ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Γενική συζήτηση-Reference => Μήνυμα ξεκίνησε από: giwrgosd στις Αυγούστου 11, 2012, 10:35:22 πμ
Τίτλος: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 11, 2012, 10:35:22 πμ
Καλημέρα σε όλους. Έχω το κιτ της Hasegawa για το συγκεκριμένο άρμα στην 1/72 και συγκεκριμένα αυτό (http://www.e-kalfakis.gr/%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B1-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%B7%CF%83-hasegawa-30026-1/72-tiger-i-zimmerit--p-3934.html) Επειδή θέλω όμως να το φτιάξω χωρίς το Zimmerit, μπορείτε να με διαφωτίσετε αν το συγκεκριμένο μοντέλο είχε πάντα Zimmerit; Η Hasegawa δίνει μέσα διαφορετικά πλαίσια για το ausf E "Last Model" όπως το λέει και δεν χρησιμοποιεί κομμάτια από τα κανονικά πλαίσια. Οπότε υποθέτω ότι το κιτ γίνεται και προηγούμενη έκδοση. Μήπως χρησιμοποιώντας τα κομμάτια από τα κανονικά πλαίσια μπορώ να φτιάξω κάποια προηγούμενη έκδοση, ίσως κάποια που έλαβε μέρος στην Αφρική;
Αν κάποιος έχει το κιτ και μπορεί να ρίξει λίγο φως στην υπόθεση... Ευχαριστώ. Γιώργος
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: tazman στις Αυγούστου 11, 2012, 02:33:55 μμ
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: Dimitris 72 στις Αυγούστου 11, 2012, 06:03:05 μμ
Για το zimmerit, δεν ξέρω (αν και πιθανότατα "παίζει" και χωρίς), οπότε περίμενε να σου απαντήσουν οι ...Χριστιανοί του φόρουμ. Σίγουρα πάντως, ο συγκεκριμένος τύπος, ΔΕΝ πήγε στην Αφρική.
ΔΚ
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 11, 2012, 06:20:25 μμ
Ανατολικό μέτωπο όμως; Θα πήγε, δε μπορεί... Να το κάνω χειμερινό τουλάχιστον...
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: ALEX_SSGTi στις Αυγούστου 12, 2012, 01:20:49 πμ
Τα late Tiger είχαν όλα μα όλα Zimmerit, οπότε δεν το γλυτώνεις. Αν θες να φτιάξεις χωρίς, θα πρέπει να πάρεις άλλο κιτ, που να έχει τους αρχικούς τροχούς με το λαστιχένιο πέλμα και την πρώιμη θυρίδα του αρχηγού πληρώματος. ;)
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: Blitz-X στις Αυγούστου 12, 2012, 01:34:21 πμ
...θα πρέπει να πάρεις άλλο κιτ, που να έχει τους αρχικούς τροχούς με το λαστιχένιο πέλμα και την πρώιμη θυρίδα του αρχηγού πληρώματος. ;)
Δηλαδή Early version... Αλλά ακόμα και έτσι Γιώργο, όχι για Αφρική... για εκεί θέλεις όχι early, αλλά initial version (ακόμα πιο πολλές διαφορές) :wink: Χώρια που 72άρι initial, απ' όσο ξέρω δεν υπάρχει (εαν λανθάνω ας με διορθώσει όποιος ξέρει κάτι επ' αυτού) :?
::salut:: ::salut:: ::salut:: ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 12, 2012, 08:59:25 πμ
Τα late Tiger είχαν όλα μα όλα Zimmerit, οπότε δεν το γλυτώνεις. Αν θες να φτιάξεις χωρίς, θα πρέπει να πάρεις άλλο κιτ, που να έχει τους αρχικούς τροχούς με το λαστιχένιο πέλμα και την πρώιμη θυρίδα του αρχηγού πληρώματος. ;)
Πόσα είδη τροχών είχε φορέσει; Γιατί το κιτ δίνει και σετ τροχών το οποίο δεν χρησιμοποιεί, καθώς και διαφορετικό πύργο με διαφορετική θυρίδα αλλά και διαφορετικό κανόνι! Υποθέτω ότι είναι το ίδιο καλούπι με κάποιο άλλο προγενέστερο κιτ και προσθέσανε τα επιπλέον πλαίσια και τα ΦΧ. Γι' αυτό ακριβώς ρωτάω. Νομίζω ότι γίνεται early αλλά ποιο ακριβώς δεν ξέρω. Θέλετε να σας σκανάρω τη σελίδα με τα πλαίσια;
Για Αφρική που με ενδιαφέρει θα ψάξω για άλλους τύπους όταν έρθει η ώρα.
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: Blitz-X στις Αυγούστου 12, 2012, 09:34:19 πμ
Πόσα είδη τροχών είχε φορέσει; Γιατί το κιτ δίνει και σετ τροχών το οποίο δεν χρησιμοποιεί, καθώς και διαφορετικό πύργο με διαφορετική θυρίδα αλλά και διαφορετικό κανόνι! Υποθέτω ότι είναι το ίδιο καλούπι με κάποιο άλλο προγενέστερο κιτ και προσθέσανε τα επιπλέον πλαίσια και τα ΦΧ. Γι' αυτό ακριβώς ρωτάω. Νομίζω ότι γίνεται early αλλά ποιο ακριβώς δεν ξέρω. Θέλετε να σας σκανάρω τη σελίδα με τα πλαίσια;
Για Αφρική που με ενδιαφέρει θα ψάξω για άλλους τύπους όταν έρθει η ώρα.
Βγάλε φωτό τα πλαίσια να τα δούμε :wink:
::salut:: ::salut:: ::salut:: ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 12, 2012, 09:41:15 πμ
Scan της σελίδας με τα πλαίσια. Για φωτογραφία, δεν ξέρω αν θα βγάλετε άκρη γιατί τα έχω χωρίσει τα πλαίσια και τα κομμάτια. Το καλύτερο θα ήταν αν κάποιος είχε το κιτ για να το μελετήσει. Τα πλαίσια Ε, F και G είναι τα επιπλέον
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: Wildcat στις Αυγούστου 12, 2012, 11:01:43 πμ
Μέσα σε ενα λεπτό, ο μαγος Google αποκάλυψε τις απαντήσεις στις απορίες σου! http://www.onthewaymodels.com/articles/tigercompare.htm
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: giwrgosd στις Αυγούστου 12, 2012, 11:23:06 πμ
Ευχαριστώ πολύ Νίκο! Πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση. Εμένα ο Γούγλης δεν μου την έφερε, πιθανώς λόγο των όρων αναζήτησης που είχα βάλει. Απ' ότι φαίνεται θα φτιάξω το κιτ, μόνο και μόνο για να το φτιάξω, απλά και όπως να'ναι για εξοικείωση και πειραματισμούς καθώς δεν αξίζει τον κόπο για κάτι παραπάνω...
Τίτλος: Απ: Pz.Kpfw VI Tiger I
Αποστολή από: giwrgosd στις Σεπτεμβρίου 22, 2012, 12:12:12 μμ
Επανέρχομαι στο θέμα. Έβαλα τον άλλο πύργο και πυροβόλο που είχε το κιτ μέσα και τους άλλους τροχούς. Τώρα τι έκδοση βγήκε, δεν ξέρω και δεν με νοιάζει και ιδιαίτερα. Δεν κοιτάω για ιστορική ακρίβεια στο συγκεκριμένο αλλά να το φτιάξω για εξοικείωση. Η ερώτηση αφορά το καμουφλάζ και με τι χρώματα να γίνει (κωδικούς, όχι είδος); Ευχαριστώ.