Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Χατζηδημητριου Δ στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 03:49:55 μμ
-
Ευκολο και χορταστικο κιτ χωρις πολλα καθαρισματα και με καλη εφαρμογη , ειναι απο τα κιτ που το ετοιμαζεις σε ενα διημερο.
Η μονη δυσκολια οι ερπυστριες κομματι-κομματι με πολυ ωραιο κρεμασμα , δεν ξερω ακομα αν θα κατσουν σωστα.
Υπαρχουν ομως μεσα και μονοκομματες λαστιχενιες για τους αραουλους σε εμενα.
Βαφτηκε το κλασικο πρασινο για ρωσικα αρματα και ξαναπεραστηκαν καποιες επιφανειες με πιο ανοιχτο χρωμα.
Ισως να το ξανοιξω περισσοτερο σε ορισμενα σημεια , οι μεγαλες επιφανειες του αρματος προσφερονται για σωβρακοποιηση.
-
Γιάμ, γιάμ!!!!
Μούρλια είναι!!!!
Το ξάνοιγμα το πέτυχες και σίγουρα φωνάζει και για άλλο (αλλά όχι πάρα πολύ ξέσκισμα... μην γίνει χρέπι, γιατί η NKVD καραδοκεί...)
Έχε λίγη υπομονή με τις ερπύστριες... Είναι μπελαλίδικες, αλλά το αποτέλεσμα σίγουρα θα σε αποζημιώσει!!!!!
-
Χορταστικότατο και όμορφο. Καλή συνέχεια!
-
Μπράβο ωραία επιλογή. Ωραίο ξάνοιγμα αλλά όταν θα κάνεις τα wash θα απογειωθεί. Καλή συνέχεια.
-
Ωραίο βάψιμο και όντως οι μεγάλες επιφάνειες σου δίνουν περιθώρια για "παιχνίδι"
Καλή συνέχεια. ::salut::
-
Μπράβο ωραία επιλογή. Ωραίο ξάνοιγμα αλλά όταν θα κάνεις τα wash θα απογειωθεί. Καλή συνέχεια.
Χ2 . Καλή συνέχεια Δημήτρη :wink:
:D :D :D :D