Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

MC Community => Μοντελιστικές συναντήσεις => Συναντήσεις Αττικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: Viper στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 02:29:17 μμ

Τίτλος: MODELCLUB MEETING "15-16-17" Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 02:29:17 μμ
το επομενο meeting μας στη ταναγρα...
δηλωστε συμμετοχες εδω,ωρες και τοπους αναχωρησης-συναντησης :wink:
εγω μεσα Παρασκευη-Σαββατο-Κυριακη :twisted: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Mastoras στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:05:03 μμ
Μπορω το Σαββατο,αλλά δεν έχω μεταφορικό μέσο , υπάρχει κενή θέση κάπου ?
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: JohnMet στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:12:26 μμ
και γω μέσα για όποια μέρα θέλετε...
αναμένω νεώτερα για τόπους συνάντησης..
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Brutalos στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:19:48 μμ
Μέσα για Παρασκευή αμέσως μετά την εξέταση που έχω σε ένα εργαστήριο στη Χαλκίδα. Θα κατέβω κατευθείαν απο εκεί στην Τανάγρα περίπου κατα τη 13:00 - 13:30! Ποιός άλλος είναι για Παρασκευή?
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: prokroust στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:21:34 μμ
εγώ θα είμαι την Κυριακή 17/9/2006.

Ελπίζω να βρώ άτομα από το modelclub...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: F-16rhs στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:42:37 μμ
εγω μεσα Παρασκευη-Σαββατο-Κυριακη :twisted: :mrgreen:

Same απο 16rh! :wink:

Θα σας βρω εκει τηλεφωνικως... :wink:

Λαμπρο κοιτα μην ξεχασεις παλι κανενα κινητο στο σπιτι... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Υποψιν πως Πεμπτη βραδι θα μαι Αθηνα... :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:46:11 μμ
Παίζει με καλές πιθανότητες να σας δω Σάββατο.  :D
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 04:51:33 μμ
Εγώ Σάββατο και Κυριακή :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Σεπτεμβρίου 11, 2006, 06:53:24 μμ
Εγω μαγκες παρασκευη κατα 80% θα ειμαι εκει η αλλιως σαββατο.Πως θα συναντηθουμε στην βαση?
Μηπως να ανταλλαζαμε αριθμους ωστε να μπορουμε να επικοινονισουμε αυτοι που θα πανε στην ταναγρα παρασκευη :roll:???
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 03:40:54 μμ
υποψιν θα εχω μαζι μου και μπουκαλακια με FUTURE να δωσω σε οσους δεν εχουν :mrgreen: ας ειναι καλα ο Χαρης :D


ξανα βαζω το προγραμμα

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων το οποίο περιλαμβάνει στατική έκθεση, έκθεση φωτογραφίας καθώς και πτήσεις αεροσκαφών Mirage-2000 και T-6 έχει ως ακολούθως:

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2006
10:00   Δοξολογία
11:00   Έναρξη στατικής έκθεσης (αεροσκαφών-φωτογραφίας)
11:30   Πτήση αεροσκάφους Mirage-2000
12:00   Πτήση-Επίδειξη αεροσκάφους Τ-6
17:30   Πέρας εκδηλώσεων

Σάββατο - Κυριακή 16 και 17 Σεπτεμβρίου 2006
09:00   Έναρξη στατικής έκθεσης (αεροσκαφών-φωτογραφίας)
10:45   Πτήση αεροσκάφους Mirage-2000
12:00   Πτήση-Επίδειξη αεροσκάφους Τ-6
17:30   Πέρας εκδηλώσεων

Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου από 11:00 έως 17:30 και το Σάββατο 16 και Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου από 09:00 έως 17:30.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 06:28:32 μμ
Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος θα είμαι την Κυριακή λογικά μαζί με τον jim-eta.
Σκοπεύω να είμαι στις 9 το πρωί.
Παρακαλούνται όσοι πάνε την Παρασκευή ή το Σάββατο να μας πουν από που θα πρέπει να μπούμε!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 06:43:11 μμ
o καιρος θα μας ευνοησει μαλλον :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: staticjim στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 08:01:54 μμ
Παιδες Παρασκευη ΜΕΣΑ κιεγω οποιος ειναι να ερθει ας σφιριξει να παμε παρεα  :D

Ηδη φορτιζω μπαταριες για την ψι-φι ετοιμαζω φιλμακια για αναλογικη και σκεφτομε για οργανωση νερου και λοιπων αξεσουαρ (κεφτεδακια σε ταπερακι και δε συμαζευετε  :lol: :lol: :lol: )
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 08:49:41 μμ
 Μήτσο εσύ με τι θα πάς; Γιατί σκέφτομαι να πάρω και το παιδί μαζί για να δεί τα αερόπλανα.
Αλλά από την άλλη δεν ειναι και εύκολο γιατί δεν ξέρω ποιοί έχουν την πιθανότητα να έχουν χώρο και ....το βρίσκω και λίγο ( :?)
Καταλαβαίνεις τώρα  ε; ... να μωρέ είμαι λίγο ντροπαλή :D :D :D
Η αν βρώ καποιόν να παμε΄με το τυρένο
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: staticjim στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 09:46:06 μμ
Με το αμαξι ενοειτε θα παω ..... αρα αστραπογιανος και junior εκλεισε αλλος με τη βαρκα μας ???  :)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 10:01:24 μμ
Ευχαριστώ πολύ :D θα αναλάβω εγώ την μέριμνα για τροφή και διοικητική μέριμνα ...το πιασες ;;;
Ευχαριστήθηκε και η μικρή που βρίκαμε πως θα πάμε στο αεροδρόμιο.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και τα λέμε, για περαιτέρω οργάνωση των ενεργειών μας.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ(Ι)ΚΑΚΑΛΟΣ στις Σεπτεμβρίου 12, 2006, 10:11:41 μμ
ΠΑΡΩΝ για Σάββατο!!! Η Πτέρυγα θα είναι έτοιμη να σας υποδεχτεί!!! :D :D :D :D :D
Τι σόι Σμήναρχος είμαι! :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 12:14:07 μμ
Πρώτα να ευχαριστήσω τους συναδέλφους που αφιέρωσαν λίγο απο το χρόνο τους για την παράκλησηπου είχα κάνει για τον χορό της βροχής και μη φωτιάς  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: αφού σήμερα βρέχει εδω κάτω........ :D :D :D :D :D :D Ετσι λοιπόν αφου δεν θα έχω υπηρεσία το ΣΚ θα είμαι πάλι Αθήνα για είμαι και εγώ εκεί..........  :wink: :wink: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Mastoras στις Σεπτεμβρίου 13, 2006, 08:20:22 μμ
Ξέρει κανείς από που μπαίνουμε στη βάση?
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: JohnMet στις Σεπτεμβρίου 14, 2006, 05:23:52 μμ
τελικά που θα είναι ο τόπος συνάντησης κλπ..?
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: andreasmd13 στις Σεπτεμβρίου 14, 2006, 06:16:10 μμ
Paidia me autokinito se poia exodo tha vgoume gia to aerodromio? Persi piga me to treno kai den eixa provlima alla fetos malon me to caro mou tha mporouse kapoios na mou pei akrivos giati den prepi na isxioun ta persina --->>>http://www.haf.gr/el/airshow/travel.asp
  Με αφετηρία την Αθήνα και κατεύθυνση τη Λαμία, στο 50ο χιλιόμετρο της νέας Εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας Ε75 (έξοδος Οινοφύτων), στρέφετε δεξιά και συναντάτε τα διόδια Οινοφύτων. Στη συνέχεια ακολουθείτε τις πινακίδες με ένδειξη "ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ" 2005. Θα σας οδηγήσουν στην είσοδο της αεροπορικής επίδειξης που είναι από το χώρο της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ).

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΟΝΟ Η ΕΞΟΔΟΣ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 14, 2006, 08:19:13 μμ
Αν είναι η είσοδος από την πύλη της βάσης, πρέπει να πάτε μέσα από το Σχηματάρι, όπου και η αντίστοιχη έξοδος. Αν η είσοδος είναι από την ΕΑΒ τότε ότι ίσχυε για τον Αρχάγγελο.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: andreasmd13 στις Σεπτεμβρίου 14, 2006, 08:21:47 μμ
Kai me to traino ? ti ginete pai mexri tin eab i oxi ? .Anyway thank you!!!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 14, 2006, 08:28:15 μμ
Λογικά περνάει από εκεί... Ρώτα στον ΟΣΕ για λεπτομέρειες...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 14, 2006, 10:37:55 μμ
νεοτερα μονο για αυριο

10:20 Fly-by σχηματισμού 4 Mirage 2000 που θα επιστρέφουν από Ιέρακα της 332 ΜΠΚ με την 343 ΜΠΚ στο Καστέλι.

11:30 Επίδειξη ζεύγους Mirage 2000 (όχι βέβαια σαν τον Αρχάγγελο αλλά σε μια πιο light version).

11:45 Επίδειξη Ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων του T-6A Texan Solo Display

12:30 Επίδειξη δεύτερου ζεύγους Mirage 2000 στα πρότυπα της πρώτης επίδειξης.
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 14, 2006, 10:43:52 μμ
αρα ποιοι ειναι μεσα για ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ???

Εγω 09:15 θα ειμαι στα πρωτα διοδια  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Double Ugly στις Σεπτεμβρίου 14, 2006, 10:44:48 μμ
νεοτερα μονο για αυριο

10:20 Fly-by σχηματισμού 4 Mirage 2000 που θα επιστρέφουν από Ιέρακα της 332 ΜΠΚ με την 343 ΜΠΚ στο Καστέλι.

Για να σε διορθώσω, όχι με την 343 αλλά με την 347. Τα 202, 210 ,236 και 240. :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 14, 2006, 10:47:53 μμ
νεοτερα μονο για αυριο

10:20 Fly-by σχηματισμού 4 Mirage 2000 που θα επιστρέφουν από Ιέρακα της 332 ΜΠΚ με την 343 ΜΠΚ στο Καστέλι.

Για να σε διορθώσω, όχι με την 343 αλλά με την 347. Τα 202, 210 ,236 και 240. :wink:

ωραιος :wink: κι εγω απο αλλου τα βρηκα :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 03:03:58 μμ
Τι έγινε ρε παιδιά πώς πήγε;
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 03:14:48 μμ
μια χαρα 8)
ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ??? :twisted: :twisted: :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Jet72 στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 03:27:33 μμ
Μέσα εκτός απροόπτου...!
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 03:28:37 μμ
Εγώ παρόν!
Κάκκαλοςςςςς...αναφέρσου!
Με τον Πάνο (Μιrage),ποιος μπορεί να τον πάρει?
Ωρα και ραντεβού ακούω
Κατά τις 8,15 με 8,30 λέω...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 03:31:48 μμ

Κατά τις 8,15 με 8,30 λέω...

Στα διοδια ??? :wink: οκ??? :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: mirrage στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 04:50:22 μμ
Αύριο θα είμαι πάλι στην Τανάγρα για περισσότερεσ φωτογραφίες και μετρήσεις ορισμένων σημάτων...
Αυτές είναι μερικές από τις σημερινές φωτογραφίες.

(http://img175.imageshack.us/my.php?image=mirage200057xc7.jpg)
 
(http://img183.imageshack.us/my.php?image=mirage20005lr3.jpg)
 
(http://img129.imageshack.us/my.php?image=mirage2000iq3.jpg)
 
(http://img216.imageshack.us/my.php?image=miragef1sparth8st3.jpg)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 04:55:21 μμ
Σημερα ειδα & γνωρισα τους :arrow:

Staticjim
NICK OLIVER KALIMERI
Eagle
Phantom_phixer
Mirrage
Wildcat


χαρηκα κι αυριο τα ξαναλεμε ακομα περισσοτεροι :twisted: :twisted: :twisted:

λοιπον ποιοι ειμαστε για αυριο??? :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 05:01:48 μμ
λοιπον αυριο Σαββατο

Κατά τις 8.15 και να περιμένουμε μέχρι 8.30 Μετά τα πρώτα διόδια δεξιά
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: mirrage στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 05:10:41 μμ
Βρε εμείς έχουμε γνωριστεί! :lol: :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 05:12:59 μμ
Βρε εμείς έχουμε γνωριστεί! :lol: :lol:

γιαυτο γραφω
Παράθεση
Σημερα ειδα & γνωρισα τους
:mrgreen: :wink: εσενα σε ειδα  8)
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: mirrage στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 05:17:42 μμ
 :shock:ΑΑΑΑΑΑ οκ....
 :mrgreen:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Harris Charalambous στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 05:55:30 μμ
....Lambro mpaino sto aeroplano kai erxomai  :mrgreen: :mrgreen:
(ax kai na mporousa).
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 06:02:24 μμ
....Lambro mpaino sto aeroplano kai erxomai  :mrgreen: :mrgreen:
(ax kai na mporousa).


 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ελα ταναγρα κατ'ευθειαν :twisted: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Σεπτεμβρίου 15, 2006, 08:32:00 μμ
Σημερα ειδα & γνωρισα τους :arrow:

Staticjim
NICK OLIVER KALIMERI
Eagle
Phantom_phixer
Mirrage
Wildcat


χαρηκα κι αυριο τα ξαναλεμε ακομα περισσοτεροι :twisted: :twisted: :twisted:

λοιπον ποιοι ειμαστε για αυριο??? :mrgreen:


Και εγω χαρηκα για την γνωριμια VIPER :wink:
Παιδια αξιζει να πατε εγω το χαρηκα παρα πολυ.Μπορεσα να τραβηξω φωτογραφιες απο αεροσκαφη που δεν ειχα ξανα τραβηξει και μερικα που ουτε καν ειχα δει απο κοντα παλυ στην ζωη μου(F-86,F-84,F-1ΤΑ ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ,F-102,T-33), ακομη μεγαλυτερη χαρα μου εδωσε που ξανα ειδα το επετειακο Α-7 τιγρης που το ειχα δει παλυ στο AIRTATTO τον Ιουλιο στην Αγγλια.
Περιμενα ομως οτι θα ειχαν στειλει κανα RF-4 απο την Λαρισα και κανα F-16 BLOCK52 PLUS απο την Κρητη :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: JohnMet στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 03:41:45 πμ
Εγώ μέσα την κυριακή...
υπάρχει καθόλου χώρος από κάποιον...???
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: sotiris στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 10:13:27 πμ
Δεν βρηκα οχημα για ταναγρα παιζει να παει κανεις στο καφε
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: melpas1013 στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 10:23:14 πμ
Μπααααα...
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 01:00:59 μμ
δυστυχως η κουραση ελεω βραδυνης βαρδιας με κατεβαλε και δε μπορεσα να παρεβρεθω σημερα... :( :( :( :evil: :evil: :evil:(με ψαχνατε εμαθα :oops:) αυριο τωρα :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Lman στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 01:09:32 μμ
τα ίδια έπαθα και εγώ αλλά απο άλλη αιτία :mrgreen: :mrgreen:.....θα τα πουμε αυριο :wink: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: leopard στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 07:58:27 μμ
Αύριο θα είμαι κατά τις 9,00-9,30!!!
 :wink: :wink: :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 08:39:36 μμ
δυστυχως η κουραση ελεω βραδυνης βαρδιας με κατεβαλε και δε μπορεσα να παρεβρεθω σημερα... :( :( :( :evil: :evil: :evil:(με ψαχνατε εμαθα :oops:) αυριο τωρα :wink:
Σε ψάχναμε????
ΌΛΗ Η ΜΟΙΡΑ ΣΕ ΕΨΑΧΝΕ!!! :twisted:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 11:40:11 μμ
Αυριο μωρακια μου αυριο :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i love you καργα  :twisted: :oops: :lol:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: Viper στις Σεπτεμβρίου 16, 2006, 11:57:33 μμ
ο φιλος μου ο andreasmd13 ρωταει :arrow: se poia exodo vgeno gia tanagra sto diodia  oinofyton?  :?: :?: :?: νομιζω μετα τα διοδια οινοφυτων οντως :wink:
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: mmaker στις Σεπτεμβρίου 17, 2006, 12:11:48 πμ
Μετά τα δεύτερα διόδια(των Οινοφύτων δηλαδή) είναι η έξοδος για Χαλκίδα.Η επόμενη έξοδος στα 500 μέτρα είναι του Σχηματαρίου.
Πάτε δεξιά και μετά, κάτω απ την εθνική και αμέσως αριστερά σαν να πηγαίνετε προς Αθήνα,αλλά απ τον παράδρομο.Μετά πάτε αριστερά δεξιά συνέχεια ακολουθώντας κάποιες μικρές ταμπέλες που γράφουν "Αεροπορική βάση Τανάγρας"
Τίτλος: Απ: MODELCLUB MEETING "15-16-17 Σεπτεβριου 2006 στη ΤΑΝΑΓΡΑ !!!
Αποστολή από: andreasmd13 στις Σεπτεμβρίου 17, 2006, 12:35:02 πμ
Telika piga simera apo ta diodia Oinofyton kai akolouthisa tis tampeles gia tin basi olla ok ....thanks anyway!!!! :D