Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ => Αερογράφοι & Air Compressors => Μήνυμα ξεκίνησε από: Rontelis στις Μαρτίου 29, 2012, 01:42:45 μμ

Τίτλος: Χρηση αερογραφου με κομπρεσερακι απο καρφωτικο εργαλειο
Αποστολή από: Rontelis στις Μαρτίου 29, 2012, 01:42:45 μμ
Kαλησπερα παιδια. Ειμαι νεος στο forum, και ειναι και η πρςτη φορα που γραφω.Θα ηθελα να ρωτησω εαν μπορω να χρησιμοποιισω κομπρεσερακι απο καρφωτικο εργαλειο μαραγκου, σε αερογραφο. Αν ναι τι χρειαζεται να κανω, και αν αξιζει τον κοπο ( οικονομικα ). ειμαι αρχαριος στον αερογραφο δεν εχς ξανα δουλεψει ,παρα μονο σπρευ.
Ευχαριστω πολυ, χαρηκα που σας βρικα !!!!!
Τίτλος: Απ: Απ: Κατασκευαστες Αερογραφων
Αποστολή από: kido στις Μαρτίου 29, 2012, 02:12:18 μμ
Για αρχή καλώς όρισες  ::salut::. Εδώ μπορείς να συστηθείς http://www.modelclub.gr/forums/index.php/board,13.0.html (http://www.modelclub.gr/forums/index.php/board,13.0.html)

Σχετικά με το κομπρεσέρ, καλύτερα βγάλε το μια φωτό ολόκληρο αλλά και την ετικέτα που αναγράφει τα τεχνικά χαρακτηριστικά για αρχή για να δούμε περί τίνος πρόκειται...

Φιλικά  :wink:

Τίτλος: Απ: Απ: Κατασκευαστες Αερογραφων
Αποστολή από: Stavros στις Μαρτίου 29, 2012, 02:54:51 μμ
βάλε και στο κατάλληλο θέμα (πιθανόν νέο, με το σχετικό ερώτημα)
το παρόν θέμα είναι εντελώς άσχετο (   ::spam_emoticon:: )
καλοπροαίρετα,
 ::salut::
Σ.Σ.

ΥΓ.  στο ερώτημα σου
ο αερογράφος χρειαζεται σταθερή παροχή αέρα
με πίεση όχι παραπάνω απο 3 ατμόσφαιρες.
η κανονική λειτουργία είναι συνηθως στη μισή
το κομπρεσερι που λες τι πίεση βγάζει ?
υπάρχει τρόπος να την κατεβασεις σταθερά και με ασφάλεια ?
Τίτλος: Απ: Χρηση αερογραφου με κομπρεσερακι απο καρφωτικο εργαλειο
Αποστολή από: Rontelis στις Μαρτίου 30, 2012, 11:22:20 πμ
Kαλημερα σε ολους. Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας,(συγνωμη που εθεσα το ερωτημα μου σε λαθος σημειο), γενικα αυτο το κομπρεσερ περισεψε απο το μαγαζι του πατερα μου πριν 6 χρονια ( μαραγκος ), και σκεφτικα μηπως μπορει να χρησιμοποιηθει.Βεβαια τα στοιχεια που μου λετε να βρω, αν δεν υπαρχει αυτοκολητο επανω στο κομπρεσερ πως μπορω να βρω τα bar του κτλπ ? Εγω σ/κ θα παω να το φωτογραφισω , να σας διξω περι τινος προκειται.
Ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον σας.
Τίτλος: Απ: Χρηση αερογραφου με κομπρεσερακι απο καρφωτικο εργαλειο
Αποστολή από: Stavros στις Μαρτίου 30, 2012, 04:22:22 μμ
βάλτο να δουλέψει
εφοσον ειναι επαγγελματικο στην έξοδο θα έχει μανόμετρο που θα δείχνει την πίεση του αέρα.
 ::salut::
Σ.Σ.