Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: Eagle στις Μαΐου 03, 2006, 08:10:00 μμ

Τίτλος: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Eagle στις Μαΐου 03, 2006, 08:10:00 μμ
Μάλλον αυτή είναι καλύτερη...

Δεν ξέρω σαν μοντελιστής αλλά σαν γνώστης PC δεν τα πάω και τόσο καλά! :x

(http://img296.imageshack.us/my.php?image=f1412qk.jpg)
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Eagle στις Μαΐου 03, 2006, 08:18:13 μμ
 :)





Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Double Ugly στις Μαΐου 03, 2006, 09:20:02 μμ
Τέλειο είναι. :wink: Έχει και τα "αγαπημένα" μου χρώματα από το US Navy. Moυ χτυπάει όμως περίεργα η βόμβα για F-14A Sundowners. Eγώ το φτιαχνω τώρα στην 1/72 και να δω πότε θα προκόψω να το τελειώσω...
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Corto στις Μαΐου 03, 2006, 09:24:19 μμ
Πολύ όμορφο! Ειδικά το weathering καλαίσθητο και μετρημένο.
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Eagle στις Μαΐου 03, 2006, 09:33:51 μμ
Εύχομαι καλή επιτυχία με το 72άρι σου...

Όσο για την GBU-24, αν προσέξεις τα χρώματα της μοίρας είναι βαμμένα πάνω σε low visibility scheme και χρησιμοποιήθηκαν επετειακά πριν 10 - 15 χρόνια όταν στα -Α ενσωματώθηκε το LANTIRN. Το ατρακτίδιο σκόπευσης του συστήματος είναι αναρτημένο στον δεξιό πυλώνα του μοντέλου, αλλά σε αυτές τις φωτό δεν φαίνεται... :)
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: KostasT στις Μαΐου 03, 2006, 09:36:27 μμ
Ωραιο το Tomkat,καλο βαψημο και weathering nice to see :wink:
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Brutalos στις Μαΐου 03, 2006, 09:40:59 μμ
Ωραίο το Τοmcataki :)
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Double Ugly στις Μαΐου 03, 2006, 09:53:46 μμ
Εύχομαι καλή επιτυχία με το 72άρι σου...

Όσο για την GBU-24, αν προσέξεις τα χρώματα της μοίρας είναι βαμμένα πάνω σε low visibility scheme και χρησιμοποιήθηκαν επετειακά πριν 10 - 15 χρόνια όταν στα -Α ενσωματώθηκε το LANTIRN. Το ατρακτίδιο σκόπευσης του συστήματος είναι αναρτημένο στον δεξιό πυλώνα του μοντέλου, αλλά σε αυτές τις φωτό δεν φαίνεται... :)
Επεξήγηση δεκτή... :wink:
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: JohnMet στις Μαΐου 03, 2006, 09:54:26 μμ
πολύ καλό...κ μένα μου αρέσουν οι φθορες.
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: prokroust στις Μαΐου 04, 2006, 10:48:05 πμ
Ρε συ Γιάννη χάλια είναι!!!!!!!!!!!!!!!  :lol: :lol: :lol:

Σου αρέσει αυτό το πράμα (και καλά)? :D

Φίλε επειδή εγώ το έχω δει και από κοντά, νομίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι η αιτία να βρεθώ ένα σκαλοπάτι πριν την 1/48 (σαν 72άρης). :wink: :wink:


Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Eagle στις Μαΐου 04, 2006, 10:59:17 πμ
Φίλε Προκόπη ξεκίνα για την 48...

Πρώτη επιλογή REVELL F-15E STRIKE EAGLE!
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: prokroust στις Μαΐου 04, 2006, 01:31:36 μμ
Κατευθείαν στα βαθιά? Θα το επιχειρίσω
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Corsair_A7 στις Μαΐου 04, 2006, 02:20:10 μμ
Από τα αγαπημένα μου αεροσκάφη,πανέμορφος ο Γάτος :mrgreen: και ταιριαζει με το διοραματακι. Την φθορά με τι την εκανες;
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Eagle στις Μαΐου 04, 2006, 02:45:51 μμ
Θάνο η φθορά είναι με λάδι ζωγραφικής
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: NICK OLIVER KALIMERIS στις Μαΐου 04, 2006, 03:20:13 μμ
POLY ORAIO GIANNH.TELEIO. :D AYTO EINAI POU SOU ELAGA OTI THA ZTIAXO ALLA ANOIXTA PANTOU ME TA 2 SETAKIA THS VERLINDEN. TA SHMATA EINAI APO TO KOUTI H TA AGORASES;EXO PAREI TA SHMATA THS ZOTZS GIA TO F14 THS VF111, EINAI POLY ORAIA.GIANNH EINAI THS HASEGAWA TO MONTELO;MHPOS TO F14A PACIFIC FLEET;
TO ITALIKO F104 POTE FA MOU TO ZEREIS NA... TO ZTIAZO; :wink: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Double Ugly στις Μαΐου 04, 2006, 03:22:50 μμ
To μοντέλο φαντάζομαι ότι είναι της Hasegawa.(Επειδή δεν είδα να το αναφέρεις πουθενά) Με τι χρώματα το έβαψες;
Ονειρεύομαι την Academy να το κυκλοφορήσει σε 1/32 σε ποιότητα ανάλογη του F/A-18C. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Eagle στις Μαΐου 04, 2006, 04:03:20 μμ
Ναί της Hasegawa, παράληψη!
Το έβαψα με Humbrol και οι φθορές έγιναν με λάδι ζωγραφικής.

Καλά θα ήταν να το κυκλοφορούσε η Academy όπως λες αλλά δυστηχώς θα αρκεστώ στην Tamiya. Έχει αρκετα πανελ υπερυψωμένα οπότε καταλαβαίνεις τι δουλειά πρέπει να πέσει...

Ένα καλό site για τους λάτρεις του γάτου!

http://www.anft.net/f-14/f14-detail.htm
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: sotiris στις Μαΐου 04, 2006, 07:46:26 μμ
Yeah!!!!
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Corsair_A7 στις Μαΐου 04, 2006, 08:04:30 μμ
Καλά το site για τους Γάτους ειναι απίστευτο. Οτι πρέπει για την λεπτομερής κατασκευή του στην 1/48.Αρχιζω να τριβω τα χέρια μου.... :lol:
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: melpas1013 στις Μαΐου 04, 2006, 08:40:35 μμ
Όντως δείχνει καλό αν και οι φώτο το αδικούν λίγο, λόγω ποιότητας. Πολύ καλό το "λέρωμα"...
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Jet72 στις Μαΐου 05, 2006, 12:18:46 πμ
Ωραίος ο κεραμιδόγατος και πράγματι οι φθορές πολύ ενδιαφέρουσες και απαραίτητες ειδικά στα περίπου μονόχρωμα μοντέλα...
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: mikegr_F.T.T στις Μαΐου 05, 2006, 12:37:30 πμ
Πολύ όμορφος ο γάτος με ακριβώς όση 'βρομιά' :wink: χρειάζεται. Από τα αγαπημένα μου αεροσκάφη, γενιά του TOP GUN βλέπεις.  Αρχίζω να το σκέφτομαι και εγώ.
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Corsair_A7 στις Μαΐου 05, 2006, 10:03:31 πμ
Δεν θέλει σκέψη οταν μιλάμε για τον τελευταίο Γάτο της Grumman.Φισικά και θα το τιμήσεις :)
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: prokroust στις Μαΐου 05, 2006, 10:20:10 πμ
ʼν και είμαι πολύ Ελληνάρας (Ελληνικά θέματα α/φών) το έβαλα και γώ στα σκαριά τον γατούλη και θα είναι το επόμενο άμεσο project και δεν μπαίνω στη διαδικασία να το σκεφτώ καθόλου....
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: Αποστολης Τσολης στις Μαΐου 06, 2006, 08:13:08 μμ
Κ Γ**Ω :!: Tomcat forever!
Τίτλος: Απ: Απ: F-14A TOMCAT 1:48 VF-111 SUNDOWNERS
Αποστολή από: 117tacan στις Μαΐου 07, 2006, 03:56:19 μμ
Πολύ μ@ματος ο γάτος  :shock: :shock:

Μπράβο Γιάννη  :wink: