξιά ο 117Τacan!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230011_resize.jpg)
Heater,Mirage και Crow!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230012_resize.jpg)
Νick Oliver Kalimeris,Heater και Mirage!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230013_resize.jpg)
O Sotiris πάλι,με τον Δημήτρη(117Tacan)
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230014_resize.jpg)
Tα χρυσά μου,Νίκος Τσίτσος και Δημήτρης(Αstrapogiannos) :D
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230015_resize.jpg)
Φτου σας βρε μη σας ματιάξω!!! :twisted:
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230016_resize.jpg)
Ο Σωτήρης σε solo photo....
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230017_resize.jpg)
Οι δύο Δημήτρηδες,Staticjim και Crow!
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230018_resize.jpg)
Και τέλος ο Τάσος(Dedalos),σε διπλή πόζα! :wink:
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230019_resize.jpg)
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230020_resize.jpg)
ΥΓ.
Μητσάρα χάρηκα πολύ για το λίγο που τα είπαμε και εις το επανειδίν! :wink:
-
οχι εσυ βρε :lol: για σενα το ξερω και σε περιμενω :twisted: το tacan λεω :twisted: :mrgreen:
Εμ μπερδεύτηκα που είχες παραθέσει το μηνυμά μου... :?
-
Έτσι, φτιάξε με που ανεβαίνω το επόμενο Σάββατο... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Απίστευτα παιδιά...με Π κεφαλαίο... :wink:
δουλευα ρε Μητσακο :cry: το αλλο Σαββατο θα εισαι ??? :D :D
Θα τιμωρηθείς Λάμπρο με 3μηνο απόσπαση στην Ζάκυνθο το επόμενο καλοκαίρι.... :mrgreen: :mrgreen:
Θα τα πούμε σύντομα...με όλους... :wink:
Επίσης Γιώργο....Ήσουν άψογος οικοδεσπότης... :wink:
-
(http://i16.photobucket.com/albums/b41/mmaker/P9230016_resize.jpg)
ΕΤΣΙ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΓΚΑΖΙΑ !!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
-
Μητσάρα και εγώ χάρηκα για τη γνωριμία... Στο επανειδήν...
ΥΓ. Φαντάζομαι τι γέλιο έπεσε μετά που έφυγα...
-
Δημήτρη (Αstrapogiannos) το αρμα που σου ελεγα... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Μητσάρα και εγώ χάρηκα για τη γνωριμία... Στο επανειδήν...
ΥΓ. Φαντάζομαι τι γέλιο έπεσε μετά που έφυγα...
Κωστα ησουν απαικτα-εγκαρδιος ... :wink:
Φοβερο διδυμο με τον γειτονα σου... :wink:
-
Α ΡΕ ΤΥΧΕΡΟΙ!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Όταν τελειώσω την εξεταστική ελπίζ να σας έρθω!! :twisted:
-
Δημήτρη (Αstrapogiannos) το αρμα που σου ελεγα... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(Image removed from quote.)
Απο το meeting Βρεττανικου μοντελιστικου club η φωτο.... :roll: :| :lol: :lol: :lol: (nti-nti club :oops:)
-
Αν και πήγα πιο αργά βρήκα τους περισσότερους εκεί...πολύ γέλιο ο Τσίτσος με Αστραπόγιαννο...
Δημήτρη χαρήκαμε...σε περιμένουμε να ξαναέρθεις γρήγορα...
-
:oops: :oops: :lol: :lol:
-
Τσίτσος & Αστραπόγιαννος = 2 παλικάρια με ζεστή καρδιά και άφθονο χιούμορ!!!!
Να είμαστε όλοι καλά να συνανντιόμαστε κάθε Σάββατο!!!
:wink: