Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Ελικοφόρα Αεροσκάφη => Prop: Show room => Μήνυμα ξεκίνησε από: corfuisland στις Φεβρουαρίου 07, 2012, 10:12:52 μμ

Τίτλος: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: corfuisland στις Φεβρουαρίου 07, 2012, 10:12:52 μμ
To Μοντέλο ολοκληρώθηκε μετά κόπων και βασάνων και αφού χρειάστηκε να το ξεβάψω σχεδόν όλο και στην συνεχεία χρησιμοποίησα τα ακρυλικά της Mr Hobby.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ξανά τον Νίκου & Βασίλη Πλανούδη για το εξαιρετικό άρθρο τους στο τεύχος 111 του Model Expert το οποίο και είχα ως οδηγό.
Απολαύστε υπεύθυνα, κριτικάρετε ελεύθερα  :mrgreen: 

(http://postimage.org/image/mqd3kmwdp/) (http://postimage.org/image/pa8qeqjxp/) (http://postimage.org/image/q11gkimb1/) (http://postimage.org/image/tafvqzael/)

(http://postimage.org/image/4v7npxbhp/) (http://postimage.org/image/5yrs1vw4t/) (http://postimage.org/image/ycx7lrjot/) (http://postimage.org/image/5oouwa6wd/)

(http://postimage.org/image/fojrc6i5p/) (http://postimage.org/image/d8hxyc031/) (http://postimage.org/image/sv97bpdv1/) (http://postimage.org/image/nl48ketm5/)

(http://postimage.org/image/w4nmi61yl/)
Τίτλος: Απ: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: Palanadine στις Φεβρουαρίου 07, 2012, 10:18:33 μμ
 Καλοφτιαγμένο και προσεγμένο, μ'αρέσει που επέλεξες 'σωστά' χρώματα! Μπράβο!  ::salut::
Τίτλος: Απ: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: Alan Gelo στις Φεβρουαρίου 07, 2012, 11:49:55 μμ
Ωραίο βάψιμο, όμορφη επιλογή παραλλαγής και σημάτων!
Ίσως να ήθελε λιγο τρίψιμο με micro-mesh στο τέλος να φύγει ο κόκκος...
keep modelling!
 ::salut::
Τίτλος: Απ: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: labros87 στις Φεβρουαρίου 08, 2012, 06:09:22 μμ
Παρα πολυ ομορφο αποτελεσμα! ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: Guideus στις Φεβρουαρίου 08, 2012, 06:55:17 μμ
Πάαααααααρα πολύ ωραίο συγχαρητήρια.

Μια ερώτηση μόνο επειδή φτιάχνω και εγώ ένα Ρώσικο αυτη την περίοδο το χρώμα απο κάτω γαλάζιο δεν ηταν και με διαφορετική απόχρωση ανάλογα την χρονιά?

Τα Il-2 δεν είχαν πάντα γαλάζιο? Κάνω λάθος? Γιατί το έβαψες γκρί?

Ισως αλλάζει κατι επειδή είναι το Μ? Κάποια ιστορικά στοιχεία θα βοηθούσαν ίσως.

Palanadine?? :D
Τίτλος: Απ: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: Palanadine στις Φεβρουαρίου 08, 2012, 07:40:46 μμ
Πάαααααααρα πολύ ωραίο συγχαρητήρια.

Μια ερώτηση μόνο επειδή φτιάχνω και εγώ ένα Ρώσικο αυτη την περίοδο το χρώμα απο κάτω γαλάζιο δεν ηταν και με διαφορετική απόχρωση ανάλογα την χρονιά?

Τα Il-2 δεν είχαν πάντα γαλάζιο? Κάνω λάθος? Γιατί το έβαψες γκρί?

Ισως αλλάζει κατι επειδή είναι το Μ? Κάποια ιστορικά στοιχεία θα βοηθούσαν ίσως.

Palanadine?? :D

 Γαλάζια ήταν όλα. Υπήρχαν δε τρία διαφορετικά γαλάζια, Α-18f gloss light blue (σμάλτο) μεταξύ Ιουνίου '40 - Ιουλίου '41, ΑΜΤ-7 matt greyish blue (νιτροσελουλόζη) μεταξύ Ιουνίου '41 - Σεπτεμβρίου '43, και από το Σεπτέμβρη του '43 υπήρχε και η παραλλαγή του σε χρώμα λαδιού, το Α-28m matt greyish blue (ΜΌΝΟ για ολομεταλλικά Il-2 όμως!!!)

 Νομίζω κι αυτό γαλάζιο είναι, αλλά δεν βοηθάει το μπλε φόντο. Αν προσέξεις καλά, στις 2 φωτό που είναι παρμένες από το ρύγχος, φαίνεται πιο καλά - βέβαια μπορεί κι εκεί να είναι φέγγισμα από το μπλε χαρτί του φόντου.
 
 Βέβαια η καλύτερη λύση είναι να μας πει ο ίδιος ο corfu τι χρώμα έχει χρησιμοποιήσει για τις κάτω επιφάνειες. Ή να βγάλει μερικές φωτό σε ουδέτερο φόντο (λευκό/ γκρι). Ή και τα δύο!  :mrgreen:
Τίτλος: Απ: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: bill-larisa στις Φεβρουαρίου 08, 2012, 08:22:05 μμ
Υπεροχα πανεμορφο και πανεμορφα βαμενο  ::salut:: ::salut:: ::salut::
Τίτλος: Απ: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: Ktiniatros στις Φεβρουαρίου 08, 2012, 09:34:11 μμ
Πάρα πολύ ωραία δουλειά και
υπέροχο βάψιμο.
Συγχαρητήρια  ::salut::
Τίτλος: Απ: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: c.nemo στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 07:35:53 πμ
Μπράβο Ανδρέα σε παίδεψε αλλά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει ,πολύ ωραίο βάψιμο!Καλή συνέχεια στο επόμενο.
Τίτλος: Απ: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: corfuisland στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 01:12:20 μμ
Καλημέρα από Κέρκυρα,
Σας ευχαριστώ όλους για τις φιλοφρονήσεις και πιστεύω ότι προσπάθησα να αποδώσω όσο καλύτερα γίνονταν ένα μάχιμο αεροσκάφος.

::arrowred:: Guideus το χρώμα από κάτω είναι to γαλάζιο της GUNZE (H067 Light Blue) -όπως σωστά επισυμαίνει και ο Palanadine- και πιθανών να φταίει το φόντο. Απλά ανάλογα με το ποιό προφίλ θα επιλέξεις θέλει πολύ προσοχή για το αν ήταν ολομέταλο ή μέταλο και ξύλο ώστε να γίνουν σωστά οι φθορές. Η συγκεκριμένη δική μου πραραλλαγή δεν υπάρχει πουθενά σε φωτογραφία παρά μόνο σε σχέδιο, άλλωστε και η eduard το δίνει ως unknown unit!

Το wash έγινε με oil chipping σε τυχαία σημεία ώστε να μην δείχνει τόσο συμμετρικό αν γίνονταν με αερογράφο το οποίο πιστεύω δεν θα ήταν και τόσο ρεαλιστικό, κατά την γνώμη μου πάντα  :mrgreen:

Αυτά, ευχαριστώ και πάλι  ::salut::  ::salut::
Τίτλος: Απ: IL-2M Stormovik by Eduard
Αποστολή από: Guideus στις Φεβρουαρίου 09, 2012, 03:36:51 μμ
Καλημέρα από Κέρκυρα,
Σας ευχαριστώ όλους για τις φιλοφρονήσεις και πιστεύω ότι προσπάθησα να αποδώσω όσο καλύτερα γίνονταν ένα μάχιμο αεροσκάφος.

::arrowred:: Guideus το χρώμα από κάτω είναι to γαλάζιο της GUNZE (H067 Light Blue) -όπως σωστά επισυμαίνει και ο Palanadine- και πιθανών να φταίει το φόντο. Απλά ανάλογα με το ποιό προφίλ θα επιλέξεις θέλει πολύ προσοχή για το αν ήταν ολομέταλο ή μέταλο και ξύλο ώστε να γίνουν σωστά οι φθορές. Η συγκεκριμένη δική μου πραραλλαγή δεν υπάρχει πουθενά σε φωτογραφία παρά μόνο σε σχέδιο, άλλωστε και η eduard το δίνει ως unknown unit!

Το wash έγινε με oil chipping σε τυχαία σημεία ώστε να μην δείχνει τόσο συμμετρικό αν γίνονταν με αερογράφο το οποίο πιστεύω δεν θα ήταν και τόσο ρεαλιστικό, κατά την γνώμη μου πάντα  :mrgreen:

Αυτά, ευχαριστώ και πάλι  ::salut::  ::salut::

Σαφέστατος. Και πάλι συγχαρητήρια!!! ::salut::