Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community

ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ => Στρατιωτικά θέματα Α' & Β' Π.Π => Pre-45 Armor: Υπό κατασκευή => Μήνυμα ξεκίνησε από: Χατζηδημητριου Δ στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 03:49:55 μμ

Τίτλος: KV ''big turret'' Trumpeter 1/35
Αποστολή από: Χατζηδημητριου Δ στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 03:49:55 μμ
Ευκολο και χορταστικο κιτ  χωρις πολλα καθαρισματα και με καλη εφαρμογη , ειναι απο τα κιτ που το ετοιμαζεις σε ενα διημερο.
Η μονη δυσκολια οι ερπυστριες κομματι-κομματι με πολυ ωραιο κρεμασμα , δεν ξερω ακομα αν θα κατσουν σωστα.
Υπαρχουν ομως μεσα και μονοκομματες λαστιχενιες για τους αραουλους σε εμενα.

Βαφτηκε το κλασικο πρασινο για ρωσικα αρματα και ξαναπεραστηκαν καποιες επιφανειες με πιο ανοιχτο χρωμα.
Ισως να το ξανοιξω περισσοτερο σε ορισμενα σημεια , οι μεγαλες επιφανειες του αρματος προσφερονται για σωβρακοποιηση.

Click to see the original size.  Click to see the original size.  Click to see the original size.  Click to see the original size.
Τίτλος: Απ: KV ''big turret'' Trumpeter 1/35
Αποστολή από: Voroshilov στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 03:56:11 μμ
Γιάμ, γιάμ!!!!
Μούρλια είναι!!!!
Το ξάνοιγμα το πέτυχες και σίγουρα φωνάζει και για άλλο (αλλά όχι πάρα πολύ ξέσκισμα... μην γίνει χρέπι, γιατί η NKVD καραδοκεί...)
Έχε λίγη υπομονή με τις ερπύστριες... Είναι μπελαλίδικες, αλλά το αποτέλεσμα σίγουρα θα σε αποζημιώσει!!!!!
Τίτλος: Απ: KV ''big turret'' Trumpeter 1/35
Αποστολή από: gkontog στις Φεβρουαρίου 01, 2012, 04:12:00 μμ
Χορταστικότατο και όμορφο. Καλή συνέχεια!
Τίτλος: Απ: KV ''big turret'' Trumpeter 1/35
Αποστολή από: jnsimos στις Φεβρουαρίου 02, 2012, 05:43:30 μμ
Μπράβο ωραία επιλογή. Ωραίο ξάνοιγμα αλλά όταν θα κάνεις τα wash θα απογειωθεί. Καλή συνέχεια.
Τίτλος: Απ: KV ''big turret'' Trumpeter 1/35
Αποστολή από: philio στις Φεβρουαρίου 02, 2012, 06:19:52 μμ
Ωραίο βάψιμο και όντως οι μεγάλες επιφάνειες σου δίνουν περιθώρια για "παιχνίδι"
Καλή συνέχεια.  ::salut::
Τίτλος: Απ: KV ''big turret'' Trumpeter 1/35
Αποστολή από: athor1972 στις Φεβρουαρίου 03, 2012, 11:42:25 πμ
Μπράβο ωραία επιλογή. Ωραίο ξάνοιγμα αλλά όταν θα κάνεις τα wash θα απογειωθεί. Καλή συνέχεια.
Χ2 . Καλή συνέχεια  Δημήτρη :wink:
 :D :D :D :D