Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: AlexanderTheGr στις Απριλίου 10, 2012, 11:36:24 μμ

Τίτλος: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: AlexanderTheGr στις Απριλίου 10, 2012, 11:36:24 μμ
Καλησπέρα φίλοι.

Μετά από κάποιο καιρό απουσίας από το άθλημα διαπίστωσα ότι εκτός από το να μεγαλώνω το stock ίσως θα ήταν καιρός να φτιάξω κανένα μοντελάκι. Όχι τίποτα άλλο θα πρέπει κάπως να τιμούμε και τον τίτλο του μοντελιστή.



Όποτε αποφάσισα να επιχειρήσω να φτιάξω αυτό εδώ:


Ότι και να πεις για αυτό το κιτ είναι λίγο.  Αποτελεί ένα στολίδι από μόνο του.


Αφού πρώτα ξεπέρασα το σοκ όταν διαπίστωσα, ότι η καθαρίστρια που έρχεται στο σπίτι κάθε βδομάδα έσπασε σήμερα 3 κεραίες από το he-219 UHU και σερνόμενος επί 1 ώρας στο πάτωμα βρέθηκε μόνο η μία, αποφάσισα να ποστάρω την πρώτα δείγματα τις δουλείας που έχει γίνει μέχρι τώρα   

Η tamiya θέλοντας να ξεφύγει από τα συνηθισμένα ξεκινάει με την κατασκευή του κινητήρα. Ο οποίος είναι ένα κιτ από μόνος του και ένα πιστό αντίγραφο ενός Packard V-1650-7 (Rolls-Royce Merlin-66).

Οπότε κινητήρας ξεκίνησε  κάπως έτσι:
   

   

Μιας και η tamiya δεν παρέχει τις μπάρες διανομής ρεύματος για τα μπουζοκαλώδια, αποφάσισα να επέμβω λίγο.

 

Βέβαια μου άνοιξε η όρεξη και είπα να προχωρήσω λίγο παραπάνω ελπίζοντας να μην φτάσω στην υπερβολή





Τώρα θέλει ένα καλό βαψιματάκι ώστε να αρχίσει να δένει το γλυκό

Αυτά το ολίγα προς το παρόν

Keep modeling   
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: mixalis στις Απριλίου 10, 2012, 11:39:59 μμ
Μας ανοιξες την ορεξη!!!!! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!!!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: star570133 στις Απριλίου 11, 2012, 09:06:16 πμ
Για το κιτ δεν έχω να πώ τίποτα, οι κριτικές μέχρι τώρα είναι διθυραμβικές!!!!!!

Καλή αρχή.

Προφίλ έχεις επιλέξει;

δημήτρης
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: raziera στις Απριλίου 11, 2012, 03:21:11 μμ
Καλή αρχή με ένα πολυ όμορφο θέμα .

 ::salut:: Κωστας
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: Θάνος_79 στις Απριλίου 11, 2012, 03:26:44 μμ
Ποιοτική η "αρχή" σου  :wink:

Καλή συνέχεια με την θεματάρα που επέλεξες

 ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: Giorgos G στις Απριλίου 11, 2012, 05:40:27 μμ
Φτιαξε μας ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: AlexanderTheGr στις Απριλίου 12, 2012, 01:04:03 πμ
Μια μικρή ανανέωση με το βάψιμο το κινητήρα


 

 

 

 
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: HARTMANN7 στις Απριλίου 15, 2012, 12:03:33 μμ
Ελπίζω να μην κλείσεις καπάκια στο τέλος ε??Θα είναι αμαρτία!!!
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: Blitz-X στις Απριλίου 15, 2012, 01:30:53 μμ
Ωραίο το μοτέρ Αλέξανδρε, καλή συνέχεια :!:

::salut:: ::salut:: ::salut::
ΜΦΧ
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: Νίκος Κυπραίος στις Απριλίου 15, 2012, 08:29:57 μμ
α ρε μοντελαρα που διαλεξες.Πριν λιγο καιρο διαβασα αρθρο κατασκευης στο Tamiya model magazine.
Ωραια δουλεια στον κινητηρα.κανε λιγες φθορες,λαδιες και στεγνα για να δειξουν οι ατελειωτες λεπτομερειες
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: AETOC69 στις Απριλίου 15, 2012, 11:10:22 μμ
Πω πω !!!ομορφιες !!!

Αμα ξεκινησες ετσι την MustangΓΚΙΑ  βλεπω σε λιγο καιρο καιρο να μας πεφτουν τα σαγονια  :mrgreen:

Καλη συνεχεια στο εργο σου!!!!  ::salut::
Τίτλος: Απ: P-51 Mustang 1/32 Tamiya
Αποστολή από: zaxos345 στις Απριλίου 21, 2012, 06:49:00 μμ
Πολύ όμορφη η δουλειά σου μέχρι τώρα Αλέξανδρε, μου  θυμίζεις τα δικά μου με το spitfire. Απορώ ρε μπαγάσα πως τον έβαψες μονταρισμένο, θα πρέπει να σε δυσκόλεψε λίγο.
Αυτά τα έχεις πάρει χαμπάρι?
http://barracudacals.com/products.php?cat=27
http://barracudacals.com/proddetail.php?prod=BC32010

Καλή συνέχεια,

Γιάννης