Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: Eagle στις Μαΐου 03, 2006, 08:10:00 μμ
-
Μάλλον αυτή είναι καλύτερη...
Δεν ξέρω σαν μοντελιστής αλλά σαν γνώστης PC δεν τα πάω και τόσο καλά! :x
(http://img296.imageshack.us/my.php?image=f1412qk.jpg)
-
:)


-
Τέλειο είναι. :wink: Έχει και τα "αγαπημένα" μου χρώματα από το US Navy. Moυ χτυπάει όμως περίεργα η βόμβα για F-14A Sundowners. Eγώ το φτιαχνω τώρα στην 1/72 και να δω πότε θα προκόψω να το τελειώσω...
-
Πολύ όμορφο! Ειδικά το weathering καλαίσθητο και μετρημένο.
-
Εύχομαι καλή επιτυχία με το 72άρι σου...
Όσο για την GBU-24, αν προσέξεις τα χρώματα της μοίρας είναι βαμμένα πάνω σε low visibility scheme και χρησιμοποιήθηκαν επετειακά πριν 10 - 15 χρόνια όταν στα -Α ενσωματώθηκε το LANTIRN. Το ατρακτίδιο σκόπευσης του συστήματος είναι αναρτημένο στον δεξιό πυλώνα του μοντέλου, αλλά σε αυτές τις φωτό δεν φαίνεται... :)
-
Ωραιο το Tomkat,καλο βαψημο και weathering nice to see :wink:
-
Ωραίο το Τοmcataki :)
-
Εύχομαι καλή επιτυχία με το 72άρι σου...
Όσο για την GBU-24, αν προσέξεις τα χρώματα της μοίρας είναι βαμμένα πάνω σε low visibility scheme και χρησιμοποιήθηκαν επετειακά πριν 10 - 15 χρόνια όταν στα -Α ενσωματώθηκε το LANTIRN. Το ατρακτίδιο σκόπευσης του συστήματος είναι αναρτημένο στον δεξιό πυλώνα του μοντέλου, αλλά σε αυτές τις φωτό δεν φαίνεται... :)
Επεξήγηση δεκτή... :wink:
-
πολύ καλό...κ μένα μου αρέσουν οι φθορες.
-
Ρε συ Γιάννη χάλια είναι!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
Σου αρέσει αυτό το πράμα (και καλά)? :D
Φίλε επειδή εγώ το έχω δει και από κοντά, νομίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι η αιτία να βρεθώ ένα σκαλοπάτι πριν την 1/48 (σαν 72άρης). :wink: :wink:
-
Φίλε Προκόπη ξεκίνα για την 48...
Πρώτη επιλογή REVELL F-15E STRIKE EAGLE!
-
Κατευθείαν στα βαθιά? Θα το επιχειρίσω
-
Από τα αγαπημένα μου αεροσκάφη,πανέμορφος ο Γάτος :mrgreen: και ταιριαζει με το διοραματακι. Την φθορά με τι την εκανες;
-
Θάνο η φθορά είναι με λάδι ζωγραφικής
-
POLY ORAIO GIANNH.TELEIO. :D AYTO EINAI POU SOU ELAGA OTI THA ZTIAXO ALLA ANOIXTA PANTOU ME TA 2 SETAKIA THS VERLINDEN. TA SHMATA EINAI APO TO KOUTI H TA AGORASES;EXO PAREI TA SHMATA THS ZOTZS GIA TO F14 THS VF111, EINAI POLY ORAIA.GIANNH EINAI THS HASEGAWA TO MONTELO;MHPOS TO F14A PACIFIC FLEET;
TO ITALIKO F104 POTE FA MOU TO ZEREIS NA... TO ZTIAZO; :wink: :mrgreen:
-
To μοντέλο φαντάζομαι ότι είναι της Hasegawa.(Επειδή δεν είδα να το αναφέρεις πουθενά) Με τι χρώματα το έβαψες;
Ονειρεύομαι την Academy να το κυκλοφορήσει σε 1/32 σε ποιότητα ανάλογη του F/A-18C. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Ναί της Hasegawa, παράληψη!
Το έβαψα με Humbrol και οι φθορές έγιναν με λάδι ζωγραφικής.
Καλά θα ήταν να το κυκλοφορούσε η Academy όπως λες αλλά δυστηχώς θα αρκεστώ στην Tamiya. Έχει αρκετα πανελ υπερυψωμένα οπότε καταλαβαίνεις τι δουλειά πρέπει να πέσει...
Ένα καλό site για τους λάτρεις του γάτου!
http://www.anft.net/f-14/f14-detail.htm
-
Yeah!!!!
-
Καλά το site για τους Γάτους ειναι απίστευτο. Οτι πρέπει για την λεπτομερής κατασκευή του στην 1/48.Αρχιζω να τριβω τα χέρια μου.... :lol:
-
Όντως δείχνει καλό αν και οι φώτο το αδικούν λίγο, λόγω ποιότητας. Πολύ καλό το "λέρωμα"...
-
Ωραίος ο κεραμιδόγατος και πράγματι οι φθορές πολύ ενδιαφέρουσες και απαραίτητες ειδικά στα περίπου μονόχρωμα μοντέλα...
-
Πολύ όμορφος ο γάτος με ακριβώς όση 'βρομιά' :wink: χρειάζεται. Από τα αγαπημένα μου αεροσκάφη, γενιά του TOP GUN βλέπεις. Αρχίζω να το σκέφτομαι και εγώ.
-
Δεν θέλει σκέψη οταν μιλάμε για τον τελευταίο Γάτο της Grumman.Φισικά και θα το τιμήσεις :)
-
ʼν και είμαι πολύ Ελληνάρας (Ελληνικά θέματα α/φών) το έβαλα και γώ στα σκαριά τον γατούλη και θα είναι το επόμενο άμεσο project και δεν μπαίνω στη διαδικασία να το σκεφτώ καθόλου....
-
Κ Γ**Ω :!: Tomcat forever!
-
Πολύ μ@ματος ο γάτος :shock: :shock:
Μπράβο Γιάννη :wink: