Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Jet Αεροσκάφη => Jet: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: ALEX_SSGTi στις Αυγούστου 20, 2012, 01:45:26 πμ

Τίτλος: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Αυγούστου 20, 2012, 01:45:26 πμ
Ενα από τα μοντέλα τα οποία πιστεύω πως θα τελειώσω μέχρι την έκθεση, (ας είναι καλά η άδεια) είναι αυτό το θηριάκι. Πρόκειται για το πιο στραβό κιτ που έχω κολλήσει ποτέ μου και αυτό οφείλεται στην θεόστραβη άτρακτο που από ότι είδα μόνο στο δικό μου είναι έτσι. Το ίσιωσα όσο μπορούσα με ζεστό νερό και αρκετή υπομονή, ενώ στην κόλληση των δύο μισών τμημάτων της ατράκτου χρησιμοποίησα κυανοακρυλική κόλλα.
Στο εσωτερικό και συγκεκριμένα στο πιλοτήριο κόλλησα μερικά spares Ρ.Ε. τα οποία και να μην τα έβαζα, πάλι δεν θα φαινόντουσαν, ενώ στο cargo bay πρόσθεσα μία σειρά καθισμάτων, καθώς και ένα galley το οποίο θα μπει στο τέλος της κατασκευής. Επίσης πρόσθεσα τον αγωγό αέρα από μήκος κυλινδρικού σωλήνα.
Μέχρι στιγμής είμαι σε αυτό το σημείο:
(http://postimage.org/image/5t2w13wit/) (http://postimage.org/image/unmdv6hd1/) (http://postimage.org/image/jpb4czsrp/) (http://postimage.org/image/yzazk6o9x/) (http://postimage.org/image/w6hs05nxh/)
Οι νευρώσεις που εξαφανίστηκαν στο πίσω μέρος της ατράκτου λόγο του τριψίματος, αντικαταστάθηκαν με μήκη evergreen. Μήκη evergreen διατομής Η τοποθετήθηκαν στο κάτω μέρος του πατώματος προκειμένου να ισιώσει, αλλά και για ενίσχυση της στιβαρότητας. Προβληματική ήταν και η εφαρμογή του διάφανου μονοκόματου τμήματος στο εμπρός μέρος, όπου χρειάστηκε να επέμβω με μήκη πλαστικού, κυανοακρυλική και στόκο. Επόμενη επικίνδυνη αποστολή, το ίσιωμα του κάθετου σταθερού που θυμίζει στραβή μπανάνα...
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: Blitz-X στις Αυγούστου 20, 2012, 02:12:27 πμ
Ενα από τα μοντέλα τα οποία πιστεύω πως θα τελειώσω μέχρι την έκθεση, (ας είναι καλά η άδεια) είναι αυτό το θηριάκι...
Και να το τελειώσεις η Ένωση δε θα το δεχτεί στην έκθεση... αυτή η μαγκουφάνα "τρώει" πολύ χώρο στα τραπέζια ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: :mrgreen:

Καμμένε, καλά ξεμπερδέματα :!:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: dive στις Αυγούστου 20, 2012, 03:28:06 πμ
ωραίο κιτάκι διάλεξες και εσυ..... αναρωτιεμαι πως το καταφερες και βρηκες τοσο προβληματικο κιτ. :wink:
καλη συνεχεια. :wink: ::salut::
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: jim-eta στις Αυγούστου 20, 2012, 07:44:43 πμ
Προβληματικό κίτ για κυριολεκτικά προβληματικά και καμμένα μυαλά.Καλή συνέχεια τελειωμένε.
 ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 20, 2012, 09:15:47 πμ
Αμάν!  Τι θηρίο είναι αυτό;!  Θα του πήγαιναν πολύ τα χρώματα της ΟΑ ή της TWA... :mrgreen:

Αν μπορώ να εκφράσω τη γνώμη μου, νομίζω ότι η κυανοακρυλική δεν ήταν και η ιδανική επιλογή για την άτρακτο.  Έχουν την τάση να χάνουν την ανθεκτικότητα τους με τον καιρό και ξαφνικά μπορεί να δεις την άτρακτο να ανοίγει.  Ελπίζω να κάνω λάθος.
Προσωπικά θα χρησιμοποιούσα κόλλα σωληναρίου της Humbrol και λίγο λίγο κόλλημα κάθε φορά και κράτημα με λάστιχα, ταινίες κλπ.
Ως γνωστόν, η κόλλα λιώνει και ενώνει το πλαστικό σε μοριακό επίπεδο οπότε ουσιαστικά κάνεις τα κομμάτια ένα και πιο ανθεκτικά.
Βέβαια θα απαιτούσε περισσότερο χρόνο (μέρες) στο κόλλημα της ατράκτου.

Καλή συνέχεια.
Γιώργος
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: bill-larisa στις Αυγούστου 20, 2012, 02:40:28 μμ
Καλη αρχη...Τεραστιο κιτ που απο οτι βλεπω το μεγεθος του ταιριαζει και με τα προβληματα που κουβαλαει..
Μια χαρα το εφερες παντως  :lol:
Ανυπομονουμε για την συνεχεια ,σιγουρα στο τελος θα ειναι κουκλι  ::salut::
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: gkontog στις Αυγούστου 20, 2012, 02:46:13 μμ
Με τόσο στόκο, είσαι σίγουρος πως το σύστημα προσγείωσης θα το σηκώνει; Είναι που είναι γαϊδούρι από μόνο του, έχει και τον στόκο και την κυανοακρυλική...

Καλά κουράγια για τη συνέχεια!
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Αυγούστου 20, 2012, 03:18:28 μμ
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια!
Γιώργο, (giwrgosd) η τάση του πλαστικού ήταν τέτοια, που μόνο με κυανοακρυλική και kicker μπορούσε να κολλήσει. Σκέψου ότι για να εννώσω τα δύο μισά της ατράκτου, χρειάστηκα μία μέρα, χωρίς υπερβολές. Εστρωνα με κυανοακυρλική 2 με 3 εκατοστά και στη συνέχεια πέρναγα kicker, έτριβα και συνέχιζα.
Η στιβαρότητά του έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο, που το κρατάς άνετα από το ακροπτερύγιο!
Γιώργο kontog, τα σκέλη ευτυχώς είναι θεόχοντρα, οπότε δεν πιστεύω πως θα έχω θέμα με το βάρος του.
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: Pz-Panos στις Αυγούστου 20, 2012, 09:57:51 μμ
Εύγε για την επιτυχή τιτάνια προσπάθεια συναρμολόγησης αυτού του θηρίου! Εμένα πάντως με μπέρδεψε λίγο η περιγραφή του κάθετου σταθερού ως "στραβή μπανάνα"...Αυτό δεν θα σήμαινε, λογικά, ότι είναι ίσιο;  :roll: ::glossa:: :lol:
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: mmaker στις Αυγούστου 21, 2012, 10:36:47 μμ
Καλή αρχή ʼλεξ!
Για τέτοιες κολλήσεις ιδανικά είναι συνδυασμός και των δύο...
Υγρή κόλλα και πονταρισιές κυανοακρυλικής για να κρατηθούν ενωμένα τα κομμάτια..
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Αυγούστου 22, 2012, 03:04:56 μμ
Εύγε για την επιτυχή τιτάνια προσπάθεια συναρμολόγησης αυτού του θηρίου! Εμένα πάντως με μπέρδεψε λίγο η περιγραφή του κάθετου σταθερού ως "στραβή μπανάνα"...Αυτό δεν θα σήμαινε, λογικά, ότι είναι ίσιο;  :roll: ::glossa:: :lol:
Οχι γιατί γίνεται ακόμα πιο στραβό!

Καλή αρχή ʼλεξ!
Για τέτοιες κολλήσεις ιδανικά είναι συνδυασμός και των δύο...
Υγρή κόλλα και πονταρισιές κυανοακρυλικής για να κρατηθούν ενωμένα τα κομμάτια..

Η υγρή κόλλα δεν βοήθαγε πολύ. Ειχαν αρκετή τάση τα κομμάτια και ξεκόλλαγε. Πάντως την χρησιμοποίησα σε οριμένα σημεία και για την ώρα, έχει βγει τρομερά γερό και ανθεκτικό.
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: ARMED AND READY στις Αυγούστου 22, 2012, 05:41:52 μμ
Αμάν!  Τι θηρίο είναι αυτό;!  Θα του πήγαιναν πολύ τα χρώματα της ΟΑ ή της TWA... :mrgreen:

Αν μπορώ να εκφράσω τη γνώμη μου, νομίζω ότι η κυανοακρυλική δεν ήταν και η ιδανική επιλογή για την άτρακτο.  Έχουν την τάση να χάνουν την ανθεκτικότητα τους με τον καιρό και ξαφνικά μπορεί να δεις την άτρακτο να ανοίγει.  Ελπίζω να κάνω λάθος.
Προσωπικά θα χρησιμοποιούσα κόλλα σωληναρίου της Humbrol και λίγο λίγο κόλλημα κάθε φορά και κράτημα με λάστιχα, ταινίες κλπ.
Ως γνωστόν, η κόλλα λιώνει και ενώνει το πλαστικό σε μοριακό επίπεδο οπότε ουσιαστικά κάνεις τα κομμάτια ένα και πιο ανθεκτικά.
Βέβαια θα απαιτούσε περισσότερο χρόνο (μέρες) στο κόλλημα της ατράκτου.

Καλή συνέχεια.
Γιώργος

ή βαζεις Μ.Ε.Κ κ τελειωνεις σε ενα βραδυ.....κ εχεις το ιδιο αποτελεσμα.... :mrgreen: ::sorry:: ::spam_emoticon:: ωριαες οι γκουμουτσες αλλα θελουν χωρο μαμαωτο.... καλη συνεχεις αλεξ
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Νοεμβρίου 12, 2012, 08:25:24 μμ
Συνέχεια της κατασκευής, με κόψιμο του όχι και τόσο κάθετου σταθερού και αντικατάστασής του με το αντίστοιχο κομμάτι από το AWACS της Heller (θα το αντιγράψω σε ρητίνη), ενώ το rudder είναι κατασκευασμένο από φύλλο πλαστικού.
Από το κιτ της Heller, δανείστικα και τις εξαγωγές των κινητήρων, που έχουν και κάποιο βάθος και γενικά πιο σωστό σχήμα από τις αντίστοιχες του κιτ της ΑΜΤ.
Επίσης έκοψα τα elevators, τα οποία θα μπουν σε κατεβασμένη θέση, όπως αντίστοιχα θα έχει κλήση και το rudder. Λεπτυνα τα χείλη εκφυγής των πτερύγων, ενώ με λεπτό πριονάκι, χώρισα τις υπόλοιπες επιφάνιες ελέγχου από το κύριο σώμα των πτερύγων.
(http://postimage.org/image/etjfqncyt/) (http://postimage.org/image/hc54rbyp1/) (http://postimage.org/image/tff1smz51/) (http://postimage.org/image/p7k9jvxph/) (http://postimage.org/image/bf5uo96xx/) (http://postimage.org/image/3np4pp2sl/)
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: dimitrisap στις Νοεμβρίου 12, 2012, 09:17:21 μμ
Θηρίο έτσι! Μ' αρέσει πολύ μέχρι τώρα ! Καλά τελειώματα :D
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: prokroust στις Νοεμβρίου 12, 2012, 09:22:36 μμ
Χαρας το κουράγιο σου με τετοι χρέπι... όπως εξεληχθηκε...
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: mmaker στις Νοεμβρίου 12, 2012, 09:42:41 μμ
Ωραίο βγαίνει!
Θα δείχνει κούκλα στην βιτρίνα σου,δίπλα στην Βαλκυρία,το 707,το Β-1,το Hustler,το Β-36,κλπ....
Ασε μας ρε καμμένε.... ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: gtdeath13 στις Νοεμβρίου 12, 2012, 09:47:39 μμ
ʼντε Αλέξη, τσίμα τσίμα προλαβαίνεις την έκθεση...  ::glossa:: ::glossa::

Τελείωνε ρε ρεμάλι... Μόνο κάτι 72΄ρηδες τενεκέδες μας έχεις δείξει τελευταία...  ::nutkick:: ::nutkick:: ::nutkick::
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: Blitz-X στις Νοεμβρίου 13, 2012, 12:12:00 πμ
Τώρα άρχισε και να το πριονίζει κιόλας... κλάφτα ::glossa:: ::glossa:: ::glossa::

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: KC-135R Stratotanker 1/72, Italeri
Αποστολή από: ΕΥΓΕΝΙΟΣ στις Νοεμβρίου 13, 2012, 11:02:08 μμ
Αλέξη, ξες'κάτι?..................................................................Τραβιέσαι  :mrgreen: ::glossa:: :mrgreen: